Daar hoeft Timmermans niets voor te doen hoor maar goedquote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef raptorix het volgende:
Goedkoop spelletje van Frans, want hij weet dat Wilders nee zegt, en dan kan hij weer verder laten zien wat een bruut die Wilders is.
Het is kinderachtig, hij heeft zijn mening gegeven, dan hoef je dat niet te herhalen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar hoeft Timmermans niets voor te doen hoor maar goed
Dat Wilders diep van binnen een massamoordenaar en massadeporteur is kun je niet vaak genoeg laten zien. Geef Wilders 76 zetels en je krijgt genocide.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef raptorix het volgende:
Goedkoop spelletje van Frans, want hij weet dat Wilders nee zegt, en dan kan hij weer verder laten zien wat een bruut die Wilders is.
Dat Frans een goedkope populist is ook.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat Wilders diep van binnen een massamoordenaar en massadeporteur is kun je niet vaak genoeg laten zien.
Tsja. Zo geeft Wilders al 25 jaar zijn mening maar draagt ie verder geen oplossingen aan. Ook wel relatief kinderachtig. Eigenlijk is dit indirect ook een verwijt aan de Nederlanders die op hem (blijven) stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is kinderachtig, hij heeft zijn mening gegeven, dan hoef je dat niet te herhalen.
Albanië heeft dat een keer geprobeerd, ging heel lekker daar.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat ligt nogal gevoelig bij een deel van het electoraat. Maar de huidige wereld zou daar niet minder van worden denk ik.
Altijd PVDD gestemt, maar sinds ze Pallewappies zijn gaat dat niet meer gebeuren.quote:
Wilders steekt al 25 jaar hetzelfde riedeltje af inderdaad..quote:Op woensdag 17 september 2025 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja. Zo geeft Wilders al 25 jaar zijn mening maar draagt ie verder geen oplossingen aan. Ook wel relatief kinderachtig. Eigenlijk is dit indirect ook een verwijt aan de Nederlanders die op hem (blijven) stemmen.
Het verwijt dat ik zie is dat de andere partijen problemen niet serieus nemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tsja. Zo geeft Wilders al 25 jaar zijn mening maar draagt ie verder geen oplossingen aan. Ook wel relatief kinderachtig. Eigenlijk is dit indirect ook een verwijt aan de Nederlanders die op hem (blijven) stemmen.
Ach altijd grappig dit gehuilquote:Op woensdag 17 september 2025 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Altijd PVDD gestemt, maar sinds ze Pallewappies zijn gaat dat niet meer gebeuren.
Ik huil niet, ik ben zeer begaan met dieren, maar heb geen zin in een Terroristen partij te steunen.quote:
Wat IK zie is dat Wilders en de PVV er zélf niks aan gedaan hebben toen ze de kans hadden.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verwijt dat ik zie is dat de andere partijen problemen niet serieus nemen.
Je kan veel van Timmermans zeggen, maar volgens mij niet dat hij een populist is.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat Frans een goedkope populist is ook.
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Caroline zich vandaag als Roodkapje had verkleed om de jonge meisjes te steunen tegen de Wolfquote:
Ik weet niet of je gemist hebt dat PVV in een kabinet heeft gezeten waar ze zelf dan uit zijn gestapt. Zijn problemen zijn daar voldoende serieus genomen alleen willen zij ongrondwettelijke voorstellen doorheen drukken.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het verwijt dat ik zie is dat de andere partijen problemen niet serieus nemen.
Ja wie verbaasde dat nou, maar als anderen partijen maar blijven roepen dat ze liever geld geven aan Stikstof issues, dan de woningmarkt op te lossen, dan moet je niet gek kijken dat ze op dit soort idioten stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat IK zie is dat Wilders en de PVV er zélf niks aan gedaan hebben toen ze de kans hadden.
Oke Femke Halsemaquote:Op woensdag 17 september 2025 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders: “we hebben geen mannenprobleem maar een allochtonen probleem”.
Dit houdt in dat de PVV slechts een fractie van de zedenmisdrijven aan wil pakken.
Conclusie: alleen het aandeel door allochtonen moet worden aangepakt. Alle slachtoffers van autochtonen zoeken het maar uit.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |