abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 september 2025 @ 10:12:10 #101
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218767612
quote:
6s.gif Op zondag 14 september 2025 10:01 schreef damsco het volgende:

[..]
Hamas mag overal afgemaakt worden. Londen, Volendam, Spakenburg.
Waarmee je dus eigenlijk zegt: ik veeg mijn kontje af met internationaal recht wanneer dat mij handig uitkomt.

Vond je het ook prima toen Iran twee tegenstanders van het regime heeft laten liquideren in Nederland?
Huilen dan.
  zondag 14 september 2025 @ 10:14:59 #102
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218767637
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel lokale burgerslachtoffers zijn dan nog acceptabel? 10? 100? 1000? Meer?
Israel doet precisieaanvallen. In tegenstelling tot Hamas. Maar je kunt burgerslachtoffers nooit helemaal voorkomen, met jouw logica zouden we nu Duits praten. Hamas dient overal ter wereld opgejaagd te worden, en dat worden ze nu ook. Hopelijk dat bij een volgende aanval in Qatar ze wel omgebracht worden.
Please consider the environment before printing this post
  zondag 14 september 2025 @ 10:18:46 #103
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218767706
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 10:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt: ik veeg mijn kontje af met internationaal recht wanneer dat mij handig uitkomt.

Vond je het ook prima toen Iran twee tegenstanders van het regime heeft laten liquideren in Nederland?
Ik hoop dat de kopstukken van Hamas waar dan ter wereld ook niet veilig zijn inderdaad.
  zondag 14 september 2025 @ 10:20:23 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218767718
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef damsco het volgende:

[..]
Israel doet precisieaanvallen. In tegenstelling tot Hamas. Maar je kunt burgerslachtoffers nooit helemaal voorkomen, met jouw logica zouden we nu Duits praten. Hamas dient overal ter wereld opgejaagd te worden, en dat worden ze nu ook. Hopelijk dat bij een volgende aanval in Qatar ze wel omgebracht worden.
"Precisieaanvallen"

Huilen dan.
pi_218767773
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2025 10:14 schreef damsco het volgende:

[..]
Erg zwart/wit. Mijn club moet winnen en daarvoor is alles geoorloofd!
pi_218767786
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:28 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Erg zwart/wit. Mijn club moet winnen en daarvoor is alles geoorloofd!
Winnen betekent het overleven van het Joodse volk. Stop met aanvallen van joden en er gebeurt niks. Moeilijk is het niet. Je weet waar de bal ligt.
pi_218767787
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
"Precisieaanvallen"

[ afbeelding ]
Je kunt je toch niet voorstellen hoeveel ellende dat heeft voortgebracht als je dat ziet. Hoeveel mensen daar in stukjes begraven zijn. En dan zijn er mensen die dat zien als de eerste stap naar een luxe verblijfplaats voor de rijke elite.
pi_218767790
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:04 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Hoeveel lokale burgerslachtoffers zijn dan nog acceptabel? 10? 100? 1000? Meer?
Een goede vraag voor Hamas/Palestijnen. Zij zijn begonnen.
pi_218767812
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Dat heeft Hamas volledig zelf in de hand idd. Morgen kan de oorlog voorbij zijn.
  zondag 14 september 2025 @ 10:34:55 #110
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218767815
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 10:20 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
"Precisieaanvallen"

[ afbeelding ]
Ging over Qatar vriend. De foto die je deelt is van een oorlogsgebied genaamd Gaza na de laffe oorlogsverklaring die de machthebbers daar hebben verklaard aan Israël. Je weet wel, hetzelfde gebied dat wordt bestuurd door Hamas. Dus die vlieger gaat niet op helaas.
  zondag 14 september 2025 @ 10:35:31 #111
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218767820
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:31 schreef Homey het volgende:

[..]
Het was daar al ellende voordat jij geboren werd, maar "ZIJ BOGONNON!!!!!" hoor.

Ja, heus.
Huilen dan.
pi_218767924
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 10:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Het was daar al ellende voordat jij geboren werd, maar "ZIJ BOGONNON!!!!!" hoor.

Ja, heus.
Hou toch eens op met die riedel. De wereld heeft gekozen voor een Israëlische staat. Deal with it.

Een groepje islamieten accepteert dat niet, kunnen er niet mee dealen, en is voor bijna 100% constant de aanstichter van geweld. Daarbij gaan ze ook nog eens uit van het ideologische standpunt dat alle Joden vernietigd moeten worden.

Dus ja, 'zij begonnen', telkens.

Begin eerst maar eens met het accepteren van Israël, ga vreedzaam met elkaar samenleven, en als DAN Israël zich gaat misdragen, DAN heb je een punt.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218767944
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 10:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, heus.
Klopt, de Palestijnen zijn altijd een oorlog begonnen. En bovendien, deze oorlog kunnen alleen de Palestijnen beeindigen: laat de gijzelaars vrij en laat je buren met rust. Meer is het niet.
pi_218767948
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 10:48 schreef Montagui het volgende:

[..]
Hou toch eens op met die riedel. De wereld heeft gekozen voor een Israëlische staat. Deal with it.

Een groepje islamieten accepteert dat niet, kunnen er niet mee dealen, en is voor bijna 100% constant de aanstichter van geweld. Daarbij gaan ze ook nog eens uit van het ideologische standpunt dat alle Joden vernietigd moeten worden.

Begin eerst maar eens met het accepteren van Israël, ga vreedzaam met elkaar samenleven, en als DAN Israël zich gaat misdragen, DAN heb je een punt.
Dit is de kern idd. Er wonen wat joden waar ze altijd hebben gewoond op een mini stukje land. Uiteraard gaan die niet weg. Laat ze met rust. Meer is het niet.

Bovendien, de Arabische landen hebben zelf hun joden met geweld eruit gewerkt of vermoord. Goh, wat raar zeg dat joden dan zelf hun veiligheid organiseren.

Maar Arabieren en zelfreflectie? Ik heb er nooit van gehoord.
  zondag 14 september 2025 @ 10:56:24 #115
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_218767963
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 10:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Oh, ja nee dan is het natuurlijk allemaal prima dat ze kinderen door hun kop schieten.

Logisch. Hoe dom van mij.
Huilen dan.
  zondag 14 september 2025 @ 10:58:33 #116
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_218767975
quote:
7s.gif Op zondag 14 september 2025 10:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh, ja nee dan is het natuurlijk allemaal prima dat ze kinderen door hun kop schieten.

Kan gebeuren makker.
  zondag 14 september 2025 @ 10:58:34 #117
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218767976
quote:

[..]

Ze mogen van geluk spreken dat de nukes nog niet afgevuurd zijn, daar heeft Israël immers alle recht toe. Ze hebben het er he-le-maal zelf naar gemaakt.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218767978
quote:

[..]

Dat doet Hamas. Niet de boel omkeren.
pi_218767986
quote:

[..]

Frame.

Natuurlijk is dat niet ok.

Maar ik reageerde op jouw comment dat helemaal niets te maken had met wat je nu mij in de schoenen wil schuiven.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_218767988
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 10:58 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ze mogen van geluk spreken dat de nukes nog niet afgevuurd zijn, daar heeft Israël immers alle recht toe. Ze hebben het er he-le-maal zelf naar gemaakt.
Idd. De Palestijnen hebben na 75 jaar alleen maar grof geweld, leugens en bedreigingen hun rechten wel verspeeld om daar te blijven. Bovendien waren ze toch de nieuwkomers, ze komen oorspronkelijk uit Jordanië en Egypte. Laat ze maar lekker daar heen gaan. Die landen zijn geheel jodenvrij, dus dat vinden Palestijnen wel prima.
  zondag 14 september 2025 @ 11:05:30 #121
503714 SebbeSwensje
pi_218768030
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:00 schreef Homey het volgende:

[..]
Idd. De Palestijnen hebben na 75 jaar alleen maar grof geweld, leugens en bedreigingen hun rechten wel verspeeld om daar te blijven. Bovendien waren ze toch de nieuwkomers, ze komen oorspronkelijk uit Jordanië en Egypte. Laat ze maar lekker daar heen gaan. Die landen zijn geheel jodenvrij, dus dat vinden Palestijnen wel prima.
Je doelt nu op die Palestijnen die al 75 jaar met grof geweld verdreven worden door agressieve kolonisten en waarbij ze niet terecht kunnen bij leger of politie, omdat die een oogje dichtknijpen of doodleuk meedoen aan dergelijk onrecht?

Ja, je hebt helemaal gelijk man. Wat een smerig volkje!
Appears.
pi_218768062
quote:
1s.gif Op zondag 14 september 2025 11:05 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Je doelt nu op die Palestijnen die al 75 jaar met grof geweld verdreven worden door agressieve kolonisten en waarbij ze niet terecht kunnen bij leger of politie, omdat die een oogje dichtknijpen of doodleuk meedoen aan dergelijk onrecht?

Ja, je hebt helemaal gelijk man. Wat een smerig volkje!
De Palestijnen zijn agressief. Die hebben met geweld dat land ingepikt, en plegen terreuraanslagen. Iedereen in Palestina doet mee of knijpt een oogje dicht.

Zullen de Palestijnen ooit aan zelfreflectie doen?
pi_218768077
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 10:30 schreef Homey het volgende:

[..]
Winnen betekent het overleven van het Joodse volk. Stop met aanvallen van joden en er gebeurt niks. Moeilijk is het niet. Je weet waar de bal ligt.
Ook als je niet aanvalt wordt in de westbank je boerderij op Palestijns grondgebied gewoon gebulldozered door Israelische kolonisten die met steun van het leger het ene stukje grond na het andere inpikken.

Ik denk dat Israel op een punt is aanbeland m.b.t. Gaza dat ze gewoon doorpakken nu: Alle palestijnen moeten daar weggevaagd worden. Verwijderd worden uit de hele strook, goedschiks of kwaadschiks. De Israelische Endlosing zogezegd. Dan moeten ze even door wat internationale ophef heen; iedereen is boos voor een paar jaar, maar daarna is het klaar. Gaza is Israel geworden, palestijnen zitten er niet meer. Wederopbouw kan beginnen. Win-win voor ze. Ik kan Israelische hardliners op dat gebied wel begrijpen.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 14 september 2025 @ 11:10:10 #124
503714 SebbeSwensje
pi_218768106
quote:
0s.gif Op zondag 14 september 2025 11:07 schreef Homey het volgende:

[..]
De Palestijnen zijn agressief. Die hebben met geweld dat land ingepikt, en plegen terreuraanslagen. Iedereen in Palestina doet mee of knijpt een oogje dicht.

Zullen de Palestijnen ooit aan zelfreflectie doen?
Jij lijkt hier echt heilig te geloven dat er in dit conflict een goede en een slechte partij is. Dat maakt het wellicht heel eenvoudig om dit allemaal te duiden, maar ik denk dat het (veel) te kort door de bocht is.
Appears.
pi_218768110
Dus als ik het goed begrijp, moeten we hier ook vóór Israël en tegen Palestijnen zijn als we niet willen dat Israël hier vergeldingsacties gaat ondernemen om ons te laten weten dat ze dat niet accepteren? Ons kabinet opblazen, bijvoorbeeld? Of een anti Israël demonstratie bombarderen? Allemaal OK?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')