quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dat klopt wel, ik vind het wel sympathiek zo'n Vlaams accent.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Mannen houden van een Vlaams accent
Vrouwen niet
Maar misschien is dit een haai
De nieuwe social studies dit seizoenquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:44 schreef Dutch_view het volgende:
Weer een HR-medewerker![]()
Wat is dat toch
Die moet je goed vasthouden, anders waait ze zo weg.quote:
HELE ANDERE PROVINCIE, snap het wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Hij komt uit Helmond en moest 3 tellen nadenken waar Weert ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of de redactie vond dit leuk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee hebben speciaal om een zuiden date gevraagd
Lijkt mij wel lastig met haar handicap.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:52 schreef Dutch_view het volgende:
Serena lijkt me het type paaldanseres
Ik kijk voetbal helaas.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Het haar is wat @:bugno3 en @:nine. zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |