Heeft heel wat jaar geduurd.quote:
Nog niet..quote:
Ik zit met pa bij de Mac. We zijn net bij de musical Elisabeth in Heerlen geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:43 schreef RedShoe het volgende:
Wat gaan we eten?
Hier hutspotwel passend bij dit herfstweer.
Gaat het weer niet goed?quote:
Nice.quote:Op zaterdag 13 september 2025 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit met pa bij de Mac. We zijn net bij de musical Elisabeth in Heerlen geweest..
Ja beide hebben een MacSmart menu gekozen. Daar wachten we nu op.quote:
2-1,quote:
Eetsequote:Op zaterdag 13 september 2025 17:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja beide hebben een MacSmart menu gekozen. Daar wachten we nu op.
Prima gespeeldquote:
Ik laat me verrassenquote:
Je maakt hem toch echt zelf.quote:
Ik ben niet meer zo scherpquote:Op zaterdag 13 september 2025 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je maakt hem toch echt zelf.
Zeker een risico bij bbq.quote:
Code oranje?quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, onweer neemt toe in hevigheid
Maar wel het bestequote:
Nee, nog niet geel waardig, maar wel zwaarder dan eerder op de avondquote:
En ook een brandblusser.quote:
Van alle markten thuis.quote:
Nog ff wachtenquote:
Jawel net opquote:
Wauw, dat ziet er goed uit, wat een vlees zeg, lekker hoor.quote:Op zondag 14 september 2025 00:58 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel net op![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was niet allemaal voor mij maar 3 stukken bleek genoeg
Morgenquote:
quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit het net te lezen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
85 is niet verkeerd om te gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
Dit jaar niet meerquote:
Waar moeten die terroristen nou heen om te 'protesteren'?quote:
Natuurlijk wel, grootste deel zal nog nooit in die regio geweest zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
Een eigen land hebben ze niet echt meer ... Dus geen idee Maastricht?
Die eindigt toch in Rotterdam..quote:Op zondag 14 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, grootste deel zal nog nooit in die regio geweest zijn.
We kunnen ze hier in de maas pleuren, komen ze vanzelf in het afvalputje terecht
Ik.quote:
Trust mequote:Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan moet het wel waar zijn
Dikke middelvinger.quote:
Ja dat was het parcour...quote:Op zondag 14 september 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
Wel een beetje dom om dan gewoon te willen eindigen in Madrid natuurlijk na deze 3 weken Vuelta
Nee was niet echt spannend ook. Niet alleen om al die demo's maar er gebeurde verder ook niet veelquote:Op zondag 14 september 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was het parcour...
Er missen wat kilometers maar goed ... er is een winnaar Geen leuke vuelta dit jaar...
Ja normaliter ik ook... Hopen dat de zaken veranderen binnnkortquote:Op zondag 14 september 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
Terwijl ik het gewoonlijk de leukste ronde vind van de drie
Je doet maarquote:
Verdorie nu moet ik hier morgen weer de hele dag aan denkenquote:
En het is juist stress verlagend bedoeldquote:Op zondag 14 september 2025 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdorie nu moet ik hier morgen weer de hele dag aan denken
Hey mscholquote:
ja, snap niet dat ze dat zo hebben uitgevondenquote:Op maandag 15 september 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholJa de week is weer begonnen, nog 5 dagen en het is weer weekend
Jammer he, dat de week langer is als het weekend
Ik denk dat de meeste dat niet snappenquote:Op maandag 15 september 2025 07:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, snap niet dat ze dat zo hebben uitgevonden
voor mij overigens maar 4 langere dagen
Goedemorgenquote:
quote:
Morguh herenquote:
quote:
ik denk dat het een uurtje of 40 wordt deze week (meestal zoiets), al ligt het er aan hoe vroeg ik op werk ben en hoe laat ik weer weg kan, normaal is iig 36 uur over 4 dagenquote:Op maandag 15 september 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste dat niet snappen![]()
Moet je veel uren maken deze week?
O 40 uur in 4 dagen zijn wel lange dagen inderdaadquote:Op maandag 15 september 2025 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk dat het een uurtje of 40 wordt deze week (meestal zoiets), al ligt het er aan hoe vroeg ik op werk ben en hoe laat ik weer weg kan, normaal is iig 36 uur over 4 dagen
Snelle wandeling ookquote:
quote:
quote:
Dan had je ook wel even bij mij kunnen langskomen.quote:
Dat was net te ver wegquote:Op maandag 15 september 2025 13:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan had je ook wel even bij mij kunnen langskomen.
Wat jammer, mijn parkiet had jou graag ontmoet.quote:
Middag.quote:
Dat is wel heel erg lief van die kleine meidquote:Op maandag 15 september 2025 15:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat jammer, mijn parkiet had jou graag ontmoet.
Geen zak aan idd.quote:
Hey freon, ben ik dus niet de enige.quote:
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer inquote:
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.quote:Op maandag 15 september 2025 15:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je je nou gewoon weer braaf gaat gedragen dan kan kan je misschien het immer spannende en bruisende DTS weer in
Maandag is nooit leuk..quote:Op maandag 15 september 2025 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey freon, ben ik dus niet de enige.
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?quote:Op maandag 15 september 2025 15:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar doelde ik nog niet eens op. Ik verveel me gewoon, en dat heb ik bijna nooit.
Buiten ? Het waait als een jekko hier.quote:Op maandag 15 september 2025 15:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heb je geen hobby's buiten op FOK! posten?
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buitenquote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.quote:Op maandag 15 september 2025 15:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gelopen , het was prachtig buiten, okay het waait een beetje maar het is/was prima te doen buiten![]()
Maar ik doelde ook meer op binnen
Vandaag geen koe gezien , gisteren in Cuijk waren Schotse hooglandersquote:Op maandag 15 september 2025 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie plaatjes , ik heb ze gezien, was het dezelfde koe van laatst ? Jullie beginnen een band te krijgen lijkt wel.
Hier waait het ook al.quote:Op maandag 15 september 2025 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten ? Het waait als een jekko hier.
Kon ze zo naar je toe waaien.quote:
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.quote:Op maandag 15 september 2025 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kon ze zo naar je toe waaien.
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?quote:Op maandag 15 september 2025 16:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze hoeft alleen maar in de lucht te springen.
Dat is een prima ideequote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
Nr 3, 11 en 69?quote:Op maandag 15 september 2025 15:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik ga Chinees halen denk ik.
Nergens zin in vandaag.
Ik zat er net aan te denken dat de windrichting niet goed is.quote:Op maandag 15 september 2025 16:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om er dan achter te komen dat de windrichting precies goed staat om in Duitsland te landen?
quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef Aoibhin het volgende:
Ik was net buiten. Jemig, wat waait het hardEr was een tak afgebroken en op mijn pols gevallen, gelukkig valt het mee
En wat kostte de reddingsactie?quote:Op maandag 15 september 2025 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
Dus
En ja, ik zou ook vloeken hard. En mijn camera is niet eens zo duur.
https://www.nu.nl/buitenl(...)era-laat-vallen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |