SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ken iemand die krantenbezorger is en nog steeds tegen de 150 kranten per dag heeft om rond te brengen. Al is het wel in een dorpje waar de gemiddelde leeftijd boven de 40 ligtquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er iemand in dit digitale tijdperk nog een krant?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
als je wil papier machen is het handigquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er iemand in dit digitale tijdperk nog een krant?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben meer van het TR machenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je wil papier machen is het handigUw ADH vitamine Worst
Ook handig als je de open haard wil aansteken maar je hebt geen aanmaak blokjes meerquote:
met een krant?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben meer van het TR machenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind het stiekem nog altijd fijn om de papieren krant te lezenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die krantenbezorger is en nog steeds tegen de 150 kranten per dag heeft om rond te brengen. Al is het wel in een dorpje waar de gemiddelde leeftijd boven de 40 ligt
net als dat mensen een boek lezen ipv e-readerUw ADH vitamine Worst
Zoiets had ik ook in gedachte.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook handig als je de open haard wil aansteken maar je hebt geen aanmaak blokjes meer
Maar dan de bbq![]()
mijn vader doet het ook nogquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het stiekem nog altijd fijn om de papieren krant te lezen
net als dat mensen een boek lezen ipv e-readerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Keihard en vieswoest met de krant op de TR knop rammenquote:
Ik ben zo iemand die nog steeds boeken koopt ipv het op een tablet of e-reader leestquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het stiekem nog altijd fijn om de papieren krant te lezen
net als dat mensen een boek lezen ipv e-reader
ik wil nog minstens 600 boeken kopenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die nog steeds boeken koopt ipv het op een tablet of e-reader leestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil de stukken die ik moet lezen ook altijd op papier hebben hoor. Vind ik veel fijner lezenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die nog steeds boeken koopt ipv het op een tablet of e-reader leestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je al zoveel boeken of wil je maar zo weinig boeken kopen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil nog minstens 600 boeken kopen
[Inser generic 'yo momma' joke]quote:
ik heb er denk ik een stuk of 400, en als je er 1000 hebt mag je het een bibliotheek noemenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je al zoveel boeken of wil je maar zo weinig boeken kopen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en dan kan je het openstellen aan het publiek?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er denk ik een stuk of 400, en als je er 1000 hebt mag je het een bibliotheek noemenUw ADH vitamine Worst
sommige van mijn boeken heb ik nog gehad van Fok!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nooitquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan kan je het openstellen aan het publiek?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo'n oude boeken hal hebben met een open haard, een lekkere stoel, bijzet tafel en een berenvel is toch wel de droom om te hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er denk ik een stuk of 400, en als je er 1000 hebt mag je het een bibliotheek noemen
Die Spaanse, jonguh.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Inser generic 'yo momma' joke]![]()
en een paar grote plantenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n oude boeken hal hebben met een open haard, een lekkere stoel, bijzet tafel en een berenvel is toch wel de droom om te hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pijpje of sigaartje en een cognacje of een goeie whisky.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n oude boeken hal hebben met een open haard, een lekkere stoel, bijzet tafel en een berenvel is toch wel de droom om te hebben![]()
witte gerijpte portquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pijpje of sigaartje en een cognacje of een goeie whisky.
*Lust geen koffie*![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik moet nog keertje naar portugal rijden voor een stashquote:
maar dat is ongeveer net zoveel werk als naar jou rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lekker man, een pijpje krijgen onder het lezenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pijpje of sigaartje en een cognacje of een goeie whisky.Uw ADH vitamine Worst
is ook bijna niet te krijgen buiten portugalquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Een lekkere diepdonkerzwarte Stout vind ik ook goed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker man, een pijpje krijgen onder het lezen![]()
*Lust geen koffie*![]()
Eerst daarheen rijden, dan hierheen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet nog keertje naar portugal rijden voor een stash
maar dat is ongeveer net zoveel werk als naar jou rijden
Of gewoon vliegen, kan ook.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
vind ik link met flessen drankquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerst daarheen rijden, dan hierheen?
Of gewoon vliegen, kan ook.
plus in de kofferbak kan ik er meteen 12 kwijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hebben ze dit soort dingen voor uitgevondenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind ik link met flessen drank
plus in de kofferbak kan ik er meteen 12 kwijt
Kijk, deze man bewijst maar weer waarom mannen praktisch gezien het beste zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze dit soort dingen voor uitgevonden [ afbeelding ]
kan ik die lenen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hebben ze dit soort dingen voor uitgevonden [ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is niet van mij.quote:
Maar ik heb vaak genoeg met dozen bier gevlogen, geen probleem. Bubbelplastic is geweldig goed spul.I'm surrounded by morons!
Vrouwen denken in problemen, mannen denken in oplossingen![]()
@WrappedEuphoria ...quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is niet van mij.
Maar ik heb vaak genoeg met dozen bier gevlogen, geen probleem. Bubbelplastic is geweldig goed spul.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik zei nog dat ze die foto niet mochten gebruikenquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb wel zo'n koffer met schuim erin, maar die is voor mijn helmen
Schuimpartyquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel zo'n koffer met schuim erin, maar die is voor mijn helmen
denk niet dat het nog nut heeftquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:16 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb wel zo'n koffer met schuim erin, maar die is voor mijn helmenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het TV abbo moet ook betaald worden natuurlijk!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
in mijn boek wordt nu verteld over een papieren krant kopen
*Lust geen koffie*![]()
Doel je nu op de helm of het kofferquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
denk niet dat het nog nut heeft
je hoofdquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doel je nu op de helm of het koffer
*Lust geen koffie*![]()
daaromquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee gewoon een tv jatten ja toch
stroom van de burenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn hoofd was 15 jaar geleden al niet meer te redden. Toen ik eenmaal als hetero man uit de kast kwam werd ik al als knettergek bestempeldquote:
logisch, een vrouw scoren is meer werk dan een vent scorenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn hoofd was 15 jaar geleden al niet meer te redden. Toen ik eenmaal als hetero man uit de kast kwam werd ik al als knettergek bestempeldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vergeet ook niet het water af te tappen, die wietplanten op zolder hebben daar ook genoeg van nodigquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daarom
stroom van de buren
600 liter per dagquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet ook niet het water af te tappen, die wietplanten op zolder hebben daar ook genoeg van nodigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En vergeet het onderhoud niet!quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
logisch, een vrouw scoren is meer werk dan een vent scoren
En de gehoorbescherming die jezelf moet hebben, dat gaat ook flink in de papieren lopen op de lange termijn
een dan willen ze ook nog kinderenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet het onderhoud niet!
En de gehoorbescherming die jezelf moet hebben, dat gaat ook flink in de papieren lopen op de lange termijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oké ik kap maar weer met de vrouw onvriendelijke posts voor ik weer weg word gezet als kree 2.0
Ja, kan echt nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Oké ik kap maar weer met de vrouw onvriendelijke posts voor ik weer weg word gezet als kree 2.0
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
DerKree?quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
Oké ik kap maar weer met de vrouw onvriendelijke posts voor ik weer weg word gezet als kree 2.0I'm surrounded by morons!
Mannen zijn ook flink vermoeiend met hun logische en praktische oplossingen altijd. Wat een hufters soms!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
In ander leuk nieuws, wij hebben vandaag een nieuwe kast in elkaar gezet
bel de krantquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
In ander leuk nieuws, wij hebben vandaag een nieuwe kast in elkaar gezetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vrouwen waarderen mijn logische en praktische oplossingen over het algemeen welquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mannen zijn ook flink vermoeiend met hun logische en praktische oplossingen altijd. Wat een hufters soms!
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
In ander leuk nieuws, wij hebben vandaag een nieuwe kast in elkaar gezet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4107 / +299 / +90 / 6991 / 7538 / 0.54
2. Dotteke / 1023 / +71 / +69 / 2397 / 2872 / 0.36
3. KillemWieft / 852 / +31 / +89 / 470 / 695 / 1.23
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. Homijn / 362 / +0 / +7 / 88 / 172 / 2.1
7. devzero / 359 / +31 / +66 / 318 / 439 / 0.82
8. KoningWouter / 296 / +53 / +11 / 518 / 650 / 0.46
9. RedShoe / 269 / +23 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 223 / +10 / +7 / 519 / 712 / 0.31
11. _UserName_ / 202 / +24 / +3 / 263 / 366 / 0.55
12. Dr.Mikey / 166 / +9 / +4 / 137 / 222 / 0.75
13. ToT / 163 / +14 / +6 / 1289 / 1467 / 0.11
14. Pinnenmutske / 161 / +1 / +2 / 396 / 505 / 0.32
15. marc0871 / 156 / +12 / +31 / 856 / 1086 / 0.14
16. Masberum / 136 / +7 / +22 / 187 / 238 / 0.57
17. greysbones / 136 / +25 / +3 / 1150 / 1262 / 0.11
18. MooieTop6 / 128 / +18 / +1 / 1462 / 1658 / 0.08
19. mario390 / 125 / +1 / +19 / 121 / 181 / 0.69
20. DJMO / 108 / +16 / +19 / 437 / 590 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Tweevoudig Oscarwinnaar Robert Redford (89) overleden
https://www.telegraaf.nl/(...)rleden/90808133.htmlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oscars van van voor ik geboren benquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Tweevoudig Oscarwinnaar Robert Redford (89) overleden
https://www.telegraaf.nl/(...)rleden/90808133.htmlHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
smsje gekregen op werktelefoon:
Hoi pap, ik ben overstapt van provider en heb een nieuw telefoonnummerUw ADH vitamine Worst
top ik sla hem op sturenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hoi pap, ik ben overstapt van provider en heb een nieuw telefoonnummerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het blijven oscarsquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oscars van van voor ik geboren ben
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat je kind dat doorgeeftquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hoi pap, ik ben overstapt van provider en heb een nieuw telefoonnummer![]()
![]()
gelijk jaren aan alimentatie lappen, ze hebben je gevondenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hoi pap, ik ben overstapt van provider en heb een nieuw telefoonnummerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn jongen, maar wie ben jij dan van de vijfquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:45 schreef hemarookworst het volgende:
Hoi pap, ik ben overstapt van provider en heb een nieuw telefoonnummer
naar huisquote:
of als je al thuis bent op de bank gaan liggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja...quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
shit bij wie heb ik dat kind verwekt danHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
It wasn't Justinequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
shit bij wie heb ik dat kind verwekt dan![]()
* greysbones durft niemand te taggenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:47 schreef hemarookworst het volgende:
shit bij wie heb ik dat kind verwekt dan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar huis
of als je al thuis bent op de bank gaan liggen![]()
dan keihard bolk roepen tegen je pasquote:
en euhhh
kanniet ligt op het kerkhof
en wilniet ligt er naastThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik geef het op voor vandaagquote:
als zelfs baas pas wordt
is het hopeloosThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja stop er maar meequote:Op dinsdag 16 september 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geef het op voor vandaag
als zelfs baas pas wordt
is het hopeloos![]()
![]()
Neem gerust even pauze, dat is helemaal oké. Soms is afstand nemen precies wat je nodig hebt. Maar verlies de hoop niet, die weegt uiteindelijk zwaarder dan welke tegenslag ook.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of via de pakken papier van al die reclamefolders.... Even de "NEE NEE" sticker van de brievenbus pulkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je wil papier machen is het handig
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
nee nee GGquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of via de pakken papier van al die reclamefolders.... Even de "NEE NEE" sticker van de brievenbus pulkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
gewoon net als Oprahquote:
jij een GG
en jij een GGThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
jaaa GGquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
aan de bak
ALLEMAAL een GG!quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon net als Oprah
jij een GG
en jij een GG![]()
dan moet je nu een ja sticker zoekenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of via de pakken papier van al die reclamefolders.... Even de "NEE NEE" sticker van de brievenbus pulkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat klinkt bijna als een drankje.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben druk bezig....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou drinkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een drankje.![]()
een shotje GGquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een drankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
een shotje GGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Een Grote Glas volquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een drankje.Uw ADH vitamine Worst
Het glas is heel hoor! Niet gebrokenquote:
Ik zou het niet durven, jou een gebroken glas cola ofzo voor te zetten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Shotje Jus dan?quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:14 schreef greysbones het volgende:
een 'shotje' gg
nee ??
ik sla over
ok![]()
![]()
Net al twee opquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:25 schreef KoningWouter het volgende:
Ga over een half uurtje maar even een pil ecstacy slikken.![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja die zorgt ook wel voor happiness![]()
![]()
2 minuutjesquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja die zorgt ook wel voor happinessWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
oh ja ik ging nog chocolade kopenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oja die zorgt ook wel voor happinessHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oehquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik ging nog chocolade kopen![]()
![]()
Ben naar Argentinie gereisd voor plushies maar die waren uitverkocht toen ik aan kwam. :/quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh ja ik ging nog chocolade kopen![]()
slechte timingquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben naar Argentinie gereisd voor plushies maar die waren uitverkocht toen ik aan kwam. :/Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja maar voor je vertrok was naderhalf uur geledenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Volgens yata zouden er nog 2200 moeten zijn voor ik vertrok. NOT dus.
*Lust geen koffie*![]()
Yup, daar moet ik wat op verzinnen. Zo maar naar de kaaiman eilanden daar zijn er nog 900.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar voor je vertrok was naderhalf uur geleden![]()
ja daar ben ik bijnaquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, daar moet ik wat op verzinnen. Zo maar naar de kaaiman eilanden daar zijn er nog 900.
maar ik denk dat je bij verre reizen juist wil zien dat het uitverkocht is want dan restocked het in de tijd dat je vliegtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja denk dat dat de strategie wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja daar ben ik bijna
maar ik denk dat je bij verre reizen juist wil zien dat het uitverkocht is want dan restocked het in de tijd dat je vliegt
Of ik ga 50/50 op plushies en flowers. Maar goed ook flowers waren uitverkocht.![]()
sadquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja denk dat dat de strategie wordt.
Of ik ga 50/50 op plushies en flowers. Maar goed ook flowers waren uitverkocht.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
alles op cayman ook uitverkocht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker genieten met een bakkie koffie 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker genieten met een bakkie koffie 🤣quote:![]()
![]()
HahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik was nog niet door de drug cooldown heenquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een korte vlucht.
nu bijna terug en dan vol proppen met reindeer droppigns en truffelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je bent eindelijk tot inkeer gekomen en onze zoon Charlie gaan aanbiddenquote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent eindelijk tot inkeer gekomen en onze zoon Charlie gaan aanbidden![]()
![]()
doe niet zo raarquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bent eindelijk tot inkeer gekomen en onze zoon Charlie gaan aanbidden
ik ben gesteld op mijn huidige mentale gezondheidThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb jouw ideetje gedaan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja ik was nog niet door de drug cooldown heen
nu bijna terug en dan vol proppen met reindeer droppigns en truffels
Xanax gepopt, cooldown bijna weg en dan zo veel mogelijk suiker naar binnen klappen.![]()
Goed punt, wel made. Je bent met een man getrouwd dus zo verstandig ben je wel nogquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe niet zo raar
ik ben gesteld op mijn huidige mentale gezondheid
Na een uur fietsen en met hele dag alleen nog maar 250 gram wortelen gegeten hebben boodschappen doen is geen aanrader. Nu wel lekkere koekjes, broodjes en croissants in huis
#viesdikCause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Maar wel lekker!quote:Op dinsdag 16 september 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
Na een uur fietsen en met hele dag alleen nog maar 250 gram wortelen gegeten hebben boodschappen doen is geen aanrader. Nu wel lekkere koekjes, broodjes en croissants in huis
#viesdik![]()
Oh I like my boys playing hard to get
And I like my men all incompetentTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ja, zijn de verse american cookies, witte chocolade macadamia en witte chocolade pistachequote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Why so sexy
If so dumb?
And how survive the earth so long?Trotste mama van Ambar
Hmm krijg er ook honger vanquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zijn de verse american cookies, witte chocolade macadamia en witte chocolade pistache
Maar ik heb nog een fles cola. Die ga ik zo pakken.![]()
I get wet at of the thought of you being a responsible guyTrotste mama van Ambar
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, zijn de verse american cookies, witte chocolade macadamia en witte chocolade pistacheI'm surrounded by morons!
ik heb meer gram aan biefstuk op dan jij aan wortelsquote:Op dinsdag 16 september 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
#viesdikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Cola zero?quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hmm krijg er ook honger van
Maar ik heb nog een fles cola. Die ga ik zo pakken.
Of drink jij suiker?
Zero ja.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Cola zero?
Of drink jij suiker?
Suikers gebruik ik alleen in Torn![]()
De faction waar wij tegen zijn geloot ziet er niet erg sterk uit. Maar alle leden hebben een hoger level dan ikquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij jou ook ja
wij gaan keihard winnen![]()
![]()
Vorige war dacht ik ook dat we makkelijk zouden winnen. Viel dat even zwaar tegen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
De faction waar wij tegen zijn geloot ziet er niet erg sterk uit. Maar alle leden hebben een hoger level dan ik![]()
![]()
Ik hoor de airfryer roepen dat de kiphaasjes klaar zijn, voedselquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb meer gram aan biefstuk op dan jij aan wortels
Ja zag er wel wat lagen tussen zitten, die kunnen niet eens wegvliegenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bij jou ook ja
wij gaan keihard winnen
Dit wordt mijn eerste war, ik heb nog geen flauw idee wat te verwachtenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vorige war dacht ik ook dat we makkelijk zouden winnen. Viel dat even zwaar tegen.Donderdagavond maar beginnen met stacken, hoewel ik nog steeds een minor drug addiction heb
![]()
![]()
Ik heb ook een minor drug addiction
Voorlopig geen boogschieten. Moeilijke periode en vandaag een halve crash
Maar toch een blub 🐟 van mij hihiWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
airfryer is zo makkelijk! Een mini convectie oven die heel snel op temperatuur is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoor de airfryer roepen dat de kiphaasjes klaar zijn, voedsel![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:08 schreef Pinnenmutske het volgende:
Voorlopig geen boogschieten. Moeilijke periode en vandaag een halve crash
Maar toch een blub 🐟 van mij hihi![]()
![]()
Ik las minionquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een minor drug addiction
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Niet te hard laten oplopen die addiction. Ik had -7% en werd uit de education course gekickt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit wordt mijn eerste war, ik heb nog geen flauw idee wat te verwachtenDonderdagavond maar beginnen met stacken, hoewel ik nog steeds een minor drug addiction heb
![]()
Ik had -7% en nu is het nog maar -5. Zou zonde zijn om uit mijn course te worden gekickt, dus misschien pas op vrijdag beginnen met stacken en het bij 3 xanax houden. Ik gok dat ik toch voornamelijk in het ziekenhuis zal liggenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Niet te hard laten oplopen die addiction. Ik had -7% en werd uit de education course gekickt.![]()
![]()
Als je kunt vliegen kun je een rehab doen in Zwitersland.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had -7% en nu is het nog maar -5. Zou zonde zijn om uit mijn course te worden gekickt, dus misschien pas op vrijdag beginnen met stacken en het bij 3 xanax houden. Ik gok dat ik toch voornamelijk in het ziekenhuis zal liggen![]()
Misschien moet ik toch proberen om wat sneller bij level 15 te komenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als je kunt vliegen kun je een rehab doen in Zwitersland.![]()
![]()
dat wordt turtlenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:03 schreef devzero het volgende:
[..]
De faction waar wij tegen zijn geloot ziet er niet erg sterk uit. Maar alle leden hebben een hoger level dan ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wordt nog erger als je donderdag weer aan de xanny magquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook een minor drug addictionHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Komt goed Dev. Er gaat 1% per dag addiction af en het wordt je eerste war. Laat het gewoon over je heen komen. Als je kunt turtlen is het goed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch proberen om wat sneller bij level 15 te komen
Ik weet alleen niet of als je verschillende drugs neemt je ook addicted wordt.![]()
Misschien dat sommige drugs minder effect hebben, maar ik ga er vanuit dat ze allemaal een addiction effect hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt goed Dev. Er gaat 1% per dag addiction af en het wordt je eerste war. Laat het gewoon over je heen komen. Als je kunt turtlen is het goed.
Ik weet alleen niet of als je verschillende drugs neemt je ook addicted wordt.
Nu maar al mijn tijd investeren in vechten met iedereen en level 15 zien te bereiken. Ik had al mijn tijd in de gym doorgebracht![]()
![]()
Nee nee ik ben niet verslaafd, ik neem maar 1 xanax per dag! En 1 lsd, 1 ecstasy, 1 shrooms, 1 wietquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Komt goed Dev. Er gaat 1% per dag addiction af en het wordt je eerste war. Laat het gewoon over je heen komen. Als je kunt turtlen is het goed.
Goede mix.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee ik ben niet verslaafd, ik neem maar 1 xanax per dag! En 1 lsd, 1 ecstasy, 1 shrooms, 1 wietMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Onze faction heeft alleen xanax beschikbaar voor chains en wars. En zelf ben ik te arm om xanax te kopenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee nee ik ben niet verslaafd, ik neem maar 1 xanax per dag! En 1 lsd, 1 ecstasy, 1 shrooms, 1 wiet![]()
![]()
Ja maar kan zijn dat als je ze afwisselt dat je niet verslaafd wordt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien dat sommige drugs minder effect hebben, maar ik ga er vanuit dat ze allemaal een addiction effect hebben.
Nu maar al mijn tijd investeren in vechten met iedereen en level 15 zien te bereiken. Ik had al mijn tijd in de gym doorgebracht
Tot level 15 Badr's List gebruiken. Dat levelt het snelst.
Maar goed dat je al die tijd getrained hebt, dan ben je iig sterk voor je level.![]()
iedere drugs heeft een basis stat en je bouwt 20 punten af per dagquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
xanny is 30
dus iedere dag een xanny maakt je verslaafdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
na onze oorlog zal ik een xanny voor je halen in africaquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Onze faction heeft alleen xanax beschikbaar voor chains en wars. En zelf ben ik te arm om xanax te kopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Thanks, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
iedere drugs heeft een basis stat en je bouwt 20 punten af per dag
xanny is 30
dus iedere dag een xanny maakt je verslaafd
Ga ik een beetje oppassen nu, heb best veel drugs gebruikt en met de war in het vooruitzicht is een addiction niet echt handig.
Nog 1 XTC'tje dan![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 16:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar kan zijn dat als je ze afwisselt dat je niet verslaafd wordt.
Tot level 15 Badr's List gebruiken. Dat levelt het snelst.
Maar goed dat je al die tijd getrained hebt, dan ben je iig sterk voor je level.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Als we straks allemaal een prive eiland hebben en rond level 30+ zitten, dan moeten we een FOK! faction beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
na onze oorlog zal ik een xanny voor je halen in africaEr zullen vast andere FOK!kers torn spelen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: