SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NEDERLANDSE deelnemers (met mogelijk nog meer deelname via de World Ranking):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Timetable
Voorspellen
TV:
Eurosport/MAX
Sporza
BBC
NOSLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Wie?quote:
Anita Włodarczyk denk ik.quote:
GOATquote:
Die reageert misschien op Harala.quote:
Wie van de drie of met hoeveel zijn die in dat gezin?quote:
Ooit gaan ze de regels weer aanpassen, ooit.quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Elke keer weer kut, DQ na 1 valse start
Dit was wel heel vals.quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu wel rood. En vorige keer niet?
Dit ja.quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef heywoodu het volgende:
HALLO ZES METER CLUBquote:Op maandag 15 september 2025 14:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat zometeen ineens over 5.95 heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo blij dat ik niet naar Joris vd Berg hoef te luisterenquote:
In Qatar op elke straathoek te koop natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 14:11 schreef DeeBee het volgende:
S. Lavin, die zouden de meeste Fok!'ers thuis willen
Je kan er zo je 3-delig maatpak inhangen?quote:
quote:Op maandag 15 september 2025 14:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan er zo je 3-delig maatpak inhangen?
quote:Op maandag 15 september 2025 14:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vloon begint toch op de 5.90, lijkt me verspilde kracht zeker omdat er al 3 man over zijn en 2 streepjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 15 september 2025 14:11 schreef DeeBee het volgende:
S. Lavin, die zouden de meeste Fok!'ers thuis willen
Ja.quote:Op maandag 15 september 2025 14:19 schreef TheVulture het volgende:
Telt het totaal aantal foutsprongen of het aantal fouten per dezelfde gehaalde hoogte voor de ranking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Het beste beentje voorzetten?quote:
Zo'n derde been heeft wel eens iemand genektquote:
Breenquote:Op maandag 15 september 2025 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Wel balen dat ze er uit ligt, ik juich er sinds de dood van Craig Breen altijd een beetje extra voor.
Breen was haar vriend inderdaad.quote:Op maandag 15 september 2025 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
![]()
![]()
[..]
Breen![]()
Ze hadden een relatie?
Stukje Egyptequote:Op maandag 15 september 2025 14:17 schreef TheVulture het volgende:
Stuur die Quatarese polstokhoogspringer maar langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat 6 meter springenquote:
4 cm?quote:
Laatstequote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef RipCity het volgende:
Krijg je zo’n paal daar of slepen ze hun eigen paal de hele wereld over?
quote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef RipCity het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2025 10:31 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drainagepijpen en de juiste mannetjes kennen: hoe krijg je een polsstok de wereld over?
Leuk artikeltje.
https://nos.nl/collectie/(...)sstok-de-wereld-overquote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef RipCity het volgende:
Ja.quote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef RipCity het volgende:
Een keer of 5 starten was nog veel kutter.quote:Op maandag 15 september 2025 14:08 schreef heywoodu het volgende:
Geinig. Gedoetje wel iddquote:Op maandag 15 september 2025 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)sstok-de-wereld-over
Toevallig staat daar een stukje over op nos.nl vandaagquote:Op maandag 15 september 2025 14:51 schreef RipCity het volgende:
Ik blijf toch voorstander van het schaatssysteem: één keer vals en er gebeurt niks, daarna vals - ongeacht wie - en het is DQ. Waarbij vals mijns inziens dan gewoon 'vķķr het startschot' moet zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 14:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een keer of 5 starten was nog veel kutter.
Idd. Iemand die een jaar (of 4 bij OS) traint voor zoiets kan altijd een 0.* foutje maken. Te zielig om zo iemand dan maar meteen uit te sluiten.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf toch voorstander van het schaatssysteem: één keer vals en er gebeurt niks, daarna vals - ongeacht wie - en het is DQ. Waarbij vals mijns inziens dan gewoon 'vķķr het startschot' moet zijn.
Ik word geroepen.quote:Mention Alert
15-09-2025 @ 14:56:38
Wereldgozer heeft je zojuist genoemd in topic "Weer, Klimaat en Natuurrampen / De atmosfeer staat op ontploffen #1436 indian summer"
Wist niet dat ze 8 of 9 stokken bij zich hadden, had meer 2 of 3 gedacht.quote:Op maandag 15 september 2025 14:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)sstok-de-wereld-over
Ik vind het bij schaatsen dan weer kut.quote:Op maandag 15 september 2025 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf toch voorstander van het schaatssysteem: één keer vals en er gebeurt niks, daarna vals - ongeacht wie - en het is DQ. Waarbij vals mijns inziens dan gewoon 'vķķr het startschot' moet zijn.
Ja de 10km is leukerquote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef RipCity het volgende:
Dit is een beetje als naar 5k schaatsen kijken. Vrij saai.
Zal ook wel verschil tussen de stokken qua elasticiteit etc.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wist niet dat ze 8 of 9 stokken bij zich hadden, had meer 2 of 3 gedacht.
Er gaat zoveel concentratie en enrgie in een start, je kan niet aan de gang blijven dat is niet eerlijk voor degenen die wel normaal starten en komt de prestaties ook niet ten goede qua tijd.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het bij schaatsen dan weer kut.
Doe je het 1 x fout maar omdat die andere sukkel al eerder fout ging ben jij de lul. Geef dan beiden 1 valse start gratis.
Bij atletiek ligt dat wat lastiger maar daar zou dat systeem dan wwer wel kunnen wat mij betreft. Zelfde probleem, omdat iemand anders eerst fout ging ben jij de sigaar, maar dat is met zoveel deelenemers niet anders te doen.
Zou wel leuk zijn als ze ter afwisseling daar ook over een waterbak gaan springen.quote:Op maandag 15 september 2025 15:00 schreef RipCity het volgende:
Dit is een beetje als naar 5k schaatsen kijken. Vrij saai.
Dat lijkt me wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zal ook wel verschil tussen de stokken qua elasticiteit etc.
quote:Op maandag 15 september 2025 15:01 schreef RipCity het volgende:
Die gasten die naar die kogel rennen zitten er ook altijd maar 1m vanaf he. Je zal het maar eens verkeerd inschatten en dat ding op je hoofd krijgen?
Ja, zoiets lijkt mij ook.quote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef wimderon het volgende:
El Bakkali dacht dat hij hem al had volgens mij, daarom slaat hij zich voor z'n kop.
Ja.quote:
Prutswerk op de laatste balkquote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef wimderon het volgende:
El Bakkali dacht dat hij hem al had volgens mij, daarom slaat hij zich voor z'n kop.
Ja.quote:
quote:
quote:
Nadruk op "of".quote:
Ja, dat hebben we!quote:Op maandag 15 september 2025 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weet iemand of we een algemeen schaaktopic hebben?
Ergens in POL denk ik.quote:Op maandag 15 september 2025 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ah, zo. Nou ja, ik denk het wel!quote:
Ivo is toch wel de fijnste commentator bij atletiek.quote:Op maandag 15 september 2025 15:06 schreef heywoodu het volgende:
Ivo in ronde één: "Mag ik één naam noemen? Beamish, als het zo langzaam blijft gaan. Goede sprint."
Ivogod.
Een beetje de Karsten Kroon van de atletiek, ondertussen ook gewoon lekker een beetje eigen ervaringen en dingen er doorheen vertellen (vooral bij wedstrijden als de marathon, snelwandelen, etc)quote:Op maandag 15 september 2025 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ivo is toch wel de fijnste commentator bij atletiek.
Dat ook, maar daarna had hij nog weer een extra versnelling toen Beamish opeens langszij kwam.quote:
Ook een echte liefhebber.quote:Op maandag 15 september 2025 15:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een beetje de Karsten Kroon van de atletiek, ondertussen ook gewoon lekker een beetje eigen ervaringen en dingen er doorheen vertellen (vooral bij wedstrijden als de marathon, snelwandelen, etc)
SPT / Schaakgenie Magnus Carlsen jongste nummer 1 ooit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Jaquote:Op maandag 15 september 2025 15:11 schreef RipCity het volgende:
Zou ze burger king of MCd tot haar favorieten rekenen?
Matige keeper.quote:Op maandag 15 september 2025 15:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is de mening over Stekelenburg?
Sowieso gewoon een toffe kerel ook. Was hier vorig jaar voor een lesje rollerskiën en je merkt gelijk dat hij gemaakt is om commentator te zijn: één woord en hij gaat gelijk een uur lang los over alles wat sport en commentaar geven en alles mooi maaktquote:
Die geeft geen commentaar dacht ik, maar volgens mij is de mening hier dat het een schoolkrantjournalist is.quote:Op maandag 15 september 2025 15:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Wat is de mening over Stekelenburg?
quote:Op maandag 15 september 2025 15:16 schreef heywoodu het volgende:
Dubbele medaille voor China, Zhao het?
Technische onderdelen zijn wat dat betreft bijna altijd beter dan vooral de sprints, waar al die testosteronbommetjes elkaar lopen te bashen en alles.quote:Op maandag 15 september 2025 15:17 schreef RipCity het volgende:
mooi die vriendschappen bij die vrouwelijke atleten
Zeker, hoewel tegenstand ook wel vrij relatief isquote:Op maandag 15 september 2025 15:18 schreef Felagund het volgende:
Karalis is toch een aanwinst, een beetje tegenstand voor Mondo is wel goed.
Opwarmenquote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef Zorro het volgende:
Waarom springt die Duplantis eigenlijk nog hoogtes onder de 6 meter?
Vraag je dit voor een vriend? Hoger is ook een optie.quote:Op maandag 15 september 2025 15:19 schreef wimderon het volgende:
Zou iemand het merken als de lat 5 centimeter lager ligt dan dat er gezegd wordt?
Daar is ie nu mee bezigquote:
Ja, wel dus. 6.10 verder springen heeft weinig zin.quote:
quote:Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Rogers zou overigens met haar op één na beste worp ook goud hebben gewonnen. Met haar op twee na beste worp ook. Met haar op drie na beste worp ook.
Krijgt ze de dan de gouden, zilveren, bronzen en de chocolade medaille?quote:Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Rogers zou overigens met haar op één na beste worp ook goud hebben gewonnen. Met haar op twee na beste worp ook. Met haar op drie na beste worp ook.
Het zou best wel eens de terechte winnaar kunnen zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 15:20 schreef heywoodu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |