Doe ik al. Daar zijn tenmisnte mensen die serieus met hun vak bezig zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:17 schreef Madhouse11 het volgende:
Ik ga lekker Atletiek kijken , dit is niet te doen.
Oei oei jij wil ruzie met CU, CDA en SGPquote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef Vlinder het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle religie afschaffen?
Maar wat doe je dan met zoiets als communisme?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:14 schreef Vlinder het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle religie afschaffen?
Dat magquote:Op woensdag 17 september 2025 12:25 schreef Momo het volgende:
Ik zat net een stukje te kijken met Wilders en Timmermans, eigenlijk had ik geen zin in beiden met de aanvallen op elkaar.
Het is precies wat Jetten ook al aanstipte. Wilders komt alleen in de actiemodus voor vrouwen en homoseksuelen als hij er een allochtoon mee in diskrediet kan brengen, bij voorkeur een moslim.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders: “we hebben geen mannenprobleem maar een allochtonen probleem”.
Dit houdt in dat de PVV slechts een fractie van de zedenmisdrijven aan wil pakken.
Conclusie: alleen het aandeel door allochtonen moet worden aangepakt. Alle slachtoffers van autochtonen zoeken het maar uit.
[ afbeelding ]
En de PVV stemt -zoals Jetten ook aanstipte- ook consequent tégen wetsvoorstellen die de positie van slachtoffers van seksueel geweld en homoseksuelen etc waar hij voor zegt op te komen verbetert/uitwassen worden verboden.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is precies wat Jetten ook al aanstipte. Wilders komt alleen in de actiemodus voor vrouwen en homoseksuelen als hij er een allochtoon mee in diskrediet kan brengen, bij voorkeur een moslim.
Hoe verder het land de afgrond in gaat, hoe meer mensen er op hem stemmen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En de PVV stemt -zoals Jetten ook aanstipte- ook consequent tégen wetsvoorstellen die de positie van slachtoffers van seksueel geweld en homoseksuelen etc waar hij voor zegt op te komen verbetert/uitwassen worden verboden.
quote:Op woensdag 17 september 2025 12:32 schreef Vlinder het volgende:
Zou hij nu gaan zeuren over moslim wolven?
Grijze wolven!quote:Op woensdag 17 september 2025 12:32 schreef Vlinder het volgende:
Zou hij nu gaan zeuren over moslim wolven?
Er is geen enkel geval in de moderne geschiedenis dat een wolf iemand gedood heeft, en volgens mij ook niet ernstig gewond.quote:
Kun je de bron hiervan delen?quote:Op woensdag 17 september 2025 12:23 schreef Klopkoek het volgende:
Wilders: “we hebben geen mannenprobleem maar een allochtonen probleem”.
Dit houdt in dat de PVV slechts een fractie van de zedenmisdrijven aan wil pakken.
Conclusie: alleen het aandeel door allochtonen moet worden aangepakt. Alle slachtoffers van autochtonen zoeken het maar uit.
[ afbeelding ]
Precies hetzelfde spelletje dat Trump in Amerika speelt. Mensen zijn radeloos, brengen een proteststem uit op een schreeuwende populist en vervolgens brengt zo'n persoon het land alleen maar verder in de problemen, wat weer meer stemmen garandeert bij de volgende verkiezingen.quote:Op woensdag 17 september 2025 12:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe verder het land de afgrond in gaat, hoe meer mensen er op hem stemmen.
Elk jaar zijn er 150000 hondenbeten in Nederlandquote:Op woensdag 17 september 2025 12:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is geen enkel geval in de moderne geschiedenis dat een wolf iemand gedood heeft, en volgens mij ook niet ernstig gewond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |