SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik had net "tijd voor een nieuwe TT" getypt als laatste post
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 15 september 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
ik had net "tijd voor een nieuwe TT" getypt als laatste postAlsof je mijn gedachten las
![]()
Ja heb geoefend met JustineK in de weekendenquote:Op maandag 15 september 2025 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat deed je goed tijdens de 31/5 meet![]()
![]()
De volgende danquote:Op maandag 15 september 2025 23:25 schreef Koen66 het volgende:
ik had net "tijd voor een nieuwe TT" getypt als laatste post![]()
![]()
Koenquote:
Zware tijden voor jou *knuffel*Cause there is always a wrong to your right 🎶
Wanna play?: https://www.torn.com/3899578![]()
Thanksquote:Op maandag 15 september 2025 23:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Koen
Zware tijden voor jou *knuffel*![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ons?quote:Op maandag 15 september 2025 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat roept toch wel een existentiële vraag op: zou iemand ons missen? En het antwoord is waarschijnlijk niemand.
Met hoeveel zijn jullie?
Ik dacht zero
Dat was ook eigenlijk mn flauwe grap, een zero meer of minder, het maakt geen verschil
Maar een dev meer of minder wel!Cause there is always a wrong to your right 🎶
Verstandig welquote:Op maandag 15 september 2025 23:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee ik laat mijn boer boven anp![]()
je eigen garp uitleggenquote:Op maandag 15 september 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ons?
Met hoeveel zijn jullie?
Ik dacht zero
Dat was ook eigenlijk mn flauwe grap, een zero meer of minder, het maakt geen verschil
Maar een dev meer of minder wel!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op maandag 15 september 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ons?
Met hoeveel zijn jullie?
Ik dacht zero
Maar een dev meer of minder wel!![]()
![]()
Ja, wil niet dat dev denkt dat ik m niet zou missenquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Een extra zero maakt anders behoorlijk wat uit bij een tientje. Goed beschouwd is een extra zero dus 10x zoveel devsquote:Op maandag 15 september 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ons?
Met hoeveel zijn jullie?
Ik dacht zero
Maar een dev meer of minder wel!![]()
![]()
Dat is liefquote:Op maandag 15 september 2025 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, wil niet dat dev denkt dat ik m niet zou missen![]()
![]()
Zelluf!quote:
Moet er wel eerst eentje zijn dan!quote:Op maandag 15 september 2025 23:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Een extra zero maakt anders behoorlijk wat uit bij een tientje. Goed beschouwd is een extra zero dus 10x zoveel devsCause there is always a wrong to your right 🎶
Dat zal vast de reden zijn, niet mijn rare kronkelsquote:Op maandag 15 september 2025 23:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal niet zo slim, dus @:mizzezamy moet wel vaker dingen aan mij uitleggen
quote:Op maandag 15 september 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet er wel eerst eentje zijn dan!![]()
![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zeg zeg zegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Die emoji heeft FOK! niet![]()
WhatsApp trouwens wel.
Enniewee, ik ging tochzzzzzzzz doen.
Succes met het alfabet opdreunen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kan wel een vlakke hand op je smoel geven, dan heb je ook een hand voor je mondUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan wel een vlakke hand op je smoel geven, dan heb je ook een hand voor je mond
🤭quote:Op dinsdag 16 september 2025 01:48 schreef Sally het volgende:
Die emoji heeft FOK! niet![]()
WhatsApp trouwens wel.
Enniewee, ik ging tochzzzzzzzz doen.
Succes met het alfabet opdreunen.![]()
X
Y
Z.
Zo. Dat was het alfabet.
Goed gezegd, het is andersquote:Op dinsdag 16 september 2025 02:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Masberumshow?
Allez het is eens iets anders![]()
![]()
Hoezo een show? Ik probeer vaak gewoon gemakkelijk punten te scoren, ben je jochemsjakie?quote:Op dinsdag 16 september 2025 02:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Masberumshow?
Allez het is eens iets anders![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4017 / +299 / +0 / 6841 / 7357 / 0.55
2. Dotteke / 954 / +71 / +0 / 2276 / 2718 / 0.35
3. KillemWieft / 783 / +31 / +20 / 468 / 685 / 1.14
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. Homijn / 362 / +0 / +7 / 88 / 172 / 2.1
7. devzero / 326 / +31 / +33 / 317 / 432 / 0.75
8. KoningWouter / 285 / +53 / +0 / 438 / 555 / 0.51
9. RedShoe / 269 / +23 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 217 / +10 / +1 / 497 / 687 / 0.32
11. _UserName_ / 199 / +24 / +0 / 248 / 346 / 0.58
12. Dr.Mikey / 163 / +9 / +1 / 131 / 214 / 0.76
13. Pinnenmutske / 160 / +1 / +1 / 384 / 489 / 0.33
14. ToT / 157 / +14 / +0 / 1259 / 1434 / 0.11
15. greysbones / 133 / +25 / +0 / 1137 / 1245 / 0.11
16. Masberum / 129 / +7 / +15 / 186 / 235 / 0.55
17. MooieTop6 / 127 / +18 / +0 / 1445 / 1639 / 0.08
18. mario390 / 125 / +1 / +19 / 121 / 181 / 0.69
19. marc0871 / 125 / +12 / +0 / 821 / 1038 / 0.12
20. Sally / 100 / +51 / +5 / 67 / 108 / 0.93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Streefbedrag is hierbij bijgesteld naar 750 euro
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
![]()
![]()
Ciao belleIk heb er één en ik ben er trots op
Rotterdam
Morguh
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Jippieben je verdwaald. Lang niet gezien hier. Ja het waait hard. Nu nog.
Ja werd rond 2 uur wakker van de wind, alsof er werd gebonkt op de deur. Kon niet meer slapen, dacht kijk even terug op de deurcamera of ik iets takken zie rondvliegen. Nee dus. Zag wel iets anders raars, buurvrouw die met de hond liep en hier voor de deur naar binnen stond te gluren, ze bukte om onder de raamfolie naar binnen te kijken. Dat was gisteravond om 20.39 uur, maar kon toen helemaal niet meer slapen.![]()
![]()
Weet ook welke buurvrouw, is er maar een met een hond met 3 poten. Leek wel een scène uit een goedkope griezelfilm![]()
![]()
O dat is niet best die korte nachtjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zal haar daar wel op aanspreken. Is toch raarquote:Op dinsdag 16 september 2025 04:50 schreef Jippie het volgende:
Ja werd rond 2 uur wakker van de wind, alsof er werd gebonkt op de deur. Kon niet meer slapen, dacht kijk even terug op de deurcamera of ik iets takken zie rondvliegen. Nee dus. Zag wel iets anders raars, buurvrouw die met de hond liep en hier voor de deur naar binnen stond te gluren, ze bukte om onder de raamfolie naar binnen te kijken. Dat was gisteravond om 20.39 uur, maar kon toen helemaal niet meer slapen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Probeer zo nog wel te slapen. Vind de gedachte aan dat gegluur niet prettig. Heb voor van die in betwwens, maar daar kijk je 's avonds doorheen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 04:52 schreef Dotteke het volgende:
O dat is niet best die korte nachtjes.![]()
Dat snap ik is ook raarquote:Op dinsdag 16 september 2025 04:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Probeer zo nog wel te slapen. Vind de gedachte aan dat gegluur niet prettig. Heb voor van die in betwwens, maar daar kijk je 's avonds doorheen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond ik ook, misschien was het haar dochter van 16 want ze lijken wel op elkaar. Maar dan nog. Walt valt er hier te zien, dacht ze Ply in zijn onderbroek te zienquote:Op dinsdag 16 september 2025 04:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal haar daar wel op aanspreken. Is toch raar
Je kijkt voor in de keuken die heeft een muurtje van 1.50 m hoog dus je ziet maar klein stukje van de kamer.![]()
Ze hebben het gewoon niet te doen het is raarquote:Op dinsdag 16 september 2025 04:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vond ik ook, misschien was het haar dochter van 16 want ze lijken wel op elkaar. Maar dan nog. Walt valt er hier te zien, dacht ze Ply in zijn onderbroek te zien
Je kijkt voor in de keuken die heeft een muurtje van 1.50 m hoog dus je ziet maar klein stukje van de kamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga vandaag gelijk kijken voor gluurbestendige raambekleding.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het gewoon niet te doen het is raar![]()
Snap ik, maar zou haar er ook op aan spreken.
Het is toch van de zotte dat je door de buurvrouw weer een hoop geld moet uitgeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GG wat ben je vroeg?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.quote:
Ja. Te vroeg.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Balen, he. Ik was er ook weer vroeg bij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, best wel.
Als pleister op de wonde kan ik nog wel even punten pakken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, benieuwd wat Ply er van zegt die zal ook raar opkijken. Heb natuurlijk bijna twee weken beneden geslapen en heen en weer gestiefeld met sonde etc. Misschien wilde ze kijken of dat bed er nog stond. Of dat er nog afwas op het aanrecht stondquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:05 schreef Dotteke het volgende:
Snap ik, maar zou haar er ook op aan spreken.
Het is toch van de zotte dat je door de buurvrouw weer een hoop geld moet uitgeven.
Meestal kijk ik ook niet terug op de deurcamera wie weet hoe vaak ze heeft staan gluren.
Ze kwam aanlopen stond even stil, bukte naar voren om naar binnen te kijken. En liep na 2 minuten weer terug. Ze stond wel zo'n 4 meter van de voordeur af zodat onze lamp niet aanging.![]()
Dat dacht ik ook vanmorgen, maar helaasquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, best wel.
Als pleister op de wonde kan ik nog wel even punten pakken.
Dat had je gedachtquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, best wel.
Als pleister op de wonde kan ik nog wel even punten pakken.
Goedemorgen trouwens![]()
Daar is ze zeker al een keer door geschrokken, doordat de lamp aan ging, toch maar eens die videocamera nakijkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:13 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, benieuwd wat Ply er van zegt die zal ook raar opkijken. Heb natuurlijk bijna twee weken beneden geslapen en heen en weer gestiefeld met sonde etc. Misschien wilde ze kijken of dat bed er nog stond. Of dat er nog afwas op het aanrecht stond
Meestal kijk ik ook niet terug op de deurcamera wie weet hoe vaak ze heeft staan gluren.
Ze kwam aanlopen stond even stil, bukte naar voren om naar binnen te kijken. En liep na 2 minuten weer terug. Ze stond wel zo'n 4 meter van de voordeur af zodat onze lamp niet aanging.
Goedemorgen Jippie. Misschien kun je nog even de beelden terugkijken een paar dagen, rond de tijdstippen dat ze haar hond uitlaat? Of ze dit vaker doet?quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:14 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat had je gedacht
Goedemorgen trouwensAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolk die GGWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zal kijken, alhoewel Ply vaak beelden verwijderd. Die kijkt terug als hij hoort dat er 'verdachte figuren' rond hebben gelopen in het dorp. Dat is hooguit 1 x in de maand.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen Jippie. Misschien kun je nog even de beelden terugkijken een paar dagen, rond de tijdstippen dat ze haar hond uitlaat? Of ze dit vaker doet?![]()
Ik verwijder ze iedere avond, maar bij mij neemt het alleen op als ze bij de voordeur zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nee hier ook de overkant, dus passerende auto's, fietsen, wandelaars en nu dus een gluurbuur.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:19 schreef Dotteke het volgende:
Ik verwijder ze iedere avond, maar bij mij neemt het alleen op als ze bij de voordeur zijn![]()
Een onprettig idee inderdaad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hebben er veel, die gaan veel verder dan magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welterusten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:22 schreef Jippie het volgende:
Maarre, ik ga kijken of ik nog wat kan slapen. Dus de punten zijn voor jullie
Dotteke jij ook welterusten
Ik houd hier wel even de boel in de gaten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Slaap lekker Jippiequote:Op dinsdag 16 september 2025 05:22 schreef Jippie het volgende:
Maarre, ik ga kijken of ik nog wat kan slapen. Dus de punten zijn voor jullie
Volgens mij ben jij nog aan het dromen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welterusten.
Dotteke jij ook welterusten
Ik houd hier wel even de boel in de gaten.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nog aan het dromen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
![]()
![]()
Ja, drink maar lekker op. Doe maar kalm aan.
Als je koffie drinkt heb je geen tijd om te bolken.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O ja hoor kan het tegelijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe toch maar niet. Straks knoei je nog met de koffie.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heet geen GG![]()
Je hebt pech GG, ik heb koffie, zit een spelletje te doen, GTST aan het kijken en te bolkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:36 schreef Dotteke het volgende:
Ik heet geen GG![]()
Je hebt pech GG, ik heb koffie, zit een spelletje te doen, GTST aan het kijken en te bolken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
O ja ook nog aan het appen
Je hebt het maar druk, zo op de vroege ochtend.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Doe ik altijd als ik hier zit, hier zitten en wachten tot er een post komt en verder niets doen zou ik niet kunnen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt het maar druk, zo op de vroege ochtend.
Ben altijd wel met van alles bezigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UN
Hoe bedoel je? Het is nog vroeg, snap het niet helemaal.quote:Op maandag 15 september 2025 17:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:koningwouter ik ben geen complete leech meer
edit:
Oh zie net dat je 5m hebt overgemaakt. Super nice! Dank je wel.![]()
mannen wat zijn jullie vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja jij welquote:altijd een vroege vogel
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
KW bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afwachten KWWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naja ze zouden binnen 1 dag contact op nemen of ik door ben naar de volgende ronde.quote:
Die ene dag was gisteren...![]()
Dan kan je er vaak op rekenen dat je het niet geworden bent
Ik hoor nog wel eens dat bedrijven niets laten horen als je het niet geworden bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
was gister even in de winkel, had boxpakjes voor Jyske gekocht maar waren te krap die ik terug bract. Sta ik bij de kassa, hoor ik een vrouw zeggen: "oh, volgens mij ben jij onze sollicitant, je komt wel vaker hier, ik herkende je al" waarop ik zei "Dat kan kloppen, mijn foto staat op mijn CV". Dus het ijs was gebroken en heb straks om 10 uur vervolggesprekquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:48 schreef KoningWouter het volgende:
Nog wat gehoord van je sollicitatie UserT?
Ik niet in ieder geval.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik geef ze vandaag nog de tijd, morgen bel ik op.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:50 schreef Dotteke het volgende:
Dan kan je er vaak op rekenen dat je het niet geworden bent
Ik hoor nog wel eens dat bedrijven niets laten horen als je het niet geworden bent.
Want dit was niet een normale sollicitatie zoals ik ze ken.![]()
O dat is leukga je in een babykleding winkel werken dan UN
Netjes hoor! Laat maar even weten of het gelukt is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
was gister even in de winkel, had boxpakjes voor Jyske gekocht maar waren te krap die ik terug bract. Sta ik bij de kassa, hoor ik een vrouw zeggen: "oh, volgens mij ben jij onze sollicitant, je komt wel vaker hier, ik herkende je al" waarop ik zei "Dat kan kloppen, mijn foto staat op mijn CV". Dus het ijs was gebroken en heb straks om 10 uur vervolggesprek![]()
Kan je doen, maar of dat helptquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik geef ze vandaag nog de tijd, morgen bel ik op.
Want dit was niet een normale sollicitatie zoals ik ze ken.
Hoe zo was het geen normale sollicitatie dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
net per se babykleding, ze hebben er van alles; grote maten, kinderkleding, herenkleding, nonfood zoals keukengerei en zooi, deco (ook veel seizoensgebonden)quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:52 schreef Dotteke het volgende:
O dat is leukga je in een babykleding winkel werken dan UN
Ik moest alles digitaal doen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je doen, maar of dat helpt
Hoe zo was het geen normale sollicitatie dan?
Een assesment met opdrachten en een IQ test.
Allemaal digitaal.
Heb nog niemand gezien.![]()
zal ik doen, ik ga daarna wel door naar mini manna dus zal verder vandaag niet hier zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Netjes hoor! Laat maar even weten of het gelukt is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een soort Zeeman/terstal? Wel wisselende afdelingen dat is wel leukquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
net per se babykleding, ze hebben er van alles; grote maten, kinderkleding, herenkleding, nonfood zoals keukengerei en zooi, deco (ook veel seizoensgebonden)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, dat is wel raar. Of is dit nu de nieuwe manier van solliciteren?quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik moest alles digitaal doen.
Een assesment met opdrachten en een IQ test.
Allemaal digitaal.
Heb nog niemand gezien.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
terstal heeft enkel kleding, zeeman is het mee te vergelijken idd.. het is een Duitse keten, doet groot inkopen om et zo voor de kleine beurs te verkopen, kijk maar eens op KiK.nlquote:Op dinsdag 16 september 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een soort Zeeman/terstal? Wel wisselende afdelingen dat is wel leukTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Weet niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is wel raar. Of is dit nu de nieuwe manier van solliciteren?
Heb het zaterdag gedaan. Dan was gister die ene werkdag. Dus vandaag zou ik wat moeten horen.![]()
O ja Ben er ook al langniet meer geweest. Hier hebben we geen Ter Stal meer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 05:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
terstal heeft enkel kleding, zeeman is het mee te vergelijken idd.. het is een Duitse keten, doet groot inkopen om et zo voor de kleine beurs te verkopen, kijk maar eens op KiK.nlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had er nog nooit van gehoord. ZIt volgens mi jook niet ergens hier in de buurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zitten 70 vestigingen in nederland, veelal i plaatsen met 10.000+ inwonersTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja zag al hier in Deventer en Doetinchem zit het ook. Maar het is niet echt kwaliteit kleding. Een beetje zeemanachtigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt maar daar is de prijs ook naar.. een broek voor 13 euro waar je een half jaar mee doet geen uitzondering. Anderzijds, een broek van 90 euro doe je ook geen 3 jaar mee, dus in die zin ben je alsnog goedkoper uit en je hebt meer afwisselingTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Voor kinderen is het wel lekker. Die groene er toch zo uit. Voor mij zelf zal ik er niet snel wat kopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb broeken van 50 euro en daar doe ik gerust een jaar of drie mee, maar ook broeken van 6 euro die ruim drie jaar meegaan.
Decathlon en zeeman.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeeman vind ik zo slechte kwaliteitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor kinderen prima. Hebben ook leuk spul. Maar het blijft niet lang mooiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou precies dat idd, ik haal voor Jyske gewoon bij wibra, zeeman, kik.. waarom zou ik 3x zoveel betalen bij bv prenatal, H&M of weet ik waarquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:18 schreef Dotteke het volgende:
Voor kinderen is het wel lekker. Die groene er toch zo uit. Voor mij zelf zal ik er niet snel wat kopen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat blijft het sowieso niet want knoeien, vies worden met spelen..quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:20 schreef Dotteke het volgende:
Voor kinderen prima. Hebben ook leuk spul. Maar het blijft niet lang mooiTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Deed ik ook hoor. Het is allemaal al duur zat en ze zijn er zo uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
moet binnenkort weer de kast gaan her inrichten idd, 56 is ze nu wel helemaal uit, dus kan ik 62-68 in hangenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Vlekken zijn er uit te wassen. Dat heb je bij dure kleding ook. Een baby verslijt geen kleding ook niet met spelenquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:21 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
dat blijft het sowieso niet want knoeien, vies worden met spelen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zo lang ze nog niet lopen slijt dat echt wel door kruipen/tijgerenquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vlekken zijn er uit te wassen. Dat heb je bij dure kleding ook. Een baby verslijt geen kleding ook niet met spelenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Te moe om wakker te willen worden
Te wakker om nog te kunnen slapen
Koffie gvd
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat gaat hard met die kleintjes. LWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ggbolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vond ik echt wel mee vallen dat slijten.quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
zo lang ze nog niet lopen slijt dat echt wel door kruipen/tijgerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oke, nou ja we gaan het zien, ze probeert wel te tijgeren al maar haar rompje is nog wat te zwaarquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vond ik echt wel mee vallen dat slijten.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:24 schreef DJMO het volgende:
Te moe om wakker te willen worden
Te wakker om nog te kunnen slapen
Koffie gvd
Bekijk deze YouTube-video
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Komt vanzelf zo ineens ligt ze aan de andere kant van de kamerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
GGkoffiebolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh ja, is nu al, de smartass.. ligt ze op de buik, leggen we dingen naast haar zodat ze op de rug gaat draaien, draait ze gewoon in het geheel rond om er bij te komenquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:29 schreef Dotteke het volgende:
Komt vanzelf zo ineens ligt ze aan de andere kant van de kamer
Kantoorbolkquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja,ze doen nooit wat je verwacht wat ze gaan doenquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
oh ja, is nu al, de smartass.. ligt ze op de buik, leggen we dingen naast haar zodat ze op de rug gaat draaien, draait ze gewoon in het geheel rond om er bij te komen
ZO gaat het altijd met kinderen
Hey Jussie
Koppie thee?quote:
Nou thee en koffie dan maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou daar gaan we weer
Bollk 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutske
Bolk 2Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 4Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 6Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 7Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 8Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 9Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 10Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DOei Mutske
Hey MT6
Bolk 11Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogge ALLEMAALIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Bolk 12Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk 13Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb vannacht waarschijnlijk een klap van de molen gehadquote:Op dinsdag 16 september 2025 06:56 schreef JustinK het volgende:
Ik dacht dat Dot niet van tellen hield
Al eerder toch wel?quote:Op dinsdag 16 september 2025 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb vannacht waarschijnlijk een klap van de molen gehad![]()
![]()
Nu nog een extra tik er b ij boven op, kan je nagaan wat dat met me doetquote:
![]()
![]()
O ja en ik hou ook niet van smileys posten, zal het alvast zelf zeggen
Ja het is niet anders hier de laatste maanden dan heel veeeeel smileys te postenquote:
Zelf ga ik liever voor een babbel, en dan geen zeeuwsebabbel maar gewoon gezellig kletsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar daar doe jij toch ook aan mee?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is niet anders hier de laatste maanden dan heel veeeeel smileys te posten
Zelf ga ik liever voor een babbel, en dan geen zeeuwsebabbel maar gewoon gezellig kletsen
Justin, RedShoe en jij![]()
![]()
BliblabolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja doe ik ook, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er wat aan vindquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar daar doe jij toch ook aan mee?
Justin, RedShoe en jij![]()
Net als dat gelul over dat spel, vind ik ook niets aan.
Maar ieder zijn ding, met het een doe ik wel mee en met het ander nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Preciesquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja doe ik ook, maar dat wil nog niet zeggen dat ik er wat aan vind![]()
Net als dat gelul over dat spel, vind ik ook niets aan.
Maar ieder zijn ding, met het een doe ik wel mee en met het ander niet![]()
![]()
Liever smileysquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed, wij praten over Torn
Dat is ook irritant![]()
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:04 schreef KoningWouter het volgende:
Maar goed, wij praten over Torn
Dat is ook irritant
Het ligt er aan wie er is, met sommige is het gezellig kletsen
ANdere bolken met smileys, ik heb liever gewoon gezellig kletsenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat dus.
Het ligt er aan wie er is, met sommige is het gezellig kletsen
ANdere bolken met smileys, ik heb liever gewoon gezellig kletsen![]()
Ik heb een paar mensen waar ik niet mee babbel, die bolk ik sowieso met een smileyquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vind het sowieso knap dat jij zoveel kan bolken als je aan het werk bentquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:07 schreef JustinK het volgende:
Grootste deel van de dag heb ik niet eens tijd voor een babbel
Ik heb het wel eens geprobeerd voor de gein, bezig zijn met een verslag en toch hier binnen de minuut te bolken
Nou ik deed een dag langer over dat verslag![]()
En jji bolkt vaak meer binnen een minuut dan een keer en dan ook nog werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een paar mensen waar ik niet mee babbel, die bolk ik sowieso met een smiley![]()
![]()
Ja ik weet hetquote:
Ga werken
Straks fysio . verder niets vandaag, ja boodschappen. 'quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Rustig dagjequote:Op dinsdag 16 september 2025 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks fysio . verder niets vandaag, ja boodschappen. '![]()
![]()
hopp
[ Bericht 98% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2025 07:26:02 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier staat volgens mij dat ze altijd contact op nemen ook als je het niet behaald hebt, toch?quote:Na het afronden van het assessment nemen we binnen 1 werkdag per email contact met je op en hoor je meteen of je het assessment behaald hebt.![]()
hopppp
[ Bericht 98% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2025 07:26:10 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En voor oktober?quote:
[ Bericht 17% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2025 07:36:31 (In overleg met Jus gedeelde verwijderd) ]![]()
Tussen zeggen en doen zit een heel verschil KWquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier staat volgens mij dat ze altijd contact op nemen ook als je het niet behaald hebt, toch?
Maar ik weet niet hoe het gaat momenteel hoor alleen wat ik je al vertelde, dat veel niets meer te horen krijgenals ze het niet geworden zijn. Maar dat was dan een gewone sollicitatieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hopppquote:
[ Bericht 23% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2025 07:26:34 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Genoteerdquote:
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2025 07:36:51 (In overleg met Jus gedeelde verwijderd) ]![]()
hopppppp
[ Bericht 53% gewijzigd door Dotteke op 16-09-2025 07:26:44 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan het zien. Zou het wel klote vinden als ik niet door ben. Was een leuke uitdaging.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen zeggen en doen zit een heel verschil KW
Maar ik weet niet hoe het gaat momenteel hoor alleen wat ik je al vertelde, dat veel niets meer te horen krijgenals ze het niet geworden zijn. Maar dat was dan een gewone sollicitatie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: