SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ff zoekenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:24 schreef maily het volgende:
Doe een plaatje van een dikke duim in de OP?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maargoed omdat jullie me dan haten zowat nu? voor de duidelijkheid en samengevat. Ik doe niet lelijk in supermarkten en zeker niet tegen ouderen. Sterker nog maak nog wel eens een praatje.
Wat ik wel doe om dat te omzeilen bestel gewoon wat we in de randstad kunnen dus. binnen 20min en bij jullie platteland niet
Goed. hahaha. tis maar wat makkelijker is he, maar laat ik duidelijk zijn hoe ik me irriteer ook in supermarkt. ik zal nooit lelijk doen tegen anderen.
Do what you love, love what you do!![]()
arme kind. kusje erop?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Klein beetje mn duim verbrand bij het wokken netDo what you love, love what you do!![]()
Wokspatel lag er iets te lang in toen ik iets wou pakken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oei.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Klein beetje mn duim verbrand bij het wokken net
Hopelijk is je maaltijd niet verbrand![]()
![]()
Dus als mensen anders denken haten ze die persoon die anders denkt dat hij of zij denkt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:27 schreef kree het volgende:
maargoed omdat jullie me dan haten zowat nu? voor de duidelijkheid en samengevat. Ik doe niet lelijk in supermarkten en zeker niet tegen ouderen. Sterker nog maak nog wel eens een praatje.
Wat ik wel doe om dat te omzeilen bestel gewoon wat we in de randstad kunnen dus. binnen 20min en bij jullie platteland niet
Goed. hahaha. tis maar wat makkelijker is he, maar laat ik duidelijk zijn hoe ik me irriteer ook in supermarkt. ik zal nooit lelijk doen tegen anderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
haha jaja ken het dit soort dingen. heb nog brandvlek van pizza uit de oven halen. LOLquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wokspatel lag er iets te lang in toen ik iets wou pakkenDo what you love, love what you do!![]()
Oeps dommiequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wokspatel lag er iets te lang in toen ik iets wou pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wacht ff hoor wat zeg of vraag je nuquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus als mensen anders danken haten ze die persoon die anders denkt dat hij of zij denkt?
Als mensen anders denken (althans ga vanuit) dhaten ze die persoon? die anders denkt hij opzij denkt?
Wat vraag je nu? Ik kom er ff niet uit zo.Do what you love, love what you do!![]()
Dat nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Oei.
Hopelijk is je maaltijd niet verbrandUw ADH vitamine Worst
Laat maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff hoor wat zeg of vraag je nu
Als mensen anders denken (althans ga vanuit) dhaten ze die persoon? die anders denkt hij opzij denkt?
Wat vraag je nu? Ik kom er ff niet uit zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruik je geen ovenwant dan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha jaja ken het dit soort dingen. heb nog brandvlek van pizza uit de oven halen. LOLUw ADH vitamine Worst
heerlijk ik weet ik ben daar altijd ook goed in voor mezelf heel logische verhaal neerzetten en dat niemand er geen reet van snapt. maargoed meestal ontcijfer ik ze wel, maar deze moet wat toelichting.Do what you love, love what you do!![]()
iedereen snapt het behalve jiijquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:35 schreef kree het volgende:
heerlijk ik weet ik ben daar altijd ook goed in voor mezelf heel logische verhaal neerzetten en dat niemand er geen reet van snapt. maargoed meestal ontcijfer ik ze wel, maar deze moet wat toelichting.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee zeg maar? tis niet erg? zeg maar wat je wil weten of vraagt? ik kwam er niet uit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms denk je?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen snapt het behalve jiij
wie is iedereen trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie jou regelmatig zeggen dat ze jou haten, daarom zei ik als mensen het niet met elkaar eens zijn hoef je elkaar niet te haten, maar ik had het in de Kree vorm neegezetquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee zeg maar? tis niet erg? zeg maar wat je wil weten of vraagt? ik kwam er niet uit.
hmmmm oke. naja. zover dacht ik ook weer niet door.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie jou regelmatig zeggen dat ze jou haten, daarom zei ik als mensen het niet met elkaar eens zijn hoef je elkaar niet te haten, maar ik had het in de Kree vorm neegezet
Maar maakt niet uit, je weet wel dot dat ik niemand wil kwetsen enzo, maar ik zeg wel eerlijk wat ik denk.Do what you love, love what you do!![]()
Dat weet ik, maar het probleem geval met jou is dat je nooit ophoudt en maar door en door blijft gaan.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm oke. naja. zover dacht ik ook weer niet door.
Maar maakt niet uit, je weet wel dot dat ik niemand wil kwetsen enzo, maar ik zeg wel eerlijk wat ik denk.
Dat is wat sommige mensen vaak tegen gaat staan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tja dat kan he?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het probleem met jou is dat je nooit ophoudt en maar door en door blijft gaan.
Dat is wat sommige mensen vaak tegen gaat staan.
Niet dat er verder nu zoveel boeiends was hier vandaag?Do what you love, love what you do!![]()
Nogmaals dat hoeft hier ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
tja dat kan he?
Niet dat er verder nu zoveel boeiends was hier vandaag?
quote:quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nogmaals dat hoeft hier ook niet
Ja, dat. Je stopt niet. Simpel voorbeeld, AI. al tientallen keren haal je weer aan dat je AI niks vindt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het probleem met jou is dat je nooit ophoudt en maar door en door blijft gaan.
Dat is wat sommige mensen vaak tegen gaat staan.
Iedereen weet het inmiddels wel.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
sausje erbij of gewoon zo'n kant en klaar geval?quote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Samen met Greys over de Nürburgring racen.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat. Je stopt niet. Simpel voorbeeld, AI. al tientallen keren haal je weer aan dat je AI niks vindt.
Iedereen weet het inmiddels wel.
Nee geen kant en klaarquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
sausje erbij of gewoon zo'n kant en klaar geval?Uw ADH vitamine Worst
sow dat zou gaaf zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Samen met Greys over de Nürburgring racen.
neuh naja hoewel ik snap wat je zegt. maar zo onwijs erg is het nou ook allemaal weer niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nogmaals dat hoeft hier ook niet
weet kan wel eens beetje doordrammen. en dan is het nog niet eens vaak persoonlijk?
Maargoed verder is er ook niks, dus who cares?Do what you love, love what you do!![]()
Degene die hier het spel willen spelenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
neuh naja hoewel ik snap wat je zegt. maar zo onwijs erg is het nou ook allemaal weer niet?
weet kan wel eens beetje doordrammen. en dan is het nog niet eens vaak persoonlijk?
Maargoed verder is er ook niks, dus who cares?
Je opent een open deur?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:46 schreef kree het volgende:
vinden jullie moet ik beetje meer rekening mee houden dan?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik wil eigenlijk niet he, maargoed als jullie het echt irritant vinden dan zal ik me aanpassen.Do what you love, love what you do!![]()
zeg maar eerlijk? dan doe ik het niet meer he?quote:
Ik denk zelf tis mss wel eens leuk als er iig nog iets van discussie of wat is. ipv bolk. maarja zeg het maar
Ik laat het aan jullie?Do what you love, love what you do!![]()
Iedereen is hier vrij om te doen wat hij of zij wil.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:46 schreef kree het volgende:
vinden jullie moet ik beetje meer rekening mee houden dan?
Maar het zou fijn zijn als je niet keer op keer met hetzelfde verhaal komt en ook leest wat mensen antwoorden.
En ook niet eist dat mensen mee gaan in een discussie die ze niet willen
Maar goed nogmaals het is aan jou zelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou zeg het maar? moet ik mijn mond maar houden en niet meer dingen er zo ingooien dan?Do what you love, love what you do!![]()
Lees de post van Dot.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:49 schreef kree het volgende:
nou zeg het maar? moet ik mijn mond maar houden en niet meer dingen er zo ingooien dan?
het zou fijn zijn als je niet keer op keer met hetzelfde verhaal komt en ook leest wat mensen antwoorden.
En ook niet eist dat mensen mee gaan in een discussie die ze niet willenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
tis niet altijd dezelfde vraag? En vergeet ook niet vaak wordt mij dezelfde vraag gesteld.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Iedereen is hier vrij om te doen wat hij of zij wil.
Maar het zou fijn zijn als je niet keer op keer met hetzelfde verhaal komt en ook leest wat mensen antwoorden.
En ook niet eist dat mensen mee gaan in een discussie die ze niet willen
Maar goed nogmaals het is aan jou zelf
Naja ik reken jou in op van oke je mag gewoon lekker doorgaan, mits niet teveel gezeik
een heel goed ideequote:
maar GG heeft geen koffie meerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik moet ook eerst ff sporten op mijn hario koffiemalerquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
een heel goed idee
maar GG heeft geen koffie meerUw ADH vitamine Worst
naja laat gaan ook, waarom maak ik me er ook druk over eigenlijk
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik moet ook eerst ff sporten op mijn hario koffiemaler
t enige waarom ik er op inging is met oma's in de supermarkt lastig vallen en dat jullie denken dat ik een lul ben, terwijl ik eentje van de weinig ben die nog wel eens dan een praatje aangaat.
Wil niet wegnemen dat ik me mateloos irriteer dat ze denken dat het hun sociale clubje is en overal maar kunnen staan.
Maar dat terzijde. daarom FLINK dus.Do what you love, love what you do!![]()
WIe zegt dat ik denk dat jij een lul bent hierom?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:54 schreef kree het volgende:
t enige waarom ik er op inging is met oma's in de supermarkt lastig vallen en dat jullie denken dat ik een lul ben, terwijl ik eentje van de weinig ben die nog wel eens dan een praatje aangaat.
Wil niet wegnemen dat ik me mateloos irriteer dat ze denken dat het hun sociale clubje is en overal maar kunnen staan.
Maar dat terzijde. daarom FLINK dus.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bedoeld het allemaal goed, alleen komt het een beetje rottig je strot vingers uitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij komt binnen en het is gelijk stil iedereen gunt jou puntenquote:
Kan ze ook wel gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt binnen en het is gelijk stil iedereen gunt jou punten![]()
![]()
* gebrokenglas gaat in bolk modusAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja zeker arme jij je staat zo'n eind achterquote:
Jahquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker arme jij je staat zo'n eind achter![]()
![]()
............ hier heb je er van mij ook een paarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thxquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
............ hier heb je er van mij ook een paar![]()
![]()
* gebrokenglas bolkt gewoonAutocorrect
(zelfst. naamw.)
We bolken gewoon door GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zei je niet idd, maar zo voel ik hetquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe zegt dat ik denk dat jij een lul bent hierom?
Ja, dat is dan jou probleem Kreequote:Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef kree het volgende:
[..]
zei je niet idd, maar zo voel ik het
Ik vind je wel een doordrammert, maar geen lul
Denk dat je wel een goed karakter hebt. Je mist alleen de stop met stoppen over een onderwerp door te gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eens, zal erop letten wat meer dan ja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is dan jou probleem Kree
Ik vind je wel een doordrammert, maar geen lul
Denk dat je wel een goed karakter hebt. Je mist alleen de stop met stoppen over een onderwerp door te gaanDo what you love, love what you do!![]()
![]()
Okeeeeeeee, dat autootje heeft behoorlijk wat power!
In het park er mee rijden kun je vergeten!Op het plein is echt super leuk, vooral als er wat zand ligt: lekker driften!
Klimmen en springen kan-ie ook als de beste, maar ik denk dat Mini-ToT zelfs in de laagste stand even goed moet oefenen hem onder controle te krijgen; dat duurde bij mij ook echt wel ff!![]()
![]()
Klinkt als een prima wagentjequote:Op zaterdag 13 september 2025 14:10 schreef ToT het volgende:
In het park er mee rijden kun je vergeten!Op het plein is echt super leuk, vooral als er wat zand ligt: lekker driften!
Klimmen en springen kan-ie ook als de beste, maar ik denk dat Mini-ToT zelfs in de laagste stand even goed moet oefenen hem onder controle te krijgen; dat duurde bij mij ook echt wel ff!![]()
![]()
Mini Max Emelian ToTquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:10 schreef ToT het volgende:
Klimmen en springen kan-ie ook als de beste, maar ik denk dat Mini-ToT zelfs in de laagste stand even goed moet oefenen hem onder controle te krijgen; dat duurde bij mij ook echt wel ff!
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En eerlijk, het mag ook gewoon doordrammen. Niemand kan het je verbieden, maar dat is wel wat users aangeven niet leuk te vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
eens, zal erop letten wat meer dan ja.
Iedere post is een bolk of het nu een heel verhaal is of een simpele smiley![]()
Je weet zeker dat een kinder auto hebt gekocht en geen kart?quote:
De cirkel is rond, zit geen eind aanquote:
snap het, zal er op letten wat meer in vervolgquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En eerlijk, het mag ook gewoon doordrammen. Niemand kan het je verbieden, maar dat is wel wat users aangeven niet leuk te vinden.
Iedere post is een bolk of het nu een heel verhaal is of een simpele smiley![]()
Voor nog geen 2 tientjes meer kon ik er eentje kopen die 65 km/u ging, maar zelfs ik besefte me dat dat wel erg royaal is voor een kind van 7!quote:![]()
![]()
Qua formaat doet het er niet echt veel voor onder!quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet zeker dat een kinder auto hebt gekocht en geen kart?![]()
![]()
Haha ja dat zijn echt enkel brekertjesquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor nog geen 2 tientjes meer kon ik er eentje kopen die 65 km/u ging, maar zelfs ik besefte me dat dat wel erg royaal is voor een kind van 7!![]()
![]()
Dikke rubberstrepen op de weg?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niks mis mee, vanaf 6 jaar oud kun je in de Rotax Max formule gaan racen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Qua formaat doet het er niet echt veel voor onder!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Haha ja dat zijn echt enkel brekertjesEen hond wilde deze al opvreten!
Het baasje had hem gelukkig aan de riem, maar hij wilde er echt op af! Blaffen als een malle ook!
![]()
Dus je kunt nu met gemak de fatbikes bijhouden....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dikke rubberstrepen op de weg?
Ja die honden worden helemaal gek van die dingenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]Een hond wilde deze al opvreten!
Het baasje had hem gelukkig aan de riem, maar hij wilde er echt op af! Blaffen als een malle ook!
![]()
![]()
Dat net niet; 4-wiel aandrijving op zanderige klinkers.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dikke rubberstrepen op de weg?
Maar hij is wel een paar keer op de achterwielen er vandoor gegaan!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat net niet; 4-wiel aandrijving op zanderige klinkers.
Maar hij is wel een paar keer op de achterwielen er vandoor gegaan!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Tja in het park zei ik al tegen iemand: dat dit ding het grind overhoop haalt maakt weinig uit aangezien de fatbikes dat al gedaan hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus je kunt nu met gemak de fatbikes bijhouden....
Maar idd; die kan ik nu ook bijhouden met dat ding!![]()
![]()
Raakte nog met 2 aardige kerels aan de klets.Van de Evangelische gemeente, die hier een dag aan het organiseren zijn om hun geloof te verspreiden.
![]()
![]()
kree?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:19 schreef ToT het volgende:
Raakte nog met 2 aardige kerels aan de klets.Van de Evangelische gemeente, die hier een dag aan het organiseren zijn om hun geloof te verspreiden.
![]()
![]()
Nee, dan kunnen we die uitsluitenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, deze hielden op met praten toen ik weg wilde.![]()
![]()
Ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
We zien de foto's graag tegemoed in de groepsapp van Hemaquote:
Beste groepsappquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We zien de foto's graag tegemoed in de groepsapp van Hema![]()
![]()
4quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welk nummer op de stool chart?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon goed volkoren eten met goede suplimenten zoals sambal en vleesquote:
Kweenie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon goed volkoren eten met goede suplimenten zoals sambal en vlees
Die pillen doen wat.![]()
Pillen die je stoelgang bolkenquote:![]()
Zoiets jaquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pillen die je stoelgang bolken![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-09-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. JustinK / 3407 / +273 / +59 / 5758 / 6162 / 0.55
2. Dotteke / 717 / +87 / +15 / 1831 / 2197 / 0.33
3. KillemWieft / 661 / +72 / +43 / 434 / 622 / 1.06
4. FreshFruit / 619 / +0 / +0 / 669 / 933 / 0.66
5. kree / 520 / +0 / +97 / 1417 / 1761 / 0.3
6. Homijn / 354 / +0 / +0 / 82 / 161 / 2.2
7. devzero / 250 / +7 / +3 / 232 / 324 / 0.77
8. KoningWouter / 208 / +126 / +2 / 271 / 356 / 0.58
9. RedShoe / 186 / +0 / +0 / 745 / 814 / 0.23
10. hemarookworst / 186 / +10 / +0 / 377 / 518 / 0.36
11. _UserName_ / 174 / +20 / +35 / 222 / 312 / 0.56
12. Pinnenmutske / 154 / +7 / +1 / 303 / 396 / 0.39
13. Dr.Mikey / 132 / +0 / +35 / 103 / 173 / 0.76
14. ToT / 117 / +17 / +0 / 874 / 1001 / 0.12
15. marc0871 / 106 / +7 / +0 / 641 / 818 / 0.13
16. MooieTop6 / 105 / +7 / +12 / 1344 / 1516 / 0.07
17. greysbones / 104 / +1 / +7 / 1060 / 1153 / 0.09
18. sp3c / 90 / +5 / +7 / 29 / 39 / 2.31
19. Vino_Tinto / 85 / +10 / +0 / 256 / 293 / 0.29
20. maily / 85 / +43 / +1 / 452 / 500 / 0.17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bekijk deze YouTube-video
iemand die film wel eens gezien en ook gensapt?
nu was die film al vaag om op zijn minst te zeggen?
Wel mooie plaatjes.
maar die muziek geeft me de creeps enzo vooral.
[ Bericht 19% gewijzigd door kree op 13-09-2025 14:36:38 ]Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon bewaren tot maandag morgen zodat je op kantoor kan laten merken wie de echte alfa man isquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:29 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Prop, kinderarmpje en een pot vol.
Vaak in dezelfde middag
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon bewaren tot maandag morgen zodat je op kantoor kan laten merken wie de echte alfa man is![]()
![]()
Nog maar 2.690 punten en dan kan ik over jou heenquote:
Ik heb nog geen dag op kantoor gewerktquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon bewaren tot maandag morgen zodat je op kantoor kan laten merken wie de echte alfa man is![]()
Gewoon wachten tot 3e Kerstdagquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog maar 2.690 punten en dan kan ik over jou heen![]()
![]()
Oeps, moet ik dan over jou heen, dacht dat je over mij heen zou gaanquote:
![]()
![]()
Ohja, ik was in de war met 3e Paasdagquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, moet ik dan over jou heen, dacht dat je over mij heen zou gaan![]()
![]()
die muziek track geeft me echt de creeps enzo.quote:
wat het dan weer mooi maakt.Do what you love, love what you do!![]()
Wel bij de les blijven hequote:Op zaterdag 13 september 2025 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja, ik was in de war met 3e Paasdag
quote:meneer
Ik bolk dus ik benIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja niet verkeerd he. Kon 'm ook wel waarderenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker zeg die nieuwe rank 1![]()
![]()
De chain was gisteren (en op zondag weer een). Gisteren hadden we 500 gehaald, geen idee of dat veel isquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:06 schreef KoningWouter het volgende:
@:devzero veel succes met de war vandaag!We zijn maar een kleine faction en het kleine zusje van een grotere faction.
![]()
Geniet daar maar van schat, dat doe ik niet vaakquote:
Een MT6 bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voel me vereerdquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geniet daar maar van schat, dat doe ik niet vaak![]()
![]()
quote:En terecht
Ja dat is netjes hoor! Dat is het hoogst wat wij gehaald hebben iig de afgelopen 3 wars. Ik weet ook niet of dat veel is haha.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:42 schreef devzero het volgende:
[..]
De chain was gisteren (en op zondag weer een). Gisteren hadden we 500 gehaald, geen idee of dat veel isWe zijn maar een kleine faction en het kleine zusje van een grotere faction.
![]()
Ahhh jullie doen chains buiten wars om, ja dat is ook een optie.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:42 schreef devzero het volgende:
[..]
De chain was gisteren (en op zondag weer een). Gisteren hadden we 500 gehaald, geen idee of dat veel isWe zijn maar een kleine faction en het kleine zusje van een grotere faction.
![]()
Klopt. Ze proberen nu iemand uit de grotere faction te halen, anders mogen we niet eens meedoen met een warquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ahhh jullie doen chains buiten wars om, ja dat is ook een optie.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:52 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kijk uit hè.
Ik haal zo die video weer van stal.![]()
![]()
Hahaha mooi toch.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Ze proberen nu iemand uit de grotere faction te halen, anders mogen we niet eens meedoen met een war
Wij zijn inmiddels Zilver 3 qua rank. Maar helemaal van scratch beginnen klinkt ook wel weer heel leuk.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:54 schreef JustinK het volgende:
Was laatst een guy uit de faction in een war maar had geen extra kudo's en toen moest ie gerespawned worden![]()
![]()
![]()
Ik las het net op meer plaatsen code oranjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
van wat beste man? sorry had ff niet meegelezen ff uur.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:21 schreef devzero het volgende:
Wat zou @:kree van het weer vinden?
Snap ikquote:
ik googlen denk die CIA shit enzo. maar het gaat over sokken?quote:
Recht, links en dan rechtdoor en ben je te ver dan een stukje achteruitquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:26 schreef kree het volgende:
[..]
ik googlen denk die CIA shit enzo. maar het gaat over sokken?Noem je MT6 nou een ouwe sok?!?
![]()
LOLquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Recht, links en dan rechtdoor en ben je te ver dan een stukje achteruit
nee weet t ook niet meer idd nu,
maar denk je moet toch achter in die gang nog naar rechts en dan links...Do what you love, love what you do!![]()
Maar ik snap idd wel dat je aan de CIA enzo denkt, ook dat is er wel eens bij mij te binnen geschoten bij het zien van die afkorting!![]()
![]()
Running in circlesquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:30 schreef kree het volgende:
[..]
LOL
nee weet t ook niet meer idd nu,
maar denk je moet toch achter in die gang nog naar rechts en dan links...
Around and aroundWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:30 schreef ToT het volgende:
Maar ik snap idd wel dat je aan de CIA enzo denkt, ook dat is er wel eens bij mij te binnen geschoten bij het zien van die afkorting!. instanties met 3 letters in USA dus. fan ze zijn ze daar ervan.
maargoed geen idee waar dit over gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Maar goed dacht Kree is slapen maar hij is weer terug geroepen naar DTS
lol. ik ga wel vroeg slapen vanavond.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:33 schreef Dotteke het volgende:
Maar goed dacht Kree is slapen maar hij is weer terug geroepen naar DTSDo what you love, love what you do!![]()
Niet te diep gaan zoeken, want voor je het weet stuit je op informatie wie JFK vermoord heeft, and then they have to suicide you!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:31 schreef kree het volgende:
[..]. instanties met 3 letters in USA dus. fan ze zijn ze daar ervan.
maargoed geen idee waar dit over gaat.![]()
![]()
niet dat er verder nou zoveel boeiends is hier. dus dacht post nog maar ff meeDo what you love, love what you do!![]()
"het weer"quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
van wat beste man? sorry had ff niet meegelezen ff uur.Op jouw dating avonturen na, het meest besproken onderwerp in deze reeks
![]()
Saaiquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:35 schreef ToT het volgende:
Misschien weet @:mooietop6 waar het over gaat?![]()
ja de coverup is groot in USA dat weten we.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet te diep gaan zoeken, want voor je het weet stuit je op informatie wie JFK vermoord heeft, and then they have to suicide you!
Ze zouden niet hun hand ervoor omdraaien om je om te leggen denk ik.
Zie house of cards.Do what you love, love what you do!![]()
Zoals die knakker die geboeid, gekneveld en geblinddoekt in een park zelfmoord had gepleegd met 3 geweerschoten in z'n rug.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja de coverup is groot in USA dat weten we.
Zie house of cards.
Is al weer een aantal jaren geleden dat die gevonden werd, maar dat was uiteindelijk wel de conclusie van de autopsie. Was geloof ik toen zelfs hier op de Frontpage te vinden.![]()
Jimmy Carter was er achter gekomen wie JFK echt had omgebracht en ineens was hij dood.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja de coverup is groot in USA dat weten we.
Zie house of cards.
Elvis was er achter gekomen dat de maanlanding niet echt was en ineens was hij dood
Geloof het niet!![]()
De sheeple worden sowieso mak gehouden door de illuminati met bigpharma en AI.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Jimmy Carter was er achter gekomen wie JFK echt had omgebracht en ineens was hij dood.
Elvis was er achter gekomen dat de maanlanding niet echt was en ineens was hij dood
Geloof het niet!![]()
Als dit weer maar geen opmaat is voor komend halfjaar net als twee jaar geledenUw ADH vitamine Worst
Ach, je kent de oud-Hollandse tegeltjeswijsheid he: "Is het kutweer in oktober, dan wordt de winter erg sober".quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
Als dit weer maar geen opmaat is voor komend halfjaar net als twee jaar geleden![]()
Je moet toch moe zijn nu hoelang ben je nu op?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
lol. ik ga wel vroeg slapen vanavond.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Of de tandpasta fabrikanten die arsenicum in hun producten doen. Daarom ook nooit je tanden poetsen!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:40 schreef ToT het volgende:
En de codex allimentarius natuurlijk, die alle vitaminen in groenten en fruit verbiedt.![]()
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:34 schreef kree het volgende:
niet dat er verder nou zoveel boeiends is hier. dus dacht post nog maar ff mee
3 kratten lang, gok ik.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet toch moe zijn nu hoelang ben je nu op?![]()
Zo dan type je niet meer denk ikquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uiteraard wel genoeg colloïdaal zilver drinken om de slechte en goede bacteriën in balans te houden he!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Of de tandpasta fabrikanten die arsenicum in hun producten doen. Daarom ook nooit je tanden poetsen!![]()
![]()
![]()
Verspreid over hoe lang hij wakker is....hij heeft vast nog wel een semi-functionele lever!quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan type je niet meer denk ik![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:44 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik heb het nog bewust genegeerd!
![]()
valt wel mee hoor?quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet toch moe zijn nu hoelang ben je nu op?
van donderdag/vrijdag best oke geslapen?
Vrijdag/Zaterdag niet zo dan. Maar tussendoor ook nog.Do what you love, love what you do!![]()
Je bent hier de hele nacht en dag geweest volgens mij, en van de week ook een keertje de hele nacht en een halve dag. Das best veel zonder slaapquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:46 schreef kree het volgende:
[..]
valt wel mee hoor?
van donderdag/vrijdag best oke geslapen?
Vrijdag/Zaterdag niet zo dan. Maar tussendoor ook nog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
relatief gezien valt t mee moet ik zeggen? beetje fucked up ritme had ik ook wel deze week.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent hier de hele nacht en dag geweest volgens mij, en van de week ook een keertje de hele nacht en een halve dag. Das best veel zonder slaapDo what you love, love what you do!![]()
Dat doe je zelf, en dan ben je ziek en ga je hele nachten opzitten, is toch niet gezond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eensquote:Op zaterdag 13 september 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
Dat doe je zelf, en dan ben je ziek en ga je hele nachten opzitten, is toch niet gezond?Do what you love, love what you do!![]()
Maar goed ik zeg Bolk maar weer
je mag gewoon zeggen, zeg ook niet dat t goed is wat ik doe ofzo. maar dat was wel wat t wasquote:
Naja volgende week weer werken kom ik wel weer in ritme.Do what you love, love what you do!![]()
zou ook doen als ik t zou zien. of denk iedereen wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
Verpleegster reanimeert dronken baby-wasbeer
https://www.telegraaf.nl/(...)asbeer/90187569.html
iig goed dronken die. naja
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: