SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ff zoekenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:24 schreef maily het volgende:
Doe een plaatje van een dikke duim in de OP?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
maargoed omdat jullie me dan haten zowat nu? voor de duidelijkheid en samengevat. Ik doe niet lelijk in supermarkten en zeker niet tegen ouderen. Sterker nog maak nog wel eens een praatje.
Wat ik wel doe om dat te omzeilen bestel gewoon wat we in de randstad kunnen dus. binnen 20min en bij jullie platteland niet
Goed. hahaha. tis maar wat makkelijker is he, maar laat ik duidelijk zijn hoe ik me irriteer ook in supermarkt. ik zal nooit lelijk doen tegen anderen.
Do what you love, love what you do!![]()
arme kind. kusje erop?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Klein beetje mn duim verbrand bij het wokken netDo what you love, love what you do!![]()
Wokspatel lag er iets te lang in toen ik iets wou pakken
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oei.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:28 schreef hemarookworst het volgende:
Klein beetje mn duim verbrand bij het wokken net
Hopelijk is je maaltijd niet verbrand![]()
![]()
Dus als mensen anders denken haten ze die persoon die anders denkt dat hij of zij denkt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:27 schreef kree het volgende:
maargoed omdat jullie me dan haten zowat nu? voor de duidelijkheid en samengevat. Ik doe niet lelijk in supermarkten en zeker niet tegen ouderen. Sterker nog maak nog wel eens een praatje.
Wat ik wel doe om dat te omzeilen bestel gewoon wat we in de randstad kunnen dus. binnen 20min en bij jullie platteland niet
Goed. hahaha. tis maar wat makkelijker is he, maar laat ik duidelijk zijn hoe ik me irriteer ook in supermarkt. ik zal nooit lelijk doen tegen anderen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
haha jaja ken het dit soort dingen. heb nog brandvlek van pizza uit de oven halen. LOLquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wokspatel lag er iets te lang in toen ik iets wou pakkenDo what you love, love what you do!![]()
Oeps dommiequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
Wokspatel lag er iets te lang in toen ik iets wou pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wacht ff hoor wat zeg of vraag je nuquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus als mensen anders danken haten ze die persoon die anders denkt dat hij of zij denkt?
Als mensen anders denken (althans ga vanuit) dhaten ze die persoon? die anders denkt hij opzij denkt?
Wat vraag je nu? Ik kom er ff niet uit zo.Do what you love, love what you do!![]()
Dat nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:30 schreef maily het volgende:
[..]
Oei.
Hopelijk is je maaltijd niet verbrandUw ADH vitamine Worst
Laat maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:34 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff hoor wat zeg of vraag je nu
Als mensen anders denken (althans ga vanuit) dhaten ze die persoon? die anders denkt hij opzij denkt?
Wat vraag je nu? Ik kom er ff niet uit zo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruik je geen ovenwant dan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
haha jaja ken het dit soort dingen. heb nog brandvlek van pizza uit de oven halen. LOLUw ADH vitamine Worst
heerlijk ik weet ik ben daar altijd ook goed in voor mezelf heel logische verhaal neerzetten en dat niemand er geen reet van snapt. maargoed meestal ontcijfer ik ze wel, maar deze moet wat toelichting.Do what you love, love what you do!![]()
iedereen snapt het behalve jiijquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:35 schreef kree het volgende:
heerlijk ik weet ik ben daar altijd ook goed in voor mezelf heel logische verhaal neerzetten en dat niemand er geen reet van snapt. maargoed meestal ontcijfer ik ze wel, maar deze moet wat toelichting.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee zeg maar? tis niet erg? zeg maar wat je wil weten of vraagt? ik kwam er niet uit.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms denk je?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen snapt het behalve jiij
wie is iedereen trouwens?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: