Klopt. Zelfs vanuit CDA hoek:quote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Als jij een beweging tegen vliegvakanties zou starten (die je desnoods even een tijd alleen zou runnen), dan zou dat wellicht niet al te populair beginnen. Maar je staat dan wel voor je eigen idealen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Populair?
Mijn standpunt was verre van populair.
Nee dat werkt niet. Je kunt zoiets als zorgen dat mensen zonder toeslagen kunnen rondkomen niet bewerkstelligen met individuele bijdragen. Dat moet je als maatschappij garanderen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Dat kun je prima als particulier initiatief doen. Genoeg goede doelen ook in Nederland voor Nederland of iedere andere cause die jou wel bevalt.
Ik ook niet, dus waarom zeg je dat tegen mij dan?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik onderbouw mijn argumenten - redelijkheid - en schilder mensen niet af als 'eencelligen' en 'amoebes', of 'nazi's' en 'racisten' wanneer ze het niet met mij eens zijn - fatsoen.
Dus wellicht toch niet zo waard om op te stemmen?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, zonder visie, een Rutte opvolger lijkt ie.
Dit debat laat toch ook zien dat Bontenbal meer gemeen heeft met Yesilgöz dan Timmermans? Zijn eerste interruptie was voor Yesilgöz en over "regeldruk voor bedrijfsleven".quote:Op woensdag 17 september 2025 22:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet rechtstreeks Bontebal nee, maar wel eventueel (uiterst) rechts beleid van zo een kabinet waar zo een CDA in mee gezogen kan worden. Hetzelfde als NSC de afgelopen tijd. Die christendemocraten blijven daar me teveel bij in de buurt.
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dus wellicht toch niet zo waard om op te stemmen?
en wat zou je meer aan belasting willen betalen? noem eens een nummer.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Je kunt zoiets als zorgen dat mensen zonder toeslagen kunnen rondkomen niet bewerkstelligen met individuele bijdragen. Dat moet je als maatschappij garanderen.
Wel komisch om zo'n ondoordacht idee te hebben. Dat je een fijne samenleving kan hebben door wat giften van mensen die het goed hebben en niet hebzuchtig zijn.
Je vergeet Verhagen in dit rijtjequote:
Timmermans is veel gekwalificeerder... met een bewezen track record...quote:Op woensdag 17 september 2025 22:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik geloof 'm wel dat hij ook goede keuzes durft te maken. Eerst even verkozen worden.
Jij wilde zo graag meer geven. schreef je zelf.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet. Je kunt zoiets als zorgen dat mensen zonder toeslagen kunnen rondkomen niet bewerkstelligen met individuele bijdragen. Dat moet je als maatschappij garanderen.
Wel komisch om zo'n ondoordacht idee te hebben. Dat je een fijne samenleving kan hebben door wat giften van mensen die het goed hebben en niet hebzuchtig zijn.
Die heeft alleen de radicalen van GL in z'n nek. Dus is 'ie bij voorbaat af.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Timmermans is veel gekwalificeerder... met een bewezen track record...
Brrrrrr *rilt*quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je vergeet Verhagen in dit rijtje
Maar ik vind Bontenbal toch wel van een ander kaliber hoor. Vraag het me over een paar jaar gerust nog een keer.
10%quote:Op woensdag 17 september 2025 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en wat zou je meer aan belasting willen betalen? noem eens een nummer.
Je hebt wel een punt. Maar IK vertrouw hem (nog) niet. Mede omdat CDA.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar ik vind Bontenbal toch wel van een ander kaliber hoor. Vraag het me over een paar jaar gerust nog een keer.
Gezien de chaos in Amsterdam, laten we dat maar niet doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Hallo politici in Den Haag, kunnen jullie allemaal even bijles nemen bij @:femkehalsema.bsky.social om te leren hoe je schuimbekrechts terugstuurt naar het schrikwekkende duister waar het thuishoort?
https://bsky.app/profile/ijsbrand.bsky.social/post/3lz2oimwpck2h
In zijn hoogtijdagen wel de CDA'er bij uitstek. Alles voor de macht en hypocriet tot op het bot.quote:
Mij lijkt Bontenbal an sich ook een prima premier, maar wanneer je wordt betiteld als CDA-kroonprins moet je wel uitkijken. Voor je het weet raak je aan lager wal of word je verbannen naar Bouwend Nederland.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is vanuit waar ik sta ook mijn nadeel met het CDA, zij vinden de VVD nou eenmaal comfortabeler dan de PvdA al sinds de nacht van Schmelzer. Nog een centrum-rechtse regering na 23 jaar sloopbeleid zie ik als kiezer niet zitten (wellicht denk jij daar anders over, maar ik verwoord uiteraard even wat ik vind). Bontebal is een integere, nette vent, maar het bovenstaande in mijn achterhoofd zal ik er dus niet op stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dit debat laat toch ook zien dat Bontenbal meer gemeen heeft met Yesilgöz dan Timmermans? Zijn eerste interruptie was voor Yesilgöz en over "regeldruk voor bedrijfsleven".
De achterban van CDA bestuurde vier jaar geleden met FvD, en bestuurt nu graag met BBB in de provincies. De asbestdumpers.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die heeft alleen de radicalen van GL in z'n nek. Dus is 'ie bij voorbaat af.
Ja, daarom de *rilt*quote:Op woensdag 17 september 2025 22:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In zijn hoogtijdagen wel de CDA'er bij uitstek. Alles voor de macht en hypocriet tot op het bot.
lolquote:Op woensdag 17 september 2025 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De achterban van CDA bestuurde vier jaar geleden met FvD, en bestuurt nu graag met BBB in de provincies. De asbestdumpers.
BBB Jong benoemt boer die minister Van der Wal intimideerde tot eerste erelid
https://www.bnnvara.nl/jo(...)de-tot-eerste-erelid
Wat is dan 'radicaal' hier?
Joopquote:Op woensdag 17 september 2025 22:34 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
De achterban van CDA bestuurde vier jaar geleden met FvD, en bestuurt nu graag met BBB in de provincies. De asbestdumpers.
BBB Jong benoemt boer die minister Van der Wal intimideerde tot eerste erelid
https://www.bnnvara.nl/jo(...)de-tot-eerste-erelid
Wat is dan 'radicaal' hier?
Jij bent het er niet mee eens om BBB radicaal te noemen? BBB schuwt het geweld duidelijk niet.quote:
Als je de vuilnis en andere ellende eindeloos door je straten wil, ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:32 schreef Klopkoek het volgende:
Hallo politici in Den Haag, kunnen jullie allemaal even bijles nemen bij @:femkehalsema.bsky.social om te leren hoe je schuimbekrechts terugstuurt naar het schrikwekkende duister waar het thuishoort?
https://bsky.app/profile/ijsbrand.bsky.social/post/3lz2oimwpck2h
https://www.bestrijdingsd(...)%20de%20straatstenen.quote:Amsterdam heeft te maken met een rattenplaag van ongekende omvang. Vooral in de binnenstad, met name rond de Kalverstraat en de Zeedijk, kruipen ratten letterlijk uit de straatstenen. De overlast is zichtbaar, voelbaar en hoorbaar. Je ziet ze rennen tussen vuilniszakken, hoort ze in de steegjes en ruikt zelfs hun aanwezigheid. De rattenplaag in Amsterdam is geen toekomstscenario meer; het is de dagelijkse realiteit voor veel bewoners en ondernemers.
hij is 't met je eens, schattebolquote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij bent het er niet mee eens om BBB radicaal te noemen? BBB schuwt het geweld duidelijk niet.
Nee juist welquote:Op woensdag 17 september 2025 22:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij bent het er niet mee eens om BBB radicaal te noemen? BBB schuwt het geweld duidelijk niet.
Wat klopt er niet aan het bericht dat ze dubieuze lieden tot erelid maken?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joop![]()
Daar is Bassie van Adriaan al extreemrechts
ZIJ dan toch..quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:Z
[..]
hij is 't met je eens, schattebol
Klaver, Lahlah, Westerveldquote:Op woensdag 17 september 2025 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die heeft alleen de radicalen van GL in z'n nek. Dus is 'ie bij voorbaat af.
Amsterdam is nog steeds een gewilde woonplaats ja. Ook de gemeente dat jaar na jaar de meeste woningen bij bouwt.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Als je de vuilnis en andere ellende eindeloos door je straten wil, ja.
een letterlijke rattenplaag hebben ze daar.
https://www.bestrijdingsd(...)%20de%20straatstenen.
Goed bestuur wel. Wil vast heel Nederland wel.
Daarom. Ik vertrouw het CDA niet. Genoeg engnekken voortgebracht..quote:Op woensdag 17 september 2025 22:37 schreef Firuze60 het volgende:
Ik ben zo oud dat ik nog weet hoeveel lol we hadden om eindelijk dat conservatieve CDA buiten spel te zetten, had zelfs mijn vriend (VVD-stemmer) overgehaald om PvdA te stemmen en andersom. Begin van het paarse kabinet. Die politieke consensus (polderen) werd over de hele wereld bekend en tja, uiteindelijk ook niet haalbaar.
Lullig dat hij je 'hij' noemt danquote:
Toe vertel, waar kan ik vinden dat er een CDA-FvD bestaat?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:38 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat klopt er niet aan het bericht dat ze dubieuze lieden tot erelid maken?
Wat is dan radicaal hier? Besturen met FvD lijkt me vrij radicaal.
Verbaasd mij niet echtquote:Op woensdag 17 september 2025 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lullig dat hij je 'hij' noemt dan
Waarschijnlijk is Klopkoek op Joop zelfs te rechts.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Joop![]()
Daar is Bassie van Adriaan al extreemrechts
Dat dampende Paradiso-volk en de universiteitsslopende stormtroepen eerder.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klaver, Lahlah, Westerveld
rAdIcAlEn
En jij bent van de leugens en frames...quote:Op woensdag 17 september 2025 22:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Klopkoek op Joop zelfs te rechts.
Nou nee, ik had geen idee. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten weten.quote:
Twee clowns iddquote:Op woensdag 17 september 2025 22:44 schreef Firuze60 het volgende:
Die twee mannetjes naast elkaar, Ja21 en GSP.
Koot en Bie hier!
Tuurlijk een boer die een minister zich thuis onveilig laat voelen daar haal je je schouders over op.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat dampende Paradiso-volk en de universiteitsslopende stormtroepen eerder.
Haar profiel? De roze streep op de mobiele site of het vrouwenicoontje op de desktop?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, ik had geen idee. Zou ook niet weten hoe ik dat zou moeten weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |