Neuh, die was al flink aangeschoten wild.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:48 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Denk niet dat Starmer heelhuids het einde van de maand haalt.
Ik vind dit toch een beetje worden als een voetbalclub die iedere keer als het even tegenzit maar de trainer ontslaat.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:06 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Neuh, die was al flink aangeschoten wild.
Oh eens hoor. Ze hebben er nogal wat versleten. Maar in hun stelsel kan dat met veel minder verkiezingen. Er zal sowieso de komende jaren een Labourregering blijven, mogelijk zelfs met Starmerquote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:09 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Ik vind dit toch een beetje worden als een voetbalclub die iedere keer als het even tegenzit maar de trainer ontslaat.
Hoeveel hebben ze er nu gehad de laatste jaren? 5 die hun termijn niet vol kregen?
Ergens moeten kiezers ook wat volwassener worden en gaan begrijpen dat zaken tijd kunnen kosten en dat niet elke wens meteen in vervulling kan gaan, hoe vervelend dat ook moge zijn.
Starmer is een politicus uit een andere tijd. Ik denk dat hij beter is dan Gordon Brown, Theresa May en Boris Johnson bijvoorbeeld, maar gewoon niet de juiste man voor deze tijd (was ook al als oppositieleider niet onomstreden).quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:41 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Oh eens hoor. Ze hebben er nogal wat versleten. Maar in hun stelsel kan dat met veel minder verkiezingen. Er zal sowieso de komende jaren een Labourregering blijven, mogelijk zelfs met Starmer. Maar het is ook bepaald niet zijn eerste tegenslag…
Treedt ook af als leider van Labour in Wales. Voorland Starmer?quote:Op vrijdag 8 mei 2026 17:57 schreef borisz het volgende:
De leider van Labour in Wales, en premier, komt niet eens terug in het parlement...
Voor welk strafbaar feit precies?quote:Op zondag 10 mei 2026 12:45 schreef Refragmental het volgende:
Mooi! Starmer kan lekker oprotten. Die gast is zo onbetrouwbaar als wat. Hopelijk komt er ooit gerechtigheid en beland ie in de gevangenis.
Links (politicus) zijn. Mag niet van bepaalde stromingen.quote:
Ik vind dit juist positief. Enig continuïteit van beleid is hard nodig.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:54 schreef capricia het volgende:
Iemand die het nog volgt?
Wat is de kans dat hij aftreedt?
[ x ]
Ik vind dat nationaliseren van die staalfabriek ook wel heel bijzonder.quote:Op maandag 11 mei 2026 12:59 schreef Hexagon het volgende:
Die Starmer kan beter zo snel mogelijk zijn biezen pakken. Heeft volstrekt geen politiek gevoel die man.
Daar is al heel veel belastinggeld in gestopt. Ook door Conservatieven.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat nationaliseren van die staalfabriek ook wel heel bijzonder.
[ x ]
Dat er al belastinggeld in zit, vind ik persoonlijk geen goed argument.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar is al heel veel belastinggeld in gestopt. Ook door Conservatieven.
Goede zet dus om daar zeggenschap tegenover te stellen.
https://www.thetimes.com/(...)egic-asset-8hsvmnjgm
Het VK heeft een serieuze defensie industrie. Het VK heeft dus een eigen staalindustrie (en toevoer van erts vanuit de Commonwealth) nodig.quote:Op maandag 11 mei 2026 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat er al belastinggeld in zit, vind ik persoonlijk geen goed argument.
Doet me een beetje aan poker denken: dat mensen die al invested in de pot zitten, niet meer passen wanneer dat beter is.
Sluit maar aan bij Noorwegen (+ Schengen) of een volledig lidmaatschap.quote:Op maandag 11 mei 2026 16:50 schreef Hanca het volgende:
Starmer wil terug in de douaneunie en de interne markt van de EU:
https://www.volkskrant.nl(...)van-europa~b648c76d/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |