Dat denk ik wel. Alleen niet vandaag.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Alsof ze die tokkie ooit gaan ontslaan
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:19 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Hopen op een recordzege van Inter dan maar.
Ze hebben samen nog niet een kwart van het aantal hersencellen van Arend Martijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Teveel ballen gekopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Chivu kan er ook helemaal niks van. Het aantal hersencellen van hem en Sjonnie samen kan je op één hand tellen.
Bouwen, bouwen, bouwen!quote:De Israëlische minister van Financiën Bezalel Smotrich heeft de Gazastrook omschreven als een "goudmijn voor de immobiliënsector". Dat heeft de extremistische minister verklaard op een vastgoedconferentie in Tel Aviv. "Er ligt een businessplan op tafel bij Trump, dat is opgesteld door de meest professionele mensen", verklaarde Smotrich. Het gaat erom "hoe deze zaak een vastgoedgoudmijn wordt" die de kosten van Israël zal dekken.
De oorlog in de Gazastrook heeft Israël veel gekost. Nu moet dan ook worden besloten "hoe we dit gaan verdelen, hoe we procenten gaan verdienen aan de verkoop van grond in Gaza".
De voor nieuwbouwprojecten noodzakelijke sloop ligt al achter de rug, aldus nog de extremistische minister. "Nu moeten we bouwen, dat is veel goedkoper."
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bouwen, bouwen, bouwen!
(Volgens sommige mensen is dit geen genocide en houdt alles op zodra de gijzelaars worden bevrijd)
Wel met curry neem ik aan?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Laten we beginnen met Urk.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Even heel praktisch gezien. Zouden we in Nederland bepaalde gebieden als Palestijns kunnen verklaren?
Altijd tegen jou?quote:Op woensdag 17 september 2025 20:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb vandaag echt last van een Mexicano-dagje. Sorry jongens.
Toch maar goed dat Sjonnie geen luchtverkeersleider is gewordenquote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
quote:Op donderdag 18 september 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
De grootste klucht aan Amsterdamse kant volgde in de tweede helft. Raul Moro werd ingebracht, maar wist vervolgens niet of hij links- of rechtsbuiten was. 'Ja, dat zag er niet goed uit. Dat was een foutje van onze kant, dat kan gebeuren, toch? Heel goed dat jullie daar gelijk bovenop zitten, dat vind ik mooi', reageerde Heitinga cynisch.
SJONNIED
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.quote:Op donderdag 18 september 2025 10:55 schreef Felagund het volgende:
Ach Kimmel, ach de vvmu in de VS.
De VS is nooit een democratie geweest.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als de VS rond de mid-terms nog een democratie te noemen is.
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?quote:De Autoriteit Consument & Markt (ACM) start een onderzoek naar de prijzen in supermarkten. Dat heeft de toezichthouder bekendgemaakt.
Aanleiding zijn de prijzen van boodschappen. De ACM zegt "signalen" te hebben dat de prijzen van sommige producten in de Nederlandse winkels hoger liggen dan in bijvoorbeeld Duitsland en België.
De opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De VS is nooit een democratie geweest.
Dat maakt het niet minder waar.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat zou komen.
Land of the free in je broekje.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder waar.
Al vanaf dag één een complete failed state met de meest verrotte cultuur die er maar bestaat. Weg ermee.
De altijd A-merken kopende Nederlander laat zich gretig oplichten.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Altijd in de aanbieding kopen natuurlijk!quote:Op donderdag 18 september 2025 11:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
De altijd A-merken kopende Nederlander laat zich gretig oplichten.
Het kan altijd erger. En ze zullen onvermijdelijk een hoop landen meenemen het ravijn in.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Al vanaf dag één een complete failed state met de meest verrotte cultuur die er maar bestaat. Weg ermee.
Alle landen met polariserende politieke systemen.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kan altijd erger. En ze zullen onvermijdelijk een hoop landen meenemen het ravijn in.
Kan dit?quote:Tristan and his older brother Andrew seem to have a knack for getting into trouble. They’ve been accused of all sorts: rape, actual bodily harm, sex trafficking, controlling prostitution for gain, organised crime, money-laundering, witness-tampering. To the BBC and bourgeois parents everywhere, they are infamous: the vilest beasts of the manosphere, monetisers of misogyny and leading purveyors of far-right hate.
Are the Tates really that bad, though?
Dat is niet helemaal waar natuurlijk, en dat zeg ik absoluut niet als fan van de VS. Hoeveel slechter het nog kan bewijst Trump nu.quote:Op donderdag 18 september 2025 11:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vooral hoeveel stupide Groningers er in die charlatan gaan trappenquote:Op donderdag 18 september 2025 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik lees dat Lasbril een aangeschoten hond is in de Kamer, vandaag. @:szura
Als Lasbril nu al aan gort wordt geslagen, kan hij beter niet naar de Verkiezingsdebatten gaan. Of nou ja, dan weten we echt hoeveel mensen daadwerkelijk dom zijn.quote:Op donderdag 18 september 2025 12:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Vooral hoeveel stupide Groningers er in die charlatan gaan trappen
Gewoon nette rustige jongens die misstanden aan de kaak stellen!quote:
We kijken liever nog even de andere kant op.quote:Het kabinet gaat niet mee in de conclusie van de onderzoekscommissie van de Verenigde Naties die stelt dat Israël genocide pleegt in de Gazastrook.
In reactie op het rapport schrijft minister David van Weel (Buitenlandse Zaken, VVD) in een Kamerbrief dat "Nederland in de regel terughoudend" is om de kwalificatie genocide te gebruiken. Hij vindt dat het uiteindelijk aan het Internationaal Gerechtshof (IGH) is om vast te stellen of er sprake is van een genocide.
Zelfs de EC lijkt om en wil sancties. Ik begrijp de historische gevoeligheid maar hoe wrang is het dat we weer weg kijkenquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.nu.nl/politie(...)-israel-in-gaza.html
[..]
We kijken liever nog even de andere kant op.
We gaan met terugwerkende kracht in 2043, wanneer het IGH uitspraak heeft gedaan, alsnog genocide erkennen en excuses aanbieden.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 13:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij die moordenaar een kleurtje heeft. Of links stemt.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heel goed om met zware woorden als ‘genocide’ terughoudend te zijn
Als iemand met een bebloed vleesmes en een motief breed grijzend naast een ijskoud kinderlichaampje staat, moet je het geen moordenaar noemen. Misschien was het zelfverdediging!!
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Heel eerlijk; als ze nu pas die signalen ontvangen; waar hebben ze dan de afgelopen 10/15 jaar gekeken ? Is toch al weet ik het hoelang zo?
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wiltquote:Op donderdag 18 september 2025 16:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze zich buigen over de drogisterijproducten?
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bedoelt dat die in alleen in de aanbieding een normale prijs hebben? Dat is wat DE NEDERLANDER wilt
Too good too go goden.quote:Op donderdag 18 september 2025 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs in de 'aanbieding' zijn de prijzen nog belachelijk hoog vergeleken met pakweg d'n Duitser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |