Dat zag iedereen toch al wel aankomen. Al hadden ze de finish ook gewoon na 30 km kunnen leggen.quote:
En peuken!quote:Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Wel een anti-climax maar gelukkig heb ik nog koud pils in voorraad
Genoeg tijd om ze tijdens Montreal op te drinkenquote:Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Was stuk slimmer geweest.quote:Op zondag 14 september 2025 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat zag iedereen toch al wel aankomen. Al hadden ze de finish ook gewoon na 30 km kunnen leggen.
Soort van man op de maan momentje.quote:Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef Dutch_view het volgende:
Ik zou zeggen, zet een Palestijnse vlag op het podium en dan klaar ermee.
Goed ideequote:Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef franklop het volgende:
O
[..]
Genoeg tijd om ze tijdens Montreal op te drinken
We hebben een winnares.quote:Op zondag 14 september 2025 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze in Spanje wel politie hebben die dit op kan lossen. Kennelijk willen ze niet.
Ik denk niet dat veel mensen die daar nu op de weg staan dat überhaupt weten.quote:Op zondag 14 september 2025 18:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Iedereen weet heus nog wel dat het gewoon Israel Premier Tech is zeker zolang Sylvan Adams daar de baas van blijft
Mijn halve koelkast ligt ook nog vol.quote:Op zondag 14 september 2025 18:40 schreef Bill_Hillie het volgende:
Volgens mij bedoelde Mielke dat er van alle kanten mensen kwamen in plaats van hoe Karsten het interpreteerde.quote:Op zondag 14 september 2025 18:38 schreef Felagund het volgende:
Demonstranten van beide kanten schijnbaar, dan wordt het helemaal onveilig.
Dat wordt lam gaan!quote:Op zondag 14 september 2025 18:44 schreef Felagund het volgende:
.
[..]
Mijn halve koelkast ligt ook nog vol.
Wat is je suggestie? Als er een paar duizend man op de straat staan, hoe los je dat dan in een paar minuten op?quote:Op zondag 14 september 2025 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze in Spanje wel politie hebben die dit op kan lossen. Kennelijk willen ze niet.
Nee hier is niks tegen te doen.quote:Op zondag 14 september 2025 18:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat is je suggestie? Als er een paar duizend man op de straat staan, hoe los je dat dan in een paar minuten op?
Goed, Israël zou daar wel raad mee weten, maar dan valt er daarna ook niet meer te koersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |