Nee dat klopt maar goed als de oproep weer is dan komen ze massaal weer.quote:Op zondag 14 september 2025 18:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen die daar nu op de weg staan dat überhaupt weten.
Wielrennen is de makkelijkste sport om te saboteren, doorgaans hebben we best wel veel geluk dat alles goed gaat.quote:Op zondag 14 september 2025 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Als je deze Vuelta ziet blijft het een wonder dat het in andere koersen zelden echt fout gaat qua oponthoud
Wellicht hopen dat de wegen straks niet geblokkeerd worden voor elk wissewasje. Voor een genocide die aan de gang is vind ik het nog legitiem.quote:Op zondag 14 september 2025 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Als je deze Vuelta ziet blijft het een wonder dat het in andere koersen zelden echt fout gaat qua oponthoud
Maar het doel, Israel promoten, wordt toch niet meer bereikt zonder Israel in de naam? En daarmee verliest het wel een aanleiding om tegen te demonstreren. Het is dan enkel nog een ploeg van een waanzinnig weerzinwekkend sujet. Maar gaat men daarvoor zo structureel de straat op?quote:Op zondag 14 september 2025 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Iedereen weet heus nog wel dat het gewoon Israel Premier Tech is zeker zolang Sylvan Adams daar de baas van blijft
Er was een nieuwe trofee!quote:Op zondag 14 september 2025 18:49 schreef Dutch_view het volgende:
Nu hoeven we niet die foeilelijke fruitschaal en de lokale folklore te aanschouwen. Toch nog iets positiefs.
Ja, ik word al helemaal bang van de boeren.quote:Op zondag 14 september 2025 18:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vergeet niet dat we ook nog boeren hebben die van protesteren houden, en er zijn nog veel meer groepen.
Oh dat nieuws had ik gemistquote:Op zondag 14 september 2025 18:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er was een nieuwe trofee!
Dat hadden ze vanaf het begin moeten doen . misschien dat het dan minder erg was geweest ..quote:Op zondag 14 september 2025 18:49 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het doel, Israel promoten, wordt toch niet meer bereikt zonder Israel in de naam? En daarmee verliest het wel een aanleiding om tegen te demonstreren. Het is dan enkel nog een ploeg van een waanzinnig weerzinwekkend sujet. Maar gaat men daarvoor zo structureel de straat op?
Ik denk dat er gevoeld werd dat er wat te halen viel: een uitsluiting, een naamswijziging, en anders gewoon een afgelasting.
Zonder de Israel in GenocidaEl Premier Tech leeft dat minder. Denk ik. Kan er naast zitten natuurlijk.
Ze hebben hun doel toch bereikt? Is dit ook nog goed te praten.quote:Op zondag 14 september 2025 18:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Ga het allemaal maar regelen met een paar man.
Kennelijk maken die een wat serieuzere zaak van de beveiliging.quote:Op zondag 14 september 2025 18:47 schreef Mansjester het volgende:
Denk je dat echt?quote:Op zondag 14 september 2025 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Kennelijk maken die een wat serieuzere zaak van de beveiliging.
Wielerkoersen zijn sowieso onmogelijk volledig te beveiligenquote:Op zondag 14 september 2025 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je dan echt nooit naar wielrennenquote:Op zondag 14 september 2025 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Gewoon de coronamaatregelen invoeren in de regio's waar ze doorheen rijden.quote:Op zondag 14 september 2025 19:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wielerkoersen zijn sowieso onmogelijk volledig te beveiligen
Joh, op het WK in Glasgow lag de koers een uur stil omdat drie klimaatacticisten zich vast hadden geplakt op de weg.quote:Op zondag 14 september 2025 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste niet had geholpen. Althans niet meerquote:Op zondag 14 september 2025 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vandaag had je grofweg twee opties:
- niet naar Madrid gaan
- naar Madrid gaan zonder IPT
Blijft merkwaardig dat ze die beslissing niet al na Bilbao genomen hebben.quote:Op zondag 14 september 2025 19:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat dat laatste niet had geholpen. Althans niet meer
Wel schattig dat je denkt dat dit zou werken in een land als Spanje.quote:Op zondag 14 september 2025 19:08 schreef TAmaru het volgende:
Absurd dat er geen traangas en/of vuurwapens worden gebruikt door de politie. Dit is een terroristische aanval op de koers en die moet met keiharde hand gestopt worden, of het schept een gevaarlijk precedent.
Verder lijkt me juist zo'n rondje door een grote stad vrij eenvoudig te beveiligen. Gewoon geen publiek toelaten langs het parcours. Alle straten volledig afzetten en politie laten postvatten langs het parcours. Desnoods kort je de rondjes in tot lusjes van een paar kilometer.
Waarom niet gewoon heel de stad evacueren?quote:Op zondag 14 september 2025 19:08 schreef TAmaru het volgende:
Absurd dat er geen traangas en/of vuurwapens worden gebruikt door de politie. Dit is een terroristische aanval op de koers en die moet met keiharde hand gestopt worden, of het schept een gevaarlijk precedent.
Verder lijkt me juist zo'n rondje door een grote stad vrij eenvoudig te beveiligen. Gewoon geen publiek toelaten langs het parcours. Alle straten volledig afzetten en politie laten postvatten langs het parcours. Desnoods kort je de rondjes in tot lusjes van een paar kilometer.
Alles verder goed met je? Koekoekquote:Op zondag 14 september 2025 19:08 schreef TAmaru het volgende:
wat precies?quote:Op zondag 14 september 2025 19:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wel schattig dat je denkt dat dit zou werken in een land als Spanje.
Of een ‘humanitaire zone’ instellen!quote:Op zondag 14 september 2025 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon heel de stad evacueren?
wat is je probleem precies met mijn verhaal? de manier waarop de politie zich (niet) verdedigt of het afzetten van het parcours?quote:Op zondag 14 september 2025 19:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alles verder goed met je? Koekoek
Full wap
Nou hup, wat doe je nog hier? Heel snel die kant op danquote:
Boivin, Houle, Woods, Pickrell, JP Coté.quote:Op zondag 14 september 2025 18:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar gaan ze gewoon renners neerknallen.
Dat lijkt me niet. Ze zullen dhr. Adams zijn telefoon moeten innemen. Dat gaat misschien helpen.quote:Op zondag 14 september 2025 18:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat stiekem behoorlijk gaat schelen. Als die hele ploeg hernoemd wordt dan is de logica van het demonstreren al een stuk minder duidelijk.
Dit valt niet te beveiligen.quote:Op zondag 14 september 2025 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van een afstandje kan je toch ook best je steun uitspreken?quote:Op zondag 14 september 2025 19:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou hup, wat doe je nog hier? Heel snel die kant op dan![]()
![]()
Traangas, dat hielp bij de boerenprotesten ook zo goed.quote:Op zondag 14 september 2025 19:08 schreef TAmaru het volgende:
Wat een rare fantasie heb jij. Gaat het verder goed met je?quote:Op zondag 14 september 2025 19:19 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Boivin, Houle, Woods, Pickrell, JP Coté.
Kijken of Netanyahu dan ook nog zo leuk aan het twitteren is, en Trump zijn nominatie voor de Nobelprijs nog overeind blijft.
Dat was niet echt mijn puntquote:Op zondag 14 september 2025 19:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze zijn inmiddels ook met rubberen kogels aan het schieten.quote:Op zondag 14 september 2025 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Traangas, dat hielp bij de boerenprotesten ook zo goed.
Helemaal top inderdaad!quote:
Dit gaat om genocide.quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Helemaal top inderdaad!Sporters die drie weken lang hebben afgezien hun slotstuk afpakken om je eigen geweten op te poetsen. Maar de oorlog stopt er vast maanden eerder door.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |