Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
De nieuwe talkshow met Pauw en De Wit die vanaf hun eerste uitzending alleen maar rechtse politici en debielen zoals Raymond Mens heeft uitgenodigd, nodigt op Prinsjesdag uit: Mona Keijzer en Vincent Karremans.
Wat is dit toch kutland.
Designated survivor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:15 schreef Felagund het volgende:
Moet Sjoerd Pleijsier zich al zorgen gaan maken?
https://archive.ph/EC24pquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.
quote:Ik heb Raymond Mens bedacht. Nog voordat mensen wisten wie Raymond Mens was, zag ik hem al helemaal voor me. Ik ben niet de enige die Raymond Mens heeft bedacht, de man die we nu kennen als Raymond Mens had hetzelfde idee. Dat kan natuurlijk, dat twee mensen op hetzelfde moment hetzelfde idee hebben. Charles Darwin en Alfred Russell Wallace ontwikkelden halverwege de negentiende eeuw onafhankelijk van elkaar de evolutietheorie. De tijd was er blijkbaar rijp voor. Zo was de tijd in 2020 rijp voor Raymond Mens.
De eerste kiem voor het concept Raymond Mens werd bij mij eind 2015 gelegd. Donald Trump had een verslaggever van The Washington Post belachelijk gemaakt om zijn spierziekte door hem met spastische bewegingen na te doen. De term was nog niet in zwang, maar ik ging ervan uit dat de cancelcultuur zijn werk zou doen. Dit zou het einde betekenen van Trumps kandidaatschap. Maar hij kwam ermee weg en dat betekende dat hij met heel veel weg ging komen. In Nederland waren we alleen nog niet zover, niemand nam hem serieus en niemand was bereid het voor hem op te nemen. Voor de talkshows was dat een probleem omdat politieke gesprekken bij voorkeur werden vormgegeven als debat. Ik was in die tijd nogal geobsedeerd door het hele idee van ‘op TV komen’ en begon te fantaseren: er stonden tientallen blokken zendtijd te wachten voor wie zich nu opwierp als Trump-versteher.
PSV en Ajax gaan samen voor het fantastische aantal van 0 punten. De coëfficiëntentrein dendert met een rotvaart het ravijn in.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach PSV, misschien zit een puntje in 1 van de 7 andere wedstrijden er wel in.
Bayer Leverkusen - PSV
PSV - Napoli
Olympiakos FC - PSV
Liverpool FC - PSV
PSV - Atletico Madrid
Newcastle United FC - PSV
PSV - Bayern München
Mens lijkt me nog wel ergens een lieve jongen ofzo.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bij Wierd denk ik nog dat ie een toneelstuk op voert. Bij Mens denk ik oprecht dat die gozer denkt dat ie geniaal is en alleen maar rake dingen zegt.
Meen je dat?quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mens lijkt me nog wel ergens een lieve jongen ofzo.
Als ik Wierd zie wil ik een steen naar de tv gooien. Qua irritatie niveau zit die bijna in de buurt van Joris van den Berg.
We wachten op de boete van UEFA.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Het Baskenland blijft ongekend leveren. @:Rellende_Rotscholier
Angela de Jong was er ook. BNN-VARA is een parodie op een omroep.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:03 schreef VoMy het volgende:
De nieuwe talkshow met Pauw en De Wit die vanaf hun eerste uitzending alleen maar rechtse politici en debielen zoals Raymond Mens heeft uitgenodigd, nodigt op Prinsjesdag uit: Mona Keijzer en Vincent Karremans.
Wat is dit toch kutland.
BBB die de zooi eindeloos vertraagt, dat verwacht echt niemand!quote:De speciale ministeriele commissie die zich over stikstof buigt, is nog niet klaar. Demissionair minister Wiersma (BBB) liet de Tweede Kamer eerder weten dat de plannen op Prinsjesdag gepresenteerd zouden worden, maar dat is niet gebeurd.
Feyenoord deed het al in 2003:quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:46 schreef Pistolero het volgende:
[ afbeelding ]
Het Baskenland blijft ongekend leveren. @:Rellende_Rotscholier
Natuurlijk niet. Zonde van de tijd.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan de Algemene Beschouwingen toch niet serieus kijken?
https://www.zendtijdincampagnetijd.nl/quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Is er al iemand die talkshow gasten turft en ze categoriseert?
Wat een gepruts.quote:Op woensdag 17 september 2025 14:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.zendtijdincampagnetijd.nl/
https://www.instagram.com(...)3723522289334542328/quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)inhumane-mafklapper/
Minouche profileert zich als vriendin van de WLR SC!
Ongezien en ongeluisterd vermoed ik dat mijn aartsvijand Thomas Sijtsma in de show zit.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef Mansjester het volgende:
Ben benieuwd of @:Rellende_Rotscholier de In de Waaier podcast al heeft geluisterd!
Probeer dit cynisme maar eens te overtreffen. Aardige Rwandezen bestaan niet, dit ongeluk is in scene gezet door Kagame om de vriendelijke kant van zijn land te tonen!quote:Welke verhalen ga je aan de rensters uit jouw ploeg vertellen wanneer je in Rwanda bent?
“Over de tweede nacht tijdens de bikepacktocht. Ik sloeg over de kop. Mijn fiets was kapot en ik was op mijn hoofd gevallen. Ik besloot te stoppen. Toen had ik echt alle geluk van de wereld, want midden in de nacht kwam ineens Alphons, een Rwandees, samen met een vriend in een pick-uptruck. Ik vroeg of ze konden helpen en dertig seconden later lag die fiets boven op een stapel troep. Het was twee uur in de nacht en het hotel was dicht. Ik mocht bij Alphons slapen. Niet zoals ik gewend ben, maar wel leefbaar. Er stond in het huis een dure carbon racefiets van BMC.”
Was het de eerste auto die je in de nacht tegenkwam?
“Ja, dat denk ik, ja.”
Dit verhaal hebben we voorgelegd aan een aantal kritische Rwandezen in Nederland en zij geloven niet in toeval. Er gaat een verhaal over twee influencers die ook in het land strandden en volgens de vertelling uit het niets werden opgepikt door een limousine van president Kagame.
“Zoals jullie er nu naar kijken, heb ik het nog niet gedaan. Ik ben wel door iemand opgehaald die in de ochtend meteen een fles drank aan zijn mond zette. Iemand met gele oogleden, zeg maar. Ik kan me niet voorstellen dat er zo iemand wordt gestuurd. Laat staan dat hij dan ook nog de enige Rwandees is met een BMC in zijn huis. Misschien ben ik naïef, maar misschien zijn jullie dat ook.”
Het is een goed verhaal, maar in een land waar iedereen met dezelfde mond spreekt (Kagame won de laatste verkiezingen met ruim 99 procent van de stemmen), is achterdocht op zijn plaats.
“Jullie laten mij heel erg twijfelen, maar laat mij maar geloven dat het echt was. Laat ik het zo zeggen: de Rwandezen komen allemaal wel echt gewoon aardig op me over. Als de rensters naar mijn ervaringen vragen, dan zeg ik misschien ook wel dat ik tot een week geleden dacht dat ik het grootste geluk van de wereld had dat ik werd gevonden door de enige Rwandees met een carbon fiets van BMC.”
Enorm veel zin in een meltdown van Eagles nu zijn profeet wordt aangevallen door gasten van VI. Hopelijk kijkt hij het bij uitzondering terug op zijn 83" OLed.quote:Op woensdag 17 september 2025 17:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.mediacourant.(...)inhumane-mafklapper/
Minouche profileert zich als vriendin van de WLR SC!
Die gaat als minister van propaganda voor Rwanda flinke overuren moeten draaien de komende 2 weken. Dat wordt genieten.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:01 schreef Mansjester het volgende:
Ben benieuwd of @:Rellende_Rotscholier de In de Waaier podcast al heeft geluisterd!
quote:Op woensdag 17 september 2025 18:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat als minister van propaganda voor Rwanda flinke overuren moeten draaien de komende 2 weken. Dat wordt genieten.
Ik vind jou wel vrij cynisch.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ongezien en ongeluisterd vermoed ik dat mijn aartsvijand Thomas Sijtsma in de show zit.
Wat een lul is dat zeg. Als je mij cynisch vindt, luister dan vooral naar Thomas Sijtsma.
Er is altijd wel een overtreffende trap te vinden en dat is Thomas Sijtsma. Die mag nu al maanden leeglopen in Trouw en dus blijkbaar ook bij Thijs over hoe werkelijk alles in Rwanda slecht is. Zelfs de dingen die goed gaan zijn eigenlijk slecht.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind jou wel vrij cynisch.
Het was mij nooit zo opgevallen, omdat ik die naam alleen ken van dat boek over Het Beest.quote:Op woensdag 17 september 2025 18:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er is altijd wel een overtreffende trap te vinden en dat is Thomas Sijtsma. Die mag nu al maanden leeglopen in Trouw en dus blijkbaar ook bij Thijs over hoe werkelijk alles in Rwanda slecht is. Zelfs de dingen die goed gaan zijn eigenlijk slecht.
Een typische westerling met een mening over een Afrikaans land, in feite. Toch deprimerend, dat eenzijdige beeld.
Ze houden het wel kort en bondig zo te zienquote:Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef Pistolero het volgende:
Jullie gaan de Algemene Beschouwingen toch niet serieus kijken?
Alsof ze die tokkie ooit gaan ontslaanquote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopen op een recordzege van Inter dan maar.
Dat denk ik wel. Alleen niet vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof ze die tokkie ooit gaan ontslaan
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopen op een recordzege van Inter dan maar.
Ze hebben samen nog niet een kwart van het aantal hersencellen van Arend Martijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Teveel ballen gekopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Bouwen, bouwen, bouwen!quote:De Israëlische minister van Financiën Bezalel Smotrich heeft de Gazastrook omschreven als een "goudmijn voor de immobiliënsector". Dat heeft de extremistische minister verklaard op een vastgoedconferentie in Tel Aviv. "Er ligt een businessplan op tafel bij Trump, dat is opgesteld door de meest professionele mensen", verklaarde Smotrich. Het gaat erom "hoe deze zaak een vastgoedgoudmijn wordt" die de kosten van Israël zal dekken.
De oorlog in de Gazastrook heeft Israël veel gekost. Nu moet dan ook worden besloten "hoe we dit gaan verdelen, hoe we procenten gaan verdienen aan de verkoop van grond in Gaza".
De voor nieuwbouwprojecten noodzakelijke sloop ligt al achter de rug, aldus nog de extremistische minister. "Nu moeten we bouwen, dat is veel goedkoper."
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen, bouwen, bouwen!
(Volgens sommige mensen is dit geen genocide en houdt alles op zodra de gijzelaars worden bevrijd)
Wel met curry neem ik aan?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Laten we beginnen met Urk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?
Altijd tegen jou?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Toch maar goed dat Sjonnie geen luchtverkeersleider is gewordenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Felagund het volgende:
Ach Kimmel, ach de vvmu in de VS.
De VS is nooit een democratie geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?quote:De Autoriteit Consument & Markt (ACM) start een onderzoek naar de prijzen in supermarkten. Dat heeft de toezichthouder bekendgemaakt.
Aanleiding zijn de prijzen van boodschappen. De ACM zegt "signalen" te hebben dat de prijzen van sommige producten in de Nederlandse winkels hoger liggen dan in bijvoorbeeld Duitsland en België.
De opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VS is nooit een democratie geweest.
Dat maakt het niet minder waar.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen.
Land of the free in je broekje.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waar.
Al vanaf dag één een complete failed state met de meest verrotte cultuur die er maar bestaat. Weg ermee.
De altijd A-merken kopende Nederlander laat zich gretig oplichten.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Altijd in de aanbieding kopen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
De altijd A-merken kopende Nederlander laat zich gretig oplichten.
Het kan altijd erger. En ze zullen onvermijdelijk een hoop landen meenemen het ravijn in.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al vanaf dag één een complete failed state met de meest verrotte cultuur die er maar bestaat. Weg ermee.
Alle landen met polariserende politieke systemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. En ze zullen onvermijdelijk een hoop landen meenemen het ravijn in.
Kan dit?quote:Tristan and his older brother Andrew seem to have a knack for getting into trouble. They’ve been accused of all sorts: rape, actual bodily harm, sex trafficking, controlling prostitution for gain, organised crime, money-laundering, witness-tampering. To the BBC and bourgeois parents everywhere, they are infamous: the vilest beasts of the manosphere, monetisers of misogyny and leading purveyors of far-right hate.
Are the Tates really that bad, though?
Dat is niet helemaal waar natuurlijk, en dat zeg ik absoluut niet als fan van de VS. Hoeveel slechter het nog kan bewijst Trump nu.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral hoeveel stupide Groningers er in die charlatan gaan trappenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril een aangeschoten hond is in de Kamer, vandaag. @:szura
Als Lasbril nu al aan gort wordt geslagen, kan hij beter niet naar de Verkiezingsdebatten gaan. Of nou ja, dan weten we echt hoeveel mensen daadwerkelijk dom zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Vooral hoeveel stupide Groningers er in die charlatan gaan trappen
Gewoon nette rustige jongens die misstanden aan de kaak stellen!quote:
We kijken liever nog even de andere kant op.quote:Het kabinet gaat niet mee in de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties die stelt dat Israël genocide pleegt in de Gazastrook.
In reactie op het rapport schrijft minister David van Weel (Buitenlandse Zaken, VVD) in een Kamerbrief dat "Nederland in de regel terughoudend" is om de kwalificatie genocide te gebruiken. Hij vindt dat het uiteindelijk aan het Internationaal Gerechtshof (IGH) is om vast te stellen of er sprake is van een genocide.
Zelfs de EC lijkt om en wil sancties. Ik begrijp de historische gevoeligheid maar hoe wrang is het dat we weer weg kijkenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.html
[..]
We kijken liever nog even de andere kant op.
We gaan met terugwerkende kracht in 2043, wanneer het IGH uitspraak heeft gedaan, alsnog genocide erkennen en excuses aanbieden.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij die moordenaar een kleurtje heeft. Of links stemt.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijn
Als iemand met een bebloed vleesmes en een motief breed grijzend naast een ijskoud kinderlichaampje staat, moet je het geen moordenaar noemen. Misschien was het zelfverdediging!!
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wiltquote:Op donderdag 18 september 2025 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wilt
Too good too go goden.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 september 2025 18:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tevens kan je op de markt soms wel goede prijzen vinden. Zeker met lagere eisen aan houdbaarheid kan je goede deals krijgen later op de dag.
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...quote:Op donderdag 18 september 2025 19:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
WNL is boos omdat Ouwehand een keer "fucking hell" zegt.
En dat voor een vrouw.quote:Op donderdag 18 september 2025 19:55 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Drie keer omkleden op een dag. Zware tijden...
Erg irritant.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Je weet gewoon dat Heitinga over een maand nog op de bank zit bij Ajax. Met onze georkestreerde domheid is alles mogelijk.
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Ik moet dit ook in mijn garderobe hebben.quote:
Met trots.quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:33 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Vanaf vandaag heel WLR op de terroristenlijst.
Deze motie is gewoon aangenomen?quote:Op vrijdag 19 september 2025 00:01 schreef Szura het volgende:
Tweede Kamer (althans de fascisten daar) weer lekker Amerikaatje aan het spelen
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:44 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Deze motie is gewoon aangenomen?
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.quote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeftquote:Op vrijdag 19 september 2025 08:59 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wij danken de fascisten van de PVV, VVD, BBB, JA21, FvD en SGP.
Met Dilan aan het roer verbaas ik mij nergens meer over.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
De overgrote meerderheid van HET VOLK bestaat uit fascisten, racisten, xenofoben en/of neonazi's. Dan krijg je dit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Walgelijk dat dit groepje een meerderheid heeft
Maar net an.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is gelukkig na deze verkiezingen wel afgelopen.
Mateloos fascinerend. Iedereen ziet dat het niet deugt. En we lopen erlangs, omheen zonder in te grijpen.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Erg irritant.
De ene na de andere afgang is het best voor Ajax, maar dat is ook zo wat om op te hopen.
Bijzonder? Dit is de natte droom van de altijd xenophobe NEDERLANDERquote:Op vrijdag 19 september 2025 09:35 schreef Slobeend het volgende:
Erg bijzonder dat we het Trumpisme gewoon achterna gaan.
Was het fijn onder die steen? Hoe kan je dit niet verwachten?quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:37 schreef Momo het volgende:
[..]
De enige partij waarvan ik het niet had verwacht is de VVD.
Uiteindelijk is het aan het ICJ om daar een definitief oordeel over te vellen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 10:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mateloos fascinerend. Iedereen ziet dat het niet deugt. En we lopen erlangs, omheen zonder in te grijpen.
Laten we nog even wat hinderlagen en begrafenissen afwachten tot we tot actie over gaan.quote:Op vrijdag 19 september 2025 11:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het aan het ICJ om daar een definitief oordeel over te vellen.
Fascisten die te lui zijn om een eigen van der Lubbe te creëren, en uit pure armoede maar een 22-jarige uit Utah gebruiken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 09:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van HET VOLK bestaat uit fascisten, racisten, xenofoben en/of neonazi's. Dan krijg je dit.
Symbool politiek voor de roerende onderbuikenquote:Op vrijdag 19 september 2025 18:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
We gaan ontsnappen verbieden. Niet dat het veel voorkomt, maar vanwege HeT SiGnAaL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |