SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Mevr Blub waarom was u pissed?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wil wel graag even bij het diorama kijken als lego fan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
27 oktober
wedden dat het regent XD![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh even een moeilijk momentje.
Bang om mij te overslapen
das mooi want die is binnenquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:35 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik wil wel graag even bij het diorama kijken als lego fan.
hou er wel rekening mee dat er ieder minuut ergens een kind het woord TREIN schreeuwtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahaha hoef er geen tijden te kijken maar gewoon even doorheen lopen. Ben daar pas 1x geweest en was echt jaaaaaaren terug.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
das mooi want die is binnen
hou er wel rekening mee dat er ieder minuut ergens een kind het woord TREIN schreeuwt![]()
TREINBOLKI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Die jaap in m'n vinger doet nog steeds goed zeergelukkig had ik nog lidocaine zalf liggen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hoe komt het?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:37 schreef DJMO het volgende:
Die jaap in m'n vinger doet nog steeds goed zeergelukkig had ik nog lidocaine zalf liggen
![]()
Ik was gisteren bezig met varkensvlees snijden voor door de bami.quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is het al tijd voor bokbier?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Owww tnx. Geen weet van. Ik haal em wegquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Post Image (naast je foto
[ afbeelding ]![]()
![]()
HOPPA!!!!!quote:Hi Wouter,
Yes, nailed it… Je hebt een heel mooie score voor het online assessment behaald!.![]()
Niet?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:43 schreef StevenHyde het volgende:
Hele dag lachen is ook niet gezond.I'm surrounded by morons!
![]()
Hele dag met af en toe een dikke piek ook niet goed?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee probeer maar niet hoor. Pieken op de juiste momenten.I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
@:Dotteke ben dus door naar de volgende ronde.![]()
![]()
![]()
![]()
Goed bezigquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In real life. Heb gesolliciteerd voor function Software Architect
I'm surrounded by morons!
Zoooo wat mooi manquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In real life. Heb gesolliciteerd voor function Software ArchitectEen goede eerste indruk gemaakt dus
![]()
Oh, en hallo allemaal
Nice!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
In real life. Heb gesolliciteerd voor functie Software Architect![]()
![]()
Was een eerste assement online. Maar moest een onder andere een IQ test doen en twijfelde daar over omdat ik echt super tering gaar was die dag.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:56 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zoooo wat mooi manEen goede eerste indruk gemaakt dus
Maar is gelukkig goed gegaan.![]()
Lekker vibe codenquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
En die tweede ronde kom ik ook wel door.
Een spelletje proggen. Twee vingers in de neus.
Mooi
Ja, op zich kan ik de functie al wel, maar ik wil ook die certificaten. Dat maakt het leven wel een stukje makkelijker.quote:![]()
Kom je erachter dat het in assembly moetquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:00 schreef KoningWouter het volgende:
En die tweede ronde kom ik ook wel door.
Een spelletje proggen. Twee vingers in de neus.
Mooi
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Kan, maar dat zou niet slim zijn van ze.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kom je erachter dat het in assembly moet
Heb Shenzhen I/O gespeeld dus ook dat moet wel goed komen.![]()
![]()
Of met ICs en krokodillenklemmenquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:05 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kom je erachter dat het in assembly moet
Ook niet mijn ding.quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nooit meer embedded systems voor mij. Dan haak ik af.I'm surrounded by morons!
Dan gaat het vast wel goedkomenquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan, maar dat zou niet slim zijn van ze.
Heb Shenzhen I/O gespeeld dus ook dat moet wel goed komen.
Eerst een CPU ontwerpen om vervolgens code in assembly te schrijven wat erop kan draaienquote:
Oef, nee, liever nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dan gaat het vast wel goedkomen
[..]
Eerst een CPU ontwerpen om vervolgens code in assembly te schrijven wat erop kan draaien
![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Hier ookquote:I'm surrounded by morons!
Noooooooooooooquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Dochter is sinds zondagnacht/maandagochtend thuisquote:
Met vriend
En hond
Beestenbende hier
quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
NoooooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owjee, dolle boel dusquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dochter is sinds zondagnacht/maandagochtend thuis
Met vriend
En hond
Beestenbende hier
[..]![]()
![]()
Jepquote:
Honden die moeten wennen aan een andere hond
Puinzooi die dochter heeft meegenomen naar hier
EtcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Red je het allemaal nog een beetje?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Honden die moeten wennen aan een andere hond
Puinzooi die dochter heeft meegenomen naar hier
Etc![]()
![]()
Een beetjequote:Op dinsdag 16 september 2025 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Red je het allemaal nog een beetje?
Vriend Tiroler St. Johanner Würstelquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog iemand nodig die de kantjes er vanaf loopt?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vriend Brettljausequote:Op dinsdag 16 september 2025 10:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vriend Tiroler St. Johanner Würstel![]()
![]()
Altijdquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nog iemand nodig die de kantjes er vanaf loopt?
Wil nog appeltaart makenquote:
Ergens een keer vandaag
Heb heel veel goudrenettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil nog appeltaart maken
Ergens een keer vandaag
Heb heel veel goudrenetten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoeft ze alleen maar zichzelf mee te nemen![]()
![]()
Aaah.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:00 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Hoeft ze alleen maar zichzelf mee te nemen
Ja keuzes, keuzesquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:07 schreef StevenHyde het volgende:
Kan niet overdag nappen helaas. Ben ff aan t netflixen![]()
Ah, toen was ik er nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
Amy was hier gister avond laat nog![]()
Jammer.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Als je wacht tot oud en nieuw heb je tenminste een echte explosie...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Eerder een implosiequote:Op dinsdag 16 september 2025 11:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als je wacht tot oud en nieuw heb je tenminste een echte explosie...![]()
Dan ben ik ondertussen zelf geëxplodeerdquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Als je wacht tot oud en nieuw heb je tenminste een echte explosie...Uw ADH vitamine Worst
Lang inhouden inderdaad...quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan ben ik ondertussen zelf geëxplodeerdMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Hoedje van papier?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja dus zet maar een leuk hoedje op![]()
Hij heeft het weer geflikt 😂😂😂Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kutgatjequote:Op dinsdag 16 september 2025 11:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ontstaat er dan een zwart gat?![]()
![]()
O netjes, gefeliciteerd, hebben ze je toch gebeld?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
@:Dotteke ben dus door naar de volgende ronde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De punten je bent weer boven mij uit gestegen.quote:met de dagpunten
Ja je was wegquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De punten je bent weer boven mij uit gestegen.met de dagpunten
![]()
![]()
Ja fysio dat duurt een uurtjequote:
Maar ik was twee uurtjes eerder ongeveer hier dan jou![]()
Niet dat het erg is ik kan er alleen maar om lachen hoe je het steeds flikt
Lachen is gezondquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja fysio dat duurt een uurtje
Maar ik was twee uurtjes eerder ongeveer hier dan jou![]()
Niet dat het erg is ik kan er alleen maar om lachen hoe je het steeds flikt![]()
![]()
Zegt men welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZekersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is dat je slijpdag?quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja dinsdag ben ik op m'n scherpstUw ADH vitamine Worst
vlijmscherpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die kunnen ook bot zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, die snijdt er ook soms diep inquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de scherven van @:gebrokenglas
O jij hebt een botje
Ik zeg nietsquote:
![]()
![]()
![]()
Rustig weer hier.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O het is weer smiley tijd zie ik.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had vannacht 4 agenten in huis!
Zijn ze weg ging meneer nog verder.
Wel hebben twee van de vier daadwerkelijk de overlast geconstateerd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Have fun en see you later
Ga met mijn dochter koffie drinken bij de zaak waar kleinzoon stage looptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh mooi dat ze het nu geconstateerd hebben!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel hebben twee van de vier daadwerkelijk de overlast geconstateerd.![]()
ZO dan, heftig. Maar fijn dat ze het hebben vastkunnen stellenquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel hebben twee van de vier daadwerkelijk de overlast geconstateerd.
Hopelijk wordt er iets aan gedaan. Hij schijnt niet echt onder de indruk te zijn geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kunnen ze je iig niet meer voor gek verklarenquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
Oh leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef Dotteke het volgende:
Ga met mijn dochter koffie drinken bij de zaak waar kleinzoon stage loopt![]()
thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh mooi dat ze het nu geconstateerd hebben!quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, heftig. Maar fijn dat ze het hebben vastkunnen stellen
Hopelijk wordt er iets aan gedaan. Hij schijnt niet echt onder de indruk te zijn geweestJa hij is heel geslepen ik had eerst set agenten hier was het opeens stil ze waren nog niet weg of het ging weer terug aan die zijn bij hem langs gegaan ze zeiden al waarschijnlijk gaat hij gewoon door ze zijn weg en het ging weer los. Maar er is duidelijk geluidsoverlast geconstateerd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:00 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kunnen ze je iig niet meer voor gek verklarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoop hier zo niet, moet er zo uit niet ver maar 5 minuutjes, maar kan je wel drijfnat wordenquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier regende het net ineens plotseling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dusquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Same, ik krijg 's ochtends gewoon niks weg.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dotquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoop hier zo niet, moet er zo uit niet ver maar 5 minuutjes, maar kan je wel drijfnat worden
Mini-ToT en ik hadden vanmorgen allebei nog wel een uurtje langer willen slapen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef marc0871 het volgende:
Ik had nog niet zo veel zin, dus ik draaide me nog eens om![]()
Maar de politie kan daar niets aan doen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hij is heel geslepen ik had eerst set agenten hier was het opeens stil ze waren nog niet weg of het ging weer terug aan die zijn bij hem langs gegaan ze zeiden al waarschijnlijk gaat hij gewoon door ze zijn weg en het ging weer los. Maar er is duidelijk geluidsoverlast geconstateerd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
1quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en ik hadden vanmorgen allebei nog wel een uurtje langer willen slapen.
Wel
3
Hey Greys, ga zo ff bij Spijs koffie drinken met mijn dochter. Max loopt daar stage.quote:
Doe ik niet vaak hoor vind het nogal wat om 3.60 voor een bakkie koffie te betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:49 schreef KoningWouter het volgende:
@:Dotteke ben dus door naar de volgende ronde.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoefde niks, dus het konquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en ik hadden vanmorgen allebei nog wel een uurtje langer willen slapen.![]()
![]()
Ze gaan nu met een officiële melding naar de woningbouw ze zijn het ook beu dat de woningbouw niks doet en ze elke keer moeten komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar de politie kan daar niets aan doen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooiquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan nu met een officiële melding naar de woningbouw ze zijn het ook beu dat de woningbouw niks doet en ze elke keer moeten komen.![]()
![]()
Gezelquote:Op dinsdag 16 september 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met vriend
En hond
Beestenbende hier
[..]![]()
![]()
O dat is mooi, dan pakken hun wel door wie weet helpt dat welquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan nu met een officiële melding naar de woningbouw ze zijn het ook beu dat de woningbouw niks doet en ze elke keer moeten komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het ff niet meegekregen, maar gaat dit over die ene buurman die steeds 's nachts bezig is?quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan nu met een officiële melding naar de woningbouw ze zijn het ook beu dat de woningbouw niks doet en ze elke keer moeten komen.![]()
O is ze alweer terug, of gewoon op bezoek?quote:Op dinsdag 16 september 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met vriend
En hond
Beestenbende hier
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grote kans dat ik ze vannacht weer kan bellen.quote:
Ik blijf dat nu ook doen tot het nachtelijk lawaai stopt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het ff niet meegekregen, maar gaat dit over die ene buurman die steeds 's nachts bezig is?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil nog appeltaart maken
Ergens een keer vandaag
Heb heel veel goudrenetten
Toch fijn, als je zo'n ik-doe-wat-ik-wil-en-maak-maar-eens-dat-ik-stop mentaliteit hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja hij is heel geslepen ik had eerst set agenten hier was het opeens stil ze waren nog niet weg of het ging weer terug aan die zijn bij hem langs gegaan ze zeiden al waarschijnlijk gaat hij gewoon door ze zijn weg en het ging weer los. Maar er is duidelijk geluidsoverlast geconstateerd.
En als ze er idd wat aan doen, heb jij het waarschijnlijk gedaan![]()
![]()
![]()
Ja hij dreigt ook om aan de deur te komen bij mij als ik politie blijf sturen op hem. Maar dat blijf ik wel doen als hij zelf keer verhaal komt halen escaleert het en moet een van ons twee toch mee gok ik is het ook een tijdje stil.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Toch fijn, als je zo'n ik-doe-wat-ik-wil-en-maak-maar-eens-dat-ik-stop mentaliteit hebt.
En als ze er idd wat aan doen, heb jij het waarschijnlijk gedaan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo. Met bewind nu alles afgehandeld voorlopig, nu m'n reclame verspreiden.
Bedacht me ineens dat het waarschijnlijk zinvoller is om er een in het buurtcentrum achter te laten ipv bij de lidl. Misschien moet ik er nog maar paar bij laten makenIk heb er één en ik ben er trots op
Kijken of je daar een opname van kan maken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja hij dreigt ook om aan de deur te komen bij mij als ik politie blijf sturen op hem. Maar dat blijf ik wel doen als hij zelf keer verhaal komt halen escaleert het en moet een van ons twee toch mee gok ik is het ook een tijdje stil.
Bedreiging is een strafbaar feit.![]()
droog, droog, droog, maar het zou eigenlijk regenenI'm surrounded by morons!
Boahquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil nog appeltaart maken
Ergens een keer vandaag
Heb heel veel goudrenettenAppeltaart
Goudrenetten zijn de beste.
Jonagold een goede tweede.![]()
Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
BoahAppeltaart
[ afbeelding ]
Goudrenetten zijn de beste.
Jonagold een goede tweede.I'm surrounded by morons!
Wie?I'm surrounded by morons!
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Diegene die de ballen uit zijn broek lacht, omdat mensen niet meer kunnen bakken zonder zijn meelmixenquote:![]()
Gewoon zelf mixen inderdaad, zo moeilijk is het niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Diegene die de ballen uit zijn broek lacht, omdat mensen niet meer kunnen bakken zonder zijn meelmixenI'm surrounded by morons!
Ik bedoel, veredeld zelfrijzend bakmeel verkopen, alsof het bakgoud is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon zelf mixen inderdaad, zo moeilijk is het niet.
De rest moet je er vaak toch nog zelf bij doen.![]()
Wat leuk !quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Greys, ga zo ff bij Spijs koffie drinken met mijn dochter. Max loopt daar stage.
Doe ik niet vaak hoor vind het nogal wat om 3.60 voor een bakkie koffie te betalen
En Spijs is echt een leuke plek om stage te lopen
Dan is het dus niet eens een mix.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik bedoel, veredeld zelfrijzend bakmeel verkopen, alsof het bakgoud is.
De rest moet je er vaak toch nog zelf bij doen.I'm surrounded by morons!
Correctquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De hele voedselindustrie is nepI'm surrounded by morons!
Een neppe vorkI'm surrounded by morons!
En het smaakt zo bittertjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Schappen vol met op voedsel lijkende producten, die zo gemaakt zijn dat we er makkelijker meer van kunnen eten, terwijl het minder lang een vol gevoel geeft, waardoor je vaker gaat eten.quote:
En ondertussen verhongeren we, terwijl we ons te pletter vreten.
En dan hebben wij het nog goed, met de EU regels.![]()
Vanavond lekker een bloemkool ontleden, een komkommer schaven met wat azijn, peper en zout en een paar kipfiletjes braden met een eigen kruidenmix.
Aardappeltje erbij.
Bakkie yoghurt toe (ja, gekochtIk doe nog niet alles zelf
)
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:44 schreef marc0871 het volgende:
[..]
De hele voedselindustrie is nep
ALLES is nep!![]()
![]()
Vind het niet echt een gezellig ding om te zittenquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat leuk !
En Spijs is echt een leuke plek om stage te lopen
Hij loopt er nu voor het tweede jaar stage. Dinsdag hier en op Woensdag in Zutphen
Ben al weer terug dochter moest met de bus van 13.18 naar DoetichemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
stoplichtpillen, rood/groenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja. Je staat er wel om bekend dat je het plaatje graag veranderd.![]()
![]()
![]()
ja dat welquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Van vandaag?
Morgen weer een reeks in de agenda staan?Uw ADH vitamine Worst
https://asset.action.com/(...)oxicWaste_kizfbl.pdf
Goh de toxic waste van Action bevat giftige stoffen...![]()
halfuurtje dus doeiquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:34 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Maar ben je dan klaar, of moet je dan nog een paar uur?
Uw ADH vitamine Worst
O nu al, korte dagen op school?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest jij niet vergaderenquote:
A ik dacht al, Jussie die moet werken op zijn werk dat ken toch nie niet
quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als de scherven van @:gebrokenglas
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hij moet bolkuhquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
A ik dacht al, Jussie die moet werken op zijn werk dat ken toch nie nietAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Hard aan het werk hoorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
A ik dacht al, Jussie die moet werken op zijn werk dat ken toch nie niet![]()
![]()
vlijmscherpWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
7,50 twee kopjes koffie, en een koekje zo klein dat je het bijna niet zagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hij moet gebolkt worden, bedoel je.![]()
korte vergadering
dit is zijn werkquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
A ik dacht al, Jussie die moet werken op zijn werk dat ken toch nie nietUw ADH vitamine Worst
O ja....quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:44 schreef hemarookworst het volgende:
korte vergadering
[..]
dit is zijn werkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik post alleen nog maar zodat jij niet nog meer punten haalt.quote:
Allang niet meer voor eigen gewin.![]()
Als je daar gelukkig van wordtquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik post alleen nog maar zodat jij niet nog meer punten haalt.
Allang niet meer voor eigen gewin.![]()
![]()
Ja, klopt, hij moet zelf niet bolken.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Hij moet gebolkt worden, bedoel je.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meen je dit nu echt?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Allang niet meer voor eigen gewin.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tijdens middagpauze in winkelcentrum een gratis AD krant van verkoper gekregen en het lulpraatje van de verkoper ontweken, ben trots op mezelfUw ADH vitamine Worst
bolken is bolkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Allang niet meer voor eigen gewin.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed gedaanquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
tijdens middagpauze in winkelcentrum een gratis AD krant van verkoper gekregen en het lulpraatje van de verkoper ontweken, ben trots op mezelf![]()
Hij wilde je een abonnement aansmeren?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
tijdens middagpauze in winkelcentrum een gratis AD krant van verkoper gekregen en het lulpraatje van de verkoper ontweken, ben trots op mezelfAutocorrect
(zelfst. naamw.)
"nee ik moet snel door, het gaat zo regenen"quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
tijdens middagpauze in winkelcentrum een gratis AD krant van verkoper gekregen en het lulpraatje van de verkoper ontweken, ben trots op mezelfHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wel een lulligequote:
Netjesquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
tijdens middagpauze in winkelcentrum een gratis AD krant van verkoper gekregen en het lulpraatje van de verkoper ontweken, ben trots op mezelf![]()
ja daar staan ze voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij wilde je een abonnement aansmeren?Uw ADH vitamine Worst
Ahw, toch fijn dat je aan ons denkt als het over lekkertjes gaatquote:Op dinsdag 16 september 2025 11:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Waar zijn @:MizzezAmy en @:Vino_Tinto eigenlijk?
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Wil je een abbo aanschaffen voor de Bolk?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heeft er iemand in dit digitale tijdperk nog een krant?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
en dan hebben ze ook je gegevens en ben je klant en een klant mag je terugbellen ookal staat die in het bel me niet registerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zijn jullie ookquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ahw, toch fijn dat je aan ons denkt als het over lekkertjes gaat
de lokale krant lees ik nogquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Heeft er iemand in dit digitale tijdperk nog een krant?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: