Voor deze stelling baseerde @nostra zich op een conservatieve auteur. Zijn punt was drieledig: gouverneur Reagan verhoogde de belastingen, stond echtscheiding toe en verruimde abortus.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:21 schreef Klopkoek het volgende:
Ik wilde nog in gaan op de nonsens van 'Reagan was een liberaal', maar die post is mooi gewist helaas... kan niet meer.
Maar dat wil je dus niet toelichten.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon teruglezen, en de enige domme take is dat het prima is om het één te prediken en het ander te doen.
Niemand is 100% consistent.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon teruglezen, en de enige domme take is dat het prima is om het één te prediken en het ander te doen.
Zeg anders eens wat jij van de stelling vindt, vind jij 'links lullen, rechts vullen' helemaal OK?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:06 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar dat wil je dus niet toelichten.
Ik denk dat onze posts daarover niet voor niets verwijderd zijn en een discussie over Reagan - waar je inmiddels meer mee lijkt te hebben dan ikzelf - niet thuishoort in NLP, dus ik zou hem crossposten naar AMV, kunnen we daar tzt verder (nu niet, want ik moet helaas ook werken, ik ben geen huisjesmelker helaas).quote:Op donderdag 18 september 2025 10:06 schreef Klopkoek het volgende:
Voor deze stelling baseerde @nostra zich op een conservatieve auteur. Zijn punt was drieledig: gouverneur Reagan verhoogde de belastingen, stond echtscheiding toe en verruimde abortus.
Ik snap de relevantie van je ""stelling"" niet en na 3* vragen ben je ook nog niet met een toelichting gekomen. Want die heb je niet.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeg anders eens wat jij van de stelling vindt, vind jij 'links lullen, rechts vullen' helemaal OK?
Juich je het toe?
Man van het volk Wilders draagt Rolexen van tienduizenden euros. En nu?quote:Op donderdag 18 september 2025 10:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zeg anders eens wat jij van de stelling vindt, vind jij 'links lullen, rechts vullen' helemaal OK?
Juich je het toe?
Vermoedelijk ook 2 huizen (dat van Marijnissen en van haar man die in de 50 is dus zijn eerste hypotheek waarschijnlijk al wel had afgelost). Bovendien heeft haar man natuurlijk ook een stem in waar zij wonen en beslist Marijnissen dat helemaal niet alleen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Man van het volk Wilders draagt Rolexen van tienduizenden euros. En nu?
De norm is tegenwoordig: rechts lullen, radicaal-rechts en autoritair zakken vullen. Of juist: volks lullen, elitair zakken vullen.
(Huizen zijn nu eenmaal duur... het oude huis zal wel goed verkocht zijn)
Er is geen enkele tegenspraak tussen Marijnissen die een huis koopt en fvz van de SP was.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:18 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Man van het volk Wilders draagt Rolexen van tienduizenden euros. En nu?
De norm is tegenwoordig: rechts lullen, radicaal-rechts en autoritair zakken vullen. Of juist: volks lullen, elitair zakken vullen.
(Huizen zijn nu eenmaal duur... het oude huis zal wel goed verkocht zijn)
Als ik het gedoe goed begrepen heb in de roddelmedia, woont de ex van haar man (die nog geen ex was toen de relatie met Marijnissen begon) met de 3 kinderen nog in het oude huis.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vermoedelijk ook 2 huizen (dat van Marijnissen en van haar man die in de 50 is dus zijn eerste hypotheek waarschijnlijk al wel had afgelost). Bovendien heeft haar man natuurlijk ook een stem in waar zij wonen en beslist Marijnissen dat helemaal niet alleen.
Dat kan wel. Je kunt er voor kiezen om de rente niet op te geven.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Marijnissen nu nog steeds van mening is dat ze met hun hogere gezinsinkomen (anders krijg je geen hypotheek van 8 ton) ook meer belasting moet betalen. Je kunt alleen niet zelf kiezen voor meer belastingafdracht.
Gevoelsmatig vind ik de éne persoon meer landgenoot dan de ander. Gedeelde cultuur, waarden en geschiedenis zijn er niet met de vele hier buiten Nederland geboren inwoners.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Volgens de Grondwet niet, hoor.
[..]
99% onzin wat er uit komt.quote:
Was wel een verstandige zet om FvD vooruit te brengen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Goed gelukte transitie van Baudet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |