Zij en haar partij zijn dan ook niet echt belangrijk in dit debat. Heel goed dat ze het dan ook niet belangrijker maken.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi betoog van Ouwehand. Helaas reageert er verder niemand op (Wilders, Yesilgoz, Vd Plas)
Ik luister niet eens echt, ikquote:
Snap ikquote:Op donderdag 18 september 2025 10:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik luister niet eens echt, ikniet voor niets
Nee.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Zou het niet mooi zijn dat JA21 FvD zich zouden aansluiten bij Wilders?
Daar wen je vanzelf aanquote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
Het is wel een vreemd idee dat er nu een lijsttrekker is die jonger is dan ik
Dat had ik met Jetten, maar geloof me, je went er vanzelf aan en op een gegeven moment ben je alleen maar blij dat er ook nog een paar zijn die ouder zijn dan jij.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
quote:
GMTAquote:Op donderdag 18 september 2025 10:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat had ik met Jetten, maar geloof me, je went er vanzelf aan en op een gegeven moment ben je alleen maar blij dat er ook nog een paar zijn die ouder zijn dan jij.
quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
Ook aan je jeugdhelden die nu overlijden.quote:
Nog even en we hebben er één die na 9/11 is geboren.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef vPlien het volgende:
Ja scheelt weer interrupties en spreektijd voor die flank.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Weinig verrassend. Maar wat vind ik het toch een vreselijke man, brrrrquote:Op donderdag 18 september 2025 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oei. Israel mag niet beledigd worden van Stoffer.
Zelfs voor een gehandicapte doen we het beter dan 99% van de andere landen.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:53 schreef Klopkoek het volgende:
NRC: Wat iedereen vergeet, het gaat fantastisch!
Zo simpel is het niet – Stellinga & Schinkel over economie · Episode
Jaja, het gaat geweldig, tenzij je gehandicapt bent... in dat geval bezuinigt dit graaierskabinet honderden miljoenen op de gehandicaptenzorg en pakken ze de tegemoetkoming gehandicapten op IB van je af!
Maar dat is natuurlijk niet de doelgroep van NRC.
Nopequote:Op donderdag 18 september 2025 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb ik een massamoord door de wolven gemist?
Ik ben voor geen van de drie, echter JA21 grenst na wat ik net heb gehoord 2000x keer meer bij de realiteit dan FvD. En Wilders heeft behalve migratie geflame eigenlijk ook bijzonder weinig in huis.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Nee hoor, volgende psalmquote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hopelijk wat minder evangelie door Bikker
Weinig verrassend hoorquote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
Al drie sprekers geen enkele interruptie
Doe ff normaal johquote:Op donderdag 18 september 2025 11:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Bikker stinkt denk ik, die outfit had ze gisteren ook al aan.
Die zitten zo in hun eigen bubbel als het om hun partij ideologie gaat dat die daar geen millimeter zullen bewegen. Kun je niks mee.quote:
Doe jij anders effe relaxed joh, dat jij haar kennelijk op een voetstuk plaatst, betekent niet dat ik geen grol erover mag maken.quote:
Hier is Carolinequote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef Faraday01 het volgende:
Al drie sprekers geen enkele interruptie
Ik had precies hetzelfde gezegd bij elke andere politicus waar je deze 'grol' over gemaakt had.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Doe jij anders effe relaxed joh, dat jij haar kennelijk op een voetstuk plaatst, betekent niet dat ik geen grol erover mag maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |