Takkeboom zeg. En hoe nu met je pols ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik achtergelaten op de stoep

Laveren een optie ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.

666quote:

Ik was net bij zeequote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee

Gister klein ongelukje daar.quote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was net bij zee
Gezandstraald

Gaat primaquote:Op maandag 15 september 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Takkeboom zeg. En hoe nu met je pols ?
 Zit een klein schrammetje op
  Zit een klein schrammetje op

Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
148quote:

Oh lekker danquote:Op maandag 15 september 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik was net bij zee
Gezandstraald
 Dat zal flink geschuurd hebben
  Dat zal flink geschuurd hebben

Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....
[..]
148

Hier in januari en februari dicht op maandag.quote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef maily het volgende:
[..]
Onze Chinees is altijd dicht op maandag ....
[..]
148

Windstoten boven de 90 km op de dijkquote:Op maandag 15 september 2025 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh lekker danDat zal flink geschuurd hebben

Ook rukwinden ?quote:Op maandag 15 september 2025 16:49 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Windstoten boven de 90 km op de dijk

Ik zal die tak eens een lesje lerenquote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen,

Gelukkig maarquote:gelukkig valt het mee

Dat is wel een optie maar ik weet niet of zij dat wel kan.quote:

Ik doe dat dan ook nietquote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las trouwens een mooie stelling : Waarom moet je de broodjes in de supermarkt pakken met een tang die velen voor je al vast hebben gehad ?

Ik ook niet, ik ga niet zo vieze tang in mijn handen pakken.quote:

Precies, en heel moeilijk is het niet om alleen te pakken en aan te raken wat je wil hebben in dat broodjes vakquote:Op maandag 15 september 2025 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik ga niet zo vieze tang in mijn handen pakken.

Zinvol vallen voor gevorderden?quote:Op maandag 15 september 2025 16:52 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zal die tak eens een lesje leren

Omdat de broodjes nog steeds schoon zijn en je thuis je klauwen wast?quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik las trouwens een mooie stelling : Waarom moet je de broodjes in de supermarkt pakken met een tang die velen voor je al vast hebben gehad ?

quote:

Of een niezend persoon naast me heb staan ?quote:Op maandag 15 september 2025 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat de broodjes nog steeds schoon zijn en je thuis je klauwen wast?

Bizarre details heeft ze vaak.quote:

Ik heb regelmatig ook wel eens een broodje laten vallen om dat de tang hem niet goed vast hadquote:Op maandag 15 september 2025 17:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies, en heel moeilijk is het niet om alleen te pakken en aan te raken wat je wil hebben in dat broodjes vak

Maar daar ben ik wel voor, als het echt erg wordt in sommige zaken geeft ze dat ook wel aan.quote:

Met zedenzaken lees je soms de meest idiote dingen.quote:Op maandag 15 september 2025 17:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar daar ben ik wel voor, als het echt erg wordt in sommige zaken geeft ze dat ook wel aan.

Dan moeten ze gewoon heel die bak verbrandenquote:Op maandag 15 september 2025 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of een niezend persoon naast me heb staan ?

Ik had 504 vanmiddag met een knoflooknaan maar dat nummer weet ik niet.quote:

Succesquote:Op maandag 15 september 2025 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga ook maar even de wind trotseren.

Uit elkaar vallenquote:Op maandag 15 september 2025 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zinvol vallen voor gevorderden?

Omdat aangeraakte broodjes sneller bederven én infecties kunnen overdragen.. Die broodjes komen nl, steriel uit de oven.quote:Op maandag 15 september 2025 17:02 schreef FreshFruit het volgende:

En hoe zit dat met fruit dan ?quote:Op maandag 15 september 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat aangeraakte broodjes sneller bederven én infecties kunnen overdragen.. Die broodjes komen nl, steriel uit de oven.

De tank is ook niet steriel.quote:Op maandag 15 september 2025 18:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Omdat aangeraakte broodjes sneller bederven én infecties kunnen overdragen.. Die broodjes komen nl, steriel uit de oven.

En de broodjes zijn dagvers.quote:

Die persoon ook.quote:Op maandag 15 september 2025 17:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze gewoon heel die bak verbranden

De kant die je niet vastpakt wel. Tangen worden dagelijks gereinigd.quote:

Kan je goed slagroomtoefjes maken ?quote:Op maandag 15 september 2025 18:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De kant die je niet vastpakt wel. Tangen worden dagelijks gereinigd.

Fruit komt niet uit een oven. Dat bederft dus makkelijker, en dat zie je ook vaak genoeg in supermarkten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe zit dat met fruit dan ?

quote:Op maandag 15 september 2025 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan je goed slagroomtoefjes maken ?

Appeltaart komt niet uit een oven ?quote:Op maandag 15 september 2025 18:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Fruit komt niet uit een oven. Dat bederft dus makkelijker, en dat zie je ook vaak genoeg in supermarkten.

Vreselijke lessen vond ik dat altijd.quote:

Nee, die groeien aan een appeltaartenstruik.quote:Op maandag 15 september 2025 18:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Appeltaart komt niet uit een oven ?

Mijn moeder maakte altijd lekkere.quote:

Wij hadden ooit in onze vriendenclubje een discussie wiens moeder de lekkerste appeltaart kon bakken. Dat werd heel serieus genomen. En zo hadden we op een feestje 4 appeltaarten.quote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.

Dame Shii.quote:Op maandag 15 september 2025 18:24 schreef Shii het volgende:
Zakje pakken, vouw binnenstebuiten om je hand, hand met zakje eromheen gebruiken om de broodjes te pakken en sla het zakje terug en voila in het zakje zonder aan te raken. Werkt alleen als je niet veel broodjes nodig hebt.

quote:Op maandag 15 september 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dame Shii.
Put in your zakje.

Mooien kleur UI!!quote:Op maandag 15 september 2025 19:03 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kun je prima taart eten toch?

quote:Op maandag 15 september 2025 19:04 schreef Puzzie het volgende:
maar nee , niet waar ik mee bezig ben

Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van trajectquote:

Goed bezig, was maar grapje natuurlijkquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Moeten heel wat kilootjes af , dus ik volg een soort van traject

I knowquote:Op maandag 15 september 2025 19:06 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goed bezig, was maar grapje natuurlijk

Ik maak ze ook zelfquote:Op maandag 15 september 2025 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder maakte altijd lekkere.

Wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Body wraps schijnt ook te helpen

quote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]

Ik eet ook wraps vanavondquote:Op maandag 15 september 2025 19:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]

Groente?quote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond
Maar daar zitten geen lijken in.

Iets met plastic?quote:

Ik had het niet over dead bodiesquote:Op maandag 15 september 2025 19:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik eet ook wraps vanavond
Maar daar zitten geen lijken in.

Avocado. Er zit geen vlees inquote:Op maandag 15 september 2025 19:35 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Groente?
Vlees is eigenlijk gebakken lijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |