Het is de schuld van de Rabobank buutnlanders neem ik aan?quote:
En moslims.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank buutnlanders neem ik aan?
Van IEDEREEN behalve Geert Wilders en de PVVquote:Op woensdag 17 september 2025 12:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Rabobank buutnlanders neem ik aan?
Nou, nou.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:07 schreef Zorro het volgende:
Ik ben het zeker niet altijd eens met Bikker maar het is de enige normale daar
Oneens.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:07 schreef Zorro het volgende:
Ik ben het zeker niet altijd eens met Bikker maar het is de enige normale daar
Asielstop per directquote:Op woensdag 17 september 2025 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is natuurlijk een domme vraag of er ook nog iets concreets/relevants gezegd is dan. Ik weet genoeg.
En Jetten. En..quote:
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van IEDEREEN behalve Geert Wilders en de PVV
Heeft ie toch een keer een punt.quote:
Misschien had hij ook alle gemeenten met kinderboerderijen kunnen benoemen? Sowieso dat dat niet wordt afgekapt is toch heel raar? Na 20 seconden snappen we dat punt ook wel.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Asielstop per direct
Lag aan anderen dat kabinet is gevallen
En dan 5 minuten opratelen waar er AZC's zijn geweest. (dit is geen grap)
Het 'hebben van punten' of het 'benoemen van zaken' is ook wel echt het minst interessante onderdeel van de politiek. Dat is gewoon schreeuwen vanaf de zijlijn. Pas als je ook moet bijdragen aan haalbare oplossingen, dan praat je over politiek. Maar zover komt Geert nooit, die is koning morele verontwaardiging.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij heeft best punten maar zijn niet-constructieve werkwijze doet dat allemaal te niet.
Niet alleen gevallen, maar ook dat de PVV niets voor elkaar heeft gekregen in dit kabinet.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Asielstop per direct
Lag aan anderen dat kabinet is gevallen
En dan 5 minuten opratelen waar er AZC's zijn geweest. (dit is geen grap)
Tsja, dat ligt nogal gevoelig bij een deel van het electoraat. Maar de huidige wereld zou daar niet minder van worden denk ik.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef Vlinder het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle religie afschaffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |