abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218792629
Ik ben benieuwd wie er eerder zijn als Netanyahu in Den Haag voor het (geitenwollensokken) Internationaal Strafhof staat, Amerikaanse mariniers of de Mossad.
pi_218792641
quote:
13s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:52 schreef HeatWave het volgende:
Genocide instituut? FAKE!
Kogel in hoodfje? FAKE

En nu weer, UN rapport, fucking FAKE:

[ x ]

Alles en dan ook alles is fake propaganda.
Mij stoort nog het meest dat veel media dit soort zaken al twee jaar klakkeloos overnemen. Je zou denken dat ze zelf wat kritischer worden.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218792646
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Rot op met je insinuaties. Hier ben ik helemaal klaar mee.
Hoezo?

Gezien in verschillende onderwerpen dat de media klakkeloos zaken overneemt van de hamas propaganda afdeling. Zonder te vragen, publiceren die handel.
Beweert Israel iets: '*twijfel* we vragen het 6x na.'

Wat ook opvalt, iedereen heeft het nu over de destructie van gaza, de vermeende 'genocide' die 80x herhaalt wordt door dezelfde mensen en het lot van de gazanen die niemand schijnt te willen hebben (hoe kan dat nou toch?).

Niemand heeft het verder over wat er zou gebeuren met Israel zodra de islamieten hun kans schoon zien. We hebben een voorproeftje gezien op die bewuste 7de oktober. Een compleet volksfeest waren het gevolg plus woorden daarna van de hamasleiding van dat ze het nog desnoods 1000x over willen doen tot Israel totaal is vernietigd.
Ofwel: een 2de Shoah.

Denk daar eens over na.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_218792647
quote:
7s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:00 schreef Aether het volgende:

[..]
Mij stoort nog het meest dat veel media dit soort zaken al twee jaar klakkeloos overnemen. Je zou denken dat ze zelf wat kritischer worden.
Waarom zouden ze? Dit zijn precies de narratieven die men graag ziet. Het is dus geen integere journalistiek maar activisme.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218792658
quote:
Kun je nou eens een keer op de inhoud ingaan, in plaats van steeds terug te vallen in je langspeelplaat?

Ik ben inmiddels 4 keer door 3 verschillende mensen weggezet als iemand met sympathieke gevoelens bij moslimterroristen of zelfs als antisemiet.

Alleen maar omdat ik netjes doch scherp onderbouw waarom ik een hekel heb aan alle relligie-fanatici, waaronder Israel onder de huidige regering.

aNtIsEmItIsMe!! kan toch niet alles zijn wat je in je gereedschapskoffertje hebt meegekregen?
pi_218792663
quote:
Kogel in hoofdje? FAKE

[ x ]

Ik wist het.
En op de vrt zaten ze gisteren te fumigeren op Israel alsof hun leven er vanaf hing.

Wat ze hopen is de kracht van herhaling. En bij de dommen werkt het.
1947-2016
pi_218792667
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zouden ze? Dit zijn precies de narratieven die men graag ziet.
De narratieven die je zelf schept, want te teller staat nog steeds op 26 alinea’s aan epistels die om de inhoud heen draaien.
pi_218792679
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh??

Nederland heeft aangegeven niet mee te doen met het songfestival als israel ook meedoet, Nederland heeft Ben Gvir en Smotich verboden naar Nederland te komen.

Zie, maatregelen die niets doen (en ook geen negatieve gevolgen hebben voor de onderlinge verstandshouding), maar misschien wel symbolisch iets uitdragen. Ik denk dat dit het maximale is wat Nederland kan doen. Wat jij?
De eerste maatregel is niet eens direct gericht aan Israël maar meer aan de organisatie van ESF. Het tweede is er ook 1 waarvan je je af kunt vragen welk nut het heeft.

Dat is nu niet echt voldoende om een genocide te stoppen/voorkomen. Denk dat zoiets ook meer Europees geregeld zou moeten worden. En ik snap dat het vanwege de nauwe banden allemaal wat gevoelig ligt. Maar als ik gisteren bij Pauw & De Wit een Mona Keijzer gewoon zie weigeren zich uit te spreken over wat er gaande is en Israël niet verantwoordelijk wil stellen dan hebben we nog wel even een weg te gaan.
pi_218792715
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 07:58 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat maak je er zelf van hè, dat het allemaal dommerikken zijn.
:?

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Zolang we in een wereld leven waarin de PVV na het laatst debacle gewoon weer de grootste partij lijkt te worden, sluit ik niet uit dat er inderdaad een hoop dommerikken een mening hebben die voor de westerse wereld op lange termijn niet de beste blijkt.
D'eeeeeeeuuuuuh... >:O
pi_218792719
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:46 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als je in 2010 mensen zou vertellen dat links moralistisch verheven het woord genocide zou zitten devalueren in de toekomst......... Dan zou men dat natuurlijk niet geloven, doch daar zijn we wel degelijk aanbeland.
Het voldoet slechts aan 4 voorwaarden van genocide waar er normaal gesproken maar 1 nodig is. Wat een devaluatie.
pi_218792731
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is op zijn minst erg opmerkelijk dat men dus schijnbaar de rol van Hamas en de vechtstrategie van Hamas én de gijzelaars volledig uit het narratief houdt. Ik heb het rapport zelf nog gelezen en kan mij dit ook bijna niet voorstellen. Maar het meest schrikbarende aspect is nog wel dat men zelfs terugvalt op op de berichtgeving van Al Jazeera.

Het meenemen van Hamas en hun vecht strategie… waarom zou dat moeten? Om verzachtende omstandigheden te creëren waardoor een genocide kan worden goedgepraat?
pi_218792732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:08 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het voldoet slechts aan 4 voorwaarden van genocide waar er normaal gesproken maar 1 nodig is. Wat een devaluatie.
Ehh wat waar heb jij het over?

"Genocide is een misdrijf tegen de menselijkheid, gedefinieerd als daden gepleegd met de intentie om een nationale, etnische, raciale of religieuze groep, geheel of gedeeltelijk, te vernietigen. "
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218792738
Als je hamas een religieuze groep noemt dan genocideren de Israeliers inderdaad hamas.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_218792747
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:08 schreef TheGreatAlfonso het volgende:

[..]
:?
[..]
D'eeeeeeeuuuuuh... >:O
Een hoop =/= allemaal.

Maar je hebt je gekwalificeerd hoor. Chapeau!
pi_218792759
quote:
Kogel in hoofdje? FAKE

[ x ]

Ja allemaal fake. :O
pi_218792763
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

"Genocide is een misdrijf tegen de menselijkheid, gedefinieerd als daden gepleegd met de intentie om een nationale, etnische, raciale of religieuze groep, geheel of gedeeltelijk, te vernietigen. "
De definitie is 1 ding, er zijn een set van 5 voorwaarden waarvan er maar aan 1 voldaan hoeft te worden om die defenitie te ondersteunen.
pi_218792766
quote:
10s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:59 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben benieuwd wie er eerder zijn als Netanyahu in Den Haag voor het (geitenwollensokken) Internationaal Strafhof staat, Amerikaanse mariniers of de Mossad.
Geen van allen.
1947-2016
pi_218792769
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
De definitie is 1 ding, er zijn een set van 5 voorwaarden waarvan er maar aan 1 voldaan hoeft te worden om die defenitie te ondersteunen.
Ga effe stiften ofzo?
pi_218792773
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ga effe stiften ofzo?
Want het wordt te moeilijk voor je?
pi_218792784
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is op zijn minst erg opmerkelijk dat men dus schijnbaar de rol van Hamas en de vechtstrategie van Hamas én de gijzelaars volledig uit het narratief houdt. Ik heb het rapport zelf nog gelezen en kan mij dit ook bijna niet voorstellen. Maar het meest schrikbarende aspect is nog wel dat men zelfs terugvalt op op de berichtgeving van Al Jazeera.
[..]
[..]
[..]
Ook hier blijft het uitgangspunt dus dat er dus sprake zou zijn van een genocide. Een logische interpretatie van de term is dan ook geweld dat wordt gebruikt tijdens een genocide.
Dat is onzin. Het rapport gaat helemaal niet op basis van Aljazeera. Heb je het wel gelezen? Het is door een rechter opgesteld
pi_218792793
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:12 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Want het wordt te moeilijk voor je?
tis vooral wazig met je 5 termen dit dat enkele dit.
Waar heb je het over?
pi_218792795
quote:
14s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:01 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom zouden ze? Dit zijn precies de narratieven die men graag ziet. Het is dus geen integere journalistiek maar activisme.
Bij commerciële nieuwszenders maakt het me minder uit, maar NOS wordt betaald met publiek geld; daar zou de overheid best vragen kunnen stellen, zeker omdat dit al veel langer plaatsvindt.

Ik denk dat er bij veel media overigens wel journalisten zijn die dit willen maar tegengewerkt worden. Zoiets gaf (meen directeur Omroep Brabant) al eens aan. Als je bij sommige media niet meegaat in het narratief of wordt je buitengesloten of kun je een carrière vergeten.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218792808
quote:

[..]

Uit de bron die je zelf post:

- het doden van leden van de groep
- het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep
- het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging
- het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen
- het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep

www.centruminternationaalrecht
pi_218792820
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 11:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
tis vooral wazig met je 5 termen dit dat enkele dit.
Waar heb je het over?
Het is helemaal niet wazig als je je gewoon even in je eigen gebruikte bronnen in leest.
pi_218792831
quote:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')