Ik had enige ironie verwerkt in mijn post. Maar dan nog, de politieke en culturele elite in de stad steunt dit wel. Doe je ogen open. Niets zeggen en in stilte bidden dat de ophef over deze misselijkmakende oprispingen van psychische etter uit de monden van deze wolven wel zal overwaaien, is ook een keuze. Een keuze voor latente goedkeuring.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat kun je niet een hele stad aanrekenen...
Dit is niet links... dit is sociopathisch.quote:Op zaterdag 13 september 2025 22:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kan nu al niet wachten tot dit als gedrag van heel links Nederland wordt neergezet
quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:47 schreef 2172619626795 het volgende:
Ter aanvulling van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
afbeelding omzetten naar url
[ link | afbeelding ]
afbeelding omzetten naar url
[ link | afbeelding ]
En nee, dit is eigenlijk geen eens satire:Waterstofperoxide door het haar en heel wat hydroquinon op de huid en het kan een echte Viking worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Korte recap van de huidige VS ☝ smh
Paradiso juicht voor moord op Charlie Kirk tijdens omstreden concert Bob Vylan: ’Fuck de fascisten! Ga ze vinden op straat!’quote:
Ik vind dat een brug te ver.quote:Op zaterdag 13 september 2025 23:56 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik had enige ironie verwerkt in mijn post. Maar dan nog, de politieke en culturele elite in de stad steunt dit wel. Doe je ogen open. Niets zeggen en in stilte bidden dat de ophef over deze misselijkmakende oprispingen van psychische etter uit de monden van deze wolven wel zal overwaaien, is ook een keuze. Een keuze voor latente goedkeuring.
Is dit een bedrijfsuitje voor klanten van het UWV?quote:Op zondag 14 september 2025 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Mijn echte commentaar zou een permban opleveren.
Je kunt toch thuis bij je ouders wonen en een relatie hebben?quote:Op zondag 14 september 2025 00:50 schreef Mylene het volgende:
Nu ook Fox News:
[ x ]
Ik vind het opmerkelijk omdat zoals gezegd de Amerikaanse autoriteiten zeiden dat hij bij zijn ouders woonde, zijn vader die hem er toe beweegde zichzelf aan te geven.
Als je al twijfelt of iemand een racist is zal het allemaal wel meevallenquote:Op zondag 14 september 2025 00:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ben nog steeds in verwarring of hij nou onbekend was bij 99,99% van de bevolking of dat iedereen op de hoogte zou zijn dat hij een vuile racist was? Kan niet allebei het geval zijn lijkt me.
Vooral ook omdat ik wel al bekend met hem was voor deze week en ik me helemaal niet herken in de meeste omschrijvingen die opeens de laatste paar dagen naar voren komen. En ik weiger eigenlijk te geloven dat deze analyse komt van het bekijken van 1 of 2 filmpjes.
Nazi's? Hier heb je Nazi's.quote:Op zondag 14 september 2025 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
De Amerikaanse media weer met supernuttige info. Iemand die gewoon volledig meewerkt met het onderzoek en nergens van wordt verdacht er toch even lekker bij slepen. Geef het een dag en we hebben ook nog een naam en foto.quote:Op zondag 14 september 2025 00:50 schreef Mylene het volgende:
Nu ook Fox News:
[ x ]
Ik vind het opmerkelijk omdat zoals gezegd de Amerikaanse autoriteiten zeiden dat hij bij zijn ouders woonde, zijn vader die hem er toe beweegde zichzelf aan te geven.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 14 september 2025 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[ x ]
Het is dan ook niets meer of minder dan een haarscherp motief voor de moord.quote:Op zondag 14 september 2025 01:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Amerikaanse media weer met supernuttige info. Iemand die gewoon volledig meewerkt met het onderzoek en nergens van wordt verdacht er toch even lekker bij slepen. Geef het een dag en we hebben ook nog een naam en foto.
quote:Op zondag 14 september 2025 00:50 schreef Mylene het volgende:
Nu ook Fox News:
[ x ]
Hij zou ook samenwonen. Andere media hebben zelfs het huurhuis al gelokaliseerd.quote:Op zondag 14 september 2025 01:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je kunt toch thuis bij je ouders wonen en een relatie hebben?
Lance Twiggs, 22.quote:Op zondag 14 september 2025 01:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De Amerikaanse media weer met supernuttige info. Iemand die gewoon volledig meewerkt met het onderzoek en nergens van wordt verdacht er toch even lekker bij slepen. Geef het een dag en we hebben ook nog een naam en foto.
Ik ben mijn decoder vergetenquote:Op zondag 14 september 2025 01:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je al twijfelt of iemand een racist is zal het allemaal wel meevallen
Je komt nu zelf met polarisatie, door een hele gemeenschap verantwoordelijk te houden voor een moord die door een individu is gepleegd.quote:Op zondag 14 september 2025 01:22 schreef HeatWave het volgende:
Dus de transgemeenschap heeft weer eens iemand omgelegd, de pro-palliedebielen staan het openlijk te vieren terwijl ze ook nog weer even oproepen tot mensen op te jagen in mijn straten, al from the river scanderend.
Maar laten "we" niet polariseren, het komt van beide kanten hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |