Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Allemaal de popcorn al in huis?quote:Op maandag 15 september 2025 11:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Marlène gaat full blown Karen vanavond, met o.a. de welbekende onzinargumenten zoals: 'ik ben veel ouder dan jij, dus klep dicht, jij hebt niet gelijk'
Eens, ik ben gewoon te langzaam ervoor inmiddels. Geen zin om het nog te leren. Dus ben ik een opstandige kleuter soms of een oud zeikwijf.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is met veel dingen.. Santa Claus Halloween Valentijnsdag en weet ik wat nog meer. Vieren we ook allemaal. Of je nu stootjes trekt een dobbelsteen gooit, is steen papier schaar net ze handig
Dat niet maar toch een soort van zin in.quote:Op maandag 15 september 2025 11:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Allemaal de popcorn al in huis?
quote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, ik ben gewoon te langzaam ervoor inmiddels. Geen zin om het nog te leren. Dus ben ik een opstandige kleuter soms of een oud zeikwijf.
Dat wist ik dan weer wel, wat wat doet, de steen of het papier of de schaar, ik ben te langzaam met mijn handen of schiet gelijk in de stress en dan gaat het fout. Ohw, onzeker heet dat geloof ik meer en daardoor maak ik fouten dus doe ik het maar niet en vandaar de middelvinger dan.quote:Op maandag 15 september 2025 15:23 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Zo moeilijk is het niet hoor en er valt niet veel aan te leren.. dat kan jij vast wel
Steen wint van Schaar (de steen maakt de schaar bot); Papier wint van Steen (het papier bedekt de steen); Schaar wint van Papier (de schaar verknipt het papier).
Enne..je bent toch nog geen ouwe tetteraar
Zin in, erg benieuwd wat we te zien gaan krijgen. Al vrees ik voor een dooie duif.quote:Op maandag 15 september 2025 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh, en Peter versus Demi. Dit wordt wel een aflevering
Ik wordt denk ook te oud.... Stootjes trekken nog nooit van gehoordquote:Op maandag 15 september 2025 14:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eens, ik ben gewoon te langzaam ervoor inmiddels. Geen zin om het nog te leren. Dus ben ik een opstandige kleuter soms of een oud zeikwijf.
Strootjes trekkenquote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wordt denk ook te oud.... Stootjes trekken nog nooit van gehoord
Dat is een typfoutje neem ik aan en moet denk ik strootje trekken zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 19:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik wordt denk ook te oud.... Stootjes trekken nog nooit van gehoord
Nope, alleen dat ze het niet doorhebben is leuk.quote:Op maandag 15 september 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
Over een kleedje lopen is ook niet echt sensationeel.
Niet alleen hijquote:Op maandag 15 september 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Nou heeft freaky weer wat te zeiken straks.
Floris heeft een oortje in.quote:Op maandag 15 september 2025 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Nou heeft freaky weer wat te zeiken straks.
Ja maar tochquote:
Roma vindt iedereen zowat interessantquote:Op maandag 15 september 2025 19:42 schreef ChocoFan het volgende:
Roma ziet Marco echt wel zitten, alleen die leeftijd he.
Als er maar een piemel aan zit.quote:Op maandag 15 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma vindt iedereen zowat interessant
En als ze allemaal maar willen tongenquote:Op maandag 15 september 2025 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Als er maar een piemel aan zit.![]()
Zoenen is inderdaad het liefste wat ze wil, heel de dag door.quote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En als ze allemaal maar willen tongen
Hoe komt ze er in 1 x op ?quote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Of Fabio gezegd had dat hij het beter kon dan Marlene. Lontje is aangestoken. sssssssss BOEM
Zal wel weer iets gehoord hebben via via.quote:Op maandag 15 september 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe komt ze er in 1 x op ?
Dat is dan de vraag
quote:Op maandag 15 september 2025 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
Of Fabio gezegd had dat hij het beter kon dan Marlene. Lontje is aangestoken. sssssssss BOEM
Had ik nog niet eens gezien. Beetje hypocriet als je dat zelf ook niet ken.quote:Op maandag 15 september 2025 19:46 schreef DilanoNirvana het volgende:
Leuk shirt van Marlene. DOE LIEF🤣🤣🤣🤣🤣
Of van die grote wattenstaafjes. Waar ze elkaar ermee afmeppen.quote:Op maandag 15 september 2025 19:47 schreef spapaars het volgende:
Doe er een paar bokshandschoenen bij, wordt die balk toch nog leuk.
Haar vader was vast bakker, gebakken uit zuurdesemquote:Op maandag 15 september 2025 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
Ok, Marlene is pas een oud zeikwijf.
Die lult over iedereen maar valt over anderen die lullenquote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef ChocoFan het volgende:
Oh, Fatima is het eens met Marlene.
Bij de geboorte in een pot augurken gevallenquote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haar vader was vast bakker, gebakken uit zuurdesem
Echt wel. Kan niet anders.quote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Haar vader was vast bakker, gebakken uit zuurdesem
Marlene Kesbekequote:Op maandag 15 september 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij de geboorte in een pot augurken gevallen
Man wat zuur
Ik dacht, ik zeg nu niets over die uitdrukking. In het verleden noemde je zoiets, je type niet. Dat hele bloedgroep gedoe.quote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik zou allebei hun bloedgroep niet zijn...
De uitdrukking alleen al..
Hypocriet.quote:Op maandag 15 september 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die lult over iedereen maar valt over anderen die lullen
Floris zou toch winnen ?quote:
Dit, als je zo bent moet je niet tussen jeugd gaan zitten.quote:Op maandag 15 september 2025 20:02 schreef spapaars het volgende:
Snap niet wat opoe daar te zoeken heeft tussen al die jeugd.
Slaat ook nergens op.quote:Op maandag 15 september 2025 20:03 schreef Soury het volgende:
Vervelend dat leeftijd gezeik. Geen reden
Nee. Ik zag het al voor me hoe dat zomaar eens kon gebeuren. Dat is dan nog geen absolute zekerheid.quote:Op maandag 15 september 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Floris zou toch winnen ?
Dat was toch al afgesproken ?
Ja en neequote:Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
En helaas vind ik Fabio net zo erg als Marlene.
quote:Op maandag 15 september 2025 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus.. nu is Fatima ineens the voice of reason??
Een beetje, ik zie de bewaking nog wel naar binnen rennen omdat ze Fabio in een nekklem neemt.quote:Op maandag 15 september 2025 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is ze een beetje boos
Klopt ook.quote:Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Fabio is natuurlijk ook een leugenaar, maar denk dat hij zn eigen leugens gelooft
Hij is ook echt wel een pisvlek alleen als je zelf loopt te tetteren dat je oud bent en daarvoor respect wil, moet je niet zo gaan schelden wat Marlene doet.quote:Op maandag 15 september 2025 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Nou sorry hoor maar zoals Fabio staat te praten....manier, houding
quote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik verstond in de sauna toch echt: jij zou toch dweilen, en niet MOET....of zijn mijn duracelletjes op
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, nu willen we een flashback op het grote scherm!
Ze weten het zelf daar gewoon niet meer.quote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik verstond in de sauna toch echt: jij zou toch dweilen, en niet MOET....of zijn mijn duracelletjes op
Peter is een ook een prikkerquote:Op maandag 15 september 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Peter is soms heel grappig
Peter in de reklame van Almhofquote:Op maandag 15 september 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Haha... Peter is soms heel grappig
Roma is ook een sneak hoor, die doet lief maar gooit graag een litertje olie op het vuur.quote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja. Maar de boodschap/toon was wel dat dat ze vond dat hij NU moest gaan dweilen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Want zij had het rooster gemaakt of de klusjes uitgedeeld of zoiets, dus dan moet iedereen wel luisteren naar die oude Marlene en niet doen wanneer ze dat zelf willen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja. Maar de boodschap/toon was wel dat dat ze vond dat hij NU moest gaan dweilen.
Ben het voor de verandering met je eensquote:Op maandag 15 september 2025 20:13 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ja. Maar de boodschap/toon was wel dat dat ze vond dat hij NU moest gaan dweilen.
Nog lang niet, helaas.quote:Op maandag 15 september 2025 20:15 schreef spapaars het volgende:
Het is nu meer De Gouden Kooi dan DBG.
quote:Op maandag 15 september 2025 20:16 schreef King_Merc het volgende:
Nu nog wachten totdat Fabio in Marlenes Bed schijt…
Dat wel maar zo ver hoeft het van mij niet te gaan, graag alle lichaamsdingen zoals poep en kots in zich houden.quote:
De rest hoef ik ook niet te zien wisselen van persoonquote:Op maandag 15 september 2025 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat wel maar zo ver hoeft het van mij niet te gaan, graag alle lichaamsdingen zoals poep en kots in zich houden.
Heb ook geen moet gehoordquote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Marlene koelt nooit afquote:Op maandag 15 september 2025 20:20 schreef ChocoFan het volgende:
Het is de volgende ochtend, kijken of ze afgekoeld zijn.
Alleen aan achterbaks lullenquote:Op maandag 15 september 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
Peter roddelt ook even gezellig
Daar had Marlene zo’n hekel aan toch
Allemaal hypocriet.quote:Op maandag 15 september 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
Peter vindt zichzelf ook beter dan een ander
Heeft ook zin om te rellen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
Fatima wil zich er ook wel even mee bemoeien
quote:Op maandag 15 september 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
Julia schaamt zich
Als de wc vies is
Maar niet als ze al wippend op tv is
Troelaatjequote:Op maandag 15 september 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk wel waar wat Peter zegt, maar ja, hij is wel een zuiger
Trekt iig zijn mond open, de rest houdt hun smoel. Ja achteraf hem gelijk geven, daar heb je niks aan.quote:Op maandag 15 september 2025 20:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is natuurlijk wel waar wat Peter zegt, maar ja, hij is wel een zuiger
Nope maar Geert vind ik net zo erg. Inmiddels vind ik dat ze elkaar verdienen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar wordt je leven echt rijker van.. een Demi erin.
X10quote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nope maar Geert vind ik net zo erg. Inmiddels vind ik dat ze elkaar verdienen.
Die hele groepenkast boven is gesmoltenquote:Op maandag 15 september 2025 20:32 schreef Soury het volgende:
Er zitten echt een paar draadjes los bij Demi
Wat een eng wijfquote:Op maandag 15 september 2025 20:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die hele groepenkast boven is gesmolten
Waar zit jij naar te kijkenquote:Op maandag 15 september 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, daar wordt je leven echt rijker van.. een Demi erin.
Lolquote:
Marlene was erg fout in deze maar die Fabio haalt ook wel het bloed onder je nagels vandaan. Marlene pakt hem totaal verkeerd aan en dan gaat Fabio juist in de (gelijk heeft hij) hakken in het zand aanval, jij wil praten maar je schreeuwt ok doeiquote:Op maandag 15 september 2025 22:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Marlène had het over het brengen van 'Brabantse gezelligheid' toen ze voor het eerst de loods inliep, maar daar had ik destijds toch een heel ander idee bij dan de sfeer die ze nu creëert.
Marlene acteert het stereotype Brabo: onbeholpen, pauper, tokkie. Die steekwoorden...quote:Op maandag 15 september 2025 22:38 schreef MacDeMarco het volgende:
Marlène had het over het brengen van 'Brabantse gezelligheid' toen ze voor het eerst de loods inliep, maar daar had ik destijds toch een heel ander idee bij dan de sfeer die ze nu creëert.
Naar Julia die wat inkijk had.quote:Op maandag 15 september 2025 23:47 schreef Dutch_view het volgende:
Demi is jaloers omdat Geert naar Joey kijkt? Of... ?
Die meid is niet in orde. Denk dat haar ex vriend blij is dat het uit is.
Oh thanks ik dacht al... verstond het als Joeyquote:Op maandag 15 september 2025 23:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naar Julia die wat inkijk had.
Dat is inderdaad wel hoe Geert er zich probeerde uit te liegen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:19 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Oh thanks ik dacht al... verstond het als Joey
Klopt, maar dat komt eigenlijk toch op hetzelfde neer. Ze stormt de sauna in, omdat ze vindt dat Fabio daar niet zou mogen zitten, want van haar moest hij dweilen. Fabio had al eerder gezegd dat hij 's avonds wilde dweilen, maar daar was Marlene schijnbaar oostindisch doof voor. Van haar moest het nu. Dat ze niet letterlijk: "Jij moet nu dweilen" heeft gezegd wil niet zeggen dat dat niet de strekking is van: "We hadden toch afgesproken dat jij zou gaan dweilen!" Ze komt hem letterlijk uit de sauna halen.quote:Op maandag 15 september 2025 20:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Roma is niet zo eenkennig en kieskeurig zullen we maar zeggenquote:Op maandag 15 september 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Roma vindt iedereen zowat interessant
En als hij erover zou liegen? dan was het ook niet goed. Ik vind dat hij het netjes verwoorden.quote:
Het is wel een niveautje wat ze de hele tijd laat zienquote:Op maandag 15 september 2025 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
pisvlek hahaha
ja zeker arrogant issie
Als mensen boos worden zie je vaak hen ware aard en dat is nu inmiddels wel duidelijk geworden bij Demi.. wat een naar iemand. Met zo iemand valt toch niet te leven. Ook weer hoe ze reageert in de badkamer op Geert.. net of hij staat te kwijlen op Juliaquote:Op maandag 15 september 2025 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
ga maar lekker uit je dak Demi toe maar
Juist en daarin zie je ook dat het echt is, en niet geacteerd.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als mensen boos worden zie je vaak hen ware aard en dat is nu inmiddels wel duidelijk geworden bij Demi.. wat een naar iemand. Met zo iemand valt toch niet te leven. Ook weer hoe ze reageert in de badkamer op Geert.. net of hij staat te kwijlen op Juliaze heeft net zoveel tiet als Demi dus dan zal het wel meevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Soort van Helmondse Crepe Sjusjetquote:Op maandag 15 september 2025 22:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Marlene acteert het stereotype Brabo: onbeholpen, pauper, tokkie. Die steekwoorden...
Zo hoeft ze geen verantwoordelijkheid te nemen als ze het fout doet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
Fatima die het zo graag wilde
Wil niet meer
Raar weer, kan ze spelen doet ze het niet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:36 schreef Cirilico het volgende:
Niemand discussieert met je Fatima. Wat lul je nou.
Marlene had ze graag op hun bek zien gaanquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hoofden van Marlene en Fatima keken niet blij ook al wonnen de heren het voor hun.
En dan Marlene Fabio ook nog 'n knuffel gevenquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:40 schreef ChocoFan het volgende:
Hoofden van Marlene en Fatima keken niet blij ook al wonnen de heren het voor hun.
volgens mij ook en de dames wilde ook al niet helpen met het opstappen, 1 van die 2 kerels zei ook zoiets, dat ze zonder hulp op de balk moesten komen, vond ik ook erg raar. Wat een zure wijven.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marlene had ze graag op hun bek zien gaan
Judasknuffelquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan Marlene Fabio ook nog 'n knuffel geven
Toch bijna die nekklemquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan Marlene Fabio ook nog 'n knuffel geven
Die laten zichzelf heel erg kennenquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
volgens mij ook en de dames wilde ook al niet helpen met het opstappen, 1 van die 2 kerels zei ook zoiets, dat ze zonder hulp op de balk moesten komen, vond ik ook erg raar. Wat een zure wijven.
Echt wel, triest hoor.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die laten zichzelf heel erg kennen
Zoals in de kleuterklas neem ik aan want anders leren die er ook niet echt iets vanquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:45 schreef greysbones het volgende:
Roma die redelijk normaal voorleest
Scheelt dat hij het ook waar kan makenquote:Op dinsdag 16 september 2025 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floris weer met zijn grote muil, IK heb alles meegemaakt
Dat is allemaal show volgens mij, aandacht trekken. Ze kan en weet meer dan ze zich voordoet.quote:Op dinsdag 16 september 2025 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Roma is echt super onzeker geworden zeg
Ze doen veel spelletjes maar die zien we meestal nietquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:00 schreef spapaars het volgende:
Weer een spontane onderlinge spelletje.
Dat snap ik wel als je weinig successen heb gehad (dat hij zich zo voelt misschien).quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:01 schreef schetterklep het volgende:
Wel n beetje zielig voor Erik. En nog meer omdat hij zelf niet weet hoe of waarom. Misschien denkt hij wel dat er iets met hem aan de hand is
Dat vertelde Robert dat hij en Floris veel dingen voor de groep organiseerde, en de laatste keer dat Robert er was dat de groep de hele dag lamlendig op de bank hingen wachtend op de toeter.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doen veel spelletjes maar die zien we meestal niet
Ja en Roma is een van de weinige die beetje verder vraagt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:08 schreef spapaars het volgende:
Duidelijk dat Demi niet goed in haar vel zit.
Ja die wil alles weten natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en Roma is een van de weinige die beetje verder vraagt.
quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:11 schreef Cirilico het volgende:
Even tussendoor. Joke Bruijs drie dagen na Gerard Cox overleden. 😮
wat!!!! alsof het zo moest zijnquote:Op dinsdag 16 september 2025 20:11 schreef Cirilico het volgende:
Even tussendoor. Joke Bruijs drie dagen na Gerard Cox overleden. 😮
Mocht ook wel weer even.quote:Op dinsdag 16 september 2025 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik weer met de voetjes op de grond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |