Het NIBUD zegt dat iedereen met een minimumloon er wel op vooruit gaat: https://www.nibud.nl/nieu(...)voor-bijna-iedereen/quote:Op woensdag 17 september 2025 09:10 schreef Klopkoek het volgende:
Mensen die het minimumloon krijgen, gaan er volgend jaar op achteruit.
https://www.nu.nl/economi(...)den-minder-over.html
Ranzig rechts stink en uitknijperskabinet. Uitbuiters. Onderdrukkers.
Verkeerde toppaquote:Op woensdag 17 september 2025 10:07 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Alt-rechtse influencer Matt Walsh vindt het wel plausibel dat de schutter een 'alibi' opstelt waarin hij van A tot Z alles opbiecht.
Want deze moord moet natuurlijk wel op een of andere manier worden gelinkt aan transgenders (terwijl die kamergenoot van Robinson helemaal geen transgender schijnt te zijn).
Ik snap dat op zich wel hoor. Hij komt op voor zijn achterban. Of het verstandig of effectief is, is wat anders.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wilders aan het woord en Stephan van Baarle denkt nog steeds dat het verstandig is om daar op in te gaan
Vooralsnog vooral haat gespuid door Willders.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eens kijken wat de ABP brengen
Zal vandaag ook vooral campagnepraatje zijn. Verwacht geen grote handreikingen vandaag, daarvoor is het te kort tot aan de verkiezingen. Hooguit met jullie kunnen we samenwerken bla bla.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Vroegâh keek ik altijd naar de APB als ik kon maar tegenwoordig gaat het nergens meer over, inhoud nul dus ik sla over.
Uiteraard worden het campagnepraatjes met verkiezingen binnen 1,5 maand. Jammer is dat wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal vandaag ook vooral campagnepraatje zijn. Verwacht geen grote handreikingen vandaag, daarvoor is het te kort tot aan de verkiezingen. Hooguit met jullie kunnen we samenwerken bla bla.
Vraag me ook af waarom ze niet gewoon laptops meenemen. Dat leest toch veel beter en werkt beter. Het is niet alsof de nummers drie, vier en de rest van partij iets nuttigs gaan doen deze debat.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:53 schreef Vlinder het volgende:
Dat gekloot met die mobieltjes zijn wel heel vervelend.
de kinderen mogen ook geen telefoons.
Wilders matsen.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hou op met je gelul over de duur vd interrupties Bosma
Ze zijn toch continu met elkaar aan het overleggen? Daar heb ik alle begrip voor, echt. Maar doe het dan inderdaad op een laptop een kleine tablet zodat het nog wat professioneel overkomt.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vraag me ook af waarom ze niet gewoon laptops meenemen. Dat leest toch veel beter en werkt beter. Het is niet alsof de nummers drie, vier en de rest van partij iets nuttigs gaan doen deze debat.
Verkiezingsdebat.quote:Op woensdag 17 september 2025 10:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem vermoeiend een tweetje tussen Wilders en Timmermans en dan hele PVV-vak nog even roffelen leuk ja
Wilders gaat jaaaaaaaaren terug om Timmermans een verwijt te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |