SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't follow me. I am lost too
.
When everything feels like the movies
Yeah, you bleed just to know you're alive![]()
Ik had deze TTDon't follow me. I am lost too
.
je onderschat me mailyquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:47 schreef maily het volgende:
[..]
Laten neerstorten kunnen we allemaal
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
.
![]()
![]()
.
Livestreamquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Laat maar zien dan dat je het kunt.
Dan.praten we verder.Don't follow me. I am lost too
.
om maar anders te zeggen, want zeg niet dat ik een piloot ben.
maar stel ze kunnen beiden niet anders meer, dan ben ik je beste kans
Do what you love, love what you do!![]()
![]()
.
Bye bye
.
Bof ik even.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:53 schreef kree het volgende:
om maar anders te zeggen, want zeg niet dat ik een piloot ben.
maar stel ze kunnen beiden niet anders meer, dan ben ik je beste kans
Mja ik vlieg nooit.![]()
ja lol dat is ook alleen maar met flight simulator. en over gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:53 schreef maily het volgende:
[..]
Laat maar zien dan dat je het kunt.
Dan.praten we verder.
Maarrrrr en meen ik eerlijk, ik zou nog wel beetje weten wat waar zit en hoe en wat in een cockpit. je bent mijn beste kans als beide piloten uitvallen.Do what you love, love what you do!![]()
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je wel samen met Willem Alexander gaan vliegenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Keuzes kree ...quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.
Stoppen met roken bijvoorbeeld ...![]()
geloof me. ik heb alles nagezocht en hoe en wat. nog steeds kan het.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan je wel samen met Willem Alexander gaan vliegen
Maar wat ik vond. 1min vliegen kost 10 euro. daar komt t op neer. en dat is alleen nog voor de lol.
Ik zie het niet meer gebeuren, maarja wie weet ooit he?Do what you love, love what you do!![]()
En in de luchtquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:57 schreef Lovely het volgende:
Lekker vliegen over land en over zeeUw ADH vitamine Worst
toch maar 40 uur blijven werken en sparenquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:56 schreef kree het volgende:
ik zou graag piloot licentie halen he. en heb opgezocht, maar tis fucking expensive enzo.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
hmmms tis wel beetje wens van me nog, maar ben er te oud voor enzo denk. en kost heeeeeeel veel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:57 schreef maily het volgende:
[..]
Keuzes kree ...
Stoppen met roken bijvoorbeeld ...Do what you love, love what you do!![]()
Vliegbrevet kost 15k - 20k, best veel maar ook geen onmogelijk bedrag als je het graag wil en zelf beetje boven modaal verdientquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me. ik heb alles nagezocht en hoe en wat. nog steeds kan het.
Maar wat ik vond. 1min vliegen kost 10 euro. daar komt t op neer. en dat is alleen nog voor de lol.
Ik zie het niet meer gebeuren, maarja wie weet ooit he?Uw ADH vitamine Worst
zucht ja mss. naja heb 40000 nu inmiddelsquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
toch maar 40 uur blijven werken en sparenDo what you love, love what you do!![]()
Waar een wil is is een weg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms tis wel beetje wens van me nog, maar ben er te oud voor enzo denk. en kost heeeeeeel veel.![]()
Maar als de weg weg is heb je geen waar een wil is een weg meer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
nouja precies en niet wat ik kan betalen dus nu, of niet zonder lening. enne denk daarvoor te oud voor ze willen doen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vliegbrevet kost 15k - 20k, best veel maar ook geen onmogelijk bedrag als je het graag wil en zelf beetje boven modaal verdientDo what you love, love what you do!![]()
Ook niet minderquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Maar als de weg weg is heb je geen waar een wil is een weg meer![]()
Als de wil maar niet weg isquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:02 schreef Lovely het volgende:
Maar als de weg weg is heb je geen waar een wil is een weg meer![]()
![]()
Waar en wil is is een vliegtuig zoef zoef zoefffff vliegen in de luchtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien eerste doel private Pilot halen
e.
PPL dus. naja dat is al lastig. maar mss hDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wat zien jullie dan voor je? en hoeft niks bijzonders te zijn. maar voor komende jaar wat je leuk zou vinden voor jezelf enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef kree het volgende:
wat zien jullie dan voor je? en hoeft niks bijzonders te zijn. maar voor komende jaar wat je leuk zou vinden voor jezelf enzo.![]()
![]()
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.![]()
![]()
een daarna? want werk enzo.quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.Do what you love, love what you do!![]()
Nog veel beren op de weg hoor. Als ik de eerste ronde door kom moet ik nog naar Eindhoven voor een technische opdracht.quote:![]()
Motivatie rambolkquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn sollicitatie door gaat.
Je kan het, rammen gonna ram'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja je moet er wat voor over hebben. Maar het kan!quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog veel beren op de weg hoor. Als ik de eerste ronde door kom moet ik nog naar Eindhoven voor een technische opdracht.![]()
vertel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 11:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nog veel beren op de weg hoor. Als ik de eerste ronde door kom moet ik nog naar Eindhoven voor een technische opdracht.Do what you love, love what you do!![]()
Borrelquote:Op zaterdag 13 september 2025 11:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Motivatie rambolk
Je kan het, rammen gonna ram![]()
![]()
![]()
Wat moet ik er nog meer over vertellen?quote:
Het is een traineeship voor Software Architect. Mijn droombaan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: