Wat quoten? Dat jij wel of niet pro Oek bent? Heb wel wat beters te doen.quote:
volgens mij heb je helemaal niks beters te doenquote:Op woensdag 17 september 2025 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat quoten? Dat jij wel of niet pro Oek bent? Heb wel wat beters te doen.
Klopt.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
worden ze ook niet, Rusland is hun land binnen gevallen
Dit is meer pro internationale rechtsorde dan pro UA.quote:Op woensdag 17 september 2025 00:56 schreef sp3c het volgende:
vind wel dat ze recht hebben op hun land, incl de krim, incl. al die andere shit
Kirk kon heel Finland waarschijnlijk niet eens op de kaart aanwijzenquote:
Voor sommige Republikeinen is het een droom dat de oostkust van Boston tot aan Washington D.C. niet meer tot de Verenigde Staten behoort. Dan winnen de Republikeinen iedere verkiezing namelijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kirk kon heel Finland waarschijnlijk niet eens op de kaart aanwijzen
Het hele Amerikaanse standpunt dat Oekraïne maar gewoon land moet afstaan voor vrede is sowieso zo hypocriet als wat. Als de VS z’n hele oostkust zou moeten afstaan “voor de vrede” dan zou geen Amerikaan dat acceptabel vinden.
Ik snap het ook niet, ik zet netjes een TR vanwege het gejank van 1 persoon en een moderator ontspoort het topic verderquote:Op woensdag 17 september 2025 03:06 schreef 3rr0r het volgende:
Doe dat ouwehoeren lekker in een slowchat topic ergens joh.
Als het om discussies met phpmystyle gaat, zeker. Ik noem het beestje even bij z'n naam.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:12 schreef sp3c het volgende:
ja we moeten discussies eigenlijk in dm doen zodat niemand het ziet
Dat is wel acceptabel als je geen andere keuze hebt en de rest van je land en inwoners in puin worden geschoten. Na de bombardementen van Rotterdam hebben wij ons ook overgegeven.quote:Op woensdag 17 september 2025 07:47 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kirk kon heel Finland waarschijnlijk niet eens op de kaart aanwijzen
Het hele Amerikaanse standpunt dat Oekraïne maar gewoon land moet afstaan voor vrede is sowieso zo hypocriet als wat. Als de VS z’n hele oostkust zou moeten afstaan “voor de vrede” dan zou geen Amerikaan dat acceptabel vinden.
Dat was een totaal andere situatie.. Je mist het totaalplaatje weer eens..quote:Op woensdag 17 september 2025 08:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel acceptabel als je geen andere keuze hebt en de rest van je land en inwoners in puin worden geschoten. Naar de bombardementen van Rotterdam hebben wij ons ook overgegeven.
Als je het dan hebt over een echoput dan denk ik meer aan de wappiebrigade op Twitter eigenlijk. Maar dat heeft een hoog “roverheid” en “oprutte!!!1”-gehalte.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:22 schreef sp3c het volgende:
ik hoef het iig niet in mijn dm, dan lees je er maar gewoon omheen, zo vaak reageer ik niet op dit soort onzin
maar het is geen echoput, daar mogen we ook best een keer tegen ageren
Niet boos doenquote:Op woensdag 17 september 2025 08:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het om discussies met phpmystyle gaat, zeker. Ik noem het beestje even bij z'n naam.
Hij is er alleen maar op uit om met UI, onderschrift en reacties zoveel mogelijk te triggeren en grenzen op te zoeken om dan vervolgens de vermoorde onschuld te kunnen spelen. Dat is een spelletje. Daar kan je een heel topic mee vullen maar het leest niet zo lekker weg. Vandaar dat ik amper nog reageer en gewoon een TR zet.
Het is verspilling van je tijd en energie.
De rest mag via DM, ik lees het vanavond wel
er is in Nederland gecapituleerd omdat het gevecht na de val van de Grebbeberg kansloos wasquote:Op woensdag 17 september 2025 08:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel acceptabel als je geen andere keuze hebt en de rest van je land en inwoners in puin worden geschoten. Na de bombardementen van Rotterdam hebben wij ons ook overgegeven.
Hoe vaak wil je dat de "andere partij " de misdaden veroordeelt en zegt dat het heel erg is wat er gebeurt in Oekraine? 100 x ? 1000 x ? Het gaat om de grote waarom vraag. Wat heeft Rusland getriggerd?quote:Op woensdag 17 september 2025 08:55 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Als je het dan hebt over een echoput dan denk ik meer aan de wappiebrigade op Twitter eigenlijk. Maar dat heeft een hoog “roverheid” en “oprutte!!!1”-gehalte.
Als je je ook maar een klein beetje inleest in wat hier gaande is, dan kan het niet anders dan dat elk snippertje sympathie voor de Russische zaak instant verdampt. Het is misdadig wat Rusland in Oekraïne aanricht, alleen omdat het een kernmacht is durft niemand serieus in te grijpen en komen ze ermee weg. Mensen die dit relativeren of goedpraten zijn imo net zo erg als Rusland zelf.
Dus ja dan kan je hier wel de grappige edgelord uithangen met controversiële standpunten maar dat niemand het met je eens is kan toch niet echt een verrassing heten.
de oorlog in Oekrainequote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..] Wat heeft Rusland getriggerd?
quote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is in Nederland gecapituleerd omdat het gevecht na de val van de Grebbeberg kansloos was
Nederland heeft tot 1945 doorgevochten om de boel terug te krijgen
ja daarom noemen we het de geallieerdenquote:Op woensdag 17 september 2025 08:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
We hebben de boel terug gekregen dankzij de Amerikanen en Russen. Zonder die partijen hadden wij gewoon Duits gesproken.
Matige vergelijking. Er is tot het bittere eind verzet gepleegd. Het is niet dat we maar hebben geaccepteerd dat dit het was en dat we gegermaniseerd zijn ofzo.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat is wel acceptabel als je geen andere keuze hebt en de rest van je land en inwoners in puin worden geschoten. Na de bombardementen van Rotterdam hebben wij ons ook overgegeven.
Haar eigen verleden en het feit dat ze niet kunnen verkroppen dat Rusland geen wereldmacht meer is.quote:Op woensdag 17 september 2025 08:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat heeft Rusland getriggerd?
quote:Op woensdag 17 september 2025 09:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daarom noemen we het de geallieerden
wat ik zeg klopt gewoon
Klopt. Maar van het opblazen van wat spoor en het traineren van de Duitsers hebben wij het terug gekregen.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Matige vergelijking. Er is tot het bittere eind verzet gepleegd. Het is niet dat we maar hebben geaccepteerd dat dit het was en dat we gegermaniseerd zijn ofzo.
geen idee om welke tweet dit gaatquote:
Zeker eens. Maar het gewicht van die bijdrage moeten wij niet overschatten natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee om welke tweet dit gaat
Nederland heeft van 10 mei 1940 tot 2 september haar bijdrage geleverd in de strijd tegen de As mogendheden
doen we niet, we (jij) downplayen het graagquote:Op woensdag 17 september 2025 09:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker eens. Maar het gewicht van die bijdrage moeten wij niet overschatten natuurlijk.
Nouja, jij noemde het binnen de context dat wij ons land terug hebben.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
doen we niet, we (jij) downplayen het graag
Nee joh, dat gaat Orban nooit accepteren.quote:Op dinsdag 16 september 2025 23:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En dan kan de EU die deelstaatjes in hapklare brokjes inlijven voor goedkope arbeid, wat vervolgens ons maatschappelijk apparaat nog verder onder druk zet.
Genieten.
nee ik zei dat we zijn blijven vechten om ons land terug te krijgenquote:Op woensdag 17 september 2025 09:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nouja, jij noemde het binnen de context dat wij ons land terug hebben.
Wij hebben ons land terug omdat wij bevrijd zijn door o.a de Amerikanen, en de USSR die massaal terugvocht.
No ja, ze hielden veel Duitse divisies bezig.quote:Op woensdag 17 september 2025 09:21 schreef Spablauw214 het volgende:
De USSR heeft geen enkele bijdrage geleverd aan de bevrijding van Nederland. Mooi stukje geschiedvervalsing weer.
Lul niet zo. Dit roep je zo af en toe tussen alle pro-russische desinformatie om te veinzen dat je het beste met de Oekraïense bevolking voor hebt. Terwijl de geschiedenis keer op keer beschrijft dat onderdrukking van de Russen niet bepaald in het voordeel van Oekraïners is (of andere landen/volken for that matter)quote:Op woensdag 17 september 2025 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vind dat Oekrainers niet gebruikt mag worden door het Westen om Rusland te prikken.
Donetsk is weer aan de beurt.quote:Explosions are reported in occupied Donetsk. Previously, Russia air defense was active.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lyzclff2ts2x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |