Omdat ik vind dat de polarisatie in Amerika het probleem is van de Amerikanen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
je bent een beetje van het padje af
Maar het plaatje staat dus overal. Het is op X te vinden, het is op facebook te vinden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En dat maakt het een leugen dat ik over een link naar bluesky zeg 'Tsja, Bluesky'? Gaat het wel helemaal lekker met je?
dat mag maar het is niet juist om jonge mensen met verfrissende ideeën ook al zijn het niet de mijne dood te schietenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij hoeft niet heilig verklaard te worden.
Er valt meer dan zat op zijn ideeen af te dingen.
Dank.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik buitengewoon knap van je
quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar er mankeert dan ook iets aan jouw ogen.
Aan de jouwe ookquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik zie anders de afgelopen dagen met name van de linkerzijde dat er triomfantelijk wordt geconcludeerd dat hij rechts is (terwijl er simpelweg niets vaststaat).
Neehoor, ik zie perfect waar oa. jij mee bezig bent.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar er mankeert dan ook iets aan jouw ogen.
Weet ik. Het gaat me om de verhalen over abortussen in het laatste trimester en baby’s die in stukken worden geknipt. Volgens mij zit er een medische reden achter omdat het geen levensvatbare kinderen zijn als ze geboren worden door afwijkingen en handicaps en is het niet zo omdat de moeder er toch geen zin in heeft ofzo.quote:
Lastig he, zo'n spiegel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, jouw bron is de enige betrouwbare, want die zegt wat jij graag wil horen...
nee niemand verdient de kogel voor zijn of haar denkbeeldenquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja dat vonden sommige mensen ook van Charlie. Dat mag.
Dat politici hun volgelingen parkeren op diverse posities is niet voorbehouden aan Trump. Dat is gemeengoed in de VS.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik vind dit soort verhalen altijd extreem grappig als ik tegelijkertijd nadenk over de aanstellingen van Trump. Blijkbaar is DEI niet de enige reden dat totale klapmongolen op topfuncties terecht komen.
Heb nergens gezegd dat iemand een kogel verdient door denkbeelden.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee niemand verdient de kogel voor zijn of haar denkbeelden
en de jongen had ook goede ideeën
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 13 september 2025 14:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nergens gezegd dat iemand een kogel verdient door denkbeelden.
Wat een onzin. We hoeven ons niets aan te trekken wat een moorddadige gek vindt van zijn slachtoffer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:04 schreef SpecialK het volgende:
Maargoed.. Als dat Groyper verhaal klopt ... als... dan is de ironie wel dat na al die mensen die jaren lang Charlie Kirk hebben weggezet als gevaarlijke extremistische/racistische/seksistische/etc gek die gestopt moet worden dat hij uiteindelijk werd vermoord omdat hij veel te gematigd was.
Wat een wereld.
Hoeft niet, want ik vind dat niemand een kogel verdient.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
ok luister dit en zeg dan of die iemand de kogel verdient
Ik had het met name over dat in de reacties het voor zoete koek wordt geslikt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar het plaatje staat dus overal. Het is op X te vinden, het is op facebook te vinden.
Dus wat was je punt precies, anders dan proberen te suggereren dat het niet correct kan zijn omdat het op een nominaal links (veronderstelt) medium gepubliceerd wordt?
Dan had je wel anders gereageerd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Neehoor, ik zie perfect waar oa. jij mee bezig bent.
Nee, daarom reageer ik precies zoals ik reageer.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan had je wel anders gereageerd.
Natuurlijk, maar hoef je nog niet zo over een weduwe te praten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij hoeft niet heilig verklaard te worden.
Er valt meer dan zat op zijn ideeen af te dingen.
Is die NF in het midden van Nick Fuentes of van National Front?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:46 schreef NatteLont het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs.
[ afbeelding ]
De wet is zoals deze is. Als het puur zou gaan om dat soort gevallen, dan kun je daar (net zoals in Nederland) de grens op aanpassen. Nou is het natuurlijk in de praktijk zo dat er geen gebruik van zal worden gemaakt lijkt mij, want hoe eerder je aborteert, hoe minder last je ervan hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Weet ik. Het gaat me om de verhalen over abortussen in het laatste trimester en baby’s die in stukken worden geknipt. Volgens mij zit er een medische reden achter omdat het geen levensvatbare kinderen zijn als ze geboren worden door afwijkingen en handicaps en is het niet zo omdat de moeder er toch geen zin in heeft ofzo.
Dat zal mij dan ontgaan zijn, over de weduwe hoeven we het wmb niet te hebben, mits zij zich politiek afzijdig hield.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar hoef je nog niet zo over een weduwe te praten.
Dan ben je gewoon een eikel, mijn mening.
Lastig hè, niet net doen alsof de ander al een (voorlopige) conclusie heeft getrokken terwijl jij dat als enige wel hebt gedaan?quote:
waarom moet een weduwe zich politiek afzijdig houden ????????quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat zal mij dan ontgaan zijn, over de weduwe hoeven we het wmb niet te hebben, mits zij zich politiek afzijdig hield.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |