daar niet, veel te warmquote:
ik zou eerder op de peel of nieuw milligen schieten dan op rotterdamquote:Op woensdag 17 september 2025 00:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dus vaak dat de Russen eerder een raket op Rotterdam of Europort ofzo afschieten dan op Torremolinos. Als het menens wordt.
Niet te ver naar het zuiden van Afrika zakken. Anders komen wij elkaar tegen binnenkortquote:Op woensdag 17 september 2025 00:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
volgen de week ga ik naar Gambia
24 sept, daar heb ik een compound
Twee van die toevallige mannen op een terras in Afrika met allebei een fok-schermpje open.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet te ver naar het zuiden van Afrika zakken. Anders komen wij elkaar tegen binnenkort
Waarom? Nederland is niet bijzonder regenachtig ofzo.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:15 schreef sp3c het volgende:
na anderhalve week zon, zee, strand ben ik er ook wel klaar mee hoor dan wil ik gewoon naar huis
waar verhaal, toen wij in Afghanistan aankwamen begon het te regenen zonder reden, duurde dagenlang
welkom Hollanders denk ik dan
Ik kan inschatten hoe MichaelMoore er uit zou zien: in elk geval oud.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Twee van die toevallige mannen op een terras in Afrika met allebei een fok-schermpje open.
regenachtiger dan Afghanistanquote:Op woensdag 17 september 2025 00:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Waarom? Nederland is niet bijzonder regenachtig ofzo.
jij kan helemaal niks inschatten volgens mijquote:Op woensdag 17 september 2025 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan inschatten hoe MichaelMoore er uit zou zien: in elk geval oud.
Niemand weet hoe ik er uit kan zien en hoe oud ik ben.
Man wat laat jij je gaan zeg. Gefrustreerd mannetje dat je er bentquote:Op woensdag 17 september 2025 00:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij kan helemaal niks inschatten volgens mij
totaal niet, ik ben een hele vrolijke jongonquote:Op woensdag 17 september 2025 00:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Man wat laat jij je gaan zeg. Gefrustreerd mannetje dat je er bent
Dat hoop ik ook. Maar hier kom je nogal gefrustreerd overquote:Op woensdag 17 september 2025 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
totaal niet, ik ben een hele vrolijke jongon
alleen voor jou maar dat komt omdat jij niet tegen andere meningen kuntquote:Op woensdag 17 september 2025 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar hier kom je nogal gefrustreerd over
Wat zit je toch te zuigen..quote:Op woensdag 17 september 2025 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
alleen voor jou maar dat komt omdat jij niet tegen andere meningen kunt
daar kan ik niet zoveel aan doen
je start dit gesprekje zelf, de moderatie ziet dat het goed isquote:Op woensdag 17 september 2025 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat zit je toch te zuigen..
Je ging mij negeren zei je ooit eens. practice what you preach
Kan. Maar ik wist niet dat je dat zo hoog zou opnemen.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
je start dit gesprekje zelf, de moderatie ziet dat het goed is
dan moet je niet miepen als het terugkomt
ik neem het niet hoog op, ik reageer op jouw postquote:Op woensdag 17 september 2025 00:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan. Maar ik wist niet dat je dat zo hoog zou opnemen.
Lekker slapen jongen.
jij ook nietquote:Op woensdag 17 september 2025 00:39 schreef ExTec het volgende:
Je moet gewoon niet zo vervelend doen, php.
Ik zou het gewoon negeren als je je niet aangevallen zou voelen.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik neem het niet hoog op, ik reageer op jouw post
maar je reageert welquote:Op woensdag 17 september 2025 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon negeren als je je niet aangevallen zou voelen.
Ik vind heel veel dingen vervelend, maar dat zijn geen zaken die hier op FOK! voor komen.
Ik geloof niet dat het tegenwoordig zo'n populaire bestemming is.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
Ook nog iemand die net terug is uit St Petersburg of Moskou?
De wat verstandigeren van ons waarderen je inzet enormquote:Op woensdag 17 september 2025 00:47 schreef sp3c het volgende:
ik vind het ook niet leuk om iedere dag de hele dag voor rotte vis uitgemaakt te worden omdat deze man de hele dag onzin uit mag kramen
van iemand die ook wel eens tegen een ban aanloopt waardeer ik dit heel erg heel veelquote:Op woensdag 17 september 2025 00:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
De wat verstandigeren van ons waarderen je inzet enorm
komt er altijd uit maar jij zit vast in je eigen bubblequote:Op woensdag 17 september 2025 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens waardeer ik de inzet van @:sp3c wel. De wil is er latent echt wel, alleen het komt er gewoon niet uit.
En je kunt hier vrij ronduit Russofiel zijn, dat moet je toch ook wel merken. Dat je relatief alleen staat in die positie, is ook niet zo heel vreemd.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Overigens waardeer ik de inzet van @:sp3c wel. De wil is er latent echt wel, alleen het komt er gewoon niet uit.
De stoom komt nu uit z'n orenquote:Op woensdag 17 september 2025 00:56 schreef sp3c het volgende:
vind wel dat ze recht hebben op hun land, incl de krim, incl. al die andere shit
worden ze ook niet, Rusland is hun land binnen gevallenquote:Op woensdag 17 september 2025 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind dat Oekrainers niet gebruikt mag worden door het Westen om Rusland te prikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |