SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snap ik, gewoon afwachten of zelf bellen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zou het wel klote vinden als ik niet door ben. Was een leuke uitdaging.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik wacht even af. Morgen bel ik er achter aan.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik, gewoon afwachten of zelf bellen?![]()
Ben benieuwdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijken ze niet naar de stuk dat jij er uit bent.
En ben je nu helemaal van die dingen af waar je toen zo mee worstelde?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-09-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 4027 / +299 / +10 / 6875 / 7394 / 0.54
2. Dotteke / 1008 / +71 / +54 / 2344 / 2807 / 0.36
3. KillemWieft / 852 / +31 / +89 / 470 / 695 / 1.23
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 528 / +0 / +0 / 1517 / 1869 / 0.28
6. Homijn / 362 / +0 / +7 / 88 / 172 / 2.1
7. devzero / 359 / +31 / +66 / 318 / 439 / 0.82
8. KoningWouter / 287 / +53 / +2 / 457 / 576 / 0.5
9. RedShoe / 269 / +23 / +0 / 1096 / 1208 / 0.22
10. hemarookworst / 217 / +10 / +1 / 497 / 687 / 0.32
11. _UserName_ / 202 / +24 / +3 / 263 / 366 / 0.55
12. Dr.Mikey / 163 / +9 / +1 / 131 / 214 / 0.76
13. Pinnenmutske / 160 / +1 / +1 / 389 / 495 / 0.32
14. ToT / 157 / +14 / +0 / 1259 / 1434 / 0.11
15. Masberum / 136 / +7 / +22 / 187 / 238 / 0.57
16. greysbones / 133 / +25 / +0 / 1137 / 1245 / 0.11
17. MooieTop6 / 127 / +18 / +0 / 1446 / 1641 / 0.08
18. mario390 / 125 / +1 / +19 / 121 / 181 / 0.69
19. marc0871 / 125 / +12 / +0 / 821 / 1038 / 0.12
20. DJMO / 106 / +16 / +17 / 431 / 581 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
CV gap?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de medicatie slaat aan, de dwangstoornis is met 90% weg nu.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Kijken ze niet naar de stuk dat jij er uit bent.
En ben je nu helemaal van die dingen af waar je toen zo mee worstelde?![]()
quote:quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:28 schreef Dotteke het volgende:
Kijken ze niet naar de stuk dat jij er uit bent.![]()
Ik heb je bijna ingehaald Jussie, zou maar oppassen. Ik hoef nog maar 3.019 punten zie ik. Is een makkie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Jippie als ze telkens om dezelfde tijd langskomt, kun je eens een bordje met BOLK omhoog houden.
Of zwaaien naar haar![]()
Wat een rare vrouw ......![]()
![]()
En ze zullen ongetwijfeld zien dat ik er uit gelegen heb.
Maar als je zegt dat je binnen 1 werkdag contact op neemt dan vind ik het wel zo netjes dat je dan in ieder geval iets laat horen.![]()
Maar wat bedoel je met gap?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb je bijna ingehaald Jussie, zou maar oppassen. Ik hoef nog maar 3.019 punten zie ik. Is een makkie![]()
![]()
Ja minstensquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
En ze zullen ongetwijfeld zien dat ik er uit gelegen heb.
Maar als je zegt dat je binnen 1 werkdag contact op neemt dan vind ik het wel zo netjes dat je dan in ieder geval iets laat horen.![]()
![]()
O, ja een gat en de t ligt niet eens naast de Pquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Engels Dottie, Engelsquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ja een gat en de t ligt niet eens naast de P![]()
![]()
Hey Maily
Lekker, gapquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nouja het kan natuurlijk dat mijn contactpersoon bv maandag vrij is, of op vakantie.
Dan wil ik niet te happig over komen om direct te bellen.
Dus ik wacht vandaag af, morgen bellen.![]()
Hoe was Z-Afrika @KoningWouter?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hahaha ja ellendig. Was in slaap gevallen.quote:
@loveislikeakiss had mij betaald voor het huis. Dus ik ben de hele nacht keihard gemugged daar.![]()
![]()
Oei, veel schade?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja ellendig. Was in slaap gevallen.
@:loveislikeakiss had mij betaald voor het huis. Dus ik ben de hele nacht keihard gemugged daar.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Ik vind wel dat alles erg snel uitverkocht is, in alle landenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja klopt, vind ik ook.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]![]()
Ik vind wel dat alles erg snel uitverkocht is, in alle landen
Gebruik je Yata om te zien wat er op bestemming aanwezig is?![]()
Pas maar op dat je niet gepakt wordtquote:
Ik zal jou eens pakkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet gepakt wordt![]()
![]()
Yep, maar op een lange vlucht heb je daar niet zoveel aanquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja klopt, vind ik ook.
Gebruik je Yata om te zien wat er op bestemming aanwezig is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nog even geduld, 3de Kerstdag is bijnaquote:
Dat klopt, soms is dat erg frustrerend.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Yep, maar op een lange vlucht heb je daar niet zoveel aan
Daarom vlieg ik altijd naar de bestemming waar ze de meeste plushies hebben. Want in principe zijn ze allemaal ongeveer even waardevol in profit/hour.![]()
Even je CV gap vullenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even geduld, 3de Kerstdag is bijna![]()
![]()
Lekker hoorquote:![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:46 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga even uit mijn CV gap brullen.![]()
En hoppa dan maar weerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hou je nu eens aan je 2 minuten, ook hierquote:
Alles kan snellerquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou je nu eens aan je 2 minuten, ook hier![]()
![]()
Maar je kan er ook langer over doen, kan ook genieten zijnquote:![]()
Probeer maar eensWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ok 3e Kerstdagquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar je kan er ook langer over doen, kan ook genieten zijn![]()
Probeer maar eens![]()
![]()
Oh zijn die eral? Ff kijkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe regels al gelezen?
Vind het wel wat overdreven hoor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nu ben je alles kwijt?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja ellendig. Was in slaap gevallen.
@:loveislikeakiss had mij betaald voor het huis. Dus ik ben de hele nacht keihard gemugged daar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, alles met straffen.quote:
Doe je dit niet goed, moet je dat betalen. etc
Gaat toch niet werken.
Imo kun je beter motiveren maar goed.![]()
Wat bedoelen ze met 'hit'? Een losse attack?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nah gelukkig niet. Maar heeft me wel behoorlijk wat gekost, 500k of zo.quote:
Shit happens, had ik maar niet in slaap moeten vallen.![]()
![]()
Ja volgens mij wel.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Wat bedoelen ze met 'hit'? Een losse attack?![]()
Dat beloofd een h eel spectacel te worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
75 hitsquote:![]()
1875 energy, hoe danIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze zou zelf dan een enorme boete gehad hebben tijdens de laatste warIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja bereid je maar vast voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat beloofd een h eel spectacel te worden.![]()
Ja ik ook hoor. Dit gaat toch niet werken en is niet te handhaven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Ze zou zelf dan een enorme boete gehad hebben tijdens de laatste war![]()
Ben overal op voorbereid. Kom je met het vliegtuig? Met of zonder pillen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb gelijk totaal geen zin meer in een RW, verwacht ze serieus dat je 's nachts om het uur inlogd om te turtlen?quote:Op dinsdag 16 september 2025 07:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ook hoor. Dit gaat toch niet werken en is niet te handhaven.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik zet voor lange vluchten nog steeds wekkersquote:Op dinsdag 16 september 2025 07:56 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah gelukkig niet. Maar heeft me wel behoorlijk wat gekost, 500k of zo.
Shit happens, had ik maar niet in slaap moeten vallen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren en moet je ook niet doen. Die regels zijn vannacht geschreven dus we zullen het er straks nog wel over hebben.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb gelijk totaal geen zin meer in een RW, verwacht ze serieus dat je 's nachts om het uur inlogd om te turtlen?
Als dit niet goed gaat aankomend weekend maken we gewoon met ons 5en een eigen faction. Zonder dit soort bullshit.![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren en moet je ook niet doen. Die regels zijn vannacht geschreven dus we zullen het er straks nog wel over hebben.
Als dit niet goed gaat aankomend weekend maken we gewoon met ons 5en een eigen faction. Zonder dit soort bullshit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk anders eens naar Torn PDA op je telefoon. Dan krijg je een notification 1 minuut voordat je landt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zet voor lange vluchten nog steeds wekkers![]()
Ja neem nog wel wat extra's meequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben overal op voorbereid. Kom je met het vliegtuig? Met of zonder pillen?![]()
je begint als het goed is met 1000quote:
ik had vorige keer voor het slapen nog een xanny gepakt
maar als een war 3 dagen duurt, je hebt wel 300 energie op een dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
REGEL 10!quote:Op dinsdag 16 september 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, en dat gaat ook niet gebeuren en moet je ook niet doen. Die regels zijn vannacht geschreven dus we zullen het er straks nog wel over hebben.
Als dit niet goed gaat aankomend weekend maken we gewoon met ons 5en een eigen faction. Zonder dit soort bullshit.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goedemorgen ToTtiequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had het gezien ja!
Goedendag u allen tezamen!
Hoe gaat het met u?
![]()
![]()
Je kunt ook tijdens een war nog Xanax pakkenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je begint als het goed is met 1000
ik had vorige keer voor het slapen nog een xanny gepakt
maar als een war 3 dagen duurt, je hebt wel 300 energie op een dag![]()
Denk dat dat de bedoeling is.![]()
O das fijn, moet je wel oppassen dat ze je voor die tijd niet het ziekenhuis in hebben geslagen hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToTquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo, de nieuwe kleurtjes zijn binnen?Helleuh!
![]()
Deze kleur niet helaas
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
ja maar je moet wel van de cooldown af zijn, anders is een baldr al lastig te bevechtenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je kunt ook tijdens een war nog Xanax pakken![]()
Denk dat dat de bedoeling is.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Morguh herenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik had het gezien ja!
Goedendag u allen tezamen!
Hahaha ja komop. Er is echt niemand die miljoenen gaat lappen voor een klein foutje.quote:
Die Jester is maar een rare pias.![]()
Ik ga zelf eerst iedereen de moeder muggenquote:Op dinsdag 16 september 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das fijn, moet je wel oppassen dat ze je voor die tijd niet het ziekenhuis in hebben geslagen he![]()
jij bent degene waardoor de regels er zijn hequote:Op dinsdag 16 september 2025 08:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja komop. Er is echt niemand die miljoenen gaat lappen voor een klein foutje.
Die Jester is maar een rare pias.
jij die zeurt de laatste week over de vorige oorlog
en dat er regels moeten zijn om slackers te kielhalen
voila
regelsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: