SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ken iemand die krantenbezorger is en nog steeds tegen de 150 kranten per dag heeft om rond te brengen. Al is het wel in een dorpje waar de gemiddelde leeftijd boven de 40 ligtquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er iemand in dit digitale tijdperk nog een krant?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
als je wil papier machen is het handigquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er iemand in dit digitale tijdperk nog een krant?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben meer van het TR machenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
als je wil papier machen is het handigUw ADH vitamine Worst
Ook handig als je de open haard wil aansteken maar je hebt geen aanmaak blokjes meerquote:
met een krant?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ben meer van het TR machenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind het stiekem nog altijd fijn om de papieren krant te lezenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken iemand die krantenbezorger is en nog steeds tegen de 150 kranten per dag heeft om rond te brengen. Al is het wel in een dorpje waar de gemiddelde leeftijd boven de 40 ligt
net als dat mensen een boek lezen ipv e-readerUw ADH vitamine Worst
Zoiets had ik ook in gedachte.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook handig als je de open haard wil aansteken maar je hebt geen aanmaak blokjes meer
Maar dan de bbq![]()
mijn vader doet het ook nogquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het stiekem nog altijd fijn om de papieren krant te lezen
net als dat mensen een boek lezen ipv e-readerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Keihard en vieswoest met de krant op de TR knop rammenquote:
Ik ben zo iemand die nog steeds boeken koopt ipv het op een tablet of e-reader leestquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik vind het stiekem nog altijd fijn om de papieren krant te lezen
net als dat mensen een boek lezen ipv e-reader
ik wil nog minstens 600 boeken kopenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die nog steeds boeken koopt ipv het op een tablet of e-reader leestHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil de stukken die ik moet lezen ook altijd op papier hebben hoor. Vind ik veel fijner lezenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die nog steeds boeken koopt ipv het op een tablet of e-reader leestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Heb je al zoveel boeken of wil je maar zo weinig boeken kopen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik wil nog minstens 600 boeken kopen
[Inser generic 'yo momma' joke]quote:
ik heb er denk ik een stuk of 400, en als je er 1000 hebt mag je het een bibliotheek noemenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je al zoveel boeken of wil je maar zo weinig boeken kopen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en dan kan je het openstellen aan het publiek?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er denk ik een stuk of 400, en als je er 1000 hebt mag je het een bibliotheek noemenUw ADH vitamine Worst
sommige van mijn boeken heb ik nog gehad van Fok!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nooitquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en dan kan je het openstellen aan het publiek?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo'n oude boeken hal hebben met een open haard, een lekkere stoel, bijzet tafel en een berenvel is toch wel de droom om te hebbenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb er denk ik een stuk of 400, en als je er 1000 hebt mag je het een bibliotheek noemen
Die Spaanse, jonguh.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Inser generic 'yo momma' joke]![]()
en een paar grote plantenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n oude boeken hal hebben met een open haard, een lekkere stoel, bijzet tafel en een berenvel is toch wel de droom om te hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pijpje of sigaartje en een cognacje of een goeie whisky.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo'n oude boeken hal hebben met een open haard, een lekkere stoel, bijzet tafel en een berenvel is toch wel de droom om te hebben![]()
witte gerijpte portquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pijpje of sigaartje en een cognacje of een goeie whisky.
*Lust geen koffie*![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ik moet nog keertje naar portugal rijden voor een stashquote:
maar dat is ongeveer net zoveel werk als naar jou rijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
lekker man, een pijpje krijgen onder het lezenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:02 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Pijpje of sigaartje en een cognacje of een goeie whisky.Uw ADH vitamine Worst
is ook bijna niet te krijgen buiten portugalquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat ken ik niet.
Een lekkere diepdonkerzwarte Stout vind ik ook goed.quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker man, een pijpje krijgen onder het lezen![]()
*Lust geen koffie*![]()
Eerst daarheen rijden, dan hierheen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik moet nog keertje naar portugal rijden voor een stash
maar dat is ongeveer net zoveel werk als naar jou rijden
Of gewoon vliegen, kan ook.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
vind ik link met flessen drankquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerst daarheen rijden, dan hierheen?
Of gewoon vliegen, kan ook.
plus in de kofferbak kan ik er meteen 12 kwijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hebben ze dit soort dingen voor uitgevondenquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind ik link met flessen drank
plus in de kofferbak kan ik er meteen 12 kwijt
I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: