quote:
Ik denk dat dat stiekem behoorlijk gaat schelen. Als die hele ploeg hernoemd wordt dan is de logica van het demonstreren al een stuk minder duidelijk.quote:Op zondag 14 september 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar is in ieder geval de naam Israel weg.
Nu nog UAE.quote:Op zondag 14 september 2025 18:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar is in ieder geval de naam Israel weg.
Dat lijkt me sterk. Iedereen weet heus nog wel dat het gewoon Israel Premier Tech is zeker zolang Sylvan Adams daar de baas van blijftquote:Op zondag 14 september 2025 18:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat stiekem behoorlijk gaat schelen. Als die hele ploeg hernoemd wordt dan is de logica van het demonstreren al een stuk minder duidelijk.
Wat deed ie? IJsje kopen?quote:Op zondag 14 september 2025 18:36 schreef Dutch_view het volgende:
Vingegaard heeft nog 10 euro bij zich
We kunnen dus verder?quote:
Dit heeft dit vuurtje idd behoorlijk aangewakkerd met zn idiote uitspraken.quote:Op zondag 14 september 2025 18:28 schreef RipCity het volgende:
Dat krijgen we ervan met zo’n debiele
Spaanse premier
Misschien dat Netanyahu het vuurtje heeft aangewakkerd maar ik zou ook fout kunnen zitten!!quote:Op zondag 14 september 2025 18:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Dit heeft dit vuurtje idd behoorlijk aangewakkerd met zn idiote uitspraken.
quote:Op zondag 14 september 2025 11:46 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zal me benieuwen of we vandaag een uitslag gaan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |