En jij bepaald voor de hele wereld wel even of deze man daar binnen hoortquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:22 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Nee hoor, binnen de normale bandbreedte van normaal links t/m normaal rechts heb ik geen enkele moeite met andere meningen. Daar viel deze persoon niet binnen.
Extremisten vind ik niet zo sympathiek, sorry daarvoor
Ga jij nou nog meen keer je leugens over links politiek geweld herhalen.quote:
Jouw soort?? Gaan we die kant op?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ga jij nou nog meen keer je leugens over links politiek geweld herhalen.
Best pijnlijk dat jouw soort mensen door jouw soort mensen worden afgeknald.
Het is sowieso wat pathetisch om iedereen waar je het niet mee eens bent uit te maken voor Nazi, Fascist, Incel…quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:23 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Die bubbel waar iedereen het over heeft is ook zo 2023
Net alsof denkbeelden en visie niet terugkomen in het karakter en gedrag van mensen. Zodra 1 van die punten al naar voren komt in een gesprek dan zal het qua sympathie lastig worden.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:22 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je vindt iemand zijn karakter of persoonlijkheid niet sympathiek, over denkbeelden of visie ga je in debat - dat heeft echt helemaal niets met wel of niet sympathiek te maken
Ik bepaal niets voor jou beste kerel, jij mag verkrachte vrouwen dwingen een kind te krijgen een top idee vinden, moet jij weten. Misschien vind ik jou dan ook minder sympathiek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:25 schreef matspontius het volgende:
[..]
En jij bepaald voor de hele wereld wel even of deze man daar binnen hoortEn zeikt hem vervolgens gigantisch af. Dan kom je met tegenargumenten voor zijn verwerpelijke ideeen. Maar die zie ik niet. Blaten kunnen we allemaal ....
Doe eens een quote?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:25 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ga jij nou nog meen keer je leugens over links politiek geweld herhalen.
Best pijnlijk dat jouw soort mensen door jouw soort mensen worden afgeknald.
Absoluut waar.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is sowieso wat pathetisch om iedereen waar je het niet mee eens bent uit te maken voor Nazi, Fascist, Incel…
Dat was een running gag bij The Young Ones. Rick die iedereen een fascist noemde waarmee hij het oneens was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je nagaan: daar is verder geen sociaal stelsel zoals we hier kennen. Dus je verliest je baan, je inkomen, hebt daarbij geen mogelijkheden om terug te vallen op een sociaal vangnet puur en alleen omdat je het nodig vond om op iemands graf te dansen.
Ik zou er hardop om lachen als het niet zo triest was maar wel keiharde karma.
Wat vallen sommigen door de mand zeg.
Nee hoor, ik vindt die Charlie een sympathieke kerel en een hele goede debater. Maar ben het zeker niet met een aantal van zijn standpunten eens. Moet kunnen in een normale wereld ........quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:26 schreef Friggles het volgende:
[..]
Net alsof denkbeelden en visie niet terugkomen in het karakter en gedrag van mensen. Zodra 1 van die punten al naar voren komt in een gesprek dan zal het qua sympathie lastig worden.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:29 schreef 2172619626795 het volgende:
De lijst van mensen die hun baan zijn verloren omdat ze de moordaanslag toejuichen begint ook echt eindeloos te worden:Oh of is dit weer doxxing wat ik nu doe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet je nagaan: daar is verder geen sociaal stelsel zoals we hier kennen. Dus je verliest je baan, je inkomen, hebt daarbij geen mogelijkheden om terug te vallen op een sociaal vangnet puur en alleen omdat je het nodig vond om op iemands graf te dansen.
Ik zou er hardop om lachen als het niet zo triest was maar wel keiharde karma.
Wat vallen sommigen door de mand zeg.
Tja jij vindt structureel leugens blijven verkopen om je onzin aan de man te brengen een goed idee. Misschien moet ik het lijstje nog een keer plaatsen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Doe eens een quote?
Jouw soort mensen. Je bent wel heel erg gebrand op laten zien wat jouw true colors zijn, is het niet?
Leg me geen woorden in de mond ok? Je begint een beetje af te glijden ....quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik bepaal niets voor jou beste kerel, jij mag verkrachte vrouwen dwingen een kind te krijgen een top idee vinden, moet jij weten. Misschien vind ik jou dan ook minder sympathiek.
Noem eens wat van die gevaarlijke denkwijzen want hoewel ik het zeker niet met hem eens ben zie ik hem alleen maar goede argumenten naar voren brengen. Mijn conclusies zijn alleen vaak andersquote:Op vrijdag 12 september 2025 21:48 schreef Nattekat het volgende:
Heeft dit topic al de conclusie getrokken dat het een totaalidioot was die gevaarlijke denkwijzen verkocht aan de jeugd én dat politieke moord ten alle tijde heel slecht is? Of ben ik te vroeg?
Als je iets beweert zien we daar ook graag bewijslast vanquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja jij vindt structureel leugens blijven verkopen om je onzin aan de man te brengen een goed idee. Misschien moet ik het lijstje nog een keer plaatsen?
Je hoeft dat lijstje helemaal niet te plaatsen omdat het a niets te maken heeft met wat ik wel gezegd heb (daarom heb je ook geen quote) en b het cherry picking is. Het is geen volledig overzicht. En ofwel jij weet dat, ofwel je hebt het ergens overgenomen van een rabiaat linkse site en je weet niet beter. Either way: don’t care.quote:Op vrijdag 12 september 2025 23:30 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Tja jij vindt structureel leugens blijven verkopen om je onzin aan de man te brengen een goed idee. Misschien moet ik het lijstje nog een keer plaatsen?
Je bent een beetje opgewonden hè? Tja een typisch rechtse karaktertrekquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:32 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als je iets beweert zien we daar ook graag bewijslast van
Grappenmakerquote:Op vrijdag 12 september 2025 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hoeft dat lijstje helemaal niet te plaatsen omdat het a niets te maken heeft met wat ik wel gezegd heb (daarom heb je ook geen quote) en b het cherry picking is. Het is geen volledig overzicht. En ofwel jij weet dat, ofwel je hebt het ergens overgenomen van een rabiaat linkse site en je weet niet beter. Either way: don’t care.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |