SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Hey Jussie, lang niet gezien
Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Al sinds 2019quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
Is die dronken wasbeer ngo steeds niet terug?![]()
Whut?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:00 schreef ToT het volgende:
Is die dronken wasbeer ngo steeds niet terug?Don't follow me. I am lost too
.
Fok is traag.nlDon't follow me. I am lost too
.
Ronde van Spanje wordt verstoord door klima zeurdersquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah thanks, ergerlijke lui.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronde van Spanje wordt verstoord door klima zeurders![]()
![]()
Demonstratie bij de Vueltaquote:Don't follow me. I am lost too
.
En water is nog steeds nat zekerquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtige foto
Minstens net zo iconisch als:![]()
![]()
O, gemistquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Degene over wie het bijna de hele dag al gaat!
.
Leugensquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En water is nog steeds nat zeker
.
Enige juiste antwoord op die klima jenkerts is om er met een 7,6 liter V8 turbo truck overheen te rijden. Anders snappen ze het toch nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ronde van Spanje wordt verstoord door klima zeurders
Bevroren water?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:
.
Must be the waterquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Van water WORD je nat.
Water zelf is niet nat.
@DerRabbitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oké oké ik ga wel naast kree zitten in het zeik hoekje
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord op die klima jenkerts is om er met een 7,6 liter V8 turbo truck overheen te rijden. Anders snappen ze het toch niet![]()
![]()
Add that to the words of wisdomequote:Op zaterdag 13 september 2025 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Must be the water
@:Derrabbit
Is dat hoe je jezelf voorstelt aan een date? 'Hoi, ik ben water'quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Van water WORD je nat.
Water zelf is niet nat.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
\nou dan gaan we niet stil zitten denk.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
Oké oké ik ga wel naast kree zitten in het zeik hoekjeDo what you love, love what you do!![]()
Ga je friemelen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
\nou dan gaan we niet stil zitten denk.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat hoe je jezelf voorstelt aan een date? 'Hoi, ik ben water'!
![]()
Oké laat dat idee dan maar, ik ga wel braaf naast mijn muis op de bank zitten danquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef kree het volgende:
[..]
\nou dan gaan we niet stil zitten denk.![]()
dat is weer een ander uiterste waar ik helemaal niet op doelde.quote:
Maar we laten onze stem horen.
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Because 'murica!
En daarna kunnen ze gelijk tanken bij BP erachter.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
Because 'murica!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Land van contrast. Had een Mustang Shelby 5l V8 gehuurd en de keer erna kreeg ik een Chevrolet Silverado EV mee (die laatste had 700+ pk en ca 6 meter lang, beest van een auto).quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:06 schreef ToT het volgende:
Because 'murica!
De Mustang klonk beter, maar had minder bereik op een tank (vs accu)I'm surrounded by morons!
Gemiste kans, ik zou dat konijn friemelen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:07 schreef kree het volgende:
[..]
dat is weer een ander uiterste waar ik helemaal niet op doelde.
Maar we laten onze stem horen.I'm surrounded by morons!
En met zoveel beschikbaar geweld under the hood braaf 55 mph rijdenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Land van contrast. Had een Mustang Shelby 5l V8 gehuurd en de keer erna kreeg ik een Chevrolet Silverado EV mee (die laatste had 700+ pk en ca 6 meter lang, beest van een auto).
De Mustang klonk beter, maar had minder bereik op een tank (vs accu)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Die Shelby's zijn echt beesten!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Land van contrast. Had een Mustang Shelby 5l V8 gehuurd en de keer erna kreeg ik een Chevrolet Silverado EV mee (die laatste had 700+ pk en ca 6 meter lang, beest van een auto).
De Mustang klonk beter, maar had minder bereik op een tank (vs accu)
Een Ford F150 Raptor zou ik ook al erg leuk vinden, maar mijn droom is en blijft dit:![]()
![]()
Daar zie ik jou wel in rijden jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Die Shelby's zijn echt beesten!
Een Ford F150 Raptor zou ik ook al erg leuk vinden, maar mijn droom is en blijft dit:
[ afbeelding ]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zie ik jou wel in rijden ja![]()
![]()
ja hoezo ik ook snap en politiek zou het perfect zijn. maarja ik val toch op vrouwenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gemiste kans, ik zou dat konijn friemelen.
Do what you love, love what you do!![]()
Hoe kan jequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar laten we eerlijk zijn; met de benzinekosten (rijdt 1 op 3 of zo), verzekering, belasting en onderhoud is dit echt niet realistisch.
https://www.wineenferrari.nl/
Geen hond schijnt deze loten te kopen om diezelfde redenen.![]()
Een Tesla model X zou ik ook wel geinig vinden, en die heb je al vanaf 20 mille.
Maar ja; waar moet ik die opladen? Aan een openbare laadpaal.![]()
Ferrari, Lamborghini, Porsche, ik hoef ze niet. Hoogstens als investering.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik reed braaf 100 mph, omdat het kan, en omdat het lekker klinkt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En met zoveel beschikbaar geweld under the hood braaf 55 mph rijden
Oh, bij een normale mustang kwam ik erachter, ergens in een woestijn, dat ie bij 90 mph nog een keer schalelde (automaatbak was het).I'm surrounded by morons!
Een laadpaal die je niet bezet mag houden als de auto vol is, dus moet je 's avonds dat ding nog gaan verzetten ook. Wat een gedoe.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
Een Tesla model X zou ik ook wel geinig vinden, en die heb je al vanaf 20 mille.
Maar ja; waar moet ik die opladen? Aan een openbare laadpaal.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Porsche's vind ik bijna allemaal gewoon spuuglelijk!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ferrari, Lamborghini, Porsche, ik hoef ze niet. Hoogstens als investering.
Ferrari's en Lambo's zou ik maar al te graag willen hebben als ik eenmaal multimiljonair zou zijn, of dat iemand voor de rest van mijn leven alle benzine en onderhoud en die hele meuk zou betalen.
Een buurman hier wil volgend jaar een 2e handse Porsche Cayenne kopen. Ik las dat die krengen jaarlijks 15 mille aan onderhoud zouden kosten?![]()
Juist! Het is gewoon duur per kilowatt en dan zit je idd ook nog eens met dat gedoe!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een laadpaal die je niet bezet mag houden als de auto vol is, dus moet je 's avonds dat ding nog gaan verzetten ook. Wat een gedoe.![]()
En dan moet je maar net niet gezopen hebben bij het verzettenquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een laadpaal die je niet bezet mag houden als de auto vol is, dus moet je 's avonds dat ding nog gaan verzetten ook. Wat een gedoe.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Daar zat ik ook net aan te denken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan moet je maar net niet gezopen hebben bij het verzetten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan moet je maar net niet gezopen hebben bij het verzetten!!!
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar zat ik ook net aan te denken.Godver!
![]()
![]()
Geen EV voor kree dus, tenzij hij z'n waggie op de Japanse duizendknoop kan parkeren.
Hoewel....was zijn dienst-caddy niet EV?![]()
Ik rij elektrisch met chauffeur en het kost me geen centquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist! Het is gewoon duur per kilowatt en dan zit je idd ook nog eens met dat gedoe!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Even met mijn zeer beperkte autokennis. Maar die model X kan alleen aan openbare laadpaal geladen worden en niet thuis?Uw ADH vitamine Worst
Whehe!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik rij elektrisch met chauffeur en het kost me geen cent![]()
![]()
Kan ook thuis.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Even met mijn zeer beperkte autokennis. Maar die model X kan alleen aan openbare laadpaal geladen worden en niet thuis?I'm surrounded by morons!
Oh?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Even met mijn zeer beperkte autokennis. Maar die model X kan alleen aan openbare laadpaal geladen worden en niet thuis?![]()
![]()
Ik heb EV van werk wel he. heb niet eens eigen auto.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:23 schreef ToT het volgende:
Geen EV voor kree dus, tenzij hij z'n waggie op de Japanse duizendknoop kan parkeren.
Hoewel....was zijn dienst-caddy niet EV?Do what you love, love what you do!![]()
quote:quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:16 schreef ToT het volgende:
Maar ja; waar moet ik die opladen? Aan een openbare laadpaal.Uw ADH vitamine Worst
Ah, had ik het dus toch goed onthouden!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb EV van werk wel he. heb niet eens eigen auto.![]()
![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
idd en al jaar of 3 nu hoor, dus oke en gewend aan Laden struggles enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, had ik het dus toch goed onthouden!Do what you love, love what you do!![]()
Jawel, dat kan wel thuis, je Telsa laden. Dat laadt niet snel, maar het kan wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:24 schreef hemarookworst het volgende:
Even met mijn zeer beperkte autokennis. Maar die model X kan alleen aan openbare laadpaal geladen worden en niet thuis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh dan is geen enkele oplaadwagen een optie bij jouquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja vandaar mijn "Oh?"
Oh wacht, in mijn specifieke geval ja!Uw ADH vitamine Worst
Ik laad gewoon thuisquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist! Het is gewoon duur per kilowatt en dan zit je idd ook nog eens met dat gedoe!
Had in de zomer een EV huurauto en regio Nijmegen is een beetje een zwarte vlek op de laadkaart voor snelladers, was best kut.
Maar in het dorp waar mijn ouders wonen is er welgeteld een laadpaal (max 11kW/u) met twee contacten. Uiteraard op het kerkplein, dus daar parkeren, laden in de nacht en in de ochtend auto weer ophalen om een van de twee laadpunten niet bezet te houden. Lekker frisse neus halen ook, kilometertje lopen.I'm surrounded by morons!
moet zeggen het is altijd te doen als je beetje aan went, met storingsdiensten soms wel ruk want te ver.Do what you love, love what you do!![]()
Oh, en iets van 100 laadapps moeten downloaden om in Belgie, Nederland en Duitsland te kunnen laden
I'm surrounded by morons!
Thuis laden vermindert de capaciteit van de battery-pack wel op den duur......tijdelijk, tot je hem weer een paar keer gaat snelladen langs de snelweg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, dat kan wel thuis, je Telsa laden. Dat laadt niet snel, maar het kan wel.![]()
/care ik heb een laadpas van werk en die doet t overal, boeit mij niet wat t kost eigenlijk. zoeken ze maar uit op het hoofdkwartier.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef Fogel het volgende:
Oh, en iets van 100 laadapps moeten downloaden om in Belgie, Nederland en Duitsland te kunnen ladenDo what you love, love what you do!![]()
Langzaam laden is beter voor de accu...quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Thuis laden vermindert de capaciteit van de battery-pack wel op den duur......tijdelijk, tot je hem weer een paar keer gaat snelladen langs de snelweg.I'm surrounded by morons!
Precies, of ik moet een laadkabel van 40 meter aanschaffen en zonnepanelen op dit monumentale pand laten plaatsen wat duidelijk verboden is.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan is geen enkele oplaadwagen een optie bij jou![]()
Kan je me vertellen wat die laadpas heet? Want dan wil ik er een.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:29 schreef kree het volgende:
[..]
/care ik heb een laadpas van werk en die doet t overal, boeit mij niet wat t kost eigenlijk. zoeken ze maar uit op het hoofdkwartier.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik laad gewoon thuis
Had in de zomer een EV huurauto en regio Nijmegen is een beetje een zwarte vlek op de laadkaart voor snelladers, was best kut.
Maar in het dorp waar mijn ouders wonen is er welgeteld een laadpaal (max 11kW/u) met twee contacten. Uiteraard op het kerkplein, dus daar parkeren, laden in de nacht en in de ochtend auto weer ophalen om een van de twee laadpunten niet bezet te houden. Lekker frisse neus halen ook, kilometertje lopen.Joy!
![]()
als ik moet laden dan moet ik laden, wat ook bij fastned is langs snelweg soms, en volgens mij betalen ze dik.
Tja. tis dat of niet he?Do what you love, love what you do!![]()
E-flux.io. In binnen en buitenland te gebruiken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef Fogel het volgende:
Oh, en iets van 100 laadapps moeten downloaden om in Belgie, Nederland en Duitsland te kunnen ladenIk heb er één en ik ben er trots op
Als ik mijn moeder wilde bezoeken, moest ik altijd halverwege de terugweg laden, tenzij de laadpaal bij haar in de straat een keertje NIET bezet was door een benzine-auto of een elektrische die niet aan het laden was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef kree het volgende:
moet zeggen het is altijd te doen als je beetje aan went, met storingsdiensten soms wel ruk want te ver.![]()
travelcard is ie volgens mij van? vraag me niet hoe t verder zit? maar hij doet t bij mij wel op elke laadplek.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je me vertellen wat die laadpas heet? Want dan wil ik er een.Do what you love, love what you do!![]()
En dan maar hopen dat je niet naar een brug gestuurd wordt en te horen krijgt: "Uw bestemming ligt aan de linkerkant".quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:27 schreef Fogel het volgende:
Oh, en iets van 100 laadapps moeten downloaden om in Belgie, Nederland en Duitsland te kunnen laden
IN HET FUCKING WATER?!?
Of je wordt naar iemands tuin gestuurd waar een privé-lader aan de muur hangt.
Of een camping waarvan het hek gesloten is en die alleen met een pasje te openen is die gasten daar hebben.![]()
ze hebben hier in mijn wijk echt heel aantal laadpalen neergezet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik mijn moeder wilde bezoeken, moest ik altijd halverwege de terugweg laden, tenzij de laadpaal bij haar in de straat een keertje NIET bezet was door een benzine-auto of een elektrische die niet aan het laden was.
niet meer zo een probleem, nu, 2 jaar terug btw wel.Do what you love, love what you do!![]()
Valt met niewue accu's ook wel weer mee als die een goede koeling hebben, maar ik deed het idd zo veel mogelijk thuis, maar ik zag het bereik wel steeds minder en minder worden, en in de handleiding stond dat je hem dan ff aan een snellader moet hangen, en dat werkte dan ook!quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Langzaam laden is beter voor de accu...![]()
![]()
nou hij heeft punt dat snelladen is killing wel voor accu/quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt met niewue accu's ook wel weer mee als die een goede koeling hebben, maar ik deed het idd zo veel mogelijk thuis, maar ik zag het bereik wel steeds minder en minder worden, en in de handleiding stond dat je hem dan ff aan een snellader moet hangen, en dat werkte dan ook!
Maarja who cares... tis bedrijfswagens en oke als ik 6 uur moet wachten ipv uur laden. goed dan is het wss goedkoper want mijn klok loopt door nl.Do what you love, love what you do!![]()
Hehe, die privelader is wel een ding. Ook met de suggestie van @DJMO, want daar staan gewoon laders bij die op de opritten van een paar buren van mijn ouders staan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:31 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat je niet naar een brug gestuurd wordt en te horen krijgt: "Uw bestemming ligt aan de linkerkant".
IN HET FUCKING WATER?!?
Of je wordt naar iemands tuin gestuurd waar een privé-lader aan de muur hangt.
Of een camping waarvan het hek gesloten is en die alleen met een pasje te openen is die gasten daar hebben.I'm surrounded by morons!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, die privelader is wel een ding. Ook met de suggestie van @:djmo, want daar staan gewoon laders bij die op de opritten van een paar buren van mijn ouders staan.![]()
![]()
Raarquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt met niewue accu's ook wel weer mee als die een goede koeling hebben, maar ik deed het idd zo veel mogelijk thuis, maar ik zag het bereik wel steeds minder en minder worden, en in de handleiding stond dat je hem dan ff aan een snellader moet hangen, en dat werkte dan ook!I'm surrounded by morons!
jullie weten ik heb 2 jaar bij oplaadpalen bedrijf gewerkt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, die privelader is wel een ding. Ook met de suggestie van @:djmo, want daar staan gewoon laders bij die op de opritten van een paar buren van mijn ouders staan.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: