Heeft heel wat jaar geduurd.quote:
Nog niet..quote:
Ik zit met pa bij de Mac. We zijn net bij de musical Elisabeth in Heerlen geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:43 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier hutspotwel passend bij dit herfstweer.
Gaat het weer niet goed?quote:
Nice.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit met pa bij de Mac. We zijn net bij de musical Elisabeth in Heerlen geweest..
Ja beide hebben een MacSmart menu gekozen. Daar wachten we nu op.quote:
2-1,quote:
Eetsequote:Op zaterdag 13 september 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja beide hebben een MacSmart menu gekozen. Daar wachten we nu op.
Prima gespeeldquote:
Ik laat me verrassenquote:
Je maakt hem toch echt zelf.quote:
Ik ben niet meer zo scherpquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je maakt hem toch echt zelf.
Zeker een risico bij bbq.quote:
Code oranje?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, onweer neemt toe in hevigheid
Maar wel het bestequote:
Nee, nog niet geel waardig, maar wel zwaarder dan eerder op de avondquote:
En ook een brandblusser.quote:
Van alle markten thuis.quote:
Nog ff wachtenquote:
Jawel net opquote:
Wauw, dat ziet er goed uit, wat een vlees zeg, lekker hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel net op![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was niet allemaal voor mij maar 3 stukken bleek genoeg
Morgenquote:
quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit het net te lezen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
85 is niet verkeerd om te gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
Dit jaar niet meerquote:
Waar moeten die terroristen nou heen om te 'protesteren'?quote:
Natuurlijk wel, grootste deel zal nog nooit in die regio geweest zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
Een eigen land hebben ze niet echt meer ... Dus geen idee Maastricht?
Die eindigt toch in Rotterdam..quote:Op zondag 14 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, grootste deel zal nog nooit in die regio geweest zijn.
We kunnen ze hier in de maas pleuren, komen ze vanzelf in het afvalputje terecht
Ik.quote:
Trust mequote:Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan moet het wel waar zijn
Dikke middelvinger.quote:
Ja dat was het parcour...quote:Op zondag 14 september 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
Wel een beetje dom om dan gewoon te willen eindigen in Madrid natuurlijk na deze 3 weken Vuelta
Nee was niet echt spannend ook. Niet alleen om al die demo's maar er gebeurde verder ook niet veelquote:Op zondag 14 september 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was het parcour...
Er missen wat kilometers maar goed ... er is een winnaar Geen leuke vuelta dit jaar...
Ja normaliter ik ook... Hopen dat de zaken veranderen binnnkortquote:Op zondag 14 september 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
Terwijl ik het gewoonlijk de leukste ronde vind van de drie
Je doet maarquote:
Verdorie nu moet ik hier morgen weer de hele dag aan denkenquote:
En het is juist stress verlagend bedoeldquote:Op zondag 14 september 2025 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdorie nu moet ik hier morgen weer de hele dag aan denken
Hey mscholquote:
ja, snap niet dat ze dat zo hebben uitgevondenquote:Op maandag 15 september 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholJa de week is weer begonnen, nog 5 dagen en het is weer weekend
Jammer he, dat de week langer is als het weekend
Ik denk dat de meeste dat niet snappenquote:Op maandag 15 september 2025 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, snap niet dat ze dat zo hebben uitgevonden
voor mij overigens maar 4 langere dagen
Goedemorgenquote:
quote:
Morguh herenquote:
quote:
ik denk dat het een uurtje of 40 wordt deze week (meestal zoiets), al ligt het er aan hoe vroeg ik op werk ben en hoe laat ik weer weg kan, normaal is iig 36 uur over 4 dagenquote:Op maandag 15 september 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dat niet snappen![]()
Moet je veel uren maken deze week?
O 40 uur in 4 dagen zijn wel lange dagen inderdaadquote:Op maandag 15 september 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het een uurtje of 40 wordt deze week (meestal zoiets), al ligt het er aan hoe vroeg ik op werk ben en hoe laat ik weer weg kan, normaal is iig 36 uur over 4 dagen
Snelle wandeling ookquote:
quote:
quote:
Dan had je ook wel even bij mij kunnen langskomen.quote:
Dat was net te ver wegquote:Op maandag 15 september 2025 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had je ook wel even bij mij kunnen langskomen.
Wat jammer, mijn parkiet had jou graag ontmoet.quote:
Middag.quote:
Dat is wel heel erg lief van die kleine meidquote:Op maandag 15 september 2025 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat jammer, mijn parkiet had jou graag ontmoet.
Geen zak aan idd.quote:
Hey freon, ben ik dus niet de enige.quote:
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer inquote:
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer in
Maandag is nooit leuk..quote:Op maandag 15 september 2025 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey freon, ben ik dus niet de enige.
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?quote:Op maandag 15 september 2025 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.
Buiten ? Het waait als een jekko hier.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buitenquote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buiten![]()
Maar ik doelde ook meer op binnen
Vandaag geen koe gezien , gisteren in Cuijk waren Schotse hooglandersquote:Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.
Hier waait het ook al.quote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.
Kon ze zo naar je toe waaien.quote:
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kon ze zo naar je toe waaien.
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.
Dat is een prima ideequote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
Nr 3, 11 en 69?quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Nergens zin in vandaag.
Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?
quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee
En wat kostte de reddingsactie?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Dus
En ja, ik zou ook vloeken hard. En mijn camera is niet eens zo duur.
https://www.nu.nl/buitenl(...)era-laat-vallen.html
Die heb ik achtergelaten op de stoepquote:
Takkeboom zeg. En hoe nu met je pols ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik achtergelaten op de stoep
Laveren een optie ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.
666quote:
Ik was net bij zeequote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee
Gister klein ongelukje daar.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was net bij zee![]()
Gezandstraald
Gaat primaquote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Takkeboom zeg. En hoe nu met je pols ?
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Nergens zin in vandaag.
148quote:
Oh lekker danquote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was net bij zee![]()
Gezandstraald
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....
[..]
148![]()
Hier in januari en februari dicht op maandag.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....
[..]
148![]()
Windstoten boven de 90 km op de dijkquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker danDat zal flink geschuurd hebben
Ook rukwinden ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Windstoten boven de 90 km op de dijk
Ik zal die tak eens een lesje lerenquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen,
Gelukkig maarquote:gelukkig valt het mee
Dat is wel een optie maar ik weet niet of zij dat wel kan.quote:
Ik doe dat dan ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las trouwens een mooie stelling : Waarom moet je de broodjes in de supermarkt pakken met een tang die velen voor je al vast hebben gehad ?
Ik ook niet, ik ga niet zo vieze tang in mijn handen pakken.quote:
Precies, en heel moeilijk is het niet om alleen te pakken en aan te raken wat je wil hebben in dat broodjes vakquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga niet zo vieze tang in mijn handen pakken.
Zinvol vallen voor gevorderden?quote:Op maandag 15 september 2025 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal die tak eens een lesje leren
Omdat de broodjes nog steeds schoon zijn en je thuis je klauwen wast?quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las trouwens een mooie stelling : Waarom moet je de broodjes in de supermarkt pakken met een tang die velen voor je al vast hebben gehad ?
quote:
Of een niezend persoon naast me heb staan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de broodjes nog steeds schoon zijn en je thuis je klauwen wast?
Bizarre details heeft ze vaak.quote:
Ik heb regelmatig ook wel eens een broodje laten vallen om dat de tang hem niet goed vast hadquote:Op maandag 15 september 2025 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, en heel moeilijk is het niet om alleen te pakken en aan te raken wat je wil hebben in dat broodjes vak
Maar daar ben ik wel voor, als het echt erg wordt in sommige zaken geeft ze dat ook wel aan.quote:
Met zedenzaken lees je soms de meest idiote dingen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar ben ik wel voor, als het echt erg wordt in sommige zaken geeft ze dat ook wel aan.
Dan moeten ze gewoon heel die bak verbrandenquote:Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of een niezend persoon naast me heb staan ?
Ik had 504 vanmiddag met een knoflooknaan maar dat nummer weet ik niet.quote:
Succesquote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ook maar even de wind trotseren.
Uit elkaar vallenquote:Op maandag 15 september 2025 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zinvol vallen voor gevorderden?
Omdat aangeraakte broodjes sneller bederven én infecties kunnen overdragen.. Die broodjes komen nl, steriel uit de oven.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
En hoe zit dat met fruit dan ?quote:Op maandag 15 september 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat aangeraakte broodjes sneller bederven én infecties kunnen overdragen.. Die broodjes komen nl, steriel uit de oven.
De tank is ook niet steriel.quote:Op maandag 15 september 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat aangeraakte broodjes sneller bederven én infecties kunnen overdragen.. Die broodjes komen nl, steriel uit de oven.
En de broodjes zijn dagvers.quote:
Die persoon ook.quote:Op maandag 15 september 2025 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon heel die bak verbranden
De kant die je niet vastpakt wel. Tangen worden dagelijks gereinigd.quote:
Kan je goed slagroomtoefjes maken ?quote:Op maandag 15 september 2025 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kant die je niet vastpakt wel. Tangen worden dagelijks gereinigd.
Fruit komt niet uit een oven. Dat bederft dus makkelijker, en dat zie je ook vaak genoeg in supermarkten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe zit dat met fruit dan ?
quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je goed slagroomtoefjes maken ?
Appeltaart komt niet uit een oven ?quote:Op maandag 15 september 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fruit komt niet uit een oven. Dat bederft dus makkelijker, en dat zie je ook vaak genoeg in supermarkten.
Vreselijke lessen vond ik dat altijd.quote:
Nee, die groeien aan een appeltaartenstruik.quote:Op maandag 15 september 2025 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Appeltaart komt niet uit een oven ?
Mijn moeder maakte altijd lekkere.quote:
Wij hadden ooit in onze vriendenclubje een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Dat werd heel serieus genomen. En zo hadden we op een feestje 4 appeltaarten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.
Dame Shii.quote:Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef Shii het volgende:
Zakje pakken, vouw binnenstebuiten om je hand, hand met zakje eromheen gebruiken om de broodjes te pakken en sla het zakje terug en voila in het zakje zonder aan te raken. Werkt alleen als je niet veel broodjes nodig hebt.
quote:Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Shii.![]()
Put in your zakje.
Mooien kleur UI!!quote:Op maandag 15 september 2025 19:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun je prima taart eten toch?
quote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van trajectquote:
Goed bezig, was maar grapje natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van traject
I knowquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goed bezig, was maar grapje natuurlijk
Ik maak ze ook zelfquote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.
Wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Body wraps schijnt ook te helpen
quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavondquote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Groente?quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond![]()
Maar daar zitten geen lijken in.
Iets met plastic?quote:
Ik had het niet over dead bodiesquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond![]()
Maar daar zitten geen lijken in.
Ja, in plastic folie wikkelen als een mummy. Dat is waar mijn naam ook voor staatquote:
Avocado. Er zit geen vlees inquote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk
Ik welquote:Op maandag 15 september 2025 19:36 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik had het niet over dead bodies
Geen idee. Ik tel ze nietquote:
Als het maar lekker is.quote:
10.000 plus is wel een goede inschatting hequote:
Succes met volhoudenquote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben
Eigen lijk?quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk
quote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je kunt je per dm aanmelden voor een proefsessie
Ook niet nodig, ik eet tussendoor ook vega en dat bevalt prima. Sommige van dat nep vlees is overigens best goed, ik merk het verschil bijna niet.quote:
Dan mot ik het niet.quote:
Ik wandel even binnenquote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Is iedereen in slaap gevallen?
Het is hier tenslotte 40+quote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat duurt nog wel even.quote:Op maandag 15 september 2025 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.quote:
Je moet er maar tijd voor hebben.quote:Op maandag 15 september 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.Stel je voor dat ze aanbellen en ik ben nog in pyjama/slaapstand. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt
Ja het is een brede planning. Maar daar ga ik buiten het vroeg opstaan geen rekening mee houden. Dan proberen ze het nog maar een keer.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet er maar tijd voor hebben.
Ja snap ik. Vind het nogal ergerlijk als ze zoiets plannen. Ga toch geen week vakantie vragen omdat er een monteur ofzo een keertje langs moet komen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is een brede planning. Maar daar ga ik buiten het vroeg opstaan geen rekening mee houden. Dan proberen ze het nog maar een keer.
Als je er niet bent kan je een afspraak maken, het is ook geen big deal hoor maar ik wil niet verrast worden om 7:30 als ik nog in bed ligquote:Op dinsdag 16 september 2025 00:42 schreef engine het volgende:
[..]
Ja snap ik. Vind het nogal ergerlijk als ze zoiets plannen. Ga toch geen week vakantie vragen omdat er een monteur ofzo een keertje langs moet komen.
Goedemorgen Dotquote:
Hey Chanelquote:
Geweldig!!quote:Op maandag 15 september 2025 20:22 schreef Shii het volgende:
@:Puzzie hoe was de workshop die je samen met je moeder zou doen?
Sowieso irritant om zo lang te moeten wachten, zeker als de tijdspanne zo groot is.quote:Op maandag 15 september 2025 23:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier ook de verwarming mensen zouden vandaag langskomen tussen 7:30 en 16:30 en die kwamen niet. Maar ik had het niet goed gelezen. Het was 15 t/m19 sept tussen 7:30 3n 16:30 dus ik zit de waarschijnlijk de hele week nu om 7 uur al aan de koffie.Stel je voor dat ze aanbellen en ik ben nog in pyjama/slaapstand. Hopelijk ben ik morgen aan de beurt
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso irritant om zo lang te moeten wachten, zeker als de tijdspanne zo groot is.
Mogguhh Fruitquote:
Goed geslapen ?quote:
Redelijk.quote:
Beetje kort, ik was een space aan het hosten op X. En toen was het opeens 2 uur. Heb ze fijn laten praten en ben zelf gaan slapen ,toen ik wakker werd waren er nog steeds mensen, maar toch maar uitgezet.quote:
Ze zijn net geweest.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Sowieso irritant om zo lang te moeten wachten, zeker als de tijdspanne zo groot is.
Draag jij echt een pyjama ?quote:
Kan je praten op X.?quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje kort, ik was een space aan het hosten op X. En toen was het opeens 2 uur. Heb ze fijn laten praten en ben zelf gaan slapen ,toen ik wakker werd waren er nog steeds mensen, maar toch maar uitgezet.
Dat noemen ze een space. Deze had ik gister. Was echt heel interessant.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Kan je praten op X.?
Ik ken het niet.
Ik zag gisteren zoiets voorbij komen van Chris Klomp.quote:Op dinsdag 16 september 2025 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
Sommigen praten mee, en veel mensen luisteren ook alleen maar.
Ja daar kan je gewoon meepraten, maar nu noem je wel een Space waar niet iedereen welkom is.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zag gisteren zoiets voorbij komen van Chris Klomp.
Niet op geklikt trouwens. Maar praat je dan met elkaar, alsof je in één ruimte zit?
Ik zag het gister voor de eerste keer voorbij komen.
Wat klinkt dat ontzettend gaaf.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geweldig!!
Het was iets wat al 15 jaar in mijn hoofd zat en hier ga ik zelf sowieso mee door![]()
We hadden ook echt mazzel: normalter zit je bij een workshop met een man of zes ,maar iedereen had afgezegd dus wij hadden eigenlijk een privé workshop![]()
Het klikte ook met die vrouw en we hebben er ook echt een hele dag gezeten met zijn drieën.
In de komende weken gaan we alle apparatuur , materialen en benodigdheden aanschaffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onze sieraden gaan deze week in het bad zoals op de foto hierboven en een ring moet minimaal 24 uur in een bad om te electroformen
Ik heb twee ringen gemaakt , mijn moeder één en een hanger
Ze worden volgende week toegestuurd en dan zal ik het eind resultaat laten zien
Het is zo leuk dat ik mijn ding echt heb gevonden en daar op ga storten
quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat klinkt dat ontzettend gaaf.En zo leuk dat je je ding gevonden hebt. Niets fijner dan kriebels te krijgen om iets te maken en nieuwe projecten te zoeken om te doen. Ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat.
En leuk die foto's.Ik kan daar echt van meegenieten.![]()
@ringsbypuzziequote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
@:ringsbypuzzie
Ik zie een verdienmodel.
Ik ben ook heel erg benieuwd naar het resultaat , maar dat krijgen we laterquote:
Gaat dat sneller als je er meer voltage doorheen jaagt? Heb hier nog wel wat staan wat 40 kilovolt genereertquote:Op dinsdag 16 september 2025 09:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Geweldig!!
Het was iets wat al 15 jaar in mijn hoofd zat en hier ga ik zelf sowieso mee door![]()
We hadden ook echt mazzel: normalter zit je bij een workshop met een man of zes ,maar iedereen had afgezegd dus wij hadden eigenlijk een privé workshop![]()
Het klikte ook met die vrouw en we hebben er ook echt een hele dag gezeten met zijn drieën.
In de komende weken gaan we alle apparatuur , materialen en benodigdheden aanschaffen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
onze sieraden gaan deze week in het bad zoals op de foto hierboven en een ring moet minimaal 24 uur in een bad om te electroformen
Ik heb twee ringen gemaakt , mijn moeder één en een hanger
Ze worden volgende week toegestuurd en dan zal ik het eind resultaat laten zien
Het is zo leuk dat ik mijn ding echt heb gevonden en daar op ga storten
In principe heb ik er al een maar we gaan toch een nieuwe kopen, deze was al tweedehands en daar zat geen handleiding bij , en die heb je toch wel nodig voor electroformingquote:Op dinsdag 16 september 2025 13:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gaat dat sneller als je er meer voltage doorheen jaagt? Heb hier nog wel wat staan wat 40 kilovolt genereert
Denk dat als je mijn voeding erop aansluit dingen niet goed gaanquote:Op dinsdag 16 september 2025 14:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
In principe heb ik er al een maar we gaan toch een nieuwe kopen, deze was al tweedehands en daar zat geen handleiding bij , en die heb je toch wel nodig voor electroforming![]()
En we gaan weer op stenenjacht![]()
Alleen nu wel in NL , naar beurzen
Dat geloof ik welquote:Op dinsdag 16 september 2025 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja daar kan je gewoon meepraten, maar nu noem je wel een Space waar niet iedereen welkom is.
Niks tegen Chris Klomp maar zijn vriendjes dulden geen weerwoord.
Soms is het net FOK!quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2025 14:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk dat als je mijn voeding erop aansluit dingen niet goed gaan![]()
Maar wel gaaf dit
Haha, ik snap wat je bedoeltquote:
Het is wel weer raak deze week.quote:
quote:
quote:
Heroïnequote:
Dat is snel al ....quote:
Heroïne GVD.quote:
Hoor je eigenlijk vrij weinig over tegenwoordigquote:
Gelukkig wel, heroïne is ook echt troep.quote:Op dinsdag 16 september 2025 18:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoor je eigenlijk vrij weinig over tegenwoordig
Wel een van de slechtere middelen jaquote:Op dinsdag 16 september 2025 18:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, heroïne is ook echt troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |