Dus eerst zeg je: 'het hoeft niet direct van niets tot alles', maar nu wil je dat Nederland zodanig veel doet, dat het de 'genocide' laat stoppen.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
De eerste maatregel is niet eens direct gericht aan Israël maar meer aan de organisatie van ESF. Het tweede is er ook 1 waarvan je je af kunt vragen welk nut het heeft.
Dat is nu niet echt voldoende om een genocide te stoppen/voorkomen. Denk dat zoiets ook meer Europees geregeld zou moeten worden. En ik snap dat het vanwege de nauwe banden allemaal wat gevoelig ligt. Maar als ik gisteren bij Pauw & De Wit een Mona Keijzer gewoon zie weigeren zich uit te spreken over wat er gaande is en Israël niet verantwoordelijk wil stellen dan hebben we nog wel even een weg te gaan.
ICJ kon dit begin vorig jaar maar zegde hun afspraak uiteindelijk af. Paar dagen later kwam het genociderapport uit.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:20 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad en het gaan onderzoeken in Gaza.
Klopt, er zijn een hoop "geleerden" die de kleur groen naar blauw pogen te Orwellen met de term genocide.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel bewezen. Of denk je dat al die genocide geleerden en wetenschappers niet door hebben wat genocide is?
Omer Bartov :
[..]
Ook zoiets ranzigs binnen de islam.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is inmiddels wel bewezen. Of denk je dat al die genocide geleerden en wetenschappers niet door hebben wat genocide is?
Omer Bartov :
[..]
Omdat de Palestijnen er zelf voor zorgen dat er onnodig veel burgerslachtoffers vallen hè.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:09 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Het meenemen van Hamas en hun vecht strategie… waarom zou dat moeten? Om verzachtende omstandigheden te creëren waardoor een genocide kan worden goedgepraat?
Kun je nou eens inhoudelijk reageren op mij, nadat ik de bereidheid heb getoond dat bij jou wel te doen?quote:
Topics zijn gemergedquote:Op woensdag 17 september 2025 11:24 schreef HSG het volgende:
"Genocide in Darfur"
Na enkele maanden zijn er nog maar delen
"Volgens de VN pleegt Israël genocide in de Gaza"
Binnen twee dagen is topic deel 3 geopend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |