Je hebt gelijk, dan maar iets luchtiger.quote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef Coco het volgende:
Ik kan het woord polariseren niet meer horen.
Valt wel mee, user @De_Pel is gewoon niet zo'n slimme jongen.quote:Op maandag 22 september 2025 17:07 schreef Coco het volgende:
@:Dombohetolifantje1 krijgt een tik te verduren in het Feyenoord topic.
Hij geeft de scheids de schuld, ach.quote:Op maandag 22 september 2025 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valt wel mee, user @:De_Pel is gewoon niet zo'n slimme jongen.
Ja dat zegt genoeg, dat Makkelie een ongekende kutpartij fluit heeft niks met het puntverlies van Feyenoord te maken.quote:Op maandag 22 september 2025 17:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij geeft de scheids de schuld, ach.
Misschien doet die de volgende keer wel iets heel raars zoals het evangelie van Piastri prediken.quote:Op maandag 22 september 2025 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan maar iets luchtiger.
Welk karikatuur zal klaas zijn volgende kloonaccount hebben?
Dat zou oprecht een goede move zijn. Hij is van harte welkom in het meest succesvolle topic in het subforum F1. Schrijf je mee @klaasweetalles @SurpriseGirl @Cryptonees ?quote:Op maandag 22 september 2025 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien doet die de volgende keer wel iets heel raars zoals het evangelie van Piastri prediken.
Woordle 1556 4/6quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 17:03 schreef Coco het volgende:
Ik kan het woord polariseren niet meer horen.
Happy hour?quote:Op maandag 22 september 2025 20:38 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Geeft mij nostalgische gevoelens.
Zanzibar of Wet & Wild?quote:Op maandag 22 september 2025 20:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Emmer met ijswater, vol met biertje bij voorkeur.
Topic daarna compleet stil gevallen zie ik. Ik geef je hier een like omdat ik je beschouw als een vriend.quote:Op dinsdag 23 september 2025 04:48 schreef 3rr0r het volgende:
Woordgrapje gemaakt in het boomer trekt geldautomaat uit de muur topic
Je bent een lieve jongen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 08:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Topic daarna compleet stil gevallen zie ik. Ik geef je hier een like omdat ik je beschouw als een vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |