quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
Bekijk deze YouTube-video
Ik zit het net te lezen.quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
85 is niet verkeerd om te gaan.quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
quote:Op zondag 14 september 2025 13:07 schreef marcb1974 het volgende:
R.I.P. Gerard
Nooit meer zomer?quote:
Dit jaar niet meerquote:
Zegt wie?quote:
Waar moeten die terroristen nou heen om te 'protesteren'?quote:
Natuurlijk wel, grootste deel zal nog nooit in die regio geweest zijn.quote:Op zondag 14 september 2025 19:24 schreef chufi het volgende:
Een eigen land hebben ze niet echt meer ... Dus geen idee Maastricht?
Die eindigt toch in Rotterdam..quote:Op zondag 14 september 2025 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, grootste deel zal nog nooit in die regio geweest zijn.
We kunnen ze hier in de maas pleuren, komen ze vanzelf in het afvalputje terecht
dat zeg ik tochquote:
Ik.quote:
Ah ja, dan moet het wel waar zijnquote:
Trust mequote:Op zondag 14 september 2025 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, dan moet het wel waar zijn
Dikke middelvinger.quote:
Ja dat was het parcour...quote:Op zondag 14 september 2025 21:52 schreef pullup het volgende:
Wel een beetje dom om dan gewoon te willen eindigen in Madrid natuurlijk na deze 3 weken Vuelta
Nee was niet echt spannend ook. Niet alleen om al die demo's maar er gebeurde verder ook niet veelquote:Op zondag 14 september 2025 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat was het parcour...
Er missen wat kilometers maar goed ... er is een winnaar Geen leuke vuelta dit jaar...
Ja normaliter ik ook... Hopen dat de zaken veranderen binnnkortquote:Op zondag 14 september 2025 21:57 schreef pullup het volgende:
Terwijl ik het gewoonlijk de leukste ronde vind van de drie
Je doet maarquote:
Verdorie nu moet ik hier morgen weer de hele dag aan denkenquote:
En het is juist stress verlagend bedoeldquote:Op zondag 14 september 2025 22:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdorie nu moet ik hier morgen weer de hele dag aan denken
Hey mscholquote:
ja, snap niet dat ze dat zo hebben uitgevondenquote:Op maandag 15 september 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey mscholJa de week is weer begonnen, nog 5 dagen en het is weer weekend
Jammer he, dat de week langer is als het weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |