Wanneer je de Facebook profielen van de ouders bekijkt lijkt het net de family next door. Behoorlijk wat haat krijgen ze nu ook.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En zo te zien hadden ze een prima relatie voordat hij de moord bij zijn vader opbiechtte.
[ afbeelding ]
Jij volgt de stream vast niet. Het borstkloppen is nog steeds gaande. Dat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nou ja, dat kwam wel dankzij de beelden die zij verspreidden
Volgens mij hebben ze ook de verkeerde, deze knul is toch helemaal geen trannie?quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:15 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Straks moet hij nog bekennen dat ze weer de verkeerde te pakken hebben en alsnog verder moeten zoeken
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook de verkeerde, deze knul is toch helemaal geen trannie?
Wat is er mis Kash Patel? Rare speech en hij kijkt steeds heel schichtig en scheef uit zn ogenquote:
Echt kloten voor hun.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:16 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Wanneer je de Facebook profielen van de ouders bekijkt lijkt het net de family next door. Behoorlijk wat haat krijgen ze nu ook.
Hij kan dat doen maar dat neemt niet weg dat het niet zomaar de verdachte was die zich aangaf. Pas doordat zij die foto's lieten zien kon de vader zijn zoon herkennen en hem ermee confronteren.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef Perox het volgende:
[..]
Jij volgt de stream vast niet. Het borstkloppen is nog steeds gaande. Dat zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wach ff. ..............![]()
Zeg je nou dat ik medelijden moet hebben met de dader?
Dat is net zo gek als die go fund me actie voor die klootzak die dat meisje in de metro vermoorde.
Als hij de dader is dan mag hij om mij wegrotten in de gevangenis. Net zoals ieder ander die iemand vermoord of op een andere manier bewust verwoest.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat is net zo gek als die go fund me actie voor die klootzak die dat meisje in de metro vermoorde.
Als hij de dader is dan mag hij om mij wegrotten in de gevangenis. Net zoals ieder ander die iemand vermoord of op een andere manier bewust verwoest.
Niet zuigen en niet vergeten dat het leven van een 22 jarige knul verwoest is.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:02 schreef -river- het volgende:
Wat een gezuig hier, vergeten jullie niet dat er een vader van twee kinderen dood is en een andere vader zijn eigen zoon moest aangeven en dat het leven van een knul van 22 verwoest is?
Deed tie altijd al:quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat is er mis Kash Patel? Rare speech en hij kijkt steeds heel schichtig en scheef uit zn ogen
Ja. Onterecht wat betreft de familieleden van die dader. Zijn eigen vader notabene hield hem vast en gaf hem aan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:16 schreef synsysterstylo het volgende:
[..]
Wanneer je de Facebook profielen van de ouders bekijkt lijkt het net de family next door. Behoorlijk wat haat krijgen ze nu ook.
Omdat hij er niet gepokt en gemazeld zit maar er neergezet is door ome Donald.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:17 schreef oblo het volgende:
[..]
Wat is er mis Kash Patel? Rare speech en hij kijkt steeds heel schichtig en scheef uit zn ogen
Wat moet die arme man een moeilijke tijd hebben.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja. Onterecht wat betreft de familieleden van die dader. Zijn eigen vader notabene hield hem vast en gaf hem aan.
Lolquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:19 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
Deed tie altijd al:
[ afbeelding ]
Lezen is een kunst.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Als hij dat nou voor de moordaanslag gedaan had dan had je misschien een punt gehad.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja. Onterecht wat betreft de familieleden van die dader. Zijn eigen vader notabene hield hem vast en gaf hem aan.
Zijn vader had eerder in moeten grijpen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Want je weet als ouder altijd dat je zoon zoiets aan het beramen is? Flikker toch een eind op..quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zijn vader had eerder in moeten grijpen.
En die 100.000 aan zijn neus voorbij laten gaan zekerquote:Op vrijdag 12 september 2025 16:24 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Zijn vader had eerder in moeten grijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |