quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat klopt wel, ik vind het wel sympathiek zo'n Vlaams accent.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen houden van een Vlaams accent
Vrouwen niet
Maar misschien is dit een haai
De nieuwe social studies dit seizoenquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Weer een HR-medewerker![]()
Wat is dat toch
Die moet je goed vasthouden, anders waait ze zo weg.quote:
HELE ANDERE PROVINCIE, snap het wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hij komt uit Helmond en moest 3 tellen nadenken waar Weert ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de redactie vond dit leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee hebben speciaal om een zuiden date gevraagd
Lijkt mij wel lastig met haar handicap.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Serena lijkt me het type paaldanseres
Ik kijk voetbal helaas.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Het haar is wat @:bugno3 en @:nine. zoeken
Puh.quote:
Zij ziet er zelf ook als een nerd uit.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Mega verzorgde meid krijgt nerd van FOK!
Deze rooie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij ziet er zelf ook als een nerd uit.
Je kleden als sloerie is mega verzorgd tegenwoordig.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Mega verzorgde meid krijgt nerd van FOK!
Goed haar, opgemaakt, uitgaansoutfit. Er is tijd ingestoken en ze woont niet op zolder. Of het je smaak is, is iets anders.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:55 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Je kleden als sloerie is mega verzorgd.
Nee, die met de student (industrieel ontwerpen) uit Delft op date is.quote:
Elders kopenquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde ook naar Lowlands maar was met een kwartier uitverkocht
Ja is helaas de enige optie vaak. Vandaag nog in de wachtrij gestaan voor tickets, maar ook achter het net gevist. Zit er erg aan te denken maar via een reseller te halen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elders kopen
Maar dan wel wat duurder
No judgementquote:
Nice!quote:
Gister was erg Viktor look a likequote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Vinden jullie de barman van gister leuk of liever die van vandaag?
Beter dan die rollende r van gisterquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind die nieuwe barman nog niks.
Als ik moet kiezen die van vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:06 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja!Allemaal kiezen we dezelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dit zou voor mij echt reden zijn om geen tweede date te nemen. Beetje interesse prima, maar uiteindelijk bereik je nergens iets mee en zijn er meer dingen in het leven dan dat constante gedoe met politiek.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:09 schreef Felagund het volgende:
Niet alles hoeft over politiek te gaan.
Hij studeert om hr-medewerker te worden.quote:
Hij lijkt een beetje op Frodo.quote:
Eet ook niks.quote:
Gisteren ook al!quote:
Misschien, maar dat hebben ze niet helemaal in de hand met de nieuwe barmensen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zullen ze die express in het begin doen
Beetje doods. Ze zegt dat ze af en toe gek doet en een fireball is, maar is niet vooruit te branden.quote:
Ach zal vast goed komenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Beetje doods. Ze zegt dat ze af en toe gek doet en een fireball is, maar is niet vooruit te branden.
Haha nee, maar misschien als ze hem beter leert kennen...quote:Op woensdag 17 september 2025 19:34 schreef Gibson88 het volgende:
Hoe ze kijkt... Dit wordt hem niet
Het is de zoon van Viktor Brandquote:Op woensdag 17 september 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Zeer benieuwd naar barmens nummer 3
Wie weet, maat heb zo'n flauw vermoeden dat ze liever weggaat lolquote:Op woensdag 17 september 2025 19:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha nee, maar misschien als ze hem beter leert kennen...
Babbelt nog beter dan die van gisterquote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Gibson88 het volgende:
Deze barman doet het inderdaad best wel leuk inderdaad
Je plukt een stuk af en doet het in de grond en het groeitquote:Op woensdag 17 september 2025 19:38 schreef Bugno3 het volgende:
Sjerry heeft een dood plantje meegenomen, wat goed.
Ries is midden 50 nu toch?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Van afstand is het net een oudere broer van Richard Witschge, die barman
Je kent hem?quote:
Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 17 september 2025 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit weer de avond van de sympathieke mensen?
Ik wilde iets zeggen maar we zitten nog voor achten @Cocoquote:
Ook deze wederom sympathiekquote:
Ja eens, vind zijn gesprekken met de gasten het meest natuurlijk over komen.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Deze barman is leuker, want babbelt beter en is niet chronisch blij kijkend
Nieuwe favo
Precies dat ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja eens, vind zijn gesprekken met de gasten het meest natuurlijk over komen.
Yes, mee eensquote:Op woensdag 17 september 2025 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja eens, vind zijn gesprekken met de gasten het meest natuurlijk over komen.
quote:Op woensdag 17 september 2025 19:48 schreef Bugno3 het volgende:
Sjerry heeft een gigantisch lange oorhaar
Zo rollen we allemaal in dit topicquote:
Haai haaiquote:
Heerlijk hypothetisch voor ons, alsof Fok!-ers daten.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo rollen we allemaal in dit topic
Ja dit. Als het gebeurd, sure. Maar het is niet mijn doel ofzo.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
(ok willen en doen is natuurlijk niet hetzelfde)
Hallo! Doe je weer mee dit seizoen?quote:
Graag antwoordenquote:Op woensdag 17 september 2025 19:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heerlijk hypothetisch voor ons, alsof Fok!-ers daten.
Meestal wel zo. Mijn dates waarbij op de 1e date geneukt werd waren wel de meest succesvollequote:Op woensdag 17 september 2025 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je geen seks op de 1e date wil, dan komt er ook geen 2e date
(ok willen en doen is natuurlijk niet hetzelfde)
neequote:Op woensdag 17 september 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hallo! Doe je weer mee dit seizoen?
We hebben een kabel kettingreeksquote:Op woensdag 17 september 2025 19:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik zeg hypothetisch volmondig ja.
Ja die matchen leuk !quote:Op woensdag 17 september 2025 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
val gelijk met de neus in de boter met de gays
Verzonnen postsquote:Op woensdag 17 september 2025 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Meestal wel zo. Mijn dates waarbij op de 1e date geneukt werd waren wel de meest succesvolle
Maar kwam er dan nog een 2e date?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:53 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Meestal wel zo. Mijn dates waarbij op de 1e date geneukt werd waren wel de meest succesvolle
Jah, ben wel benieuwd, hoe veel ben je afgevallen inmiddels?quote:Op woensdag 17 september 2025 19:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
nee, als ik wel zou meedoen zou je mij niet meer herkennen.
iets meer dan 60kgquote:Op woensdag 17 september 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, ben wel benieuwd, hoe veel ben je afgevallen inmiddels?
Jazeker, meerdere. Hebben dik een half jaar gescharreld.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar kwam er dan nog een 2e date?
Sow, respectquote:
Wat geef jij jezelf?quote:
sport en voeding, wel met hulpquote:Op woensdag 17 september 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sow, respect![]()
Gewoon door sport en voeding, of operatie/ozempic?
Verdorie Cherry, wat knap.quote:Op woensdag 17 september 2025 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sport en voeding, wel met hulp
Fakking chillquote:
ik ben 36, en lekker uitgaan met boisquote:Op woensdag 17 september 2025 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
24 en niet van het uitgaan meer
De tandjes zeg
Knap!quote:Op woensdag 17 september 2025 19:56 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
sport en voeding, wel met hulp
Moest karmeliet even googlenquote:Op woensdag 17 september 2025 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gek he?
Sjerry knalt er nog een Karmeliet in.
bitburger voor mijquote:Op woensdag 17 september 2025 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Prima tripel inderdaad. Vind alleen Belgisch bier vaak zo erg schuimen. Heb daarom liever een Zatte van Brouwerij 't IJ.
Jaquote:
was vorig jaar in de fan shop in Rome, komt wel heel dichtbij zoquote:
Was vanmiddag nog in Duitsland, maar heb twee kratten Franziskaner meegenomen. Neem volgende keer wel wat Bitburger mee om te proberen.quote:
Ik ben er geen fan vanquote:
Ah jammer, wie weet de volgende barman welquote:Op woensdag 17 september 2025 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben er geen fan van
Hij doet me denken aan iemand waar ik slechte herinneringen aan heb
Wie weet.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:05 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ah jammer, wie weet de volgende barman wel!
voor mij ook twee kratjesquote:Op woensdag 17 september 2025 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was vanmiddag nog in Duitsland, maar heb twee kratten Franziskaner meegenomen. Neem volgende keer wel wat Bitburger mee om te proberen.
Ik vind Brankele Frank een ding dat heel lekker is.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
hebben jullie een ding of gerecht die jullie heel lekker vinden?
LASAGNAGODquote:Op woensdag 17 september 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
moet je in little italy halen in rotterdam, GENOTquote:
Meerdere dingen welquote:Op woensdag 17 september 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
murgh makhaniquote:Op woensdag 17 september 2025 20:12 schreef Bugno3 het volgende:
Chicken Biryani is overigens ook goddelijk.
Voor thuis vind ik pizza altijd prima en lekker.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:10 schreef cherrycoke het volgende:
ga is van noord naar zuid italie alle pizza soorten eten.quote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Voor thuis vind ik pizza altijd prima en lekker.
Als ik uit eten ga dan vind ik veel lekker, ben niet zo kritisch over land of keuken.
Had jij haar ouder ingeschat?quote:
Zeker 30-32quote:
Goed ideequote:Op woensdag 17 september 2025 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ga is van noord naar zuid italie alle pizza soorten eten.
Fijne avond!quote:Op woensdag 17 september 2025 20:17 schreef Gibson88 het volgende:
A fijn, luitjes, fijne avond allemaal
5 dagen op een rij een nieuw barmens en dan kiezen ze welke het wordt.quote:
Oh zijn de drie ergens te zien?quote:Op donderdag 18 september 2025 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
5 dagen op een rij een nieuw barmens en dan kiezen ze welke het wordt.
Die van gister vond ik het leukst.Haags pareltje.
Maandag zie ik een soort van de plaaggeest qua gezicht.quote:Op donderdag 18 september 2025 17:04 schreef Evangelion het volgende:
[..]
https://npo.nl/start/serie/first-dates
1 vrouw
1 kleurtje
(minstens) 1 gay - die van maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |