Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
De nieuwe talkshow met Pauw en De Wit die vanaf hun eerste uitzending alleen maar rechtse politici en debielen zoals Raymond Mens heeft uitgenodigd, nodigt op Prinsjesdag uit: Mona Keijzer en Vincent Karremans.
Wat is dit toch kutland.
Designated survivor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef Felagund het volgende:
Moet Sjoerd Pleijsier zich al zorgen gaan maken?
https://archive.ph/EC24pquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.
quote:Ik heb Raymond Mens bedacht. Nog voordat mensen wisten wie Raymond Mens was, zag ik hem al helemaal voor me. Ik ben niet de enige die Raymond Mens heeft bedacht, de man die we nu kennen als Raymond Mens had hetzelfde idee. Dat kan natuurlijk, dat twee mensen op hetzelfde moment hetzelfde idee hebben. Charles Darwin en Alfred Russell Wallace ontwikkelden halverwege de negentiende eeuw onafhankelijk van elkaar de evolutietheorie. De tijd was er blijkbaar rijp voor. Zo was de tijd in 2020 rijp voor Raymond Mens.
De eerste kiem voor het concept Raymond Mens werd bij mij eind 2015 gelegd. Donald Trump had een verslaggever van The Washington Post belachelijk gemaakt om zijn spierziekte door hem met spastische bewegingen na te doen. De term was nog niet in zwang, maar ik ging ervan uit dat de cancelcultuur zijn werk zou doen. Dit zou het einde betekenen van Trumps kandidaatschap. Maar hij kwam ermee weg en dat betekende dat hij met heel veel weg ging komen. In Nederland waren we alleen nog niet zover, niemand nam hem serieus en niemand was bereid het voor hem op te nemen. Voor de talkshows was dat een probleem omdat politieke gesprekken bij voorkeur werden vormgegeven als debat. Ik was in die tijd nogal geobsedeerd door het hele idee van ‘op TV komen’ en begon te fantaseren: er stonden tientallen blokken zendtijd te wachten voor wie zich nu opwierp als Trump-versteher.
PSV en Ajax gaan samen voor het fantastische aantal van 0 punten. De coëfficiëntentrein dendert met een rotvaart het ravijn in.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach PSV, misschien zit een puntje in 1 van de 7 andere wedstrijden er wel in.
Bayer Leverkusen - PSV
PSV - Napoli
Olympiakos FC - PSV
Liverpool FC - PSV
PSV - Atletico Madrid
Newcastle United FC - PSV
PSV - Bayern München
Mens lijkt me nog wel ergens een lieve jongen ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mens lijkt me nog wel ergens een lieve jongen ofzo.
Als ik Wierd zie wil ik een steen naar de tv gooien. Qua irritatie niveau zit die bijna in de buurt van Joris van den Berg.
We wachten op de boete van UEFA.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Het Baskenland blijft ongekend leveren. @:Rellende_Rotscholier
Angela de Jong was er ook. BNN-VARA is een parodie op een omroep.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
De nieuwe talkshow met Pauw en De Wit die vanaf hun eerste uitzending alleen maar rechtse politici en debielen zoals Raymond Mens heeft uitgenodigd, nodigt op Prinsjesdag uit: Mona Keijzer en Vincent Karremans.
Wat is dit toch kutland.
BBB die de zooi eindeloos vertraagt, dat verwacht echt niemand!quote:De speciale ministeriele commissie die zich over stikstof buigt, is nog niet klaar. Demissionair minister Wiersma (BBB) liet de Tweede Kamer eerder weten dat de plannen op Prinsjesdag gepresenteerd zouden worden, maar dat is niet gebeurd.
Feyenoord deed het al in 2003:quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Het Baskenland blijft ongekend leveren. @:Rellende_Rotscholier
Natuurlijk niet. Zonde van de tijd.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan de Algemene Beschouwingen toch niet serieus kijken?
https://www.zendtijdincampagnetijd.nl/quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er al iemand die talkshow gasten turft en ze categoriseert?
Wat een gepruts.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.zendtijdincampagnetijd.nl/
https://www.instagram.com(...)3723522289334542328/quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)inhumane-mafklapper/
Minouche profileert zich als vriendin van de WLR SC!
Ongezien en ongeluisterd vermoed ik dat mijn aartsvijand Thomas Sijtsma in de show zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef Mansjester het volgende:
Ben benieuwd of @:Rellende_Rotscholier de In de Waaier podcast al heeft geluisterd!
Probeer dit cynisme maar eens te overtreffen. Aardige Rwandezen bestaan niet, dit ongeluk is in scene gezet door Kagame om de vriendelijke kant van zijn land te tonen!quote:Welke verhalen ga je aan de rensters uit jouw ploeg vertellen wanneer je in Rwanda bent?
“Over de tweede nacht tijdens de bikepacktocht. Ik sloeg over de kop. Mijn fiets was kapot en ik was op mijn hoofd gevallen. Ik besloot te stoppen. Toen had ik echt alle geluk van de wereld, want midden in de nacht kwam ineens Alphons, een Rwandees, samen met een vriend in een pick-uptruck. Ik vroeg of ze konden helpen en dertig seconden later lag die fiets boven op een stapel troep. Het was twee uur in de nacht en het hotel was dicht. Ik mocht bij Alphons slapen. Niet zoals ik gewend ben, maar wel leefbaar. Er stond in het huis een dure carbon racefiets van BMC.”
Was het de eerste auto die je in de nacht tegenkwam?
“Ja, dat denk ik, ja.”
Dit verhaal hebben we voorgelegd aan een aantal kritische Rwandezen in Nederland en zij geloven niet in toeval. Er gaat een verhaal over twee influencers die ook in het land strandden en volgens de vertelling uit het niets werden opgepikt door een limousine van president Kagame.
“Zoals jullie er nu naar kijken, heb ik het nog niet gedaan. Ik ben wel door iemand opgehaald die in de ochtend meteen een fles drank aan zijn mond zette. Iemand met gele oogleden, zeg maar. Ik kan me niet voorstellen dat er zo iemand wordt gestuurd. Laat staan dat hij dan ook nog de enige Rwandees is met een BMC in zijn huis. Misschien ben ik naïef, maar misschien zijn jullie dat ook.”
Het is een goed verhaal, maar in een land waar iedereen met dezelfde mond spreekt (Kagame won de laatste verkiezingen met ruim 99 procent van de stemmen), is achterdocht op zijn plaats.
“Jullie laten mij heel erg twijfelen, maar laat mij maar geloven dat het echt was. Laat ik het zo zeggen: de Rwandezen komen allemaal wel echt gewoon aardig op me over. Als de rensters naar mijn ervaringen vragen, dan zeg ik misschien ook wel dat ik tot een week geleden dacht dat ik het grootste geluk van de wereld had dat ik werd gevonden door de enige Rwandees met een carbon fiets van BMC.”
Enorm veel zin in een meltdown van Eagles nu zijn profeet wordt aangevallen door gasten van VI. Hopelijk kijkt hij het bij uitzondering terug op zijn 83" OLed.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)inhumane-mafklapper/
Minouche profileert zich als vriendin van de WLR SC!
Die gaat als minister van propaganda voor Rwanda flinke overuren moeten draaien de komende 2 weken. Dat wordt genieten.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef Mansjester het volgende:
Ben benieuwd of @:Rellende_Rotscholier de In de Waaier podcast al heeft geluisterd!
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat als minister van propaganda voor Rwanda flinke overuren moeten draaien de komende 2 weken. Dat wordt genieten.
Ik vind jou wel vrij cynisch.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongezien en ongeluisterd vermoed ik dat mijn aartsvijand Thomas Sijtsma in de show zit.
Wat een lul is dat zeg. Als je mij cynisch vindt, luister dan vooral naar Thomas Sijtsma.
Er is altijd wel een overtreffende trap te vinden en dat is Thomas Sijtsma. Die mag nu al maanden leeglopen in Trouw en dus blijkbaar ook bij Thijs over hoe werkelijk alles in Rwanda slecht is. Zelfs de dingen die goed gaan zijn eigenlijk slecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind jou wel vrij cynisch.
Het was mij nooit zo opgevallen, omdat ik die naam alleen ken van dat boek over Het Beest.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is altijd wel een overtreffende trap te vinden en dat is Thomas Sijtsma. Die mag nu al maanden leeglopen in Trouw en dus blijkbaar ook bij Thijs over hoe werkelijk alles in Rwanda slecht is. Zelfs de dingen die goed gaan zijn eigenlijk slecht.
Een typische westerling met een mening over een Afrikaans land, in feite. Toch deprimerend, dat eenzijdige beeld.
Ze houden het wel kort en bondig zo te zienquote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan de Algemene Beschouwingen toch niet serieus kijken?
Alsof ze die tokkie ooit gaan ontslaanquote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopen op een recordzege van Inter dan maar.
Dat denk ik wel. Alleen niet vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof ze die tokkie ooit gaan ontslaan
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopen op een recordzege van Inter dan maar.
Ze hebben samen nog niet een kwart van het aantal hersencellen van Arend Martijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Teveel ballen gekopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Bouwen, bouwen, bouwen!quote:De Israëlische minister van Financiën Bezalel Smotrich heeft de Gazastrook omschreven als een "goudmijn voor de immobiliënsector". Dat heeft de extremistische minister verklaard op een vastgoedconferentie in Tel Aviv. "Er ligt een businessplan op tafel bij Trump, dat is opgesteld door de meest professionele mensen", verklaarde Smotrich. Het gaat erom "hoe deze zaak een vastgoedgoudmijn wordt" die de kosten van Israël zal dekken.
De oorlog in de Gazastrook heeft Israël veel gekost. Nu moet dan ook worden besloten "hoe we dit gaan verdelen, hoe we procenten gaan verdienen aan de verkoop van grond in Gaza".
De voor nieuwbouwprojecten noodzakelijke sloop ligt al achter de rug, aldus nog de extremistische minister. "Nu moeten we bouwen, dat is veel goedkoper."
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen, bouwen, bouwen!
(Volgens sommige mensen is dit geen genocide en houdt alles op zodra de gijzelaars worden bevrijd)
Wel met curry neem ik aan?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Laten we beginnen met Urk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?
Altijd tegen jou?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Toch maar goed dat Sjonnie geen luchtverkeersleider is gewordenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Felagund het volgende:
Ach Kimmel, ach de vvmu in de VS.
De VS is nooit een democratie geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?quote:De Autoriteit Consument & Markt (ACM) start een onderzoek naar de prijzen in supermarkten. Dat heeft de toezichthouder bekendgemaakt.
Aanleiding zijn de prijzen van boodschappen. De ACM zegt "signalen" te hebben dat de prijzen van sommige producten in de Nederlandse winkels hoger liggen dan in bijvoorbeeld Duitsland en België.
De opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VS is nooit een democratie geweest.
Dat maakt het niet minder waar.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen.
Land of the free in je broekje.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waar.
Al vanaf dag één een complete failed state met de meest verrotte cultuur die er maar bestaat. Weg ermee.
De altijd A-merken kopende Nederlander laat zich gretig oplichten.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Altijd in de aanbieding kopen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
De altijd A-merken kopende Nederlander laat zich gretig oplichten.
Het kan altijd erger. En ze zullen onvermijdelijk een hoop landen meenemen het ravijn in.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al vanaf dag één een complete failed state met de meest verrotte cultuur die er maar bestaat. Weg ermee.
Alle landen met polariserende politieke systemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. En ze zullen onvermijdelijk een hoop landen meenemen het ravijn in.
Kan dit?quote:Tristan and his older brother Andrew seem to have a knack for getting into trouble. They’ve been accused of all sorts: rape, actual bodily harm, sex trafficking, controlling prostitution for gain, organised crime, money-laundering, witness-tampering. To the BBC and bourgeois parents everywhere, they are infamous: the vilest beasts of the manosphere, monetisers of misogyny and leading purveyors of far-right hate.
Are the Tates really that bad, though?
Dat is niet helemaal waar natuurlijk, en dat zeg ik absoluut niet als fan van de VS. Hoeveel slechter het nog kan bewijst Trump nu.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral hoeveel stupide Groningers er in die charlatan gaan trappenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril een aangeschoten hond is in de Kamer, vandaag. @:szura
Als Lasbril nu al aan gort wordt geslagen, kan hij beter niet naar de Verkiezingsdebatten gaan. Of nou ja, dan weten we echt hoeveel mensen daadwerkelijk dom zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Vooral hoeveel stupide Groningers er in die charlatan gaan trappen
Gewoon nette rustige jongens die misstanden aan de kaak stellen!quote:
We kijken liever nog even de andere kant op.quote:Het kabinet gaat niet mee in de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties die stelt dat Israël genocide pleegt in de Gazastrook.
In reactie op het rapport schrijft minister David van Weel (Buitenlandse Zaken, VVD) in een Kamerbrief dat "Nederland in de regel terughoudend" is om de kwalificatie genocide te gebruiken. Hij vindt dat het uiteindelijk aan het Internationaal Gerechtshof (IGH) is om vast te stellen of er sprake is van een genocide.
Zelfs de EC lijkt om en wil sancties. Ik begrijp de historische gevoeligheid maar hoe wrang is het dat we weer weg kijkenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.html
[..]
We kijken liever nog even de andere kant op.
We gaan met terugwerkende kracht in 2043, wanneer het IGH uitspraak heeft gedaan, alsnog genocide erkennen en excuses aanbieden.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij die moordenaar een kleurtje heeft. Of links stemt.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijn
Als iemand met een bebloed vleesmes en een motief breed grijzend naast een ijskoud kinderlichaampje staat, moet je het geen moordenaar noemen. Misschien was het zelfverdediging!!
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wiltquote:Op donderdag 18 september 2025 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wilt
Too good too go goden.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tevens kan je op de markt soms wel goede prijzen vinden. Zeker met lagere eisen aan houdbaarheid kan je goede deals krijgen later op de dag.
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
WNL is boos omdat Ouwehand een keer "fucking hell" zegt.
En dat voor een vrouw.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...
Erg irritant.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je weet gewoon dat Heitinga over een maand nog op de bank zit bij Ajax. Met onze georkestreerde domheid is alles mogelijk.
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Ik moet dit ook in mijn garderobe hebben.quote:
Met trots.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.
Deze motie is gewoon aangenomen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze motie is gewoon aangenomen?
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeftquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Met Dilan aan het roer verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
De overgrote meerderheid van HET VOLK bestaat uit fascisten, racisten, xenofoben en/of neonazi's. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Maar net an.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.
Mateloos fascinerend. Iedereen ziet dat het niet deugt. En we lopen erlangs, omheen zonder in te grijpen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg irritant.
De ene na de andere afgang is het best voor Ajax, maar dat is ook zo wat om op te hopen.
Bijzonder? Dit is de natte droom van de altijd xenophobe NEDERLANDERquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:35 schreef Slobeend het volgende:
Erg bijzonder dat we het Trumpisme gewoon achterna gaan.
Was het fijn onder die steen? Hoe kan je dit niet verwachten?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
Uiteindelijk is het aan het ICJ om daar een definitief oordeel over te vellen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mateloos fascinerend. Iedereen ziet dat het niet deugt. En we lopen erlangs, omheen zonder in te grijpen.
Laten we nog even wat hinderlagen en begrafenissen afwachten tot we tot actie over gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het aan het ICJ om daar een definitief oordeel over te vellen.
Fascisten die te lui zijn om een eigen van der Lubbe te creëren, en uit pure armoede maar een 22-jarige uit Utah gebruiken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van HET VOLK bestaat uit fascisten, racisten, xenofoben en/of neonazi's. Dan krijg je dit.
Symbool politiek voor de roerende onderbuikenquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
We gaan ontsnappen verbieden. Niet dat het veel voorkomt, maar vanwege HeT SiGnAaL.
Nou, fantastisch. JA21 +10quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:20 schreef Slobeend het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier word ik wel blij van. (Johan, lijstduwer van de VVD, twijfelt nu om VVD te stemmen. Helene en Rene gaan hierom geen VVD meer stemmen).
JA21 heeft toch ook tegen die motie gestemd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou, fantastisch. JA21 +10
Van de regen in de drup.
Alsof het doodsimpele klootjesvolk zo ver nadenkt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 10:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
JA21 heeft toch ook tegen die motie gestemd?
"Bedeen" op 1:25, voor de liefhebbersquote:Op zaterdag 20 september 2025 09:20 schreef Slobeend het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hier word ik wel blij van. (Johan, lijstduwer van de VVD, twijfelt nu om VVD te stemmen. Helene en Rene gaan hierom geen VVD meer stemmen).
quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Alsof het doodsimpele klootjesvolk zo ver nadenkt.
Volgens mij zijn we zijn we onderhand zo'n drie moties verwijderd van een Nacht van de Lange Messen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 11:50 schreef Szura het volgende:
Ze stemmen gewoon weer op de volgende rechtse charlatan
Helene heeft een mening. Stop de persen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 12:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
"Bedeen" op 1:25, voor de liefhebbers
Dood topic genot. Heel NWS staat nu natuurlijk op het Malieveld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:30 schreef Koffieplanter het volgende:
NWS / [Livetopic] Elsfest 20-09 #1: met een afwezige Geert
Dit is een leuk topic.
We wachten het verslag van Danny op de FP af, zodra hij thuis is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 14:36 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dood topic genot. Heel NWS staat nu natuurlijk op het Malieveld.
Geen idee, ik lees nooit meer iets van VI.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Slobeend Waarom heeft Suleyman letterlijk elke week een column over Pedri?
Erg mooi dat dit toch nog kan plaatsvinden dit jaarquote:Op zondag 21 september 2025 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal Antifa-terroristen in Arnhem gisteren!
Dat is dan ook gelijk het enige positieve van het voorbestaan van Vitessequote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg mooi dat dit toch nog kan plaatsvinden dit jaar
Niet links, niet rechts.quote:Op zondag 21 september 2025 13:06 schreef Felagund het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)7fb2388c94288f&ei=11
Niks persoonijks en geen antisemitisme, maar Joden hoeven hier niet te komen.
Hij stelt alleen maar vragen?quote:
Het Dick Schreuder-effect lijkt ook vrij snel uitgewerkt.quote:Op zondag 21 september 2025 07:31 schreef Szura het volgende:
Is de Utrecht hypetrain definitief ontspoord?
Heel erg mooi. Zijn we eindelijk van dat eindeloze gedweep af.quote:Op zondag 21 september 2025 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het Dick Schreuder-effect lijkt ook vrij snel uitgewerkt.
Ook dit is ontzettend mooi. FC Utrecht blijft een club van fraudeurs en paljassen. Ron Jans redde het gezicht van Jordy Zuidam, waardoor die nu al twee jaar uit de wind gehouden is.quote:Op zondag 21 september 2025 07:31 schreef Szura het volgende:
Is de Utrecht hypetrain definitief ontspoord?
Nederland is een soort Hongarije in spe. Veel gaat afhangen van de komende verkiezingen. Een meerderheid van VVD, PVV, Forum, BBB, JA21 en SGP en ons land is verloren.quote:Op zondag 21 september 2025 18:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Overigens, zelfs Engeland dat hypergevoelig voor de Israël-lobby was, gaat om voor Palestina.
Nog even en Nederland sluit als laatste clown aan in de rij.
Vergeet "Wij zijn Nederland" Haga en Rookmaker niet.quote:Op zondag 21 september 2025 18:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nederland is een soort Hongarije in spe. Veel gaat afhangen van de komende verkiezingen. Een meerderheid van VVD, PVV, Forum, BBB, JA21 en SGP en ons land is verloren.
Het ergste zou natuurlijk een meerderheid van Forum, PVV, VVD en JA21 zijn. Als ze niet te veel partijen nodig hebben, dan kan het helemaal snel gaan.quote:Op zondag 21 september 2025 18:30 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vergeet "Wij zijn Nederland" Haga en Rookmaker niet.
De geschiedenis leert dat een goede knokploeg toch wel handig is, als je jouw dictatuur een beetje efficiënt wil inrichten.
Vier is ook al veel. Als je al ziet welk bloedbad er bij Ongehoord Nederland is aangericht tussen godarme Blommestijn en Karskens, gaat dit helemaal een spektakel geven. Vrees dat lasbril in alle gevallen als eerste aan het kortste eind trekt...quote:Op zondag 21 september 2025 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ergste zou natuurlijk een meerderheid van Forum, PVV, VVD en JA21 zijn. Als ze niet te veel partijen nodig hebben, dan kan het helemaal snel gaan.
In het horrorscenario dat deze 4 het nieuwe kabinet gaan vormen denk ik niet dat ze het lang uithouden met elkaar.quote:Op zondag 21 september 2025 18:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ergste zou natuurlijk een meerderheid van Forum, PVV, VVD en JA21 zijn. Als ze niet te veel partijen nodig hebben, dan kan het helemaal snel gaan.
Ook gewoon een heel naar afgunstig figuur. Dat is nou de echte Nederlander blijkbaar.quote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net stukjes van uitkeringsmevrouw bij SBS-debat toen die Wilders gebruikte om Timmermans te framen als slecht gekeken (Rutger en de uitkeringstrekkers).
Gelachen en tegelijk getreurd. Zo'n mevrouw stemt gewoon PVV omdat het land vol is terwijl ze alles te danken heeft aan PvdA.
Veel betere argumenten om het stemrecht af te schaffen ga je niet krijgen.quote:Op zondag 21 september 2025 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Net stukjes van uitkeringsmevrouw bij SBS-debat toen die Wilders gebruikte om Timmermans te framen als slecht gekeken (Rutger en de uitkeringstrekkers).
Gelachen en tegelijk getreurd. Zo'n mevrouw stemt gewoon PVV omdat het land vol is terwijl ze alles te danken heeft aan PvdA.
Een 15-jarig kutkind met een vuurwapen die een fatbike steelt en vervolgens bij de McDonald's wordt doodgeschoten door de altijd kwaadaardige politie.quote:
Het is een catastrofe jongens, geen genocide!quote:Dat is precies wat er is gebeurd met het onderwerp Gaza. Een discussie met andersdenkenden is nagenoeg onmogelijk. Wie neutraal verslag wil doen over Gaza, zal moeten koorddansen met woorden. Wat doe je bijvoorbeeld met de term ‘genocide’? Daarover is binnen de NOS veel discussie geweest, wat ook tot nieuwe inzichten heeft geleid. “Vanaf het begin van deze oorlog hebben we een helder standpunt gehad: we gebruiken het woord ‘genocide’ niet. Genocide is een juridische term, en wij kunnen dat niet vaststellen. Daarom vermeden we dat woord.
“Daarnaast hebben we ook meteen besloten dat we geen enerzijds-anderzijds journalistiek zouden doen. Geen ‘ja maar’, maar ‘en en’. Dus én de misdaden van Hamas én de catastrofe in Gaza. We laten zien wat er gebeurt, en daarbij nemen we alle perspectieven mee. Dat kan niet binnen één item, of binnen één verhaal. Maar als je alle berichtgeving optelt, moeten die perspectieven allemaal aan bod komen.
Het is een grof schandaal hoe het altijd jankende en zich eveneens van veel theater bedienende, door en door corrupte Barcelona al decennialang op een voetstuk staat bij de Nederlandse media.quote:Op zondag 21 september 2025 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)in-spoor-real-madrid
@:DeeBee Is dit journalistiek te noemen?
Haha, forumposts in VBL zijn nog minder partijdig... Dit kan toch niet, Johan.quote:Op zondag 21 september 2025 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)in-spoor-real-madrid
@:DeeBee Is dit journalistiek te noemen?
Staat op de leeslijst!quote:Op maandag 22 september 2025 17:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Szura Blogje in The Guardian over het verval van Girona.
https://www.theguardian.c(...)irona-michel-levante
Messi weer?quote:Op maandag 22 september 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh god, vanavond de Ballon d'Or-uitreiking.
Ik sla over.
Gaan we weer een nieuwe meltdown van Real Madrid krijgen?quote:Op maandag 22 september 2025 18:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Oh god, vanavond de Ballon d'Or-uitreiking.
Ik sla over.
Deze keer kwam de meltdown vooraf al.quote:Op maandag 22 september 2025 19:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gaan we weer een nieuwe meltdown van Real Madrid krijgen?
Na de extreemrechtse rellen noteren we: Dilan Yesilgöz.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
Wat is dit toch kutland.
Nadat gisteren al Heinen mocht blaten bij WNL en Van der Wal zat vanavond bij Evaquote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Na de extreemrechtse rellen noteren we: Dilan Yesilgöz.
De cadeautjes uitdelende Heijnen wil niet dat er Eurobonds komen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Nadat gisteren al Heinen mocht blaten bij WNL en Van der Wal zat vanavond bij Eva
VVD heeft inmiddels meer mediaoptredens dan de andere partijen bij elkaar.quote:Op maandag 22 september 2025 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Nadat gisteren al Heinen mocht blaten bij WNL en Van der Wal zat vanavond bij Eva
De volledig maatschappij-ontwrichtende talkshows zijn de kanker van de samenleving.quote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit dat licht.quote:Op maandag 22 september 2025 22:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We moeten wel wijzen naar partijen die dat suggereren. Vooral dat ranzige D66. Gadverdamme. Als we die polariserende mensen toch in onze handen krijgen.quote:Op maandag 22 september 2025 22:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We moeten vooral niet wijzen naar politieke partijen die dit mogelijk hebben veroorzaakt!
Ze zitten klem tussen partijen die ongeremd lekker extreem rechts kunnen zijn en fatsoenlijke partijen die centrum rechts zijn. Geen enkele koers is nog geloofwaardig of onderscheidend.quote:Op maandag 22 september 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten wel wijzen naar partijen die dat suggereren. Vooral dat ranzige D66. Gadverdamme. Als we die polariserende mensen toch in onze handen krijgen.
Krijg wel het idee dat ze bij VVD steeds meer hun eigen graf delven.
De VVD gaat gewoon gezellig meeregeren in het aankomende kabinet Wilders 1, maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 22 september 2025 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We moeten wel wijzen naar partijen die dat suggereren. Vooral dat ranzige D66. Gadverdamme. Als we die polariserende mensen toch in onze handen krijgen.
Krijg wel het idee dat ze bij VVD steeds meer hun eigen graf delven.
Ik ben bang dat er nooit een afscheidsspeech komt. Die gaat proberen de verkiezingsnederlaag te verdraaien en daarna een stille aftocht (hopelijk).quote:Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef Szura het volgende:
Ik ga erg genieten van de afscheidsspeech op 29 oktober van Ieniemienie
Lasbril 1quote:Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VVD gaat gewoon gezellig meeregeren in het aankomende kabinet Wilders 1, maak je daar maar geen zorgen over.
Lasbril in het kabinetquote:
Hij werd behoorlijk exposed door Dijk over Groningenquote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lasbril in het kabinet.
De man die bij het eerste feitelijke tegenwindje al hapert. Die open en bloot zijn onkunde laat sputteren op TV. Nog minder politieke hersens dan wie dan ook heeft. "Weten we zeker dat we geen mensen meenemen die alleen een eitje hebben gebakken voor ons in Afghanistan?"
Dat kan er ook nog wel bij.
Ik mag hopen dat hij keihard door de mand valt in de debatten.quote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lasbril in het kabinet.
De man die bij het eerste feitelijke tegenwindje al hapert. Die open en bloot zijn onkunde laat sputteren op TV. Nog minder politieke hersens dan wie dan ook heeft. "Weten we zeker dat we geen mensen meenemen die alleen een eitje hebben gebakken voor ons in Afghanistan?"
En meldt dat Oezbekistan 22,787 Dreamliners gaat kopenquote:
Natuurlijk zouden ze dat doen, maar zelfs dan is er geen enkele meerderheid in zicht.quote:Op maandag 22 september 2025 23:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VVD gaat gewoon gezellig meeregeren in het aankomende kabinet Wilders 1, maak je daar maar geen zorgen over.
quote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Lasbril in het kabinet.
Gaat dit alleen over praatprogramma's of rekenen ze bij Jetten ook de Slimste Mens mee?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 11:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaat dit alleen over praatprogramma's of rekenen ze bij Jetten ook de Slimste Mens mee?
Als onderdeel van een politiek proces met de genocide-steunende midden en rechterflank. Beregezellig.quote:"Nederland zal in een later stadium een Palestijnse staat erkennen als onderdeel van een politiek proces dat nu moet beginnen", zei Van Weel.
Zijn de ruiten van het College van Bestuur al ingegooid?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verschrikkelijk aan het afzien op de Hogeschool Utrecht nu Pasen en Kerst niet meer worden erkend.
Els rechts is waarschijnlijk 36, maar dat was voor de framing naar de doelgroep (hitsige jongvolwassen en boze mensuh) niet handig.quote:
Zou niet eens weten waar die in een van de vijf gebouwen zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn de ruiten van het College van Bestuur al ingegooid?
Kamervraag van Bikker zelfs nu... Motten onze christelijke tradities niet de kliko in gooien. Of minister iets kan doen. Die zegt terecht: "Is niet aan mij".quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Verschrikkelijk aan het afzien op de Hogeschool Utrecht nu Pasen en Kerst niet meer worden erkend.
Toch belachelijk dat het presidium dit toekent als Kamervraag uit die tientallen vragen die zijn aangemeldquote:Op dinsdag 23 september 2025 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kamervraag van Bikker zelfs nu... Motten onze christelijke tradities niet de kliko in gooien. Of minister iets kan doen. Die zegt terecht: "Is niet aan mij".
De cultuuroorlog die alleen leeft bij wappierechts dat versmolten is met social media. Onze samenleving lijdt aan een zolderkamercrisis.quote:Op dinsdag 23 september 2025 14:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch belachelijk dat het presidium dit toekent als Kamervraag uit die tientallen vragen die zijn aangemeld. Je weet namelijk dat dit het antwoord gaat zijn.
quote:Zo gaat het kabinet uit van een grote besparing op asiel. In 2026 staat er nog 4 miljard begroot voor asielopvang. Een jaar later nog maar 1 miljard. De logica van de afgetreden asielminister Faber was dat er minder geld nodig zou zijn als er minder asielzoekers naar Nederland zouden komen. De cijfers van asielaanvragen geven daar echter geen aanleiding voor.
Daarnaast wijst de Rekenkamer op de ingecalculeerde bezuiniging op EU-afdrachten. Nederland betaalt jaarlijks geld aan Europa. Bij het aantreden van het kabinet-Schoof was de ambitie om een korting van 1,6 miljard te bedingen bij de EU. Vooralsnog is dat niet gelukt, maar het voordeeltje staat al wel in de begroting.
quote:Een ander punt van zorg is het zogenoemde kasschuiven. Het demissionaire kabinet kiest ervoor om meerdere ingeplande investeringen één of meerdere jaren op te schuiven. Minder uitgaven in 2026 zorgen voor een positiever plaatje, maar de Rekenkamer wijst erop dat daarmee een volgende kabinet met deze kosten wordt opgezadeld.
Creatief boekhouden genotquote:Het demissionaire kabinet wil grote beslissingen overlaten aan de nieuwe Tweede Kamer en presenteerde daarom op Prinsjesdag een beleidsarme begroting. Daardoor ontbreken in de begroting extra uitgaven voor Defensie. Afgelopen zomer zette Nederland een handtekening onder de NAVO-afspraak om meer uit te geven aan defensie.
Op lange termijn zou dat mogelijk gaan om jaarlijks 19 miljard euro. Deze miljarden zijn nog niet opgenomen, maar kunnen de begroting nog op z'n kop zetten, waarschuwt de Rekenkamer.
Ben je teringdom of doe je maar zo.quote:Minister Keijzer wil meer nareizigers bij familie laten wonen
Minister Keijzer (Asiel en Migratie) wil dat 2000 statushouders die al een verblijfsvergunning hebben gekregen bij familieleden gaan wonen. Zo wil ze meer plekken creëren voor nieuwe asielzoekers.
Het gaat om zogenoemde nareizigers: echtgenoten, partners, ouders en kinderen die door andere statushouders naar Nederland zijn gehaald. Op dit moment hoeven nareizigers niet bij hen te gaan wonen, als het huis daarvoor niet geschikt is. Daar wil Keijzer dus verandering in brengen.
Als het niet lukt om bij familie te wonen, moet de gemeente van dat familielid een slaapplek voor hen vinden. Het Rode Kruis moet hierbij helpen.
Op deze manier wil Keijzer vooral aanmeldcentrum Ter Apel ontlasten. De afgelopen tijd verbleven daar regelmatig meer dan 2000 personen, tegen de afspraak met de gemeente Westerwolde in.
Taak van de gemeentes
Gemeentes hebben de taak om woningen te vinden voor statushouders. Keijzer heeft een wetsvoorstel liggen om hen geen voorrang meer te geven bij de toewijzing van sociale huurwoningen. Ondanks zware kritiek van de Raad van State wil Keijzer de wet doorzetten.
Doelbewust kwaadaardig noem je dat.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ben je teringdom of doe je maar zo.
Ja absoluut, stuk tussen de spaken van het systeem om dan te janken dat er overal overlastgevende zwervers zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Doelbewust kwaadaardig noem je dat.
Dat is al minstens sinds Rutte IV de strategie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja absoluut, stuk tussen de spaken van het systeem om dan te janken dat er overal overlastgevende zwervers zijn.
Kameraad Lasbril dankt je voor je inzet voor de Partij!quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik kan mijn WLR vrienden mededelen dat het een ontzettend fijn gevoel is om, na een relatief intensieve investering van ~4 weken, een vriend overtuigd* te hebben om niet meer op de VVD te stemmen. Sterker nog, de familie van de persoon in kwestie is nu ook aan het twijfelen.
* het woord overtuigd is hier enigzins onfortuinlijk: ik geloof niet in vanuit een overtuigingsdrift mensen proactief met verkiezingen/politiek lastig te vallen, echter voel je soms aan dat iemand zijn of haar jarenlange & intrinsieke keuze niet meer aligned is met hetgeen tot wat die partij verworden is
Liever naar lasbril dan de VVD.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kameraad Lasbril dankt je voor je inzet voor de Partij!
Zonder gekheid, alle beetjes helpen hopelijk.
Ik zie nog wel een stroom van VVD naar CDA, dat lijkt me de meest gunstige.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Liever naar lasbril dan de VVD.
Die moeten ultiem kapot gaan deze verkiezingen om deze huidige richting af te zweren. Lasbril is veel te incompetent, dat gaat vanzelf wel weer inbinden.
Ze hadden Mario een paar jaar geleden al moeten cancellen.quote:
Jaartje of 15 geleden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 17:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze hadden Mario een paar jaar geleden al moeten cancellen.
Heel erg gefeliciteerd. Ik heb nog een vriend die nog steeds VVD stemt, terwijl dat tegen al zijn belangen in gaat. Dus niet eens op macro-niveau, maar ook op persoonlijk niveau. Het lukt me niet hem dat duidelijk te makenquote:Op dinsdag 23 september 2025 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik kan mijn WLR vrienden mededelen dat het een ontzettend fijn gevoel is om, na een relatief intensieve investering van ~4 weken, een vriend overtuigd* te hebben om niet meer op de VVD te stemmen. Sterker nog, de familie van de persoon in kwestie is nu ook aan het twijfelen.
* het woord overtuigd is hier enigzins onfortuinlijk: ik geloof niet in vanuit een overtuigingsdrift mensen proactief met verkiezingen/politiek lastig te vallen, echter voel je soms aan dat iemand zijn of haar jarenlange & intrinsieke keuze niet meer aligned is met hetgeen tot wat die partij verworden is
Het wordt natuurlijk wel puur genieten als de PVV, Lasbril, BBB en VVD allemaal even groot (klein) worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 15:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een stroom van VVD naar CDA, dat lijkt me de meest gunstige.
Als PVV+JA21 groter worden dan in 2023 wordt Nederland niet beter bestuurbaar.
De geschiedenisboeken houden dit tempo niet meer bij. Dat gaat een dikke pil worden.quote:Op dinsdag 23 september 2025 21:11 schreef Szura het volgende:
Drumpf heeft een nieuwe ghostwriter?
[ afbeelding ]
[ x ]
quote:NEC zocht vanwege alle blessures nog een verdediger en heeft nu Eli Dasa aangetrokken, de huidige aanvoerder van Israël, een voormalig Vitesse-speler die overkomt van Spartak Moskou, waar hij twee jaar geleden besloot te gaan spelen, dus ná de Russische invasie van Oekraïne.
quote:Op woensdag 24 september 2025 08:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Angela de Jong mocht gisteravond bij Pauw & De Wit de 'mening van het volk' verkondigen over politieke rompslomp rondom de rellen...
Aldus het kwaadaardige monster Angela de J.quote:Maar nee, politiek Den Haag is alweer druk met zichzelf en met hoe ze deze rellen in hun eigen voordeel kunnen gebruiken met de naderende verkiezingen. Frans Timmermans en Rob Jetten willen een spoeddebat omdat het allemaal de schuld is van de PVV en de VVD. Nou, zo lust ik ook peultjes. En de universiteitsrellen van vorig jaar in Amsterdam dan? Waren die dan de schuld van GL-PvdA en D66?
Dit is nou precies waarom steeds meer mensen afknappen op de politiek. Altijd maar met zichzelf bezig. Altijd maar bezig met eigen gewin, ook de partijen die het zogenaamd goed voor hebben met iedereen. Terwijl juist die rellen in Den Haag bij uitstek de kans waren om eenheid uit te stralen. Om het land te verbinden. Om te laten zien: dit pikken wij met z’n allen niet.
Maar nee, in plaats daarvan geven ze de relschoppers precies wat ze willen: chaos en verdeeldheid.
Als je voor een talkshow wil werken moet je eerst lobotomie ondergaan zodat je daarna vanzelf Raymond Mens en Angela de Jong wekelijks gaat uitnodigen.quote:Op woensdag 24 september 2025 08:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Angela de Jong mocht gisteravond bij Pauw & De Wit de 'mening van het volk' verkondigen over politieke rompslomp rondom de rellen...
Heel kwaadaardig ja om het zo te framen. Angela is een spindokter voor de VVD.quote:Op woensdag 24 september 2025 09:14 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[..]
Aldus het kwaadaardige monster Angela de J.
Ik HAAT dit soort enlightened centrism.
Verbindingquote:Op woensdag 24 september 2025 10:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel kwaadaardig ja om het zo te framen. Angela is een spindokter voor de VVD.
Dat gezegd hebbende, Els die in haar psychose zonder problemen haar racistenfeestje liet kapen door hooligans die PVV-zinnetjes schreeuwen is wel echt de ideale stok om mee te slaan voor alle andere partijen en ze weten het. Dus nu is het tijd om te roepen voor verbinding.
Om Jezus wil,quote:„Ik wandel best vaak door de Schilderswijk, alle winkels zijn met Arabische teksten vormgegeven. Het lijkt wel of het dan oprukt. Nederlanders hebben niet meer het gevoel dat we gewoon die normale Nederlandse cultuur hebben. Dán gaan mensen dit afschuwelijke geweld gebruiken. Als je ze een-op-een spreekt dan hadden ze dat eigenlijk wellicht helemaal niet gewild. We moeten mensen niet in de knel brengen, of het nu boeren zijn of, of mensen die denken ‘er wordt niets gedaan aan het klimaat’ of mensen wier wijk wordt overgenomen door de islam.”
Zelfs jij bent van de VVD-molen af ja?quote:Op woensdag 24 september 2025 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbinding
Kom er maar in Henri
Dat klopt maat. Ik kan niet op Dilan stemmen bij de aankomende verkiezingenquote:Op woensdag 24 september 2025 10:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs jij bent van de VVD-molen af ja?
Dan worden het echt maar drie zetels
Ik citeer graag uit de bijbelquote:
Behalve als je wel eens een moskee binnen loopt.quote:deze en alle andere geboden worden samengevat in deze ene uitspraak: ‘Heb uw naaste lief als uzelf.’ 10Liefde berokkent de naaste geen kwaad, dus de wet vindt zijn vervulling in de liefde.
Niks geks aan. De vorige generatie SGP’ers gaan steeds vaker richting de eeuwige jachtvelden. Gelukkig voor hen is er een nieuwe markt: radicaalrechtse jonge Christenen.quote:
There is no hate like Christian love.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik citeer graag uit de bijbel.
[..]
Behalve als je wel eens een moskee binnen loopt.
Regel 1 van religieus fascisme: citeer de bijbel/koran alleen als het uitkomtquote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 24 september 2025 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Regel 1 van religieus fascisme: citeer de bijbel/koran alleen als het uitkomt
https://cdn.bsky.app/img/(...)2fdz6cmmgx5ezta@jpegquote:Op woensdag 24 september 2025 11:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
There is no hate like Christian love.
Typisch dat je de religieuze partijen beschuldigt van het niet naleven van hun kernprincipes en zelfs oproept tot polarisatie door niet op ze te stemmen. Dat vind ik van weinig ‘naastenliefde’ en ‘democratie’ getuigen waar jij als links persoon voor staat, toch?quote:Op woensdag 24 september 2025 11:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laten we nooit en te nimmer meer op partijen stemmen die zich op religieuze waarden beroepen. Tenzij ze volledig volgens het kernprincipe 'naastenliefde' handelen.
Derhalve is het een goed idee om een tijdelijk verbod op het Oude Testament in te stellen op De Driestar en een aantal zondagscholen in de Biblebelt.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niks geks aan. De vorige generatie SGP’ers gaan steeds vaker richting de eeuwige jachtvelden. Gelukkig voor hen is er een nieuwe markt: radicaalrechtse jonge Christenen.
Hier gaat het gewoon generatie op generatie naar SGP hoorquote:Op woensdag 24 september 2025 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niks geks aan. De vorige generatie SGP’ers gaan steeds vaker richting de eeuwige jachtvelden. Gelukkig voor hen is er een nieuwe markt: radicaalrechtse jonge Christenen.
Daarmee lijken ze steeds meer op de FvD, de kamer bestaat straks gewoon uit 50 tinten extreem-rechtsquote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef Hamlapjes het volgende:
Waar Van der Staaij nog een degelijke vent was met zwaar achterhaalde ideeën, is ChrisStoffer gewoon een rechtsradicale gek die doet alsof hij een beetje fatsoenlijk is. De SGP gaat de laatste jaren steeds harder op het populistische Urker orgel. Doodeng.
Goed nieuws voor de 20 talkshows die graag "variatie" in hun gasten hebben.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarmee lijken ze steeds meer op de FvD, de kamer bestaat straks gewoon uit 50 tinten extreem-rechts
Wanneer je zo´n verknipte racistische fascist bent dat zelfs het uitschot op de frontpage zich tegen je gaat keren gaat er écht iets gruwelijk mis.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen heeft Danny een waanzinnige meltdown in de reacties op de frontpage omdat niet iedereen meegaat in de verering van een facistische Amerikaan.
Ik begrijp oprecht niet dat deze mensen op een zondag met goed fatsoen naar de kerk kunnen gaan en dan door de week met dit soort teksten komen. Ik snap ook niet dat andere christenen of het RD/ND er niet meer tegen ageren.quote:Op woensdag 24 september 2025 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
[..]
Wellicht is dit het moment dat Danny zich verkiesbaar zou moeten stellen. Ten minste, als ie op zoek is naar een stabiel inkomen. Wellicht kunnen nog een paar idioten op de kieslijst. Danny +5quote:Op woensdag 24 september 2025 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wanneer je zo´n verknipte racistische fascist bent dat zelfs het uitschot op de frontpage zich tegen je gaat keren gaat er écht iets gruwelijk mis.
Stond hij nog niet op de lijst van de partij van die fakkelgek dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht is dit het moment dat Danny zich verkiesbaar zou moeten stellen. Ten minste, als ie op zoek is naar een stabiel inkomen. Wellicht kunnen nog een paar idioten op de kieslijst. Danny +5
Ik verlang naar de columns van Tong.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:50 schreef Szura het volgende:
Overigens was er FP al vaak afval, maar sinds Dennie heeft besloten om zelf de boel dagelijks met radicaalrechtse drek onder te schijten kun je het net zo goed wijzigen in Stormfok.
Link graagquote:Op woensdag 24 september 2025 18:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Ondertussen heeft Danny een waanzinnige meltdown in de reacties op de frontpage omdat niet iedereen meegaat in de verering van een facistische Amerikaan.
Dat vaste clubje corrupte en aandachtsgeile advocaten die je constant op tv ziet zouden ze allemaal het gevang in moeten smijten. Geen haar beter dan het volk dat ze verdedigen.quote:
Die obsessie met de coëfficiënten is echt een wanstaltige rubriek, erg mooi dat die trein nu eindelijk het ravijn in gaat.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:01 schreef Szura het volgende:
En Van Persie is ook een klootzak met z’n fantasie-opstelling, donder op met het verneuken van de Europese ranking rigide lapzwans
Klopt, en binnenkort gaat links/rechts niet meer om een economisch model of progressief/conservatief, maar doodleuk of je voor democratie of fascisme bent. Waardoor we nu kabinetten met gigantische tegenstellingen moeten gaan vormen om de fascisten maar uit het kabinet te houden.quote:Op woensdag 24 september 2025 17:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daarmee lijken ze steeds meer op de FvD, de kamer bestaat straks gewoon uit 50 tinten extreem-rechts
Uiteraard meteen alweer onzin lopen verspreiden die onsympathieke lulquote:
De moeder zat op Curacao vanwege heimwee en vervolgens maakt haar zoon er een teringzooi van, je kan beter aangifte tegen die moeder doen.quote:Op donderdag 25 september 2025 13:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Uiteraard meteen alweer onzin lopen verspreiden die onsympathieke lul
https://nos.nl/artikel/25(...)n-zijn-rug-geschoten
Klaas Dijkhoff is een nietszeggende both-sides brabbelaar geworden. Korte zinnen. Met pathos opgesomd. Urgentie uitstralen.quote:Afgelopen weekend zagen we hooligans en andere kwaadwillenden zich gruwelijk misdragen bij een demonstratie. Luidruchtig, de straten innemend, onverzoenlijk en gewelddadig. Schreeuwend en scanderend. Schoppend en slaand. Gooiend en smijtend.
Politiek is het altijd makkelijker als het uit de hand loopt bij een demonstratie waar je toch al niks mee had. Als er vernielingen zijn aan het Amsterdamse Maagdenhuis bij een pro-Palestina demonstratie komt de eerste verontwaardiging uit een andere hoek dan wanneer er vernielingen zijn aan het partijkantoor van D66. Dat is op zich menselijk, maar voor de democratie hoort het niet uit te maken. De grens ligt bij geweld. Daar houden democratie en vrijheid op. Dat kunnen we niet accepteren. Daar is onze democratie te dierbaar en te kwetsbaar voor.
Ik ben het helemaal met je eens, makker. Teken dat we weer naar buiten moeten, effe de geur van het leven opsnuiven.quote:Op woensdag 24 september 2025 23:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die obsessie met de coëfficiënten is echt een wanstaltige rubriek, erg mooi dat die trein nu eindelijk het ravijn in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |