+ GLquote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, net overheen gelezen. Maar PvdA, sorry
Ja hij heeft echt dat geniepige. Met van der Staaij geloofde ik inderdaad wel dat hij oprecht was in zijn overtuigingen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die man (zelf) is echt vreselijk *ril*
En nee, dat had ik niet bij Bas en Kees. Met hen (uiteraard) regelmatig ook vaak oneens, maar zij hadden NIET het creep-gehalte van Stoffer
En je verwijt jezelf dat je niet meer voor het onderwerp doet dan op de bank liggen Netflixen en zappen?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, janken dat het code rood en is zelf naar Argentinië vliegen is gejengel.
Mag best meer. Ik heb geen problemen met belasting. Andere mensen kunnen amper rondkomen. De grootste bedrijven en rijkste mensen daarentegen hebben het makkelijker dan ooit.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel belasting betaal jij?
Ik heb geen Netflix.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:13 schreef Beathoven het volgende:
[..]
En je verwijt jezelf dat je niet meer voor het onderwerp doet dan op de bank liggen Netflixen en zappen?
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, janken dat het code rood en is zelf naar Argentinië vliegen is gejengel.
De vraag was: hoeveel. En definieer rijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mag best meer. Ik heb geen problemen met belasting. Andere mensen kunnen amper rondkomen. De grootste bedrijven en rijkste mensen daarentegen hebben het makkelijker dan ooit.
Kees "als mijn kind homo wordt onterf ik hem" van der Staaijquote:Op woensdag 17 september 2025 22:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ja hij heeft echt dat geniepige. Met van der Staaij geloofde ik inderdaad wel dat hij oprecht was in zijn overtuigingen.
Erg he, homo-intolerantie.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kees "als mijn kind homo wordt onterf ik hem" van der Staaij
Ik twijfel, vond Timmermans deze dag echt heel sterk en ook visie uitstralend. Maar de weerstand tegen 'links' is zo enorm dat ik twijfel, liever geen gezeur meer en dan is Bontebal een veilige keuze, die vinden meer mensen sympathiek.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen probleemquote:Op woensdag 17 september 2025 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je komt er zelf mee. Maar hoe serieus neem jij het onderwerp eigenlijk? Ik zie je ook niet bepaald met voorstellen komen om dijken te verhogen of anderzijds preventieve maatregelen.quote:
Oh ik was al eens gekomen met een totaal vliegvakantieverbod.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Je komt er zelf mee. Maar hoe serieus neem jij het onderwerp eigenlijk? Ik zie je ook niet bepaald met voorstellen komen om dijken te verhogen of anderzijds maatregelen.
Je zult toch wel ergens wat meer verstand van hebben dan over je stokpaardje Rob Jetten mag ik aannemen?
Kies (uiteraard) voor de partij waar jij je uiteindelijk het beste bij voeltquote:Op woensdag 17 september 2025 22:14 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik twijfel, vond Timmermans deze dag echt heel sterk en ook visie uitstralend. Maar de weerstand tegen 'links' is zo enorm dat ik twijfel, liever geen gezeur meer en dan is Bontebal een veilige keuze, die vinden meer mensen sympathiek.
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kies (uiteraard) voor de partij waar jij je uiteindelijk het beste bij voelt
Zakelijk mocht nog wel?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik was al eens gekomen met een totaal vliegvakantieverbod.
Viel niet in goede aarde.
Juist, ik zoek een verbinder. En Timmermans is dat niet.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kies (uiteraard) voor de partij waar jij je uiteindelijk het beste bij voelt
CDA-PvdA/GL-D66 als motorblok lijkt me de meest waarschijnlijke basis voor de komende coalitie.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen probleem
En geen verkeerde keuze vind ik.
Een regeringscombinatie met hen zal wel lastig worden met name omdat andere partijen dat niet willen. Behalve D66 misschien, maar als het even kan slaat bijvoorbeeld het CDA al liever rechtsaf.
Daar verschillen de meningen over.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist, ik zoek een verbinder. En Timmermans is dat niet.
Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Gewoon Nederland doorvoerland zonder luchthavens. Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook niet, maar daar had men wat minder moeite mee.
Ik betaal conform mijn verdiensten. Rijk meer dan 2 miljoen vermogen. Aller rijksten meer dan 20 miljoen. Duidelijk?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vraag was: hoeveel. En definieer rijk.
Over Bontebal ook hoorquote:
Mens ga gewoon stemmen op wie je wil stemmen , wat een gedoe.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Juist, ik zoek een verbinder. En Timmermans is dat niet.
En hoeveel méér zou je willen betalen? En hoe veel méér zouden die vermogenen moeten betalen?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:19 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Ik betaal conform mijn verdiensten. Rijk meer dan 2 miljoen vermogen. Aller rijksten meer dan 20 miljoen. Duidelijk?
Je hebt geen enkel idee hoeveel mensen zwevende stemmers zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mens ga gewoon stemmen op wie je wil stemmen , wat een gedoe.
Ik zoek dan ook naar redelijkheid en fatsoen... niet naar een 'Verbinder'.quote:
Ik ben het iig niet , maar er is volgens mij ook een verkiezingstopicquote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Je hebt geen enkel idee hoeveel mensen zwevende stemmers zijn.
Dat kun je prima als particulier initiatief doen. Genoeg goede doelen ook in Nederland voor Nederland of iedere andere cause die jou wel bevalt.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:13 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Mag best meer. Ik heb geen problemen met belasting. Andere mensen kunnen amper rondkomen. De grootste bedrijven en rijkste mensen daarentegen hebben het makkelijker dan ooit.
Ook dat is subjectief he?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook naar redelijkheid en fatsoen... niet naar een 'Verbinder'.
Een redelijk en fatsoenlijk mens is sowieso een verbinder.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook naar redelijkheid en fatsoen... niet naar een 'Verbinder'.
Wederom niet mee oneens, echter het CDA kennende als ze coalitie groter kunnen worden over rechts dan kiezen ze daarvoor. En daar behoren partijen als CU en SGP ook toe en de PVV kan zo een kabinet gaan steunen. Dus hoewel ik er niet op tegen ben dat het CDA erbij komt, zal ik niet op ze gaan stemmen. Ik heb dan liever een grotere PvdA.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
CDA-PvdA/GL-D66 als motorblok lijkt me de meest waarschijnlijke basis voor de komende coalitie.
Daarmee zet je dus de populariteit van een standpunt boven je eigen idealen. Dat is die 'makkelijke rechtse' gratis bier hoek.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik was al eens gekomen met een totaal vliegvakantieverbod.
Viel niet in goede aarde.
Eensquote:Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wederom niet mee oneens, echter het CDA kennende als ze coalitie groter kunnen worden over rechts dan kiezen ze daarvoor. En daar behoren partijen als CU en SGP ook toe en de PVV kan zo een kabinet gaan steunen. Dus hoewel ik er niet op tegen ben dat het CDA erbij komt, zal ik niet op ze gaan stemmen. Ik heb dan liever een grotere PvdA.
Niet als legio mensen geen zin hebben in redelijkheid en fatsoen maar enkel in het eigen gelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een redelijk en fatsoenlijk mens is sowieso een verbinder.
Alrijd makkelijk om iemand anders zijn geld weg te geven, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hoeveel méér zou je willen betalen? En hoe veel méér zouden die vermogenen moeten betalen?
De ironiequote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet als legio mensen geen zin hebben in redelijkheid en fatsoen maar enkel in het eigen gelijk.
Populair?quote:Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Daarmee zet je dus de populariteit van een standpunt boven je eigen idealen. Dat is die 'makkelijke rechtse' gratis bier hoek.
quote:Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wederom niet mee oneens, echter het CDA kennende als ze als coalitie groter kunnen worden over rechts dan kiezen ze daarvoor. En daar behoren partijen als CU en SGP ook toe en de PVV kan zo een kabinet gaan steunen. Dus hoewel ik er niet op tegen ben dat het CDA erbij komt, zal ik niet op ze gaan stemmen. Ik heb dan liever een grotere PvdA.
In Bontenbal die zich laat steunen door Wilders geloof ik niet zo, in Wilders die daarvoor te porren zou zijn evenmin. De meeste CDA'ers zouden misschien liever een kabinet met VVD zien maar die peilen momenteel wel veel te klein.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wederom niet mee oneens, echter het CDA kennende als ze coalitie groter kunnen worden over rechts dan kiezen ze daarvoor. En daar behoren partijen als CU en SGP ook toe en de PVV kan zo een kabinet gaan steunen. Dus hoewel ik er niet op tegen ben dat het CDA erbij komt, zal ik niet op ze gaan stemmen. Ik heb dan liever een grotere PvdA.
Ja, zonder visie, een Rutte opvolger lijkt ie.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Perrin het volgende:
Bontenbal staat daar wel als kroonprins idd.
Ja, ik onderbouw mijn argumenten - redelijkheid - en schilder mensen niet af als 'eencelligen' en 'amoebes', of 'nazi's' en 'racisten' wanneer ze het niet met mij eens zijn - fatsoen.quote:
Ik geloof 'm wel dat hij ook goede keuzes durft te maken. Eerst even verkozen worden.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja, zonder visie, een Rutte opvolger lijkt ie.
Brinkman, Eurlings, Bontenbal.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:23 schreef Perrin het volgende:
Bontenbal staat daar wel als kroonprins idd.
Niet rechtstreeks Bontebal nee, maar wel eventueel (uiterst) rechts beleid van zo een kabinet waar zo een CDA in mee gezogen kan worden. Hetzelfde als NSC de afgelopen tijd. Die christendemocraten blijven daar me teveel bij in de buurt.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Bontenbal die zich laat steunen door Wilders geloof ik niet zo, in Wilders die daarvoor te porren zou zijn evenmin. De meeste CDA'ers zouden misschien liever een kabinet met VVD zien maar die zijn momenteel wel veel te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |