SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik had deze TTDon't follow me. I am lost too
.
je onderschat me mailyquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Laten neerstorten kunnen we allemaal
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Livestreamquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Laat maar zien dan dat je het kunt.
Dan.praten we verder.Don't follow me. I am lost too
.
om maar anders te zeggen, want zeg niet dat ik een piloot ben.
maar stel ze kunnen beiden niet anders meer, dan ben ik je beste kans
![]()
.
Bye bye
.
Bof ik even.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:53 schreef kree het volgende:
om maar anders te zeggen, want zeg niet dat ik een piloot ben.
maar stel ze kunnen beiden niet anders meer, dan ben ik je beste kans
Mja ik vlieg nooit.![]()
ja lol dat is ook alleen maar met flight simulator. en over gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Laat maar zien dan dat je het kunt.
Dan.praten we verder.
Maarrrrr en meen ik eerlijk, ik zou nog wel beetje weten wat waar zit en hoe en wat in een cockpit. je bent mijn beste kans als beide piloten uitvallen.Do what you love, love what you do!![]()
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je wel samen met Willem Alexander gaan vliegenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Keuzes kree ...quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.
Stoppen met roken bijvoorbeeld ...![]()
geloof me. ik heb alles nagezocht en hoe en wat. nog steeds kan het.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je wel samen met Willem Alexander gaan vliegen
Maar wat ik vond. 1min vliegen kost 10 euro. daar komt t op neer. en dat is alleen nog voor de lol.
Ik zie het niet meer gebeuren, maarja wie weet ooit he?Do what you love, love what you do!![]()
En in de luchtquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
Lekker vliegen over land en over zeeUw ADH vitamine Worst
toch maar 40 uur blijven werken en sparenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hmmms tis wel beetje wens van me nog, maar ben er te oud voor enzo denk. en kost heeeeeeel veel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Keuzes kree ...
Stoppen met roken bijvoorbeeld ...Do what you love, love what you do!![]()
Vliegbrevet kost 15k - 20k, best veel maar ook geen onmogelijk bedrag als je het graag wil en zelf beetje boven modaal verdientquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me. ik heb alles nagezocht en hoe en wat. nog steeds kan het.
Maar wat ik vond. 1min vliegen kost 10 euro. daar komt t op neer. en dat is alleen nog voor de lol.
Ik zie het niet meer gebeuren, maarja wie weet ooit he?Uw ADH vitamine Worst
zucht ja mss. naja heb 40000 nu inmiddelsquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toch maar 40 uur blijven werken en sparenDo what you love, love what you do!![]()
Waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms tis wel beetje wens van me nog, maar ben er te oud voor enzo denk. en kost heeeeeeel veel.![]()
Maar als de weg weg is heb je geen waar een wil is een weg meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nouja precies en niet wat ik kan betalen dus nu, of niet zonder lening. enne denk daarvoor te oud voor ze willen doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vliegbrevet kost 15k - 20k, best veel maar ook geen onmogelijk bedrag als je het graag wil en zelf beetje boven modaal verdientDo what you love, love what you do!![]()
Ook niet minderquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Maar als de weg weg is heb je geen waar een wil is een weg meer![]()
Als de wil maar niet weg isquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Maar als de weg weg is heb je geen waar een wil is een weg meer![]()
![]()
Waar en wil is is een vliegtuig zoef zoef zoefffff vliegen in de luchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien eerste doel private Pilot halen
e.
PPL dus. naja dat is al lastig. maar mss hDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
wat zien jullie dan voor je? en hoeft niks bijzonders te zijn. maar voor komende jaar wat je leuk zou vinden voor jezelf enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef kree het volgende:
wat zien jullie dan voor je? en hoeft niks bijzonders te zijn. maar voor komende jaar wat je leuk zou vinden voor jezelf enzo.![]()
![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.![]()
![]()
een daarna? want werk enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Nog veel beren op de weg hoor. Als ik de eerste ronde door kom moet ik nog naar Eindhoven voor een technische opdracht.quote:![]()
Motivatie rambolkquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.
Je kan het, rammen gonna ram'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja je moet er wat voor over hebben. Maar het kan!quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog veel beren op de weg hoor. Als ik de eerste ronde door kom moet ik nog naar Eindhoven voor een technische opdracht.![]()
vertel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog veel beren op de weg hoor. Als ik de eerste ronde door kom moet ik nog naar Eindhoven voor een technische opdracht.Do what you love, love what you do!![]()
Borrelquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Motivatie rambolk
Je kan het, rammen gonna ram![]()
![]()
![]()
Wat moet ik er nog meer over vertellen?quote:
Het is een traineeship voor Software Architect. Mijn droombaan.![]()
oquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog meer over vertellen?
Het is een traineeship voor Software Architect. Mijn droombaan.nou hoeft niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat moet ik er nog meer over vertellen?
Het is een traineeship voor Software Architect. Mijn droombaan.
hmmms maat dat is je droombaan om?Do what you love, love what you do!![]()
Dat ik @JustinK kan verslaanquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef kree het volgende:
wat zien jullie dan voor je? en hoeft niks bijzonders te zijn. maar voor komende jaar wat je leuk zou vinden voor jezelf enzo.en hem van zijn nummer 1 plek verstoot
Omdat mij het fantastisch lijkt om oplossingen te vinden voor complexe problemen waarna iemand anders het daadwerkelijk kan gaan implementeren.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:20 schreef kree het volgende:
[..]
o
[..]
nou hoeft niet?
hmmms maat dat is je droombaan om?![]()
![]()
Oss als dat je doel is voor dit jaar dan heb ik al twijfels. wat zou je zelf willen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ik @:JustinK kan verslaanen hem van zijn nummer 1 plek verstoot
Ik dacht dat je daar niet meer voor ging, dat je dat wel gehad hebtquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ik @:JustinK kan verslaanen hem van zijn nummer 1 plek verstoot
![]()
![]()
I heb hele grote twijfels dat kan ik je wel zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Oss als dat je doel is voor dit jaar dan heb ik al twijfels. wat zou je zelf willen?
Ja met mij ook wel goed hoor. Nog beetje snotterig, maar dat mag geen naam hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Met mij wel ok en met jou?![]()
![]()
Volgend jaar kan ik daar natuurlijk anders over denken, je weet het niet hequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar niet meer voor ging, dat je dat wel gehad hebtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waarquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens jaar kan ik daar natuurlijk anders over denken, je weet het niet he![]()
![]()
SnotKquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met mij ook wel goed hoor. Nog beetje snotterig, maar dat mag geen naam hebben![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Owjee nou toch beterschap! Gelukkig is het weekend, pak je in (met een dekentjequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met mij ook wel goed hoor. Nog beetje snotterig, maar dat mag geen naam hebben) hopelijk blijft het daarbij.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik had altijd dat ze net te kort waren
Het ergste is al achter de rug hoor, dus komt goedquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Owjee nou toch beterschap! Gelukkig is het weekend, pak je in (met een dekentje) hopelijk blijft het daarbij.
![]()
![]()
O jij hebt mij dus aangestokenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja met mij ook wel goed hoor. Nog beetje snotterig, maar dat mag geen naam hebben
Zwz regenquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dat probleem omdat meestal de broekspijpen net te lang zijn.
Verpest alles!
Maar kunnen niet zonder wateeeer
Ja nieuwe jaren nieuwe kansen zou ik zeggen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is hetquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nieuwe jaren nieuwe kansen zou ik zeggen.![]()
Nee ik ben 1m53quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Ik had altijd dat ze net te kort warenWerewolf
Beter, ergste gehadquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het ergste is al achter de rug hoor, dus komt goedniet dat je opeens wat anders krijgt.
Had 1 keer de griep niet goed uitgeziekt erna kwam zo weer terug.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik 176quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je weet het nooit, maar hoop dat dit het wel wasquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter, ergste gehadniet dat je opeens wat anders krijgt.
Had 1 keer de griep niet goed uitgediept erna kwam zo weer terug.![]()
![]()
Ja dat kan ook nog, ben je net iets te vroeg weer aan de slag gegaan natuurlijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter, ergste gehadniet dat je opeens wat anders krijgt.
Had 1 keer de griep niet goed uitgeziekt erna kwam zo weer terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
Reageert er eens iemand inhoudelijk op @:Kree peert hij hem...![]()
![]()
Hij is vast geschrokken nuquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
Reageert er eens iemand inhoudelijk op @:Kree peert hij hem...
Mijn zus heeft 2 keer corona gehad en afgezien.
Ik snotter al jarenWerewolf
Ukkiequote:(kan ik nooit zeggen nu wel ben zelf 1.60)
Biggiequote:Op zaterdag 13 september 2025 11:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ukkie(kan ik nooit zeggen nu wel ben zelf 1.60)
![]()
![]()
Hij ging verder Heartstopper kijken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:28 schreef KoningWouter het volgende:
Reageert er eens iemand inhoudelijk op @:Kree peert hij hem...![]()
Het is even nodig, maar daarna kan ie losquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis maar GT4 maar op naar de GT3![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het is even nodig, maar daarna kan ie los![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja soms moeilijk in te schatten en druk van de werkgever die dan niet accepteert dat je te lang ziek bent.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog, ben je net iets te vroeg weer aan de slag gegaan natuurlijk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar het komt allemaal door de auto!!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar het komt allemaal door de auto!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
its all the car
Dan had hij pech en moest je nog langer de ziekte wet in of nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja soms moeilijk in te schatten en druk van de werkgever die dan niet accepteert dat je te lang ziek bent.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik zou je zeggen, dat ging allemaal niet zo makkelijk en daarna werd mijn contract niet verlengd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan had hij pech en moest je nog langer de ziekte wet in of niet
Werkgever kijkt er minder menselijk naar.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Boodschappen doen, stofzuigen, etcquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah joh
ff broodje smeren enzo![]()
![]()
boodschappen al gedaanquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Boodschappen doen, stofzuigen, etcThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nog welquote:
met zijn andere auto zal hij een ander nummer hebben?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Denk het welquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog wel
met zijn andere auto zal hij een ander nummer hebben?![]()
981quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nog wel
met zijn andere auto zal hij een ander nummer hebben?![]()
![]()
heej je dromen nagaan zijn nooit verkeerd, maarja je moet t ook nog bekostigen he
zou ik PPL halen? naja mss nog ooit. en dat is echt de eerste die je kunt krijgen in luchtvaart.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
Daar rij je dan met 100 pk minder en 150 kg meer
hij moet gewoon heel blijven en die ronden rijdenquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hij pakt ze wel weer terug in het bochtige gedeelteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja klopt, deze race heeft een ander doelquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij moet gewoon heel blijven en die ronden rijden![]()
![]()
Heb nu een natuurlijk anti stress middel. Helpt ook bij inslapen.Werewolf
naja moet je je bedenken of dat handig is op dit tijdstip. hahahaha.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Heb nu een natuurlijk anti stress middel. Helpt ook bij inslapen.
maar herken het wel hoor rare nachten en slapen.Do what you love, love what you do!![]()
Ooooo die is jarig vandaag!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoCadeautje voor Mini-ToT is binnen!
Mini-ToT van harte gefeliciteerd met je 7e verjaardag!!!![]()
![]()
![]()
![]()
7 jaar papa vandaag!quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:28 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoCadeautje voor Mini-ToT is binnen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee staat gepland voor vanavondquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:23 schreef kree het volgende:
[..]
naja moet je je bedenken of dat handig is op dit tijdstip. hahahaha.
maar herken het wel hoor rare nachten en slapen.Werewolf
voor mij ook trouwens, ff wakker blijven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee staat gepland voor vanavondDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ooooo die is jarig vandaag!!
Mini-ToT van harte gefeliciteerd met je 7e verjaardag!!!![]()
![]()
Dank je!
![]()
![]()
zit ff die film good boys maar te kijken, naja. moet er toch nog om lachen enzoDo what you love, love what you do!![]()
Wel met jou.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh, welterustenquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ben bijna door de koffie heen.... Dus een bezoek aan de winkel is absoluut noodzakelijk vandaag
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoon laten bezorgen joh?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben bijna door de koffie heen.... Dus een bezoek aan de winkel is absoluut noodzakelijk vandaagDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben bijna door de koffie heen.... Dus een bezoek aan de winkel is absoluut noodzakelijk vandaag
O dat kan niet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben bijna door de koffie heen.... Dus een bezoek aan de winkel is absoluut noodzakelijk vandaagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawel hoor, maar ik dacht ik gooi er gewoon een mededeling inquote:
Ik moet ook een pozza halen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
hmmms really ik ben al helemaal fan van flink, binnen 20 min bezorgd enzo.
maargoed weet niet of ze dat overal hebben.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar ik dacht ik gooi er gewoon een mededeling in
Ik moet ook een pozza halen.![]()
waar blijven de vitamientjesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat zal hier wel niet, bezorgen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:55 schreef kree het volgende:
hmmms really ik ben al helemaal fan van flink, binnen 20 min bezorgd enzo.
maargoed weet niet of ze dat overal hebben.
Plus elke dag wandelen is gezond. Steeds maar binnen zitten is ook niks.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ho ho ho. Ik vind wonen in de provincie helemaal prima. Lekker rustig hier.quote:
Vorige week had ik mijn portie file in de randstad wel weer gehad.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
waar en ben het met je eens, maar moet zeggen het is vaak wel makkelijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zal hier wel niet, bezorgen.
Plus elke dag wandelen is gezond. Steeds maar binnen zitten is ook niks.
zou er ook niet dood gevonden willen wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ho ho ho. Ik vind wonen in de provincie helemaal prima. Lekker rustig hier.
Vorige week had ik mijn portie file in de randstad wel weer gehad.
de randstad
de helft denkt echt beter te zijn dan de rest van NL![]()
omdat ze in een grote stad wonen
man wat triestThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
het hangt er betje vanaf wel waar je woont, dit is randstad waar ik woon, maar niet stad als je snapt?quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou er ook niet dood gevonden willen worden
de randstad
in bv Amsterdam of Rotterdam. of erger nog Den Haag zou ik ook niet willen wonen.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk niet, ik stel ff verschil duidelijk, maarre ik zou het liefst in huisje ergens op de Veluwe wonen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 12:58 schreef greysbones het volgende:
de helft denkt echt beter te zijn dan de rest van NL![]()
omdat ze in een grote stad wonen
man wat triestDo what you love, love what you do!![]()
welk verschil stel je danquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:00 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik stel ff verschil duidelijk, maarre ik zou het liefst in huisje ergens op de Veluwe wonen.
![]()
nou bv dus dat ik hier wel flink kan appen enzo mobiel en dat ik binnen 20 min netjes voor de deur afgegeven is?quote:
Nu woon ik toevallig heel dicht bij distributie van ze. Wel makkelijk eigenlijk, gebruik t vaak.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
ik snap dat jullie plattelands mensen dat niet zo hebben. maarja je went eraan he dat t kan?Do what you love, love what you do!![]()
nou whoeptiedoequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou bv dus dat ik hier wel flink kan appen enzo mobiel en dat ik binnen 20 min netjes voor de deur afgegeven is?
Nu woon ik toevallig heel dicht bij distributie van ze. Wel makkelijk eigenlijk, gebruik t vaak.
je kunt Flink appen
stoer
hier op de veluwe moeten we natuurlijk nog te voet naar de boer om onze booschappen te doen
auto;s bestaan hier nog niet
![]()
plattelands mensenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:03 schreef kree het volgende:
ik snap dat jullie plattelands mensen dat niet zo hebben. maarja je went eraan he dat t kan?
man3Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
je schopt mensen tegen de schenenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:04 schreef kree het volgende:
LOL niet boos worden nu? ik overtrek het beetje natuurlijk
en dan doe je of je een en al onschuld bent
en het grappig bedoelde
newsflits
je bent niet grappigThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
LOl wist dat er zo soort reactie op zou komen, maar deed het er beetje om ook
jaja gut gut. tuurlijk was het grappig bedoelt en als mensen dat niet begrijpen dan hebben ze geen gevoel voor humor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
je schopt mensen tegen de schenen
en dan doe je of je een en al onschuld bent
en het grappig bedoelde
newsflits
je bent niet grappigDo what you love, love what you do!![]()
zo grappig ook
geeft exact weer hoe jullie Randstedelingen denken over mensen buiten de randstad
je hebt geen humorquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
jaja gut gut. tuurlijk was het grappig bedoelt en als mensen dat niet begrijpen dan hebben ze geen gevoel voor humor.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ppfffffWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja we kijken toch beetje neer op julliequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:06 schreef greysbones het volgende:
zo grappig ook
geeft exact weer hoe jullie Randstedelingen denken over mensen buiten de randstad
Wtf grey tuurlijk niet. neem je dit me nu echt kwalijk? LOL t was maar grapje. jemig zeg je kunt ook nergens tegen?Do what you love, love what you do!![]()
* greysbones pakt een sticker en plakt het lek bij Dottekequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ALs ik iedere keer dat je dat zegt moet note was je boekje nu overvol
Vitamine Pquote:Op zaterdag 13 september 2025 12:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
waar blijven de vitamientjes![]()
![]()
Als ik naar buiten kijk zie ik bomen
en hoor ik vogels fluiten....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt een sticker en plakt het lek bij DottekeMeer een moedeloze pppfffff was het
de Katwijkse kust.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:08 schreef maily het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal dit uitzicht he
[ link | afbeelding ]![]()
naja jullie hebben weer wat anders wat ik dan mooier vind?Do what you love, love what you do!![]()
Je meent het, hoe bestaat het?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik bomen en hoor ik vogels fluiten....
ik zie bomenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik naar buiten kijk zie ik bomen
en hoor ik vogels fluiten....![]()
struiken
bloemen
vogels
vossen
dassen
katten
honden
vissenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Veel groen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:09 schreef kree het volgende:
[..]
de Katwijkse kust.![]()
naja jullie hebben weer wat anders wat ik dan mooier vind?
De ruimte.
Geen Flink maar dat boeit me niks.
Ga liever zelf mijn boodschappen doen.![]()
weet je ik woon me hele leven hier en met zee en strand?
Maar ik zou bv wel meer in Limburg willen wonen of iets met bergen enzo riviertjes? dat is toch ook mooi?
Ik ken dit plaatje onderhand hoor van zee duin en strand. en wss is zelfs voor anderen die hier niet wonen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Veel groen.
De ruimte.
Ga liever zelf mijn boodschappen doen.![]()
![]()
![]()
je hebt geen flink
omg
hoe kun je nog zo leven
Zee en strand is ook mooiquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:11 schreef kree het volgende:
weet je ik woon me hele leven hier en met zee en strand?
Maar ik zou bv wel meer in Limburg willen wonen of iets met bergen enzo riviertjes? dat is toch ook mooi?
Ik ken dit plaatje onderhand hoor van zee duin en strand. en wss is zelfs voor anderen die hier niet wonen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet ik. voordelen en nadelen, maakte ook maar geintje he. damn wist ik veel dat t gelijk zo serieus zou worden genomen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Veel groen.
De ruimte.
Ga liever zelf mijn boodschappen doen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben flink 💪quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je hebt geen flink
omg
hoe kun je nog zo leven
Heb een vriezer en een voorraadkast.![]()
boksquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik ben flink 💪
Heb een vriezer en een voorraadkast.
me too
naja al met al is flink wel handig dat moet ik toegeven, zou ik het opgeven enzo om ergens anders te wonen. Ja hoor wss wel
bijna een week aan het strand gezeten in spanjequote:Op zaterdag 13 september 2025 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Maar in de zomer kun je daar niet fatsoenlijk lopen/fietsen/autorijden vanwege de toeristen.
je kon de auto nooit kwijt in de buurt
altijd geluid /lawaai
druk
etc
leuk voor een week
maar ook niet meer dan datThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Er zijn altijd wel plekjes waar weinig mensen komen hoor, althans die wisten wij wel te vinden toen mijn tante en opa aan zee woondenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:13 schreef maily het volgende:
[..]
Maar in de zomer kun je daar niet fatsoenlijk lopen/fietsen/autorijden vanwege de toeristen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik woon dan technisch gezien in de randstad, maar toch is dat nog niet helemaal hier enzo waar ik woon, tis totaal nl geen stad.Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan moet je zelf boodschappen doen 😱quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:13 schreef kree het volgende:
naja al met al is flink wel handig dat moet ik toegeven, zou ik het opgeven enzo om ergens anders te wonen. Ja hoor wss wel![]()
kan niet anders zeggen. tis nog steeds dorp. dit hier Rijnsburg. en waar ik van kind woonde katwijk ook.Do what you love, love what you do!![]()
OMGquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan moet je zelf boodschappen doen 😱
dan ga je toch deud
lopen
in een winkel spullen zoeken
dat kan toch niet!!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja dat is wel kut dan iddquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:15 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan moet je zelf boodschappen doen 😱. LOL
![]()
![]()
nee idd en die bejaarden voor je. en met winkelwagens pad blokkeren, het is echt ellendig.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
OMG
dan ga je toch deud
lopen
in een winkel spullen zoeken
dat kan toch niet!!
En als je er wat van zegt krijg je ook nog grote bek. van wat moet jij knul. dit is mijn daguitje. en ga hier zolang staan als ik wil en kletsen.
Ja idd heerlijk dat winkelen in supermarkten.Do what you love, love what you do!![]()
heerlijk vind ik dat dat online bestellen, niet dat gezeik in winkel. kost me alleen maar tijd joh. tis hier sneller als ik het bestel als dat ik naar die winkel ga die echt 10 min lopen is als niet minder en terug en langs kassa.
Ze verslaan die tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Er wat van zeggen? Ik zie het al voor me hoe jij daar commentaar op levertquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
nee idd en die bejaarden voor je. en met winkelwagens pad blokkeren, het is echt ellendig.
En als je er wat van zegt krijg je ook nog grote bek. van wat moet jij knul. dit is mijn daguitje. en ga hier zolang staan als ik wil en kletsen.
Ja idd heerlijk dat winkelen in supermarkten.![]()
![]()
![]()
Je kunt ook vragen of je er even langs mag.![]()
ach ben altijd lief hoor want je moet niet zien dat ik daar als iemand loop die boos is, als ik er ben doe ik altijd lief en zeker met oudjes doe ik graag praatje. Maar niet altijd zin in he? wil gewoon ff snel hebben wat ik nodig heb en dan heb ik er geen tijd voor.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja je tijd kan je dan beter hier bestedenquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:19 schreef kree het volgende:
heerlijk vind ik dat dat online bestellen, niet dat gezeik in winkel. kost me alleen maar tijd joh. tis hier sneller als ik het bestel als dat ik naar die winkel ga die echt 10 min lopen is als niet minder en terug en langs kassa.
Ze verslaan die tijd.
En dan krijg je een grote bek van die bejaarden?quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
ach ben altijd lief hoor want je moet niet zien dat ik daar als iemand loop die boos is, als ik er ben doe ik altijd lief en zeker met oudjes doe ik graag praatje. Maar niet altijd zin in he? wil gewoon ff snel hebben wat ik nodig heb en dan heb ik er geen tijd voor.![]()
ik woon 3 km van een winkel
en ik kan nog steeds binnen 10 minuten boodschappen doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nee dat kwam uit zijn dikke duimquote:Op zaterdag 13 september 2025 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
En dan krijg je een grote bek van die bejaarden?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou hoe je t denkt of niet. en denk dan kom ik hier onhandiger over? Heb altijd best goeie kletspraatjes met mensen ook in die winkel zelfs.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:20 schreef maily het volgende:
[..]
Er wat van zeggen? Ik zie het al voor me hoe jij daar commentaar op levert![]()
![]()
![]()
Je kunt ook vragen of je er even langs mag.
ik gooi hier alleen ff me irritatie eruit.....Do what you love, love what you do!![]()
ik kan altijd goed met ze praten, meestal nog leuke gesprekjes ook. denk nou niet dat ik een aso ben ofzo want is echt niet zo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
En dan krijg je een grote bek van die bejaarden?Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: