SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
De dame in de OP is nog altijd bezig met haar koffiemok?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Rob begint de dag altijd met een halve liter thee. Daarna alleen nog maar koffie. Ik heb een thee trauma.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
tja ik vind thee altijd nog een ouwe wijven drankjewaarom geen idee
Misschien uit mijn jeugd dat de ouderen in de middag altijd een kopje thee dronken
Mijn moeder lag in het ziekenhuis, dus ik moest als 7 jarige twee weken bij een vriendin van haar logeren.
Elke ochtend thee met warme melk waar de vellen op dreven drinken. Ik ben meermaals over m'n nek gegaan en heb van m'n leven geen thee mee gedronken.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
@KoningWouter ik moest voor een missie op iemand een bounty zetten, ik zet 100k als bounty, die dude wordt gemept, maar ben ik vergeten om die missie te accepteren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat gaat een hele mooie wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame in de OP is nog altijd bezig met haar koffiemok?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh bah.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
Elke ochtend thee met warme melk waar de vellen op dreven drinken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh wat kut!quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef MooieTop6 het volgende:
@:KoningWouter ik moest voor een missie op iemand een bounty zetten, ik zet 100k als bounty, die dude wordt gemept, maar ben ik vergeten om die missie te accepteren
Heb gisteren een eiland gehuurd voor 30 dagen. Weet lilak nog niet![]()
![]()
Dat heb ik met ranja, een keer zo ziek van geweest nooit meer gedronkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob begint de dag altijd met een halve liter thee. Daarna alleen nog maar koffie. Ik heb een thee trauma.
Mijn moeder lag in het ziekenhuis, dus ik moest als 7 jarige twee weken bij een vriendin van haar logeren.
Elke ochtend thee met warme melk waar de vellen op dreven drinken. Ik ben meermaals over m'n nek gegaan en heb van m'n leven geen thee mee gedronken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O netjes, hoe heb je dat nu gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gebogen pincetquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, hoe heb je dat nu gedaan?
(ja, echt 1 met een gebogen punt; niet zelf verbogen)![]()
Dat je toevallig zo'n ding hebt...quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gebogen pincet
(ja, echt 1 met een gebogen punt; niet zelf verbogen)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nice nice!quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh wat kut!
Heb gisteren een eiland gehuurd voor 30 dagen. Weet lilak nog niet
Is een Business Class Ticket het waard, denk je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
als IT'er heb ik van allerlei van dat soort zooi liggen, maar vaak is de vraag: waar heb ik het gelaten![]()
![]()
Nou gelukkig dan maar dat die verbogen was, nu heb je je schroefje weerquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gebogen pincet
(ja, echt 1 met een gebogen punt; niet zelf verbogen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En weer he?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja. In de rommella.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
als IT'er heb ik van allerlei van dat soort zooi liggen, maar vaak is de vraag: waar heb ik het gelaten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen idee wat dat doet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nice nice!
Is een Business Class Ticket het waard, denk je?![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
als IT'er heb ik van allerlei van dat soort zooi liggen, maar vaak is de vraag: waar heb ik het gelaten
![]()
hmmms naja ik doe nog bakje koffiequote:Op zaterdag 13 september 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn er best veel die thee drinken, ook mannenDo what you love, love what you do!![]()
15 items tijdens vliegen en 70% minder vluchttijdenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat dat doet?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms naja ik doe nog bakje koffie
@Vino_Tinto
De zaan de wandel is trouwens op 28 september, niet op 26 wat ik eerst dacht. Je hebt nog iets meer dan 8 dagen om in te schrijven. Doe je mee??Ik heb er één en ik ben er trots op
Dat klinkt wel nice, hoe doe je dat en wat kost het?quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
15 items tijdens vliegen en 70% minder vluchttijden![]()
Staat gewoon in de market, 9 miljoenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat klinkt wel nice, hoe doe je dat en wat kost het?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, hij is eenmalig, dan is het wel duurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
damn wat een geld, en dat kun je maar 1x gebruiken?quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Staat gewoon in de market, 9 miljoen![]()
![]()
ik doe nog wel eens aan weggeven enzo via Facebook enzo. gewoon dat ik denk. tja wat moet ik er nu mee?
denk hebben anderen meer aan.
jullie ook?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, ik dacht dat het permanent wasquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
damn wat een geld, en dat kun je maar 1x gebruiken?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb laatst nog van alles weggegeven, maar doe het wel aan bekende niet op die weggeeffbquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:03 schreef kree het volgende:
ik doe nog wel eens aan weggeven enzo via Facebook enzo. gewoon dat ik denk. tja wat moet ik er nu mee?
denk hebben anderen meer aan.
jullie ook?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou laatst ik openbaar en weet je het gaat om kleine dingen , koffiepad die niet paste? ik had ze bijna gewoon weg geflikkerd in de bak. Maarja oke toch was er iemand die het op wilde halen... en denk ja dat is toch mooi.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog van alles weggegeven, maar doe het wel aan bekende niet op die weggeeffbDo what you love, love what you do!![]()
Is het ook, maar ik zie ook dat vaak mensen reageren die geld zat hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:06 schreef kree het volgende:
[..]
nou laatst ik openbaar en weet je het gaat om kleine dingen , koffiepad die niet paste? ik had ze bijna gewoon weg geflikkerd in de bak. Maarja oke toch was er iemand die het op wilde halen... en denk ja dat is toch mooi.
We hebben hier zo site wie goed doet goed ontmoet. En als je dan naar de profielen gaat van mensen die iets graties op mogen halen dan denk ik jij hebt dit helemaal niet nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb een déjà vu. Hebben we deze discussie vorige week ook al niet gevoerd?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:07 schreef kree het volgende:
beetje meer om elkaar denken, dat zou goed idee zijn.Ik heb er één en ik ben er trots op
waar en idd, maargoed ga van het goeie van mensen uit nog altijd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, maar ik zie ook dat vaak mensen reageren die geld zat hebben.
We hebben hier zo site wie goed doet goed ontmoet. En als je dan naar de profielen gaat van mensen die iets graties op mogen halen dan denk ik jij hebt dit helemaal niet nodigDo what you love, love what you do!![]()
Een keer of watquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een déjà vu. Hebben we deze discussie vorige week ook al niet gevoerd?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lang geleden wss. of recent. hangt ervan af.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een déjà vu. Hebben we deze discussie vorige week ook al niet gevoerd?Do what you love, love what you do!![]()
niks mis mee om goed te doen voor anderen als je wat over hebt of mist of weet ik veel?
Ik ben grote voorstander van die gratis weggeven groepen.Do what you love, love what you do!![]()
Daar ben ik al zovaak de mist mee ingegaan dat ik iemand niet snel meer vertrouw eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:09 schreef kree het volgende:
[..]
waar en idd, maargoed ga van het goeie van mensen uit nog altijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
snap en eerlijk gezegd weet ik ook niet waar het terecht komt? maargoed schat zo iemand dan in beetje. he als ik zoiets doe of het goed terecht komt. naja denk nu wel. Maar je hebt gelijk, er zitten profiteurs.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar ben ik al zovaak de mist mee ingegaan dat ik iemand niet snel meer vertrouw eerlijk gezegdDo what you love, love what you do!![]()
Daarom geef ik het liever aan mensen die ik ken en weet dat ze iets kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
snap en eerlijk gezegd weet ik ook niet waar het terecht komt? maargoed schat zo iemand dan in beetje. he als ik zoiets doe of het goed terecht komt. naja denk nu wel. Maar je hebt gelijk, er zitten profiteurs.
Heb eergisteren nog een volle krat en een bijna volle krat bier weggegeven, wordt hier niet gedronken en was nog maar houdbaar tot einde deze maand, staat al meer dan een jaar in de schuur
![]()
Môgguh!
Zooi weggeven?
Soms.
Ik had een keer diverse spullen op Marktplaats gezet.
Kwam iemand om 1 dingetje te kopen voor haar dochtertje.
Bleek dat ze tijdelijk in een onverwarmde caravan bivakkeerden sinds de scheiding.
Ik heb gelijk de andere spullen die ik te koop had staan ook meegegeven, plus wat zooi wat ze duidelijk ook nodig hadden, wat ik niet te koop had staan.![]()
Ik kan dat hele weekend nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:57 schreef DJMO het volgende:
@:vino_tinto
De zaan de wandel is trouwens op 28 september, niet op 26 wat ik eerst dacht. Je hebt nog iets meer dan 8 dagen om in te schrijven. Doe je mee??
Goedemorgen allemaal
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Weggeefhoeken doe ik niet meer aan; daar heb ik wel zeikerige profiteurs van over de vloer gekregen.![]()
Morguh ToT Mooie gebaar
Morguh alleenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan dat hele weekend niet
Goedemorgen allemaal
Dat dus, ik doe dat ook niet en dan hebben ze ook nog eisenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:16 schreef ToT het volgende:
Weggeefhoeken doe ik niet meer aan; daar heb ik wel zeikerige profiteurs van over de vloer gekregen.
Je hoort de gekste verhalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja snap. maar heb ze niet rechtsreeks zo hier/. dus ja zet ik heb over gratis halen. oke ik ga uit van de goeie bedoelingen van iedereen. maar gaat om kleine dingen he dit. Dus tja.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom geef ik het liever aan mensen die ik ken en weet dat ze iets kunnen gebruiken
Heb eergisteren nog een volle krat en een bijna volle krat bier weggegeven, wordt hier niet gedronken en was nog maar houdbaar tot einde deze maand, staat al meer dan een jaar in de schuur
Zou het onwijs lullig vinden trouwens als mensen er misbruik van maken? denk niet eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
En het gekke is dat we later weer via andere wegen met diezelfde dame in contact kwamen. Wel grappig.quote:![]()
Echt welWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De wereld is klein hequote:Op zaterdag 13 september 2025 08:18 schreef ToT het volgende:
[..]
En het gekke is dat we later weer via andere wegen met diezelfde dame in contact kwamen. Wel grappig.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O, zeker wel.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:18 schreef kree het volgende:
Zou het onwijs lullig vinden trouwens als mensen er misbruik van maken? denk niet eigenlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
naja ik ga uit van t goeie en zodra ik merk. hmmms dan hebben ze aan mij lastige....quote:
maar niet gehad nu eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Nou ze nemen wat gratis van je mee en je ziet ze niet meer. Ja, je ziet ze wegrijden in een Mercedes van ruim een ton...quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:20 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik ga uit van t goeie en zodra ik merk. hmmms dan hebben ze aan mij lastige....
maar niet gehad nu eigenlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat dusquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ze nemen wat gratis van je mee en je ziet ze niet meer. Ja, je ziet ze wegrijden in een Mercedes van ruim een ton...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
naja zo zag ik ze niet, ik denk dat t goed terecht kwam.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ze nemen wat gratis van je mee en je ziet ze niet meer. Ja, je ziet ze wegrijden in een Mercedes van ruim een ton...
je moet ook niet zo heel negatief zijn he?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Nou, dat bepaal ik zelf wel. Ik ben vaker een poot uitgedraaid, dus...quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:22 schreef kree het volgende:
[..]
naja zo zag ik ze niet, ik denk dat t goed terecht kwam.
je moet ook niet zo heel negatief zijn he?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
ja maar daar gaat het hier niet om?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, dat bepaal ik zelf wel. Ik ben vaker een poot uitgedraaid, dus...
tis iets waar ik niks aan heb, en waar anderen wel mss nog wat aan.
Zo gaat dat? en heb er echt 0 problemen mee om dat gewoon te zeggen haal t op als je er wat aan hebt?
En denk zeker in dit geval iemand had er wat aan, je denkt gelijk zo negatief? Dat is ook niet goed?Do what you love, love what you do!![]()
Ja, even een nieuwe bak koffie?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wie heeft de meeste puntjuhs gepakt vannacht Kree
Lekker, ben ik wel weer aan toe.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, even een nieuwe bak koffie?
[ afbeelding ]
Het is verse hoor!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, ben ik wel weer aan toe.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Lekker, koekje erbij?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, even een nieuwe bak koffie?
[ afbeelding ]
Gezellig'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dan is ie dubbel lekker thnxquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Borrelquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker, koekje erbij?
Gezellig
Ik heb geen koffie, maar ga zo werken.
Gratis koffie pakken
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Mogguh Borrelnootje. Jazeker, een Bastognekoekje?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lekker, koekje erbij?
GezelligAutocorrect
(zelfst. naamw.)
tja niet met opzet..... maargoed moeten jullie zelf maar met meer interessants komen als bolk zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:26 schreef Dotteke het volgende:
Wie heeft de meeste puntjuhs gepakt vannacht KreeDo what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik heb geen koffie, maar ga zo werken.
Gratis koffie pakken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dank u dank uquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Eeeeen hele goede morgen!
Bolkquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja niet met opzet..... maargoed moeten jullie zelf maar met meer interessants komen als bolk zeggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bedankt koffiegastheer, ja dat breekt lekker de dagquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Borrelnootje. Jazeker, een Bastognekoekje?
Wij moeten een hoop van jou. Je moet positief zijn, je moet met interessante dingen komen, je moet dit, je moet dat.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja niet met opzet..... maargoed moeten jullie zelf maar met meer interessants komen als bolk zeggen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar 1 bakje daar hou ik het bijquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Ik en mijn vriend ochtends.quote:
Dit gaat ik tegen hem zeggen, vind ik leuk.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
O je mag wel meer hoor. Ik heb een volle pot koffie gezet, dat moet toch op. Anders moet ik het in de plantenbak gieten.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar 1 bakje daar hou ik het bij
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou staat je vrij om te vragen en te bespreken he? wat je zelf wil?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij moeten een hoop van jou. Je moet positief zijn, je moet met interessante dingen komen, je moet dit, je moet dat.Do what you love, love what you do!![]()
Het mooie is dat dit een spel is en geen SC voor intressante gesprekken, jij blijft maar door hameren dat er discussie moeten zijn. Maar de meeste willen dat helemaal niet die hier zittenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:27 schreef kree het volgende:
[..]
tja niet met opzet..... maargoed moeten jullie zelf maar met meer interessants komen als bolk zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel goed voor de planten, serieusquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O je mag wel meer hoor. Ik heb een volle pot koffie gezet, dat moet toch op. Anders moet ik het in de plantenbak gieten.
naja het werd met name ff genoemd he? komt niet van mij?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het mooie is dat dit een spel is en geen SC voor intressante gesprekken, jij blijft maar door hameren dat er discussie moeten zijn. Maar de meeste willen dat helemaal niet die hier zittenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wel goed voor de planten, serieus. Ik denk ook niet dat ze het dan nog lang doen inderdaad.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh mevr Blubquote:
Nieuwe aarde en het doet weer leven.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]. Ik denk ook niet dat ze het dan nog lang doen inderdaad.
Geen stokken?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kree alsjeblieft ik krijg geen stokken door het 'gejank'Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee echt nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
tja? kwam niet van mij dit, dus vraag aan degene die erover begon.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kree alsjeblieft ik krijg geen stokken door het 'gejank'Do what you love, love what you do!![]()
Bella chauWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog geen twee weken geleden, toen jij ineens ook alle symptomen van hoogfunctionerend autisme had nadat ik met Dotteke over mijn diagnose aan het babbelen was.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:10 schreef kree het volgende:
[..]
lang geleden wss. of recent. hangt ervan af.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
![]()
how dat? ja dat zei ik niet he want nu overdrijf je t. Ik zei lijkt erop mss heb ik het ook wel?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nog geen twee weken geleden, toen jij ineens ook alle symptomen van hoogfunctionerend autisme had nadat ik met Dotteke over mijn diagnose aan het babbelen was.
oke wacht moeten we hier wat over uit praten nog? want doe dat liever als drama enzo he?
zeg maar.?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
Daar gaan we weer
Nee laat maar zitten, een eens gevoerde discussie ga ik niet herhalen, want er komt toch geen andere uitkomst uit.Ik heb er één en ik ben er trots op
Geef ze Red Bull, dan gaan ze vliegen.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Werewolf
dan moet je er ook niet meer over zeuren he? want zei dat niet zo zoals je t nu noemt nl.....quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:38 schreef DJMO het volgende:
Daar gaan we weer
Nee laat maar zitten, een eens gevoerde discussie ga ik niet herhalen, want er komt toch geen andere uitkomst uit.Do what you love, love what you do!![]()
Verdacht vroeg idd.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:37 schreef KoningWouter het volgende:
Het is te vroeg voor drama mensen
Het slaapkoppen is weg sinds begeleid werkenWerewolf
tis heel simpel of over zeuren en gaan we het met elkaar in discussie wel uit.
Of je zegt laat gaan? zeg t maar?Do what you love, love what you do!![]()
Laat maarquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:40 schreef kree het volgende:
Of je zegt laat gaan? zeg t maar?
kree. STOPquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:40 schreef kree het volgende:
Of je zegt laat gaan? zeg t maar?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Morguh Jussie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het skattie lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn zoquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heerlijk. Hopelijk was jij er niet weer zo vroeg uit?![]()
Hier weer een kutnacht maar wel beter als de nacht er voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou nou nouquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo![]()
Hier weer een kutnacht maar wel beter als de nacht er voor![]()
![]()
![]()
![]()
Was ff hier kijken maar ook weer gelijk wegquote:![]()
Toen maar weer serie kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dan zou ik ook voor een serie kiezenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ff hier kijken maar ook weer gelijk weg![]()
Toen maar weer serie kijken![]()
![]()
welke serie?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was ff hier kijken maar ook weer gelijk weg![]()
Toen maar weer serie kijkenDo what you love, love what you do!![]()
Doc en the bold en hart van Nederlandquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh. maar waar hou je van serie of dingen, moet t spy zijn SCIFI of fantasy ?quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doc en the bold en hart van NederlandDo what you love, love what you do!![]()
Nee geen van alle. Ik vind nooit zoveel veel mooi. Kijk vaak luchtige dingen. Maar je hoeft voor mij niet te gaan zoeken hoorquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:52 schreef kree het volgende:
[..]
owh. maar waar hou je van serie of dingen, moet t spy zijn SCIFI of fantasy ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt er aan. Waargebeurde verhalen vind ik ook wel aardig soms.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
tetris film kijken danquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee geen van alle. Ik vind nooit zoveel veel mooi. Kijk vaak luchtige dingen. Maar je hoeft voor mij niet te gaan zoeken hoor
Do what you love, love what you do!![]()
DTS is al een film als kree er is.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja die kunnen ook wel de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt er aan. Waargebeurde verhalen vind ik ook wel aardig soms.![]()
ja mamma.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Nog een beetje slapen denk ik
Braaf zijn heDo what you love, love what you do!![]()
Ftfy.quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS is al een film soapserie als kree er is.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
DTS is al een dramaserie als kree er is.quote:![]()
voel me toch niet zo gewenst hier.... kijk zelf maar ff , ik ga ff andere topics in.Do what you love, love what you do!![]()
halloween is een feest van de duivel en haat het dat het ook hier nar NL komt. Laat het lekker in USA blijven.Do what you love, love what you do!![]()
ouders dus die dat doen? Echt ik weet nu al dit is niet tegen te houden.quote:
En voor kinderen is het mss leuk zo, maarja wat was er mis met voor centje voor brood te vragen?
Fuck me. als het aan mij ligt dan wil ik dit niet, maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
tuurlijk. maar ik denk waarom moet je kinderen dingen leuk laten vinden waar ze eigenlijk bang voor zouden moeten zijn?quote:
Wtf waarom sowieso dat? tis niet NL niet Europees, totaal een USA ding. ben er tegen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja zitten mooie tussenquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja die kunnen ook wel de moeite waard zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 minuten laterquote:Op zaterdag 13 september 2025 08:58 schreef kree het volgende:
voel me toch niet zo gewenst hier.... kijk zelf maar ff , ik ga ff andere topics in.
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:04 schreef kree het volgende:
halloween is een feest van de duivel en haat het dat het ook hier nar NL komt. Laat het lekker in USA blijven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat zei ik niet, maar dat Halloween is wel beetje van hun.quote:Do what you love, love what you do!![]()
exact en vind dat we dat hier niet moeten doen gewoon dat Halloween.quote:Do what you love, love what you do!![]()
jaja ga maar ff kakken.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef JustinK het volgende:
Dat heb je soms.
Ik moet zo ook wat kwijtDo what you love, love what you do!![]()
Spoel het maar door danquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:13 schreef JustinK het volgende:
Dat heb je soms.
Ik moet zo ook wat kwijtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, zou ik ook niet doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar serieus. ik vind dat kinderen hier niet met dat Halloween te maken moeten hebben.
T lijkt allemaal leuk feest en van films en etc. maar tis het eigenlijk niet.... en het hele idee erachter al helemaal niet.
Wat is er mis met de oude dingen die we hier in NL al veel langer hadden?
naja denk niet dat ouders nu nog kinderen langs deuren zouden willen sturen? van heb je geld om brood te kopen. blablaba. wij deden dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
* greysbones pakt de praatstoel en steekt hem in de fik
Goedemorgen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Lovelyquote:
Hey Piromaantjequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
Pyro ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
serieus ik heb geen kinderen. maar als ik ze had, dan zou ik zeggen we doen niks met Halloween.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou wel van een lekker fikkiequote:
( onschuldige .. niet de enge)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Greysquote:pak een
en geniet van al het moois wat hier voor bij komt
Je bent toch ook niet verplicht om er iets aan of mee te doen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:18 schreef kree het volgende:
serieus ik heb geen kinderen. maar als ik ze had, dan zou ik zeggen we doen niks met Halloween."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Hoi lieve greysiequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja effe pissen, douchen, aankleden en ontbijtenIk heb er één en ik ben er trots op
Nou wel een, maar moet ie nog wel in het echt een keer bekijkenquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja als Greys binnen komt ga jij helemaal losquote:de liefde spat er van af
Als dat geen neuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehhh picaaaquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wel een, maar moet ie nog wel in het echt een keer bekijken
Wat voor tafel zoek je?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wel een, maar moet ie nog wel in het echt een keer bekijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als Greys binnen komt ga jij helemaal losde liefde spat er van af
Als dat geen neuIn het hoge rietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totzo danquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh das eng
Ik zit al aan tafel![]()
![]()
Ik ook, maar zie je nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh das eng
Ik zit al aan tafel
[..]
Als dat geen neuIk hoorde net iemand klef zeggen toen je mij begroetteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Als dat geen neuNeutronenbommenstickersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Houden die zo van koffie ja?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:23 schreef greysbones het volgende:
Koffie
Ontbijtkoek
Gedeeld met de hondjes![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snel voordat ze failliet zijn!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze https://www.leenbakker.nl(...)angohout-75x200x94cm![]()
Een waar je aan kan zittenquote:
Een lichte eettafel t liefst met lichte poten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja leuk !!!quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Deze https://www.leenbakker.nl(...)angohout-75x200x94cmThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wist eigenlijk wel dat ik er een disclaimer bij moest plaatsen voor jouquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naja, je zegt het zelf hequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk wel dat ik er een disclaimer bij moest plaatsen voor jou![]()
![]()
ik ook een lange (tafel)quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jaquote:
Er is altijd 1 iemand die moeilijk doet
Ik hoor hier nooit wat eigenlijkquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik hoorde net iemand klef zeggen toen je mij begroette
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor hier nooit wat eigenlijk
Mogguh greysquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:17 schreef greysbones het volgende:
Goedemorgen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hopelijk nietquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo vaart zal t wel niet lopen![]()
![]()
Zellufquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Er is altijd 1 iemand die moeilijk doet![]()
![]()
Ja probeer het onderwerp maar te draaienquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor hier nooit wat eigenlijk![]()
![]()
nee maar als ik kinderen had dan zou ik er tegen zijnquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet verplicht om er iets aan of mee te doen?Do what you love, love what you do!![]()
Dan ben ik voor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar als ik kinderen had dan zou ik er tegen zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
je doet t jezelf aanquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:19 schreef DJMO het volgende:
Ja effe pissen, douchen, aankleden en ontbijten
Do what you love, love what you do!![]()
Als mijn moeder ballen had
Was ze mijn vader
M. VerstappenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar meestal is dat wel verplicht toch?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou geen aanbetaling doen @:Lovely"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Truequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef greysbones het volgende:
Als mijn moeder ballen had
Was ze mijn vader
M. Verstappen![]()
Oh straks de race![]()
![]()
Ikke niquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Er is altijd 1 iemand die moeilijk doetWerewolf
Je bent er al tegen dus..quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:28 schreef kree het volgende:
[..]
nee maar als ik kinderen had dan zou ik er tegen zijn"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zag hem a voorbij komen is mooiquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Een waar je aan kan zitten
Een lichte eettafel t liefst met lichte potenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze vragen het wel vaakquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar meestal is dat wel verplicht toch?
Maar als er inderdaad sprake is van een naderend faillissement
Zou ik daar wel mee uitkijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ook wel goeie reviews las ik, maar goed in het echt kan zoiets toch anders zijn als op een plaatjequote:Op zaterdag 13 september 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zag hem a voorbij komen is mooi
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die mogen niks :xquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ie kinderen heeft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Alsof kinderen krijgen iets is wat zomaar gaatquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kan je nagaan als ie kinderen heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 08:51 schreef KoningWouter het volgende:
@:MooieTop6 dat smarttube is echt geweldig, thanks voor de tip!
LIEVquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook wel goeie reviews las ik, maar goed in het echt kan zoiets toch anders zijn als op een plaatje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat hoor je mij dan ook niet zeggenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alsof kinderen krijgen iets is wat zomaar gaat![]()
Nja ik kan er dan wel na vragen, mochten ze failliet gaan en ik al een aanbetaling heb gedaan etcquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze vragen het wel vaak
Maar als er inderdaad sprake is van een naderend faillissement
Zou ik daar wel mee uitkijken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
dat zei niemand of wil je het daar over hebben?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alsof kinderen krijgen iets is wat zomaar gaatDo what you love, love what you do!![]()
De tent waar ik mijn barkrukken besteld had ging failliet, gelukkig betaal ik dat soort dingen altijd met een creditcard
Daar zit m nou precies de 'kruks'quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:33 schreef MooieTop6 het volgende:
De tent waar ik mijn barkrukken besteld had ging failliet, gelukkig betaal ik dat soort dingen altijd met een creditcard![]()
![]()
Jatoch jwtquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Daar zit m nou precies de 'kruks'
dmwtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja probeer het onderwerp maar te draaien
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: