Het is dus echt. Waarschijnlijk willen ze zo graag dat de dader een transgender is, dat ze overal informatie in zijn die daarop duid.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:43 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als dit echt waar is ga ik janken. 😭
Het lijkt wel alsof ze keer op keer expres fake news verspreiden? 🤨
[ x ]
Ben ik helemaal eens met je want ik bent van mening dat vrijheid van meningsuiting niet 'vrijheid van consequenties' betekent als mens in de samenleving die we met elkaar hebben bedacht.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:47 schreef 2172619626795 het volgende:
[..]
De hypocrisie zie ik ook en die deel ik niet
Maar dat ze onze Nederlandse docent vanaf nu geen warm hart meer toedragen tijdens de paspoortcontrole begrijp ik wel.
De vraag is alleen waar straks de grens gaat liggen bij dat borderline-verdeelde land. Daar kunnen m.i. wel risico’s liggen.
Ja, dat gebeurt toch vaker? Bij die aanslag op Donald Trump werd er ook gespeculeerd dat de dader trans was, omdat hij er niet masculien genoeg uit zag.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is dus echt. Waarschijnlijk willen ze zo graag dat de dader een transgender is, dat ze overal informatie in zijn die daarop duid.
Dader Nieuwe verdachte heet Mohamet?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:57 schreef vul_maar_in het volgende:
iedereen benieuwd welke kant de false plant deze keer "is"
PLOT TWISTquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dader Nieuwe verdachte heet Mohamet?
Nee, David.quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dader Nieuwe verdachte heet Mohamet?
Gaat dit over die Jack? Is het nu wel echt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 00:55 schreef ootjekatootje het volgende:
De naam is bekend, ff wachten tot die uitlekt.
Geen idee, Steve is weer ontzettend warrig en nog bezig met die tweede schietpartij vanavond.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:03 schreef Drxx het volgende:
[..]
Gaat dit over die Jack? Is het nu wel echt?
Helder benoemd onderscheidquote:Op vrijdag 12 september 2025 00:53 schreef gbm het volgende:
[..]
Ben ik helemaal eens met je want ik bent van mening dat vrijheid van meningsuiting niet 'vrijheid van consequenties' betekent als mens in de samenleving die we met elkaar hebben bedacht.
Hij lijkt echter normaal weg te rennen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze zo'n kreupele zo gevonden hebben.
Is hij kreupel of heeft hij zijn geweer in zijn broekspijp gestopt?quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Op de heenweg wigger, op de terugweg Boltquote:Op vrijdag 12 september 2025 01:17 schreef RotatoR het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:19 schreef Drxx het volgende:
[..]
Hij lijkt echter normaal weg te rennen.
Je hebt dat filmpje gemist waar iemand in elkaar werd geslagen.quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Toch ander volk die rechtse mensen, geen BLM/antifa burn the city down taferelen.
quote:Op vrijdag 12 september 2025 01:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Toch ander volk die rechtse mensen, geen BLM/antifa burn the city down taferelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |