SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
De dame in de OP is nog altijd bezig met haar koffiemok?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Rob begint de dag altijd met een halve liter thee. Daarna alleen nog maar koffie. Ik heb een thee trauma.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:44 schreef Dotteke het volgende:
tja ik vind thee altijd nog een ouwe wijven drankjewaarom geen idee
Misschien uit mijn jeugd dat de ouderen in de middag altijd een kopje thee dronken
Mijn moeder lag in het ziekenhuis, dus ik moest als 7 jarige twee weken bij een vriendin van haar logeren.
Elke ochtend thee met warme melk waar de vellen op dreven drinken. Ik ben meermaals over m'n nek gegaan en heb van m'n leven geen thee mee gedronken.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
@KoningWouter ik moest voor een missie op iemand een bounty zetten, ik zet 100k als bounty, die dude wordt gemept, maar ben ik vergeten om die missie te accepteren
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat gaat een hele mooie wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
De dame in de OP is nog altijd bezig met haar koffiemok?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh bah.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
Elke ochtend thee met warme melk waar de vellen op dreven drinken.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh wat kut!quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef MooieTop6 het volgende:
@:KoningWouter ik moest voor een missie op iemand een bounty zetten, ik zet 100k als bounty, die dude wordt gemept, maar ben ik vergeten om die missie te accepteren
Heb gisteren een eiland gehuurd voor 30 dagen. Weet lilak nog niet![]()
![]()
Dat heb ik met ranja, een keer zo ziek van geweest nooit meer gedronkenquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Rob begint de dag altijd met een halve liter thee. Daarna alleen nog maar koffie. Ik heb een thee trauma.
Mijn moeder lag in het ziekenhuis, dus ik moest als 7 jarige twee weken bij een vriendin van haar logeren.
Elke ochtend thee met warme melk waar de vellen op dreven drinken. Ik ben meermaals over m'n nek gegaan en heb van m'n leven geen thee mee gedronken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
O netjes, hoe heb je dat nu gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gebogen pincetquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O netjes, hoe heb je dat nu gedaan?
(ja, echt 1 met een gebogen punt; niet zelf verbogen)![]()
Dat je toevallig zo'n ding hebt...quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gebogen pincet
(ja, echt 1 met een gebogen punt; niet zelf verbogen)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nice nice!quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh wat kut!
Heb gisteren een eiland gehuurd voor 30 dagen. Weet lilak nog niet
Is een Business Class Ticket het waard, denk je?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
als IT'er heb ik van allerlei van dat soort zooi liggen, maar vaak is de vraag: waar heb ik het gelaten![]()
![]()
Nou gelukkig dan maar dat die verbogen was, nu heb je je schroefje weerquote:Op zaterdag 13 september 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
gebogen pincet
(ja, echt 1 met een gebogen punt; niet zelf verbogen)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En weer he?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja. In de rommella.quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
als IT'er heb ik van allerlei van dat soort zooi liggen, maar vaak is de vraag: waar heb ik het gelaten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb geen idee wat dat doet?quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nice nice!
Is een Business Class Ticket het waard, denk je?![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2025 07:54 schreef mschol het volgende:
als IT'er heb ik van allerlei van dat soort zooi liggen, maar vaak is de vraag: waar heb ik het gelaten
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: