Mensen met een abonnement op het rechtse AD of conservatieve Trouw kunnen hem ook invullen. Dat is het leuke bij een DPG abonnement, je krijgt alle politieke invalshoeken.quote:Op maandag 15 september 2025 12:32 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ja echt leuk. Een uitgesproken linkse krant die een stemwijzer publiceert die alleen toegankelijk is voor leden.
Dat zal verrassende uitkomsten opleveren !
Zelfs zonder DPG abbonement, maar alleen met een gratis account kan je hem invullen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Mensen met een abonnement op het rechtse AD of conservatieve Trouw kunnen hem ook invullen. Dat is het leuke bij een DPG abonnement, je krijgt alle politieke invalshoeken.
Ik heb geen abonnement of niks, niet ingelogd, kon 'm gewoon invullen.quote:Op maandag 15 september 2025 12:43 schreef papert het volgende:
[..]
Zelfs zonder DPG abbonement, maar alleen met een gratis account kan je hem invullen.
Ben jij vóór de wet tegen buitenlandse beïnvloeding? (Ik vermoed dit op basis van het verschil tussen D66 en GL-PvdA).quote:Op maandag 15 september 2025 14:04 schreef Hexagon het volgende:
D66
22
Volt
22
CDA
21
CU
20
VVD
20
GL/PvdA
17
NSC
16
SP
16
Denk
15
PvdD
14
BBB
13
JA21
13
SGP
13
PVV
12
FvD
8
Mijn score. Ik zie wel enige gelijkenisquote:Op maandag 15 september 2025 09:06 schreef Hanca het volgende:
Deze is leuk: https://www.volkskrant.nl(...)kamer-2025~v1477077/
Ik kwam hier op uit:
CU 25
Volt 25
CDA 24
D66 24
Denk 20
GL/PvdA 20
NSC 19
PvdD 17
SP 17
VVD 17
SGP 12
BBB 10
JA21 10
PVV 9
FvD 5
Daar ben ik voor.quote:Op maandag 15 september 2025 14:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ben jij vóór de wet tegen buitenlandse beïnvloeding? (Ik vermoed dit op basis van het verschil tussen D66 en GL-PvdA).
Oké. Dat snap ik van D66 niet. Het is een discriminerende wet met behoorlijk wat regeldruk. Er is veel tegen te zeggen (ikzelf vulde ook 'voor' in).quote:
We weten dat je daar erg gevoelig voor bent ja.quote:Op maandag 15 september 2025 15:02 schreef phpmystyle het volgende:
Iedereen is tegen buitenlandse beïnvloeding. Alleen de vraag wordt wat buitenlandse beinvloeding precies inhoudt.
Lespakketten vanuit Brussel die aan scholen worden aangeboden wat de EU precies doet? Een persoon met de Russische nationaliteit die dingen zegt op X?
ik ook niet.quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik kan hem niet invullen, ik was wel benieuwd.
Ik nu ook niet meer. Ze hebben het blijkbaar aangepast, want vanochtend ging het zonder problemen.quote:Op maandag 15 september 2025 14:49 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik kan hem niet invullen, ik was wel benieuwd.
Nee wel toegekend gekregen. Voor buitenlandstage.quote:Op maandag 15 september 2025 15:08 schreef Straatcommando. het volgende:
Echt fascinerend hoe je alles maar dan ook alles, consequent en voortdurend ombuigt naar Brussel/europa/EU.
Ben je ooit een subsidie misgelopen ofzo? Echt bizar gedrag.
Ik kon er eerst niet concreet de vinger achter krijgen maar heel veel onderwerpen komen niet eens langs.quote:Op maandag 15 september 2025 09:06 schreef Hanca het volgende:
Deze is leuk: https://www.volkskrant.nl(...)kamer-2025~v1477077/
Ze hebben gewoon de meest opvallende stemmingen van de afgelopen kabinetsperiode gepakt. Verder is De Volkskrant nou niet echt de D66 krant. Je continue paranoia over de kwalitatief zeer goede media in Nederland is erg vermoeiend.quote:Op maandag 15 september 2025 16:17 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik kon er eerst niet concreet de vinger achter krijgen maar heel veel onderwerpen komen niet eens langs.
Cultuur en onderwijs wordt bijvoorbeeld genegeerd, de zorg ook. Belastingen.
Er zijn m.i. rare dingen aan de hand. Ook wij hebben onze Jeff Bezos wannabes in de polder. Geconcentreerde mediamacht. Maar deze discussie doe ik nu even niet. Jazeker: de lijn van de huidige VK komt neer op het midden tussen CDA en D66 (regenboogafdeling VNO-NCW).quote:Op maandag 15 september 2025 16:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon de meest opvallende stemmingen van de afgelopen kabinetsperiode gepakt. Verder is De Volkskrant nou niet echt de D66 krant. Je continue paranoia over de kwalitatief zeer goede media in Nederland is erg vermoeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |