Pff, en dat terwijl de Republikeinen volmondig voor een moment stilte waren ter nagedachtenis aan hun vermoordde collega's van de andere kant eerder dit jaar.quote:
Het gaat natuurlijk mis bij dat obsessieve hokjesdenken waarin politieke denkbeelden noodzakelijkerwijs een 'package deal' zijn, terwijl mensen in de praktijk volkomen vrij zijn om bijvoorbeeld economisch linkse ideeën te combineren met conservatieve denkbeelden op het vlak van transgenders en juist weer liberale denkbeelden op het gebied van abortus of wat dan ook. Maar ja, als sommige mensen hun wereldbeeld niet meer kunnen baseren op 'persoon A doet iets vreselijk en die plaats ik in hokje X en vervolgens ram ik andere mensen ook gewoon in hokje X en zijn ze medeverantwoordelijk voor wat persoon A heeft gedaan', dan moeten ze nadenken en dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef RetepV het volgende:
Vandaag was Luigi Mangione weer in het nieuws, de man die vorig jaar de CEO van UnitedHealthCare dood schoot.
Vorig jaar was heel Amerika in verwarring over Mangione omdat hij heel veel conservatieve gedachten had en eigenlijk helemaal niet zo liberaal was. Zo was hij anti-woke en tegen LGBTI+.
"Rechts" houdt er zijn mond over. Zelfs Trump is er stil over, terwijl die doorgaans zijn flap niet dicht kan houden.
Nu met Kirk lijkt "rechts" aan een kruistocht te zijn begonnen. Kirk wordt als martelaar neergezet, Trump heeft zijn familie de eer gegeven om Kirk's lichaam met Air Force Two terug naar huis te brengen, JD Vance droeg zelfs persoonlijk de kist.
Er moeten daar ergens conclusies in verborgen zitten.
Ze wilden ook een moment stilte voor de kinderen die overhoop geschoten waren op dezelfde dag.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Pff, en dat terwijl de Republikeinen volmondig voor een moment stilte waren ter nagedachtenis aan hun vermoordde collega's van de andere kant eerder dit jaar.
Dan komen ze nooit meer aan werken toe daarquote:Op woensdag 17 september 2025 11:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ze wilden ook een moment stilte voor de kinderen die overhoop geschoten waren op dezelfde dag.
Tsja, het is in die zin een politiek toneelstukje van beide kanten. Kirk was een influencer, niet een politicus. Republikeinen vragen aandacht daarvoor, dus Democraten willen aandacht voor iets wat op hetzelfde moment gebeurde en inderdaad elke dag wel gebeurt en dus belangrijker zal zijn in hun ogen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit meer aan werken toe daar
Ja maar rechts.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
Grootschalig onderzoek. De 20 mensen die met de dader in de Discord chat zaten zijn een tipje van de ijsberg die allemaal onder de loep genomen gaan worden.
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 17 september 2025 11:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan komen ze nooit meer aan werken toe daar
Met een approval rating van 39 procent lijkt dat mij sterk, aangezien dat zou inhouden dat er nu ook Harris stemmers tevreden zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De meesten die op Trump hebben gestemd hebben er nu al vreselijk spijt van
Het is de schuld van die seniel Biden dat Trump er zit
Dit is wel een hele goedkope…quote:Op woensdag 17 september 2025 11:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik heb daar geen zin in. Daar bedoel ik niet disrespect voor jou mee. Maar het zal weer een eindeloze discussie worden omdat jij achterover gaat zitten, wachten tot ik dingen zeg die tegen jouw beliefs zijn zodat je me daarop kan gaan aanvallen. Een discussie moet van twee kanten komen. De kosten gaan voor de baat uit, en jij wil niet eerst kosten maken. Dat concludeer ik uit je eerdere posts in dit topic.
Nogmaals, geen disrespect voor jou, maar ik zie gewoon geen tekenen van respect voor mij van jouw kant en ik zie op dit moment geen openheid van gedachten bij jou. Misschien later, als je wat rustiger bent.
Haha wappie wordt woest omdat hij geconfronteerd wordt met zijn fabeltjesfuik. Duik er nog lekker dieper in. Lekker hoor. In je vrije tijd op YouTube radicaliserenquote:Op woensdag 17 september 2025 09:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen bewijzen die jij of bepaalde andere personen hier zouden accepteren.
Zoek maar op Youtube naar voorbeelden van docenten en schoolmedewerkers die het enorm zitten te pushen. Over dat kinderen in het geheim van alles wordt aangepraat en dat de ouders nergens van mogen weten, en meer van dat soort dingen.
In die filmpjes komen vaak ook pagina's van nieuws-sties voor die het er over hebben.
Er zijn opnames van conflicten tussen ouders en leerkrachten of het bestuur van scholen, o.a. over verplichte boeken over homoseksualiteit (incl expliciete handelingen die zo'n ouder dan aan het bestuur voorleest), masturbatie geile praat enz.
Maar het is me al duidelijk dat als ik daadwerkelijke filmpjes zou opzoeken en hier zou plaatsen, dat ik afgeschilderd word als iemand die gelooft dat Charlie door een hologram is doodgeschoten. Ook heb ik al een keer een filmpje hier gepost en werd dat weggewuifd als een screenshot zonder dat er naar gekeken werd.
Kinderachtig fucking oogkleppengedoe.
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha wappie wordt woest omdat hij geconfronteerd wordt met zijn fabeltjesfuik. Duik er nog lekker dieper in. Lekker hoor. In je vrije tijd op YouTube radicaliseren
Haha die gast tegen LGBTQI, anti woke. Welke subreddit heb jij gezeten.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef RetepV het volgende:
Vandaag was Luigi Mangione weer in het nieuws, de man die vorig jaar de CEO van UnitedHealthCare dood schoot.
Vorig jaar was heel Amerika in verwarring over Mangione omdat hij heel veel conservatieve gedachten had en eigenlijk helemaal niet zo liberaal was. Zo was hij anti-woke en tegen LGBTI+.
"Rechts" houdt er zijn mond over. Zelfs Trump is er stil over, terwijl die doorgaans zijn flap niet dicht kan houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gaydar rinkelt alarmbellen, maar hij zit vast nog in de kast (hebben ze die op death row?)
PS. Helemaal niets tegen homo's hoor, ben zelf ook wel beetje homo voor Trump.
Rechts besteed gewoon geen aandacht aan dat soort vuilnis, die gast hoort een spuitje te krijgen en in de vuilnisbak gegooid te worden. Dat er weer genoeg linksdenkenden hem steunen zegt genoeg. Het is een soort van cultheld geworden, zelfs schilderijen zag ik voorbij komen op preddit.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Haha die gast tegen LGBTQI, anti woke. Welke subreddit heb jij gezeten.
1 blik naar Luigi en je kan zien wat voor geaardheid hij heeft, nooit een meid ooit met een verhaal gekomen dat ze met hem gedate heeft. Al is het om een boek te schrijven en te cashen.
"I dated Luigi Mankioni; before he ended up on death row"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn gaydar rinkelt alarmbellen, maar hij zit vast nog in de kast (hebben ze die op death row?)
PS. Helemaal niets tegen homo's hoor, ben zelf ook wel beetje homo voor Trump.
Rechts besteed gewoon geen aandacht aan dat soort vuilnis, die gast hoort een spuitje te krijgen en in de vuilnisbak gegooid te worden. Dat er weer genoeg linksdenkenden hem steunen zegt genoeg. Het is een soort van cultheld geworden, zelfs schilderijen zag ik voorbij komen op preddit.![]()
Ja hoor, jij kunt wel zien wat zijn geaardheid is.
Wie dit leest is een lezer van dit
Jammer he, gaat je fan fiction AI lovestory met Luigi.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Ja hoor, jij kunt wel zien wat zijn geaardheid is.
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, gaat het wel helemaal goed met jou?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Jammer he, gaat je fan fiction AI lovestory met Luigi.
Bekijk deze YouTube-video
Net zoals deze vrouw dat heeft.
Jij snapt iets niet, het zal wel aan de ander liggenquote:Op woensdag 17 september 2025 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, gaat het wel helemaal goed met jou?
Fijn dat jij dat geraaskal wel begrijpt.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij snapt iets niet, het zal wel aan de ander liggen.
Zo lastig is het allemaal niet hoor, er zijn tientallen voorbeelden van mensen die dwepen met Luigi, en dit is dus een chick die een "relatie" heeft met de AI versie van hem.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat geraaskal wel begrijpt.
Feit dat zo'n "knappe" jongen al jaren lang geen relatie heeft/wil of dit dan wel verbergt, roept inderdaad wel vraagtekens op ja. Als hier dan geclaimed wordt dat hij anti-woke en anti-LGQBTI is. Dan mag ik dat best betwisten ja.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt, gaat het wel helemaal goed met jou?
quote:Op woensdag 17 september 2025 10:50 schreef RetepV het volgende:
Nu met Kirk lijkt "rechts" aan een kruistocht te zijn begonnen. Kirk wordt als martelaar neergezet, Trump heeft zijn familie de eer gegeven om Kirk's lichaam met Air Force Two terug naar huis te brengen, JD Vance droeg zelfs persoonlijk de kist.
Er moeten daar ergens conclusies in verborgen zitten.
Heel interessant allemaal, maar zegt nog niks over iemands geaardheid ‘wat jij al meteen aan iemand kan zien’ zoals je eerder beweerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Feit dat zo'n "knappe" jongen al jaren lang geen relatie heeft/wil of dit dan wel verbergt, roept inderdaad wel vraagtekens op ja. Als hier dan geclaimed wordt dat hij anti-woke en anti-LGQBTI is. Dan mag ik dat best betwisten ja.
Let wel op, het zijn dezelfde mensen die Luigi supporten die ook Tyler supporten.
Verder zeker goed, dankje voor het vragen, moet nu wel vergadering in dus groetjes.
Ze kijken allebei naar links en dragen een groene trui…quote:Op woensdag 17 september 2025 12:43 schreef epicbeardman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Several Similarities Between Tyler Robinson And Luigi Mangione
Vergadering in, je bedoelt een koffiemomentje in de kantine van de fabriek waar je werkt?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:58 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Feit dat zo'n "knappe" jongen al jaren lang geen relatie heeft/wil of dit dan wel verbergt, roept inderdaad wel vraagtekens op ja. Als hier dan geclaimed wordt dat hij anti-woke en anti-LGQBTI is. Dan mag ik dat best betwisten ja.
Let wel op, het zijn dezelfde mensen die Luigi supporten die ook Tyler supporten.
Verder zeker goed, dankje voor het vragen, moet nu wel vergadering in dus groetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |