SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AugustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker als die trein maar om het uur rijdtquote:
Antwerpen Centraal-De Panne in de weekWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ohja, die moet je dan niet missenquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zeker als die trein maar om het uur rijdt
Antwerpen Centraal-De Panne in de week![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:27 schreef JustinK het volgende:
Fly in the sky with the bird so high
Smile, it's free therapy.![]()
Geef ik meteen meequote:Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Fijn kan ze meteen demeenemen
![]()
![]()
Ay ay Captainquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:29 schreef hemarookworst het volgende:
We fly so high
We're flying right up to the sky![]()
Capslock aan voor iets van werk. Oepsiequote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je schreeuwt op je werk?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Capslock aan voor iets van werk. Oepsie![]()
Oh nee, ook op Uitgeest een treintje eerder gevonden. Ben nu ruim op tijd voor de kapper
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Doe mij maar een portie kibbeling dan.quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik werk op vrijdag bij de viskraamIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Als het goed is in der velquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
WIJ VERKOPEN VIS MEVROUW, GEEN KIBBELINGquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
Doe mij maar een portie kibbeling dan.Trotste mama van Ambar
Hier ook alquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Capslock aan voor iets van werk. Oepsie![]()
Ze zei mevrouw tegen mequote:Op vrijdag 12 september 2025 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
WIJ VERKOPEN VIS MEVROUW, GEEN KIBBELINGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Doe je al je caps ook in een locker?quote:Op vrijdag 12 september 2025 10:38 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praat ook altijd in caps lock op werk![]()
Ik moet codes intikken en die zijn allemaal in hoofdlettersTrotste mama van Ambar
Nee ik gooi ze eruitquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Doe je al je caps ook in een locker?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Pas maar op dat je geen bolk intiktquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet codes intikken en die zijn allemaal in hoofdletters
Neuh dat komt wel goed, want het zijn 5 letters en niets begint met een Bquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen bolk intiktTrotste mama van Ambar
Je weet het maar nooit, je kan zo in gedachten bezig zijn dat zie je wel met die CAPSquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh dat komt wel goed, want het zijn 5 letters en niets begint met een B
Dus het is niet Bolk of Boobsquote:Op vrijdag 12 september 2025 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh dat komt wel goed, want het zijn 5 letters en niets begint met een B
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik had deze OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Deze man weetquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
😆Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Stevenquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 20 minuten en dan is het weer lekker kort
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:18 schreef DJMO het volgende:
SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog 20 minuten en dan is het weer lekker kortWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
😊Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Denk dat @:Rob dat niet zo heel leuk vindt![]()
![]()
![]()
Hey KW
Ik dacht even heul even hij ziet het niet maar verdomd, hij zag het wel
quote:Op vrijdag 12 september 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
Ik dacht even heul even hij ziet het niet maar verdomd, hij zag het wel![]()
![]()
![]()
Kan gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er weer even tegenIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:02 schreef DJMO het volgende:
You look happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er weer even tegen![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:02 schreef DJMO het volgende:
Leuke foto, vriendelijk gezicht achter de 'gvdbolk'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan er weer even tegen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Bolk gedaan voor Dotquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat zie je nu pas? Ik post toch wel vaker foto's van mezelf hierquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:04 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Leuke foto, vriendelijk gezicht achter de 'gvdbolk'
DTS is er niks bijquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
Respect voor de modjes in [NWS] zeg, ik ben er weer ff weg!Mon dieu, wat een woede daar!
![]()
![]()
Extreem links laat goed van zich horenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
Respect voor de modjes in [NWS] zeg, ik ben er weer ff weg!Mon dieu, wat een woede daar!
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sow, echt he!quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Extreem links laat goed van zich horen![]()
![]()
Dat is ook zo'n draakquote:
Gebolkt worden door Pinnie
God is a DJquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:26 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
This is my church.
This is where I heal my hurts
Uw ADH vitamine Worst
Scholen in Beverwijk en Heemskerk dicht na geweld en dreigende filmpjes
Even een rondje Heemskerk - Beverwijk wandelen
Echt ja, WTF!quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:34 schreef DJMO het volgende:
Scholen in Beverwijk en Heemskerk dicht na geweld en dreigende filmpjes
Even een rondje Heemskerk - Beverwijk wand3len:7Ik wist niet wat ik las zeg!
![]()
U riep me?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Mohammed was slechts een profeet he!
Uw ADH vitamine Worst
Zou kunnen, maar niet eerder gezien. Wel van eten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dat zie je nu pas? Ik post toch wel vaker foto's van mezelf hierBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ze doet het regelmatig hoor!quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar niet eerder gezien. Wel van eten.
Vroeger postte ik ook regelmatig foto's van Mini-ToT, maar een paar mensen werden er elke keer woest over. Het merendeel vond het wel hartstikke super.
Hij is bijna 7 jaar oud nu en nu zou ik het ook niet meer doen, maar als klein hummeltje zie ik er geen problemen in.
In [OUD] worden er ook vaak foto's van kinderen gepost en daar doet nooit iemand moeilijk over.![]()
Er zijn helaas altijd zeikerdsquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze doet het regelmatig hoor!
Vroeger postte ik ook regelmatig foto's van Mini-ToT, maar een paar mensen werden er elke keer woest over. Het merendeel vond het wel hartstikke super.
Hij is bijna 7 jaar oud nu en nu zou ik het ook niet meer doen, maar als klein hummeltje zie ik er geen problemen in.
In [OUD] worden er ook vaak foto's van kinderen gepost en daar doet nooit iemand moeilijk over.![]()
Zelfs niet van Advocaat of Trom?quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:45 schreef JustinK het volgende:
Ik plaats sinds een tijdje ook geen dickpics meer![]()
![]()
nee want bij kreeg een advocaat op hem afgestuurdquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee want bij kreeg een advocaat op hem afgestuurd![]()
![]()
geen idee heb ze al decennia niet gegetenquote:Op vrijdag 12 september 2025 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Vond ik altijd veel minder lekker dan die van eigen bodem.Uw ADH vitamine Worst
Same!quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee heb ze al decennia niet gegetenMaar ik bedoel als kind.
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 12:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een flinke dickmann sla je niet af zo te horen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:11 schreef greysbones het volgende:
is de spreektroon niet meer bezet?![]()
![]()
Dat Bolk nog van die stoffige oude perkamenten nodig heeft: Hij zou op Zijn troon toch gewoon op een mobieltje moeten zitten bolken?quote:![]()
![]()
via AIquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat Bolk nog van die stoffige oude perkamenten nodig heeft: Hij zou op Zijn troon toch gewoon op een mobieltje moeten zitten bolken?
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mini-ToT zit de laatste tijd 's ochtends dat stukje van Jochem Myjer na te doen!
![]()
![]()
mini weetquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:17 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zit de laatste tijd 's ochtends dat stukje van Jochem Myjer na te doen!
AI plaatje maken danquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:16 schreef ToT het volgende:
Ik kan helaas alleen paintjes vinden van Jezus en Mozes met een mobieltje of tablet.Uw ADH vitamine Worst
Lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook maar ff een half uurtje gewandeld in de werkpauze![]()
Mijn werk bestond uit lopen, sjouwen, tillen en what not.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:38 schreef StevenHyde het volgende:
Heb ook maar ff een half uurtje gewandeld in de werkpauze
Dan was je blij met even zitten.![]()
Nieuwe match op Bumble, deze is nog een best leuke ook vergeleken met vorigeUw ADH vitamine Worst
Heb je daar op termijn uitzicht op?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:40 schreef marc0871 het volgende:
Ondertussen zit ik te verlangen naar hele dagen kunnen lopen.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Wat voor een werk deed je?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn werk bestond uit lopen, sjouwen, tillen en what not.
Dan was je blij met even zitten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wat houdt je tegen?quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:40 schreef marc0871 het volgende:
Ondertussen zit ik te verlangen naar hele dagen kunnen lopen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Kweenie.quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je daar op termijn uitzicht op?
Voorlopig is de algemene trend nog steeds opgaand, waar hij vorig jaar neergaand was.![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:40 schreef hemarookworst het volgende:
Nieuwe match op Bumble, deze is nog een best leuke ook vergeleken met vorige![]()
jij bent ook aan het datenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Al een tijdje op app maar niet echt matches gehad.quote:Uw ADH vitamine Worst
Ik ben zelf de rookworst te rhand nemen zat dus vandaarquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:48 schreef marc0871 het volgende:
Kan je meteen die rookworst ter hand nemen.
Uw ADH vitamine Worst
Ik kan er wel een one man show a la kree over daten maken
Uw ADH vitamine Worst
er loopt vast een leuke lieve dame (of heer kan ook ) voor jouquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al een tijdje op app maar niet echt matches gehad.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan er wel een one man show a la kree over daten maken![]()
![]()
![]()
jaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan er wel een one man show a la kree over daten maken
de hemashow
heeft vast betere kijkcijfers
quote:Op vrijdag 12 september 2025 13:50 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kan er wel een one man show a la kree over daten makenKree
![]()
![]()
Deze is wel tegenovergestelde van vorige match die ik had geweigerdUw ADH vitamine Worst
en wat maakt het tegenovergesteldquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:51 schreef hemarookworst het volgende:
Deze is wel tegenovergestelde van vorige match die ik had geweigerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb alleen niet de uithoudingsvermogen om tot minstens morgenavond door te gaanquote:Op vrijdag 12 september 2025 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaa
de hemashow
heeft vast betere kijkcijfers
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: