Geen zak aan idd.quote:

Hey freon, ben ik dus niet de enige.quote:

Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer inquote:

Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer in

Maandag is nooit leuk..quote:Op maandag 15 september 2025 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey freon, ben ik dus niet de enige.

Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?quote:Op maandag 15 september 2025 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.

Buiten ? Het waait als een jekko hier.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?

Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buitenquote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.

Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buiten
Maar ik doelde ook meer op binnen

Vandaag geen koe gezien , gisteren in Cuijk waren Schotse hooglandersquote:Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.

Hier waait het ook al.quote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.

Kon ze zo naar je toe waaien.quote:

Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kon ze zo naar je toe waaien.

Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.

Dat is een prima ideequote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.

Nr 3, 11 en 69?quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.

Er was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee
  Er was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee

Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?

quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee

En wat kostte de reddingsactie?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Dus
En ja, ik zou ook vloeken hard. En mijn camera is niet eens zo duur.
https://www.nu.nl/buitenl(...)era-laat-vallen.html

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |