SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snap ik, gewoon afwachten of zelf bellen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zou het wel klote vinden als ik niet door ben. Was een leuke uitdaging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik wacht even af. Morgen bel ik er achter aan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, gewoon afwachten of zelf bellen?![]()
Ben benieuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijken ze niet naar de stuk dat jij er uit bent.
En ben je nu helemaal van die dingen af waar je toen zo mee worstelde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4027 / +299 / +10 / 6875 / 7394 / 0.54
2. Dotteke / 1008 / +71 / +54 / 2344 / 2807 / 0.36
3. KillemWieft / 852 / +31 / +89 / 470 / 695 / 1.23
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. Homijn / 362 / +0 / +7 / 88 / 172 / 2.1
7. devzero / 359 / +31 / +66 / 318 / 439 / 0.82
8. KoningWouter / 287 / +53 / +2 / 457 / 576 / 0.5
9. RedShoe / 269 / +23 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 217 / +10 / +1 / 497 / 687 / 0.32
11. _UserName_ / 202 / +24 / +3 / 263 / 366 / 0.55
12. Dr.Mikey / 163 / +9 / +1 / 131 / 214 / 0.76
13. Pinnenmutske / 160 / +1 / +1 / 389 / 495 / 0.32
14. ToT / 157 / +14 / +0 / 1259 / 1434 / 0.11
15. Masberum / 136 / +7 / +22 / 187 / 238 / 0.57
16. greysbones / 133 / +25 / +0 / 1137 / 1245 / 0.11
17. MooieTop6 / 127 / +18 / +0 / 1446 / 1641 / 0.08
18. mario390 / 125 / +1 / +19 / 121 / 181 / 0.69
19. marc0871 / 125 / +12 / +0 / 821 / 1038 / 0.12
20. DJMO / 106 / +16 / +17 / 431 / 581 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
CV gap?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de medicatie slaat aan, de dwangstoornis is met 90% weg nu.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Kijken ze niet naar de stuk dat jij er uit bent.
En ben je nu helemaal van die dingen af waar je toen zo mee worstelde?![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Kijken ze niet naar de stuk dat jij er uit bent.![]()
Ik heb je bijna ingehaald Jussie, zou maar oppassen. Ik hoef nog maar 3.019 punten zie ik. Is een makkie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Jippie als ze telkens om dezelfde tijd langskomt, kun je eens een bordje met BOLK omhoog houden.
Of zwaaien naar haar![]()
Wat een rare vrouw ......![]()
![]()
En ze zullen ongetwijfeld zien dat ik er uit gelegen heb.
Maar als je zegt dat je binnen 1 werkdag contact op neemt dan vind ik het wel zo netjes dat je dan in ieder geval iets laat horen.![]()
Maar wat bedoel je met gap?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb je bijna ingehaald Jussie, zou maar oppassen. Ik hoef nog maar 3.019 punten zie ik. Is een makkie![]()
![]()
Ja minstensquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
En ze zullen ongetwijfeld zien dat ik er uit gelegen heb.
Maar als je zegt dat je binnen 1 werkdag contact op neemt dan vind ik het wel zo netjes dat je dan in ieder geval iets laat horen.![]()
![]()
O, ja een gat en de t ligt niet eens naast de Pquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Engels Dottie, Engelsquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ja een gat en de t ligt niet eens naast de P![]()
![]()
Hey Maily
Lekker, gapquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nouja het kan natuurlijk dat mijn contactpersoon bv maandag vrij is, of op vakantie.
Dan wil ik niet te happig over komen om direct te bellen.
Dus ik wacht vandaag af, morgen bellen.![]()
Hoe was Z-Afrika @KoningWouter?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hahaha ja ellendig. Was in slaap gevallen.quote:
@loveislikeakiss had mij betaald voor het huis. Dus ik ben de hele nacht keihard gemugged daar.![]()
![]()
Oei, veel schade?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja ellendig. Was in slaap gevallen.
@:loveislikeakiss had mij betaald voor het huis. Dus ik ben de hele nacht keihard gemugged daar.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Ik vind wel dat alles erg snel uitverkocht is, in alle landenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja klopt, vind ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Ik vind wel dat alles erg snel uitverkocht is, in alle landen
Gebruik je Yata om te zien wat er op bestemming aanwezig is?![]()
Pas maar op dat je niet gepakt wordtquote:
Ik zal jou eens pakkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet gepakt wordt![]()
![]()
Yep, maar op een lange vlucht heb je daar niet zoveel aanquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt, vind ik ook.
Gebruik je Yata om te zien wat er op bestemming aanwezig is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog even geduld, 3de Kerstdag is bijnaquote:
Dat klopt, soms is dat erg frustrerend.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, maar op een lange vlucht heb je daar niet zoveel aan
Daarom vlieg ik altijd naar de bestemming waar ze de meeste plushies hebben. Want in principe zijn ze allemaal ongeveer even waardevol in profit/hour.![]()
Even je CV gap vullenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even geduld, 3de Kerstdag is bijna![]()
![]()
Lekker hoorquote:![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even uit mijn CV gap brullen.![]()
En hoppa dan maar weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou je nu eens aan je 2 minuten, ook hierquote:
Alles kan snellerquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je nu eens aan je 2 minuten, ook hier![]()
![]()
Maar je kan er ook langer over doen, kan ook genieten zijnquote:![]()
Probeer maar eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok 3e Kerstdagquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je kan er ook langer over doen, kan ook genieten zijn![]()
Probeer maar eens![]()
![]()
Oh zijn die eral? Ff kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe regels al gelezen?
Vind het wel wat overdreven hoor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nu ben je alles kwijt?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja ellendig. Was in slaap gevallen.
@:loveislikeakiss had mij betaald voor het huis. Dus ik ben de hele nacht keihard gemugged daar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, alles met straffen.quote:
Doe je dit niet goed, moet je dat betalen. etc
Gaat toch niet werken.
Imo kun je beter motiveren maar goed.![]()
Wat bedoelen ze met 'hit'? Een losse attack?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nah gelukkig niet. Maar heeft me wel behoorlijk wat gekost, 500k of zo.quote:
Shit happens, had ik maar niet in slaap moeten vallen.![]()
![]()
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat bedoelen ze met 'hit'? Een losse attack?![]()
Dat beloofd een h eel spectacel te worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
75 hitsquote:![]()
1875 energy, hoe danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze zou zelf dan een enorme boete gehad hebben tijdens de laatste warIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja bereid je maar vast voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat beloofd een h eel spectacel te worden.![]()
Ja ik ook hoor. Dit gaat toch niet werken en is niet te handhaven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ze zou zelf dan een enorme boete gehad hebben tijdens de laatste war![]()
Ben overal op voorbereid. Kom je met het vliegtuig? Met of zonder pillen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb gelijk totaal geen zin meer in een RW, verwacht ze serieus dat je 's nachts om het uur inlogd om te turtlen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Dit gaat toch niet werken en is niet te handhaven.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zet voor lange vluchten nog steeds wekkersquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah gelukkig niet. Maar heeft me wel behoorlijk wat gekost, 500k of zo.
Shit happens, had ik maar niet in slaap moeten vallen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren en moet je ook niet doen. Die regels zijn vannacht geschreven dus we zullen het er straks nog wel over hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb gelijk totaal geen zin meer in een RW, verwacht ze serieus dat je 's nachts om het uur inlogd om te turtlen?
Als dit niet goed gaat aankomend weekend maken we gewoon met ons 5en een eigen faction. Zonder dit soort bullshit.![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren en moet je ook niet doen. Die regels zijn vannacht geschreven dus we zullen het er straks nog wel over hebben.
Als dit niet goed gaat aankomend weekend maken we gewoon met ons 5en een eigen faction. Zonder dit soort bullshit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk anders eens naar Torn PDA op je telefoon. Dan krijg je een notification 1 minuut voordat je landt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zet voor lange vluchten nog steeds wekkers![]()
Ja neem nog wel wat extra's meequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben overal op voorbereid. Kom je met het vliegtuig? Met of zonder pillen?![]()
je begint als het goed is met 1000quote:
ik had vorige keer voor het slapen nog een xanny gepakt
maar als een war 3 dagen duurt, je hebt wel 300 energie op een dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
REGEL 10!quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren en moet je ook niet doen. Die regels zijn vannacht geschreven dus we zullen het er straks nog wel over hebben.
Als dit niet goed gaat aankomend weekend maken we gewoon met ons 5en een eigen faction. Zonder dit soort bullshit.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goedemorgen ToTtiequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had het gezien ja!
Goedendag u allen tezamen!
Hoe gaat het met u?
![]()
![]()
Je kunt ook tijdens een war nog Xanax pakkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je begint als het goed is met 1000
ik had vorige keer voor het slapen nog een xanny gepakt
maar als een war 3 dagen duurt, je hebt wel 300 energie op een dag![]()
Denk dat dat de bedoeling is.![]()
O das fijn, moet je wel oppassen dat ze je voor die tijd niet het ziekenhuis in hebben geslagen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToTquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo, de nieuwe kleurtjes zijn binnen?Helleuh!
![]()
Deze kleur niet helaas
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
ja maar je moet wel van de cooldown af zijn, anders is een baldr al lastig te bevechtenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt ook tijdens een war nog Xanax pakken![]()
Denk dat dat de bedoeling is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Morguh herenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had het gezien ja!
Goedendag u allen tezamen!
Hahaha ja komop. Er is echt niemand die miljoenen gaat lappen voor een klein foutje.quote:
Die Jester is maar een rare pias.![]()
Ik ga zelf eerst iedereen de moeder muggenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das fijn, moet je wel oppassen dat ze je voor die tijd niet het ziekenhuis in hebben geslagen he![]()
jij bent degene waardoor de regels er zijn hequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja komop. Er is echt niemand die miljoenen gaat lappen voor een klein foutje.
Die Jester is maar een rare pias.
jij die zeurt de laatste week over de vorige oorlog
en dat er regels moeten zijn om slackers te kielhalen
voila
regelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
True, dan weet ik ook niet wat te doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar je moet wel van de cooldown af zijn, anders is een baldr al lastig te bevechten
Maar ik ga geen dagen lang achter mn pc zitten elk weekend. Ik wil ook nog andere dingen doen, dus dan ga ik gewoon turtlen of travelen.![]()
Die zelf regel 2 van de overal rules overtreedquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja komop. Er is echt niemand die miljoenen gaat lappen voor een klein foutje.
Die Jester is maar een rare pias.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga zelf eerst iedereen de moeder muggen![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vandaag weer een mooie dag vol overleggen![]()
06:10 de wekker gezet. Vervolgens 07:00 bij de tandarts voor een kroon om te horen dat mijn afspraak niet meer in het systeem staat. YOLO, ik bedoel goedemorgen![]()
Ja maar niet om dit soort straffen te enforcen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent degene waardoor de regels er zijn he
jij die zeurt de laatste week over de vorige oorlog
en dat er regels moeten zijn om slackers te kielhalen
voila
regels
Ik zat er meer aan te denken om mensen even te herinneren dat er een war is.
Was tijdens die discussie ook al tegen straffen.![]()
ik ga er vanuit dat als je aangeeft dat je geen tijd hebt dat het oke is, maar tijdens travel bouw je weer e op dus mooi toch?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True, dan weet ik ook niet wat te doen.
Maar ik ga geen dagen lang achter mn pc zitten elk weekend. Ik wil ook nog andere dingen doen, dus dan ga ik gewoon turtlen of travelen.
ik heb dit weekend ook een verjaardag
moet nog een rijstkoker uitkiezen voor de jarige
maar ik denk juist dat wij in de ochtend mooie chains kunnen maken als de tegenstander slaaptHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O en nuquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef StevenHyde het volgende:
06:10 de wekker gezet. Vervolgens 07:00 bij de tandarts voor een kroon om te horen dat mijn afspraak niet meer in het systeem staat. YOLO, ik bedoel goedemorgen
Ook een goede morgen
en nu?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef StevenHyde het volgende:
06:10 de wekker gezet. Vervolgens 07:00 bij de tandarts voor een kroon om te horen dat mijn afspraak niet meer in het systeem staat. YOLO, ik bedoel goedemorgenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mogge Stevenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef StevenHyde het volgende:
06:10 de wekker gezet. Vervolgens 07:00 bij de tandarts voor een kroon om te horen dat mijn afspraak niet meer in het systeem staat. YOLO, ik bedoel goedemorgen
En man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Met mij gaat het uitstekelbaars, weledele heer Lepel, en hoe is het aan uw kant?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Goedemorgen ToTtieHoe gaat het met u?
![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
ToT![]()
Deze kleur niet helaas![]()
![]()
Ja Jester had een sterf geval in zijn omgeving. Kan me wel voorstellen dat je dan even niet mee doet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die zelf regel 2 van de overal rules overtreed![]()
uitzonderingen zijn er altijdquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Jester had een sterf geval in zijn omgeving. Kan me wel voorstellen dat je dan even niet mee doet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Manmanmanquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef StevenHyde het volgende:
Moguh Stevie![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat als je aangeeft dat je geen tijd hebt dat het oke is, maar tijdens travel bouw je weer e op dus mooi toch?
ik heb dit weekend ook een verjaardag
moet nog een rijstkoker uitkiezen voor de jarige
maar ik denk juist dat wij in de ochtend mooie chains kunnen maken als de tegenstander slaapt
Als je gewoon communiceert is het volgens mij wel goed.![]()
Mooi! Ik mag zelf ook niet klagenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Met mij gaat het uitstekelbaars, weledele heer Lepel, en hoe is het aan uw kant?![]()
![]()
zo ontbijtje op
xanny gepopt
straks nog een chocojump <3Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan wel, maar dan moet ik 1000 of meer rollen bestellen gezien de kleur niet standaard is...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
komt wel op tochquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:10 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet ik 1000 of meer rollen bestellen gezien de kleur niet standaard is...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat is een chocojump?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
zo ontbijtje op
xanny gepopt
straks nog een chocojump <3
Ik neem eerst snoep en dan ecstacy maar misschien dat Xanax beter is.![]()
Ja er was nog geen baliemedewerker zo vroeg. Een preventie medewerkster keek in het systeem en zag wel dat ik een afspraak had, maar ze hadden in mei iets gewijzigd wat ze niet in kon zien. Kreeg excuses en de vraag of ik mijn mailtje met afspraken wilde forwarden naar hun mail adres en dan gingen ze met mij contact opnemen.![]()
Ja dat welquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja Jester had een sterf geval in zijn omgeving. Kan me wel voorstellen dat je dan even niet mee doet.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Voordat ik te oud ben om nog te kunnen wrappen vast wel maar gezien een rol bijna 5 euro kost...quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
xanny voor de 400 energie, wachten tot de debuff weg is, al de chocolade, dan xtcquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat is een chocojump?
Ik neem eerst snoep en dan ecstacy maar misschien dat Xanax beter is.
wel opletten dat je het niet net doet voor de 15 minuten mark want dan poef wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is wel een goed idee inderdaad. Thanksquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
xanny voor de 400 energie, wachten tot de debuff weg is, al de chocolade, dan xtc
wel opletten dat je het niet net doet voor de 15 minuten mark want dan poef weg![]()
![]()
Streefbedrag naar 750 bijgesteld
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
gofundme?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Voordat ik te oud ben om nog te kunnen wrappen vast wel maar gezien een rol bijna 5 euro kost...ik volg gewoon de wijsheden van het internetquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee inderdaad. ThanksHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed bezig! Heb je een link naar de donatie pagina?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:17 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Streefbedrag naar 750 bijgesteld![]()
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Goed bezig! Heb je een link naar de donatie pagina?
Die staat onder m'n klembord zolang ik nog niet gelopen heb
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Je bent weer wat dichter bij je nieuwe streefbedragquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
https://www.zaandewandel.(...)d3-ac4c-079dc79ec405
Die staat onder m'n klembord zolang ik nog niet gelopen hebSucces! Mooi dat je dit doet.
![]()
ik doe nog even de afwas en dan op naar de sportschoolHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Succesquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik doe nog even de afwas en dan op naar de sportschool![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Je bent weer wat dichter bij je nieuwe streefbedragSucces! Mooi dat je dit doet.
ben denk ik net neit op tijd terug van mijn 2e rit mexicoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weer geen rond bedragquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:17 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Streefbedrag naar 750 bijgesteld
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
![]()
Heb gisteren met photosjop zitten spelen, en vijf van deze laten afdrukken bij kruidvat.
Eentje komt er op de counter van Zaanse Koffie te hangen, waar dagelijks duizenden mensen langs komen voor de molens aan de Zaanse Schans.
De andere vier wil ik bij de supermarkten ophangen en de snackbar op het marktplein.
Normaal hoef ik niet zo nodig op de foto te staan (tenzij selfies met m'n jongens) maar voor dit doel maak ik dan maar een uitzondering.Ik heb er één en ik ben er trots op
Mexi-iiicoooo. Oh land van al mijn drohomen....quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ben denk ik net neit op tijd terug van mijn 2e rit mexicoMaakt de lekkerste wraps :9![]()
@ieniminimuis sims 4 team gaat 8 weken lang werken aan bugs in the sims. Jeejwerkt het weer
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En gelukkig is er ook maar één @devzeroquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
@:devone
Nee, bestaat niet![]()
Ach, voor nu laat ik het maar even zo, als mensen al doneren via die foto zullen het ook geen monsterbedragen zijn. Ik top het wel af op een rond bedrag als ik gelopen heb.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Mwa, het moet wel leuk blijven en niet op werk gaan lijkenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
@:ieniminimuis sims 4 team gaat 8 weken lang werken aan bugs in the sims. Jeejwerkt het weer
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik reageer even niet op je @MooieTop6 . Wil graag dat Relonar reageert. Ik heb ook mijn vragen daarover namelijk.![]()
Meer kun je ook niet doen. Toch?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:40 schreef KoningWouter het volgende:
Naja ik vind het allemaal prima. Ik doe gewoon mn best en we zien wel weer.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ja is zo, maar we hebben nu hele strenge straffen en dat is niet waarvoor ik de discussie startte.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:41 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Meer kun je ook niet doen. Toch?![]()
sims isquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
This is what we need.
JUICHEN!!@!sims is life
*Lust geen koffie*![]()
Heb net mijn 3e voor mijn neus staanquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef StevenHyde het volgende:
Bakkie koffie nummer 3 zetten maar![]()
Hou het daarbij teveel is ook niet goedquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef StevenHyde het volgende:
Bakkie koffie nummer 3 zetten maar
Ow ik wist dat ik wat miste bij thuiskomst, BRB!quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:45 schreef StevenHyde het volgende:
Bakkie koffie nummer 3 zetten maar![]()
Selfservice btwquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
Toch wel handig, zo'n Senseo. Ben al weer terug!
Redelijk, kon wel langer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Zuiperdshebben jullie slecht geslapen?
En dit is pas mijn 2e bakkie.![]()
![]()
afwas is klaar
fornuis ook weer even gefatsoeneerdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geniet ervan iigquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Redelijk, kon wel langer.
En dit is pas mijn 2e bakkie.
Jij bent goed bezigquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
afwas is klaar
fornuis ook weer even gefatsoeneerd
Heb gister alles opgeruimd nachts om half 2 nog
Ben gebroken maar wel schoon huis
Sowquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt goed!
Weet je waar ik ook van geniet?
[ afbeelding ]
auwquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zin in nuquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Komt goed!
Weet je waar ik ook van geniet?
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik vond het al erg genoeg dat ik gisteren om 10 nog een blokje om ging doen omdat ik mijn 10k stapjes niet had, maar tot half 2 poetsen is ook een dingquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jij bent goed bezig
Heb gister alles opgeruimd nachts om half 2 nog
Ben gebroken maar wel schoon huisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
De cycle of was
Het gaat maar door
ff geen zin om Simba te vervangen voor vieze sokken en onderbroeken, maar you get the picture!![]()
![]()
Soms heb je rustdag nodigquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vond het al erg genoeg dat ik gisteren om 10 nog een blokje om ging doen omdat ik mijn 10k stapjes niet had, maar tot half 2 poetsen is ook een ding![]()
Ja moest echt ik heb gister iets van 5 wassen gedraaid en 3 opgehangen. Het was een beetje uit de hand gelopen
morgen weer was
was is even deze week gerelateerd aan asielwerk want ik wil niets mee naar huis nemen voor de poesjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Houd je bezig hequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ff geen zin om Simba te vervangen voor vieze sokken en onderbroeken, maar you get the picture!
Hoe was het trouwens gisteren?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen weer was
was is even deze week gerelateerd aan asielwerk want ik wil niets mee naar huis nemen voor de poesjes![]()
zwaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe was het trouwens gisteren?
tussen sporten op zaterdag en zondag pieterpad was er wat spierpijn
en nat
maar wel primaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn dat het beviel. Meteen ook 8 uur gemaakt?quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zwaar
tussen sporten op zaterdag en zondag pieterpad was er wat spierpijn
en nat
maar wel prima
Als je een tijdje thuis zit is dat wel heftig denk ik.![]()
nee zijn halve dagenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn dat het beviel. Meteen ook 8 uur gemaakt?
Als je een tijdje thuis zit is dat wel heftig denk ik.
morgen weer
en vrijdag
is pittig weekjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah ja, nou ja je hebt het wel volgehouden. Netjes.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee zijn halve dagen
morgen weer
en vrijdag
is pittig weekje![]()
Yup dat is dan een boete van 50m voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
organised crime eindelijk in progress![]()
oh nee het slot is te complex
maar ik trap de deur in!Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik vind een vertraging van 12 uur nog te overzienquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup dat is dan een boete van 50m voor mij.
was meer benieuwd waarom je opeens van de aardbodem verdwenen wasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
jezus KW je hebt de shihtzu vermoord en nu zit je te jankenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een ongepland schoonheidsslaapjequote:Op dinsdag 16 september 2025 09:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik vind een vertraging van 12 uur nog te overzien
was meer benieuwd waarom je opeens van de aardbodem verdwenen was![]()
![]()
?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
jezus KW je hebt de shihtzu vermoord en nu zit je te janken
Wat is dat?![]()
de hondquote:
de hond die we moesten kidnappen
je hebt m verdronkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh nee toch.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de hond
de hond die we moesten kidnappen
je hebt m verdronken
Zijn we nu af?![]()
ik heb die van MT6 gejoined, kunnen we morgen nog losquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zit nu in het vliegtuig dus kan niet kijken. Maar is daar nog een plekje?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb die van MT6 gejoined, kunnen we morgen nog los![]()
zo, vliegen naar Dubai
kan ik chocojump maken als ik terug benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nog 1 jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zit nu in het vliegtuig dus kan niet kijken. Maar is daar nog een plekje?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O waarom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tevens foei dat je niet meteen een nieuwe OC pakt
*Lust geen koffie*![]()
Hahaha ja dat bedacht ik me ook net dat jij daar beter over nadenkt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
tevens foei dat je niet meteen een nieuwe OC pakt
Ik moet daar ook wat discipline in ontwikkelen.![]()
ach je bent maar naar mexico, ben je zo terugquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja dat bedacht ik me ook net dat jij daar beter over nadenkt.
Ik moet daar ook wat discipline in ontwikkelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
True maar nu moet ik t wel onthouden dat ik het doe. Ik zet wel ff een agendapuntje in mijn tel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ach je bent maar naar mexico, ben je zo terug![]()
lolquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
True maar nu moet ik t wel onthouden dat ik het doe. Ik zet wel ff een agendapuntje in mijn tel.ik zit al een weekje aan de taylorquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was loos?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat ook stiekem best leuke muziekquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
lol
[..]
ik zit al een weekje aan de taylor![]()
![]()
mag gewoonquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind dat ook stiekem best leuke muziekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat ken ik niet eens. Zal het eens aanzetten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
Supertramp is ook altijd lekker![]()
Ik kijk daar eigenlijk nooit naarquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stevens PI blijft een een beetje hangen
Heb die van mij ook gewoon altijd op standaard staan
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet eens. Zal het eens aanzetten.![]()
slechte opvoeding gehad zekerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Haha nee dit ken ik wel, heb het nu aan staan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]![]()
slechte opvoeding gehad zeker
Alleen wist de naam niet.![]()
Maar niet op die schreeuwerd , dat maakt een verschilletjequote:Op dinsdag 16 september 2025 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk nooit naar
Heb die van mij ook gewoon altijd op standaard staanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit niet kennenquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat ken ik niet eens. Zal het eens aanzetten.
Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pfoe gelukkig maarquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee dit ken ik wel, heb het nu aan staan.
Alleen wist de naam niet.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon niet goed ge-schoold.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:20 schreef KoningWouter het volgende:
Oke dit kan niet.
Iedereen kent dat.
500b x geluisterd op Spotify![]()
![]()
Jaja ik ben een computer nerd. Heb een heel erg casual muzieksmaakquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit niet kennen
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Ik was vroeger gek op deze muziek, luister tegenwoordig niet veel muziek meer eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha nee dit ken ik wel, heb het nu aan staan.
Alleen wist de naam niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jammer, ik vind het altijd heerlijk om wat te hebben op staan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was vroeger gek op deze muziek, luister tegenwoordig niet veel muziek meer eerlijk gezegd![]()
Ja dat wilde ik jou ook vragen!quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
KW wanneer gaan we naar de efteling?
Zullen we een datum plannen?
We kunnen ook door de week gaan als het rustiger is.![]()
Wat is een PI?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Stevens PI blijft een een beetje hangen![]()
![]()
Ik heb hier vaak op de Ipad wel een serie of wat opstaanquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jammer, ik vind het altijd heerlijk om wat te hebben op staan.
Dreamer is ook een mooi nummer van STWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik jou ook vragen!
Zullen we een datum plannen?
moeten wel even puzzelen, deze maand lukt mij niet
herfstvakantie zuid ben ik weg en herfstvakantie midden is mijn abbo waarschijnlijk niet geldig
dus week van 27 oktober?
kan 29 niet maar de rest is te plannenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sure, zullen we door de week gaan. Of iig op een datum dat het rustig is?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja
moeten wel even puzzelen, deze maand lukt mij niet
herfstvakantie zuid ben ik weg en herfstvakantie midden is mijn abbo waarschijnlijk niet geldig
dus week van 27 oktober?
kan 29 niet maar de rest is te plannen![]()
ja is primaquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Sure, zullen we door de week gaan. Of iig op een datum dat het rustig is?
ik heb in principe tijd als ik het maar planHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja jij zit met het asiel he, en ik zit met een eventuele geslaagde sollicitatie. Maar goed dan gaat er direct een vakantiedag op. Ook best.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja is prima
ik heb in principe tijd als ik het maar plan
Zit nu even te kijken op de efteling voor rust/drukke dagen.![]()
ja maar asiel is flexibel, moet deze week doorgeven wanneer ik volgende week kan bijvquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja jij zit met het asiel he, en ik zit met een eventuele geslaagde sollicitatie. Maar goed dan gaat er direct een vakantiedag op. Ook best.
Zit nu even te kijken op de efteling voor rust/drukke dagen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon de maandag 27e gaan?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar asiel is flexibel, moet deze week doorgeven wanneer ik volgende week kan bijv![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Gewoon de maandag 27e gaan?
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: